14 nedēļās apkārt pasaulei: pirms to parādīšanās 2007. gada Boloņas auto izstādē, Volkswagen nosūtīja savu „New Small Family” aģitācijas ceļojumā apkārt visai pasaulei. Boloņas autoizstāde Itālijā ir ceļojuma noslēgums – trīs Up! konceptautomobiļi pirmo reizi prezentēti plecu pie pleca kā jaunās līnijas vēstnieki un kā ģimene.
“Gan man, gan manai komandai šo trīs konceptautomobiļu projektēšana bija sapnis,” preses konferences sākumā apstiprināja Valters de Silva (Walter de Silva), Volkswagen Group vecākais dizaineris, “jo šie automobiļi iemieso jaunas ēras sākumu. Katrs, kurš skatīsies uz New Small Family, nekavējoties redzēs, cik draudzīgi un jauki ir šie Volkswagen. Šāda veida auto ir interesanti. Nav vajadzīgi nekādi paskaidrojumi – šie auto runā paši par sevi.”
Pirms to kopīgās debijas Boloņā prezentācijas piedzīvoja katrs mazauto atsevišķi – 10. septembrī Starptautiskajā auto izstādē Frankfurtē sēriju uzsāka divdurvju Up!. Tikai sešas nedēļas vēlāk lielākais Space Up! mikroautobuss debitēja Tokijā - tie iespaidīgi demonstrē, kā ar inteliģento virsbūvi var izmantot katru platības milimetru, tajā pašā laikā radot emocionālu dizainu. Divdesmit dienas vēlāk un 9000 gaisa kilometrus tālāk – Losandželosā tika prezentēts trešais New Small Family variants – bezizmešu Space Up! Blue mikroautobuss. Reakcija visapkārt pasaulei uzreiz bija ārkārtīgi pozitīva.
Iespējams, tas bija arī “tāpēc, ka katrs Up! demonstrē atbalstu mūsu vides aizsardzības politikai,” tā Dr. Ulrihs Hakenbergs (Dr. Ulrich Hackenberg), Volkswagen valdes loceklis, kas atbildīgs par jaunajiem izstrādājumiem. “Galu galā, šos automobiļus darbinās ārkārtīgi tīri benzīna un dīzeļdegvielas dzinēji un elektriskie motori.”
Auto Group Baltic,
Volkswagen importētājs Baltijā
Jākļūst par veģetārieti lai uz tādu paskatītos...