Volkswagen uzsāk transportlīdzekļu montāžu Krievijā 5

 
10.decembris 2007 9:31

ŠkodaAuto ģenerāldirektors Reinhards Jungs un Volkswagen Aktiengesellschaft vadības valdes loceklis prof. Johens Heicmans uzticēja Krievijas Federācijas Ministru Prezidenta vietniekam Sergejam Nariškinam un Volkswagen Aktiengesellschaft ģenerāldirektoram prof. Martinam Vinterkornam kopīgu ‘Group Production’ uzdevumu – atklāt jauno Volkswagen rūpnīcu Kalugā, Krievijā.

“Sākot transportlīdzekļu montāžu mūsu jaunajā rūpnīcā Kalugā, Volkswagen Group pilnīgi noteikti ir uzsākusi savu ceļu uz Krievijas tirgu. Volkswagen un Škoda zīmolu automobiļu ražošana daudzsološajā Krievijas pilsētā Kalugā sniedz iespēju iegūt pieaugošu peļņu no ātrās izaugsmes Krievijas automobiļu tirgū,” Kalugā komentēja Vinterkorns. Dienvidrietumos no Maskavas esošās rūpnīcas pamatakmeni lika 2006. gada 28. oktobrī – tieši trīspadsmit mēnešus pirms montāžas uzsākšanas.



Modeļi Volkswagen Passat un Škoda Octavia - pirmie Krievijā samontētie transportlīdzekļi – kopīgi pameta montāžas konveijeri ceremonijas laikā, ko apmeklēja vairāk kā 600 lūgtu viesu gan no biznesa, gan rūpniecības, gan politikas nozarēm.  2008. gadā, pēc pirmās pabeigtās rūpnīcas attīstības fāzes, tiek plānots samontēt aptuveni 66 000 jauno zīmola modeļu vienību. Otrajā attīstības fāzē no 2009. gada jaunā rūpnīca, kuras maksimālā ražotspēja ir 150 000 transportlīdzekļu, uzsāks ražošanu jau ar savu virsbūvju darbnīcu, krāsošanas darbnīcu un galējo montāžas konveijeru.

Reinhards Jungs, ŠkodaAuto ģenerāldirektors, uzsvēra jaunās rūpnīcas nozīmīgumu “Grabzevo” tehnoloģiskajā parkā:  “Priekš Volkswagen un Škoda Krievija ir stratēģisks topošais tirgus. Tas, ka Škoda ir sākuši šeit ražot Octavia modeli, ir svarīgs signāls mūsu zīmola turpmākai attīstībai. Ražošana notiek jau trijās rūpnīcās Čehijas republikā, kā arī Indijā, Ukrainā, Bosnijā, Kazahstānā un tagad Krievijā. Tādējādi Kalugā ir piektā ārvalstu rūpnīca. Škoda Auto ir uz ceļiem visā pasaulē.”

Prof. Haicmans īpaši pateicās Kalugas apgabala gubernatoram  Anatolijam Artamonovam un visiem, kas iesaistīti rūpnīcas darbības uzsākšanā Krievijā: “Es esmu priecīgs, ka mēs varam sākt montāžu Krievijā šodien – tieši trīspadsmit mēnešus pēc pamatakmens ielikšanas. Es vēlētos izteikt atzinību visiem Krievijas partneriem un, protams, mūsu darbiniekiem, kas šeit, Kalugā, ir veikuši priekšzīmīgu darbu. Pirmie montieri darbu Kalugā uzsāks tuvāko mēnešu laikā, un pēc tam, 2009. gada pirmajā pusē, mēs sāksim ražošanu ar pilnu jaudu.”

Volkswagen kopīgais ieguldījums Krievijā pārsniegs 500 miljonus eiro. Pēdējā attīstības fāzē jaunajai 400 hektāru rūpnīcai Kalugā būs sava dzelzceļa līnija, lai piegādātu rūpniecībai nepieciešamās detaļas un sastāvdaļas. Ir arī rezervēta platība piegādātājiem, lai ļautu viņiem apmesties netālu no ražošanas ēkām.

Līdz rūpnīcas pabeigšanas laikam teritorijas nolīdzināšanai, sagatavojot to attīstībai, būs pārvietots vairāk kā 6 miljoni kubikmetru zemes. Kopējais Volkswagen darbinieku skaits Kalugā līdz 2009. gada beigām būs 3000.

Auto Group Baltic,
Volkswagen importētājs Baltijā
 
Visi komentāri
 
248635. viesis 10.decembris 2007 10:05
0 0 Atbildēt

Krievi būs ieguvēji. Nevajadzēs maksāt lielās ievedmuitas, vedot no ārzemēm.

248747. viesis 10.decembris 2007 22:22
0 0 Atbildēt

Laikam tomēr nepirkšu VW... nu jau vairs ne

248752. viesis 10.decembris 2007 23:39
0 0 Atbildēt

Nez no kuras ruupniicas latvijaa ieved un ievediis shos auto?

248872. viesis 11.decembris 2007 22:01
0 0 Atbildēt

Tikai nav pamata domat, ka minetie auto klus letaki pie LV dileriem. Par kvalitati neuztraucos, zinot kaadi purni straadaa tajaas pasaas Vaacijas ruupniicaas. Atstraadaata kvalitaates kontrole skiet paarliecinosaaks arguments.

249040. viesis 13.decembris 2007 2:05
0 0 Atbildēt

Dievs nedod, sāks vēl krievijā Audi ražot :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti