Rīgas HES-Jēkabpils ceļa posma attīstībā ieguldīs 30 miljonus latu 8

 
13.decembris 2007 10:18

Maršruta „Rīgas HES – Jaunjelgava – Aizkraukle – Jēkabpils” turpmākajā attīstībā tiks ieguldīti aptuveni 30,6 miljoni latu, paredz Satiksmes ministrijas (SM) izstrādātā koncepcija, kuru otrdien apstiprināja Ministru kabinets.

Koncepcija paredz, ka SM veic ceļa posma rekonstrukciju, daļēji to finansējot no Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) līdzekļiem, daļēji no valsts (SM) budžeta, sakārtojot divus aktuālākos posmus – Aizkraukle – Jēkabpils (23,4 miljoni latu) un Jaunjelgavas apvedceļu (7,2 miljoni latu).

Visā ceļa posma garumā tiks uzklāts asfaltbetona segums. Ministru kabinets apstiprināja Satiksmes ministrijas priekšlikumu, ka šā projekta īstenošanai nebūs nepieciešams piešķirt papildu valsts budžeta līdzekļus.

Apsekojot ceļa posmu Aizkraukle – Jēkabpils, secināts, ka atsevišķās vietās ceļš ir kūkumos, gadu gaitā tam ir nodilusi grants sega, nepieciešams labot ceļa ģeometriju, kā arī ceļam nav ūdens novadīšanas sistēmas un tas ir zemāks par apkārt esošajiem laukiem. Tas rada situāciju, ka šķīdoņa laikā šis ceļa posms ir grūti izbraucams un tas rada bīstamas situācijas satiksmes dalībniekiem.

Posma rekonstrukciju plānots noslēgt līdz 2013.gadam. Par projekta īstenošanu SM katru gadu sniegs ziņojumu valdībai.
 
Visi komentāri
 
249059. viesis 13.decembris 2007 11:25
0 0 Atbildēt

Apsveicami, apsveicami! Būs vismaz jēdzīga alternatīva pārslogotajai D-pils šosei. Posms Rīgas HES - Ķegums jau tagad ir diezgan braucams, posmā Ķegums - Aizkraukle ir dažas pretīgas vietas (īpaši pie Jaunjelgavas), bet posms Aizkraukle - Jēkabpils IMHO pagaidām ir nebraucams.

249076. viesis 13.decembris 2007 13:38
0 0 Atbildēt

šī ir laba ziņa :)

249083. viesis 13.decembris 2007 14:02
0 0 Atbildēt

Tā turpināt! Šis virziens tiktiešām ir pārslogots, sataisīs vēl jauno (veco-sen iesākto) šoseju Rīga-Maskava un vispār būs šiki, no tranzīta valstij iekritīs laba peļņa, lai ne tikai šādus vien projektus izbīdītu!

249087. viesis 13.decembris 2007 14:51
0 0 Atbildēt

tikai 30 ļami.... tātad reāli 30 - 40 km iznāks savest kārtībā .... Tur ir tada normāla pārslodze ka no Ogres līdz Jēkabpilij vajag divas joslas vienā virzienā .....

249098. viesis 13.decembris 2007 16:44
0 0 Atbildēt

hm, nu vismaz kau-kas... pats labprāt tur brauktu, ja būtu normāls ceļš

249141. viesis 14.decembris 2007 15:23
0 0 Atbildēt

Atkal kadam bus forsa izdeviba ievilkt nasis kadu citroninu:))) Ar atveletajiem 30.citroniem jau var zem ta cela seguma ierikot apsildi ka Vaczeme uz autobaniem.:)))))) Jauku piemeru jau netrukst Dienvidu tilts ,Rigas HES it ka remonts mullajas tur menesus 3-4 niknie sastregumi stundas garuma un ko vini tur sataisija? pilnigi neko .Tapat viss vienos nelidzenumos un bedres.Ta jau var notikt tikai pie mums.Diemzel Latvijai vel talu lidz Eiropas Savienibas limenim.Ista bananu republika!!!!!

249147. viesis 14.decembris 2007 18:11
0 0 Atbildēt

->249141. viesis

Ne tev par to spriest, jo neesi nekads ceļu būves vai tiltu inženieris vai kaut speciālists. UN arī nemaz nezini cik un kurš ko ievelk nāsīs.

Piemēram būvuzņēmejs protams pieliek klāt savu peļņu, uz 30 milj. 1 milj. ir 3%, parādi man kaut vienu uzņēmēju, kurš plāno tikai 3% peļnu???

249151. viesis 14.decembris 2007 20:20
0 0 Atbildēt

Šajā gadījumā uz 1km ceļa(grantētā posma,kurš ir 33km garš) sanāk tikai ~764 000Ls,kas nemaz nav daudz.Nezinu,kā ies tas Jaunjelgavas apvedceļš(7,2 milj.Ls),bet gan jau arī vairāk par 1 milj.Ls/1km nesanāks.Salīdzinājumam,"Apvedceļš-Sēnīte" 1km izmaksas būs ~10milj.Ls,un tas nu gan,manuprāt, ir pārāk daudz,ņemot vērā,ka tur jau tagad ir iespējams samērā normāli pārvietoties.

P.S.Kvalitātes nav un nebūs līdz tam laikam,kamēr ceļu būvniecībā sāksies reāla konkurence un tiks izskoloti(vai nolīgti labi ārzemju) domājoši projektētāji.Pašlaik ir tā,ka vecie ir vai nu darba gaitas beiguši vai juku laikos aizgājuši citos,naudīgākos darbos,bet jauno ir maz un,atvainojos,vāji.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti