«Statoil» pilnveido savu klientu lojalitātes programmu 63

 
14.decembris 2007 13:50

Šā gada decembrī Latvija Statoil ieviesusi vairākas būtiskas izmaiņas Statoil extra privātpersonu un uzņēmumu klientu karšu piedāvājumā.

Nozīmīgākās izmaiņas Statoil klientiem - privātpersonam – jaunu Statoil extra karti iespējams saņemt uzreiz un jebkurā Statoil degvielas uzpildes stacijā, un vienu un to pašu karti iespējams izmantot jebkurā atlaižu līmenī, jo pāriešana jaunā līmenī notiek automātiski.

„Klientu lojalitātes programmu ieviesām jau 2000. gadā, tomēr to regulāri pilnveidojam, sekojot līdzi Skandināvijas un Eiropas valstu tendencēm un analizējot klientu  atsauksmes. Šoreiz programmas uzlabojumu izstrādes gaitā iesasistījās ne tikai Latvijas, bet arī citu valstu Statoil klientu lojalitātes speciālisti. Rezultātā  programmu vienkāršojām, vienlaikus saglabājot tās sniegtās priekšrocības,” norāda Dace Lodziņa, Latvija Statoil Klientu piedāvājuma departamenta vadītāja.

„Pilnveidotās lojalitātes Statoil extra programmas kartēm ir divi būtiski uzlabojumi klientu ērtībām -  pirmkārt, vairs nav derīguma termiņa, līdz ar to klientiem vairs nebūs jāseko līdzi tam, vai karte vēl ir derīga vai nav. Otrkārt, viena karte ir derīga visiem 3 līmeņiem. Daudzās klientu lojalitātes programmās parasti tiek piedāvāti dažādi atlaižu līmeņi, kas klientiem sagādā papildus neērtības, jo kartes bieži ir jāmaina pārejot uz citu līmeni. Latvija Statoil šo procesu ir vienkāršojusi – tagad pāriešana citā līmenī būs automātiski un tam nebūs nepieciešama jaunas kartes reģistrēšana. Ceru, ka arī jaunais kartes dizains un trīs dimensiju krāsu risinājums klientiem patiks un būs neliels  svaigums vispārējā maksājumu karšu  klāstā  ” uzsver D. Lodziņa.

Jaunajā Statoil extra lojalitātes programmā paredzēta tikai viena atlaižu karte, kas paredzēta jebkuram atlaides līmenim. Taču saglabāts nosacījums, ka programmas atlaides ir piesaistītas degvielas patēriņam 12 mēnešu laikā no kartes saņemšanas brīža. Attiecīgi no izpildītajiem nosacījumiem, ik pēc 12 mēnešiem tiek pārskatīts klientam piešķirtās atlaides līmenis, savukārt, ja nosacījumi izpildīti ātrāk, tad iespējams jau uzreiz saņemt atlaides, kas atbilst augstākam līmenim.

Ērti un izdevīgi piedāvājumi uzņēmumiem

Kopš programmas ieviešanas vidēji katrs ceturtais Statoil degvielas uzpildes stacijas klients  izmanto kādu no programmas piedāvātajām kartēm gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.  Uzņēmumi novērtējuši ērto, drošo un izdevīgo norēķinu sistēmu, ko piedāvā Statoil, un jau 60% no Latvijas 500 lielākajiem uzņēmumiem izmanto Statoil uzņēmumu karšu piedāvātās priekšrocības. Arī tām ir vienkāršoti lietošanas nosacījumi, kā arī uzlaboti karšu lietošanas drošības mēri.

Uzņēmumiem piedāvātas trīs veidu kartes: vietējās Statoil debetkartes un kredītkartes, kā arī starptautiskās  Statoil Routex kredītkartes. Karšu lietošana ir  ērta un izdevīga,  jo ļauj norēķināties par degvielas un citu preču pirkumiem bez skaidras naudas, izmantot bezprocentu kredītu, kā arī, pamatojoties uz izsniegtajiem rēķiniem, atgūt pievienotās vērtības nodokli par ārzemēs veiktajiem pirkumiem. Uzņēmums papildus iegūst  atlaides par degvielu, autogāzi, kā arī auto primārās apkopes līdzekļiem, tam ir  nodrošinātas iespējas kontrolēt kartes izdevumus, ļaujot ierobežot kartes izmantošanu tikai noteiktu preču un pakalpojumu apmaksāšanai.
 
Visi komentāri
 
249138. viesis 14.decembris 2007 14:40
0 0 Atbildēt

Statoil ir lojāls tikai pret klientiem - dogu ēdājiem.

Klientiem, kuriem nepieciešams uzpildīt tikai degvielu, pēc iespējas mazāk laiku pavadot uzpildes stacijā, Statol nemaz nav ērts..

249140. viesis 14.decembris 2007 15:13
0 0 Atbildēt

tas gan!

249142. viesis 14.decembris 2007 15:24
0 0 Atbildēt

Jā. Bet dažreiz es pats ņemu benzīnu, un arī suni gribu apēst. Un tad uz mani rinda sāk skatīties šķībi. A ko darīt, ja nav laika un citas vietas ?

249143. viesis 14.decembris 2007 15:47
0 0 Atbildēt

peedeejaa laikaa tur kaa eedniicaa- visi staav rindaa uz rijamo, nevar normaali par degvielu samaksaat.

nekas nevar buut veseliigaaks par baroshanos degvielas uzpildes stacijaas- tur ir visgardaakaa kafija un visgardaakaa paartika.

249144. viesis 14.decembris 2007 16:33
0 0 Atbildēt

visbābā Statoil kā degvielas tirgotājs suck, bet kā ātrā ēstuve, biku labāks pa makdonaldu ;)

249145. viesis 14.decembris 2007 16:36
0 0 Atbildēt

Nu par smieklīgiem Ls0,49, vismaz expreso ir pietiekami labs. Noliet vai nolikt arī nav problēmu, ja nu tik kā rinda. Pilns komplekts arī elementārai autiņa sakopšanai. Normāls pitstops. Citos tankos biežāk kaut kas trūkst vai nedarbojas.

249146. viesis 14.decembris 2007 17:59
0 0 Atbildēt

Tā arī nemanīju, kur man kā Routex lietotājam tagad ir atšķirība uz labo pusi?

Šeit nebija minēts, tik no savas pieredzes zinu ka vismaz pie Mūkusalas apļa Statoil ir kartes automāts, kur var ātri norēķināties ,nemaz neieejot iekšā.

P.S. Kas tad noticis, šodien visur par 2-3 santjikiem lētāks dīzelis :)

249148. viesis 14.decembris 2007 18:39
0 0 Atbildēt

2 Bils....

lētāk jau tikai NESTE..... :P

Statiks joprojam pārbaud L lojalitāti... vai pirks ja blakus par 4 saņiem lētāk... :D :D :D

249149. viesis 14.decembris 2007 19:20
0 0 Atbildēt

Viesi, vai man Neste dod -0.027 Ls/l???

Labajkaā gadījuma ar kredītkarti norēķinoties -0.01 Ls/s, šķiet tā kādreiz bija...neesmu kādus 4-5 gadus pildījies.

249150. viesis 14.decembris 2007 19:35
0 0 Atbildēt

Bils, neste dod -0.005, ja ar viņu kredītkarti maksā. 0.01 bija uz akcijām

249152. viesis 14.decembris 2007 20:32
0 0 Atbildēt

Statoils ir zaudējis kvalitāti !Vēlēšanās par katru cenu uzdzīt apgrozījumu ir novedis pie lielām rindām,ko vēl pastiprina darbinieku trūkums.7 no rīta Eksporta ielas un Krasta ielas Stotoilā tikai viens darbinieks,protams,rinda un citas neērtības.

Kas traucē saremontēt notekūdeņu sistēmu Eksporta ielā-veidojas milzīga peļķe.SKOPUMS ?????

Kad tirgus daļa iekarota,tad var kvalitāti strauji palaist uz leju....

249153. viesis 14.decembris 2007 21:04
0 0 Atbildēt

Vilks [?] 14.12.2007 15:47

Piekrītu! :D Krīt šitas uz nerviem, gan Liepājā, Esperanto ielā. Man jo vairāk, jo man jāsagaida kekss, kas man ielej gāzi :D

249154. viesis 14.decembris 2007 21:05
0 0 Atbildēt

es Statoil bīeži pildos, bet piektdienas vakaros un sestdienās metu līkumu, jo degvielas stacījas pārvēršas par ēstuvēm. Vienreiz pie Saldus apļa noklausījos , vesels bars ar jauniešim iebuka un sprieda ka tas esot kruta, aizbraukt uz statoil un kaut ko nopirkt. Statoil protams sajūsmā, bet mans ieteikums būtu veidot atsevišķu kasi tiem izsalkušajiem, jo viņi čamājās, kamēr izdomā kuru desu, mērci grib it kā tam būtu liela nozīme D.D. Tāds mans ieteikums.

249155. viesis 14.decembris 2007 22:01
0 0 Atbildēt

esporta staķiku jauks nost, pasažieru osta palielinās savas teritorijas. buus jauna iela

249156. viesis 14.decembris 2007 23:03
0 0 Atbildēt

Ja visur citur degviela lētāka, tad kapēc man liet Statoilā? Lidz ar to, viņam paliek tikai ēstuves, avīžkioska un biļešu servisa funkcija! :D

249157. viesis 14.decembris 2007 23:17
0 0 Atbildēt

Statoil zīmols asociējas ar noplukušu veikalu apvienojumā ar kefejnīcu un tikai pēdējā vietā kā DUS. Vienmēr jāgaida uz cīsiņu ēdājiem. Vai tiešām tik grūti nodalīt vienu kasi desām otru mašīnu zupai? Arī pārējais serviss ir so so, piemēram, strūklu mazgāšana Valdemāra un Senču krustojumā biežāk nestrādā nekā strādā. Un kāda tur lojalitātes programma, ja Statoilā ar visu atlaidi sanāk dārgāk kā Neste bez atlaides..

249158. viesis 15.decembris 2007 0:25
0 0 Atbildēt

nezinu kaa ir ar statoil extra, bet par degvielas "noreekjinu" karshu lietotaju eertiibaam vinji nedomaa nu nemaz. 21 gadsimtaa tik arhaisks mehaanisms lai nochekotu kartes bilanci. kaa arii, kad izraadas, ka iemaksas nepietiek (ko normaali vari uzzinaat tik pie pirkuma, jo i-neta servisa vienkaarshi nav un pa telefonu zvaniit loms) tad neljauj no kartes veikt iemaksu, jaaiet uz bankomaatu iznjemt nauda. un peectam jaagaida minuutes X lai "paraadaas kontaa". vismaz taa man gadiijies ne reizi vien.

vienvaardsakot, korporatiivu limitu noleju statoilaa, bet no briivas gribas braucu uz unox vai neste, jo tur daudz draudziigaaka degvielas _krediit_karshu politika.

249159. viesis 15.decembris 2007 0:41
0 0 Atbildēt

..ceru, ka šādi raksti tiek publicēti ar mērķi dzirdēt +.-, izdarīt secinājumus, lai pēc tam patiešām saglabātu klientu lojalitāti..

249161. viesis 15.decembris 2007 9:07
0 0 Atbildēt

nevajag aizmirst ka no iepriksheejaas kartes punkti NEPAARNESAAS, tas noziimee jaasaak no 0. Labi ka man baakaa iet 100 Litri - nevajag biezhi tur braukt.

249162. viesis 15.decembris 2007 11:04
0 0 Atbildēt

2 Bils

:D :D :D :D

rēķinot da defaultā šiem ir + 0.012Ls... - domāju ka labiem klientiem Neste iedos vel tos pašus -0.015Ls... diemžēl precīzi nevaru pateikt- jo par atlaidem gādā aadministrācija ;)

Bet reāli Jūrmalā, Kauguru Neste cenas vienmēr bija arī bez tavam mistiskām atlaidem zemākas nekā pārējas Neste... Nedēļas vidū ja precīzi atceros bija 0.695Ls/l... Statikā standartā 0.719Ls/l.... ja ņem vērā ka privātiem vel ka min -0.005Ls/l... tad jau sanāk -0.029Ls/l.... :D :D :D :D

Pie tam nevajag tajā midzenī tusēt lai pēc 10 hot-dogiem un kafijam varētu beidzot tikai par degvielu samaksāt.....

249163. viesis 15.decembris 2007 11:33
0 0 Atbildēt

Neviens jau ar varu jūs tajos statoilos nevelk iekšā.

249164. viesis 15.decembris 2007 12:01
0 0 Atbildēt

Nav nekas pret karshu nomainju, man vienalga, kaa taa atlaizhu karte izskataas. Toties tas, ka nevareeshu vairaak aiziet uz Kjeizarmezhu ar 15% atlaidi jau ir sliktaak. Ceru, ka Statoil dos labi veertiigas akcijas, kas sho nosegs. Jo katru nedeelju ejot uz Kjeizarmezhu ietaupiiju ap Ls 4 meenesii, kas ir apmeeram 3% no pateereejamaa benziina apjoma. Vai man Statoil turpmaak benziinam piedaavaas 3% atlaidi pa virsu zelta kartes 0.011 litraa?

249165. viesis 15.decembris 2007 12:04
0 0 Atbildēt

Laikam izteicos ne visai skaidri: ar Routex karti atlaide ir 0.027 Ls/l , bet ne jau visiem klientiem...

249166. viesis 15.decembris 2007 12:12
0 0 Atbildēt

Mnde - pasakiet tad - kur ir labāks veilaks? Viadā??? Lukoilā?

Liepiņā? Neste A24 klātpievienotajos Narvesenos?

Negribat veikalu - brauciet uz Nestre A24 - kur problēma???

Statoilā pagaidām ir vistīrākās tualetes, viņiem vienmēr strādā kompresors un ir darba kārtībā (ar retiem izņēmumiem), viņiem vienmēr ir lukturu tīrāmie utt, viņiem visiem ir pieejams putekļusūcējs utt.

Jā, piekrītu - rindas ir lielas, bet tas tikai liecina par to, ka pakalpojums ir salīdzinoši kvalitatīvs, piedāvājums plašs un tas cilvēkus interesē.

Mani arī besī ta, ka satoils ir palicis par MCDonaldu, pie kam kvalitāte daudz neatpaliek.

Atseviška rinda degvielas pildītājiem pagaidām ir manīa tikai Lidostas DUS. Bet jautājums - ko cepjaties - bnrauciet citur! Nav jau spiesta lieta.

Un vēl - tie, kas pielda daudz degvielas saņem 1,1 santīmu atlaidi uz katru degvielas litru, un līdz ar to degviela tur maksā kā jebkura DUS ar operatoru. Automātiskajās pašapkalpošanās DUS vienmēr būs lētāka degviela, jo nav jāmaksā alga operatoram...

Es neaizstāvu Statoil - es vienkārši piedāvāju jums paskatīies uz to no cita skatu punkta.

249168. viesis 15.decembris 2007 15:57
0 0 Atbildēt

Lidostas DUSā ta ir atsevišķa karte, bet apmeklētājiem uzlikt mīksto uz to, tur ņem gan kafijas, gan bulciņas, gan apdrošinās, tad tu ar savu degvielu stāvi kā nekur nepieņemts...

Tie, kam ir darba auto ar uzņēmuma kartēm nebrauc uz Statoilu prieka pēc! :D

249169. viesis 15.decembris 2007 16:03
0 0 Atbildēt

Pareizi pateici , es ar tik ar savu latvenergo autiņu tur braucu, nejau aiz paša gribas!!

Pats savam autiņam pildos NESTE , nav ne rindas nekā cita nevajadzīga un pie tam lētāk ,kas arī nav mazsvarīgi!

249170. viesis 15.decembris 2007 16:37
0 0 Atbildēt

koments no apollo - kā kulaks uz acs!

hehe » desu nīdējiem 22:44 14.Dec

Ko var čīkstēt! Sen bija laiks saprast, ka statolim ir laba kafija un desmaizes, bet sūdīga un dārga degviela - vot tauta palēnām pielāgojas!

249171. viesis 15.decembris 2007 17:33
0 0 Atbildēt

jautājums - kur tad ir KVALITATĪVA un lēta degviela? a?

visādā ziņā parastais 95 pencīns visām DUS, izņemot Lukoil nāk no Mažeiķiem.

98 statoils ved no Norvēģijas, un ziemas dīzeli arīdzan

Neste arī 98 ved no kaut kurienes...

A pārējiem viens un tas pac...

249172. viesis 15.decembris 2007 17:59
0 0 Atbildēt

ja Statoil vestu degvielu no Norveģijas - tad loģiski ka tā cena ietekmētos no Skandināvu degvielas tirgu - nevis Mažeiķu TN kaprīzēm.... ;)

PS. Un ziemā nebūtu problēmas ar "arktisko" soļaru....

PPS. Neste pieder rūpnīca pie Sankt-Pēterburgas, kur ražo augstas kvalitātes degvielu - līdz ar to domāju ka no turienes iet arī tam pašam statiķam... vienīgi piedevas pa ceļam savas piemaisa....

249173. viesis 15.decembris 2007 18:27
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag - Jēga Statoilam pirkt degvielu no sava konkurenta???

Ko tu pīpē?

To ka 98 un ziemas dīzeli statoils ved no norvēģijas - zinu lieliski. par 95 vai 95 ultima - tur varētu strīdēties.

Man, piemēram, ar Statoil dīzeli nav bijušas problēmas pat pie -30°C. vienuziemu gan pie -23°C bija problēmas piešķilt, bet ne dēļ dīzeļa, bet dēļ mirstoša kaķīša - tam elektrības bij par maz - nespēja uzgriezt.

Un vēl - kāpēc Statoil degvierlas cenai Polijā būtu jāsvārstās nevis Polijas degvielas tirgus cenu svārstību iespaidā, , bet piemēram Spānijas tirgus cenu svārstību dēļ, vai skandināvijas cenu svārstību dēļ? Cik tev ir ekonomikā???

Tas ir tikai un vienīgi loģiski, ka degvielas cenu nosaka tirgus ekonomikā tas tirgus, kura tā tiek realizēta, nevis tā, kurā tā tiek ražota! Latvijā vēl jo vairāk, jo te nav neviena degvielas pārstrādes uzņēmuma, līdz ar to visa degviela ir imoprtēta - šeit cīnnās importieri, nevis ražotāji...

249174. viesis 15.decembris 2007 18:29
0 0 Atbildēt

P.S.

Piedevas pa ceļam piemaisa... :D:D:D nenorēkties - iet tāc tankera kapteinis pa klāju un pielej 30 litrus piedevu vienā tvertnē un nomurmina -šis statoilam, otrā pielej ko citu un saka - šis būs nestei... Muahaha. Pats tici tam, ko uzrakstiji? a?

Humorists!

249175. viesis 15.decembris 2007 19:54
0 0 Atbildēt

Kādas problēmas ar gāzi, piebrauc un uzpildi!

Es vienmēr pats pildu!

pilots

249177. viesis 15.decembris 2007 23:36
0 0 Atbildēt

Palaidnieks tig gudrs.... a priekš kam bija abus terminālus blakus būvēt? Ja pareizi atceros- pat žogs kopīgs....

Konkurenti ir tik tāl - cik tas ir vajadzīgs lai EU nepaņemtu priekšā.... reāli konkurences ka tādas nav....

Statikam soļara ir sūds - baigi kruta var vērot kā pie kārtēja sala kaut kāda Imantas Statoilā pēķšņi nestradāja neviena DD uzpildīšanas pistole... laikām ta arktiskā soļara ir tik kruta - ka to var lietot tikai no -30C.... jo pie -22C ta vienkārši sasala.....

Tajā pat dienā redzēju ka uz servisu uz autoevakuātora atveda jauno auto - kurām ieleja "arktisko" DD.... varbūt sagadīšana... varbūt skarba realitāte...

249178. viesis 16.decembris 2007 0:02
0 0 Atbildēt

Cik gadus atpakaļ tas bija? Kādus 8 gadus atpakaļ, ja neko nejaucu Statoilam bija problēmas, bija iepirkuši dīzeli no citiem. Jā bija šaizes - sala degviela, Statoils apmaksāja VAIRĀKU DESMITU automašīnu dīzeļdzinēju remontus. Nu? Kam nav gadījies kļūdīties? Tu nekad neesi savā dzīvē kļūdijies?

Par termināļiem - kāpēc būvēt termināļus 37 vietās, ja to atrašānasvietas nosaka Ostas teritoriālais sadalījums pa zonām - sauskravas, konteineri, kokosta? Neesi domājis par to, ka JEBKURAS ostas teritoriju dala pēc preču tipa un preču bīstamības? Gāzi un naftas produktus glabā iespējami tālāk no dzīvojamajiem rajoniem dēļ ugunsbīštamības un vēl jāpamanās nodrošināt šo produktu ātra un efektīva savākšana noplūžu gadījumos...

Saki dīzeļdegvielas pistoles sasala - tur jau ta lieta, ka sasala un vai nestrādāja sūknis, nevis degviela sasala. Ir bijuši gadījumi, ka pie zemākas temperatūras nestrādā benzīna sūkņi - teiksi benzīns sasala? Muahahaha!

Runājot par arktisko dīzeļdegvielu - to ir par vēlu liet bākā tad, kad jau sals ir klāt. Dīželis ļoti labi vāc kondensātu - bāka uz nakti ir jātur pilna! Siltais dīzelis, kas caur "obratku" sanāk bākā atdziestot rada kondensātu, kas nosēžas bākas apakšā un aizsaldē sūkņa trubas. Par degvielas parafīnēšanos - arktiskā dīzeļdegviela ir tāda pati, tikai no tās ir izfiltrētas tās daļas, kas sāk parafīnēšanos pie zemām temperatūrām. Bet neizslēdz parafīnēšanos kā tādu. Ja filtrētu degvielu samaisa ar nefiltrēto (attiecīā kaut 40:5) parafīnēšanās ir iespējama. Tasd ir tas pats, kas ar ūdeni. Ledus uz peļķes veidosies daudz ātrāk, ja tājā ielikt gabaliņu ledus - kriustāliskās struktūras ātrāk veidojas ja tām ir pie kā veidoties.

249179. viesis 16.decembris 2007 0:09
0 0 Atbildēt

P.S.

Un no kurienes tad rauj pārējie nesalstošo dīzeli? A?

Visi pārējie ņem no kāda, kam ir labāka, nekā Statoilam?

Visiem, kas dīzeli pērk no Mažeiķiem tā ir labāka, nesalstošāka?

Nu Lukoils laikam vēl ved 100% savas pārstrādes degvielu no savām rūpnīcām, gan bencīnu, gan dīzeli...

Pilnīgi visām tankštellem ir bijušas problēmas ar ziemas dīzeli, dažiem aizpagājušajā, dažiem pat pagājušajā gadā. Par tīru Lukoil vai Statoil problēmu ar ziemas dīzeli gan nav dzirdēts.

Nevajag jaukt - aķis neuzgrieza, vai dīzelis sasala - tas puikiņ nav viens un tas pats! Jā rezultāts ir viens - auto nerūc, bet iemesli dažadi.

P.P.S.

Tak nav spiesta lieta - nebrauc uz Statoil, pērc zupu Dinaz, Astarte nafta, Virši-A, po - kur! Ir tirgus ekonomika. Nepatīk - nepērc. Nevis runā muļķības!

249180. viesis 16.decembris 2007 10:19
0 0 Atbildēt

Palaidniex [?] 16.12.2007 00:02

par termināļu plānošanu tev taisnība, bet to ka tie termināļi Rīgā ir pietiekami un dažādās vietās. un kā ar to ka tankeri "vazājas" pa ostu un tēlo "jaunos ķīmiķus" pumpējot iekšā un ārā dažādus šķidrumus, ka tankeru kapteinim un vecākajam palīgam jālauza galva, lai procentuāli pareizi samiksētu? un ko tu teiksi par to ka Rīgā iepumpē, bet Ventiņos izpumpē, vai otrādi?

no kurienes nāk degviela LV un Eiropas tankos jau sen neviens īsti nezin

249181. viesis 16.decembris 2007 11:36
0 0 Atbildēt

īstenībā to piedevu pievieno uzpildot benzavozu terminālī, pirms tas izbrauc uz tankštelli. galvu tur lauza kompjūteri.

249182. viesis 16.decembris 2007 11:50
0 0 Atbildēt

krix, krix

cik naivs Tu esi, naftas pārstrādātāji un tirgotāji nemaz tik daudz nepelna uz katru litru degvielas (tie absolūtos ciparos pelna daudz, jo tirgo miljoniem litru degvielas), lai brīvi atļautos papildus izmaksas - vest no norvēģijas, pēterburgas vai whatever "zupu" uz Rīgu, lai paturētu terminālī, atkal sūknētu citā tankerī, tad uz Ventspili, tur atkal terminālī, tad atpakaļ un tikai tad uz tankštelli...

Jo mazāk pārkraušanas, jo tiešāka piegāde, jo mazāki transportēšanas, uzglabāšanas un loģistikas izdevumi, jo lielāks peļņas %. Pagaidām nezinu nevienu, kas no savas peļņas tik vienkārši atteiktos un izdomātu pats sev papildus izdevumus...

249187. viesis 16.decembris 2007 14:49
0 0 Atbildēt

njaaa... protams - labāk tē pa lēto tirgot Ziemeļjūrā ar viltīgiem paņiemieniem iegūto naftu - kaut kur stāstīja cik "vienkaršs" un "lēts" tas pasākums ir.... nekā pa ļimonādi nopirkt kaut kur Krievijas plašumos iegūto lētu naftu.....

Palaidnieks ir naivs - ja domā ka mūsu bananu valstī tirgos perfekto naftu, kuru šiem daudz izdevīgāk notirgot centrāleiropā...

249189. viesis 16.decembris 2007 15:37
0 0 Atbildēt

Es gana daudz zinu par naftas ieguvi un pārstrādi.

Domā Krievijā to naftu iegūt ir lētāk? Tur nafta arī pati no sevis no zemes dzīlēm āra nenāk. Tā ir jāsūknē āra no zemes - jātransportē pāri visai Krievijai, kā arī tās pārstrāde ir mazliet darbietilpīgāka nekā Ziemeļjūras šelfa naftai. Tākā par to lētumu - apšaubu. Informācijai - pati no zemes dzīlēm (ar spiedienu) tā nāk ārā tikai Emirātos, Irākā un Irānā.

Un vēl - Mažeiķi NERAŽO 98 markas bencīnu.

Nu gudrinieki, skaidrs - statoils ir sliktais (pieņemsim arī ka tā tas ir)! Tāpēc jautājums - kuri ir tie LABIE un no kurienes tie ņem degvielu? A?

249206. viesis 17.decembris 2007 1:39
0 0 Atbildēt

jautājums - šeit www.mnth.lv/content.php?pid=3 tatad melo ????

Šobrīd SIA „”Mažeiķu nafta” Tirdzniecības nams” piedāvājumā ir sekojoša AS „Mažeiķu nafta” produkcija:

– Benzīni:

neetilētie benzīni ar oktānskaitli 98, 95 un 92;

– Dīzeļdegvielas:

vasaras un ziemas dīzeļdegviela, arktiskā 2.klases dīzeļdegviela;

– Mazuts;

– Reaktīvo dzinēju degviela JET A-1;

– Sašķidrinātā naftas gāze;

– Bitums:

- ceļu;

- jumtu;

- būvniecības;

– Tehniskais sērs.

249213. viesis 17.decembris 2007 10:30
0 0 Atbildēt

Tu lasīt pats māki?

To piedāvā Naftas [b]Pārstrādes[/b] uzņēmums Mažeiķu nafta, vai [b]Tirdzniecības[/b] nams Mažeiķu nafta?

Labi - pieņemsism - ražo. Nu? Un kāds tad tas bencīns ir? Labāks/slikāks? Salīdzinot ar ko un kur ražotu?

249218. viesis 17.decembris 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Man vairāk interesē cits jautājums - kur ir kvalitatīvāks (nekā sliktajam statoilam) bencīns/dīzelis un no kurienes tas nāk?

Piesieties var pat pie jauna telefonu staba, bet parādiet tad labāku telefona stabu un norādiet tā izcelsmi! ;)

Es neaizstāvu statoil - jā tur pats pildos, bet ja norej vienu, tad vajag parādīt, kur ir labāk. Ja būs labāk - liešos citur. Lūdzu objektīvu info, nbevis - "viena tante teica".

249227. viesis 17.decembris 2007 11:06
0 0 Atbildēt

95% no Latvijā ievestā benzīna n;ak no vienas rūonīcas (Mažeiķiem). Katrs atsevišķš tirgotājs tā kvalitāti pasliktina ar attiecīgām piedevām.

249246. viesis 17.decembris 2007 11:58
0 0 Atbildēt

A pats lasīt māki? Skaidri rakstīts kuras rūpnīcas produkts.....

Pie tam būtu stulbi ražot tikai aprobežoto produkcijas klāstu....

gadījumā ja nezini - re kur no Mažeiķu naftas mājas lapas...

www.nafta.lt/ru/content.php?pid=32

re kur arī angliski... www.nafta.lt/en/content.php?pid=35

tā kā nevajag pa zemu novērtēt mūisu kaimiņus.... ;)

Starp citu tajā mājas lapā arī ir uzrakstīts kas ir MN Tirzdniecības nams un ar ko šī organizācija nodarbojas....

Un kā jau iepriekš te tika rakstīts - ja degvienla nāktu no Norvēģijas - tad ta cena ietekmētos no Skandināvu tirga - nevis no Mažeiķu naftas - kura pēc dažu apgalvojumiem neražo 98.... - ko tad šie to pērk no citiem un pēc tam pa ļimonādi sit nost cenu tirgū?

249261. viesis 17.decembris 2007 13:25
0 0 Atbildēt

Palaidniek, lai tu lieki nepērtos par manu naivumu.:

1.es ir ar vecākā palīga diplomu, specializējies šķidro kravu pārvadāšanā

2.es ir locis Rīgas Brīvostā

3.ja nepietiek ar šo, tad atbrauc pie manis uz darbu.

249293. viesis 17.decembris 2007 17:52
0 0 Atbildēt

Naftas ieguves cena (pasizmaksa) ir nemainīgas vērtība ilgstošā laika posmā. Cik jums ir ekonomikā?

Naftas cenu nposaka nevis skandināvijas tirgus, bet PASAULES tirgus (domā krievi negrib vairāk nopelnīt pie izdevības???) - un diemžēl pieprasījums rada lielāku peļņas iespēju ieguvējam un pārstrādātājam.

Bākā mēs taku nelejam naftu, bet gan benzīnu vai dīzeli. Lai to iegūtu no naftas - tas ir jāpārstrādā. Ir nafta, kurā ir lielāks saturs ogļhidrātu, kas der bencīnam un kam ir mazāks saturs - līdz ar to dažādām naftas markām ir dažāda cena. Bet tā cena ir nevis vienkārši cena, bet tā ir atkarīga no tā, cik un kas no konkrētās naftas markas ir iegūstams. No vienas sanāks vairāk mazuta, no otras vairāk utt, viss atkarīgs no naftas frakcijām. Gala rezultāts ir benzīns, mazuts, dīzelis, polimēru bāzes utt.

Krievu nafta ir lētāk iegūstama, bet dārgāk pārstrādājama bencīnā - lai iegūu vienu litru bencīna vajag vairāk litrus naftas un dārgāku apstrādi - kā jūs to nesaprotat??? Piemēram Čečenijā nafta ir ļoti pateicīga pārstrādei benzīnā - tur ar vienkārsu aparātiņu katrs vai irzdestilēt ~72 markas benzīnu. Ņafta ir vienīgā Krievijas interese Čečenijā - nebūu tuir naftas - krieviem būtu pajāt. P.S. Kāpēc Mažeiķiem nepārdot savu kvalitatīvo zupu uz rietumiem, ja jau ta tik kvalitatīva un šeit - pigu? A, gudrinieki?

Tas mazliet off-topic nezinātājiem!

Vēlreiz atkārtoju jautajumu, kam (kuram DUS tīklam) ir "kvalitatīvaka" degviela un no kurienes viņi to rauj (no kā pērk)???

Uz šo jautājumu loči un citi gudrinieki spēj atbildēt?

249296. viesis 17.decembris 2007 18:06
0 0 Atbildēt

P.S.

Un vēl gudriniekiem ekonomikā - ja salīdzina degvielas litra cenu mazumtirdzniecībā, tad jūs laikam esat aizmirsuši no ka tā sastāv.

Cena sastāv:

Pažizmaksa

Brutto peļņa (tajā ietvertas ir arī algas, piegāde utt)

Valsts akcīze

PVN nodoklis

Jā skandināvijā, Vācijā, Lielbritānijā degviela ir dārgāka, bet ne tāpēc, ka iepirkums ir augstāks, bet galvenokārt dēļ AKCĪZES nodokļa.

249299. viesis 17.decembris 2007 18:11
0 0 Atbildēt

Sev par lielu pārsteigumu saņēmu Zelta karti :) Nemaz tik daudz tur nelejos. Ļoti reti pārsniedzu 100 ls/mēn :) Septembrī vispār bija 24 ls :D

249311. viesis 17.decembris 2007 19:30
0 0 Atbildēt

izmaksas mainās atkarībā no apstakļiem..... tak čto teoretik xr**** nemāci mūs te ekonomiku - paskaties realitātē.....

Nedēļu atpakaļ Lielbritānijas valdība piešķira baigās atlaides uzņemumiem kuri Ziemēļjūrā iegust naftu - jo šiem sākuši strauji augt izmaksas... nafta tur vel ir - bet šiem izmaksas jau nav patīkāmas.... tatad piešķirot nodokļa atlaides šie tur vel kādus 5-7 gadus turpinās naftu pumpēt... nevis pāries uz citam atradnem.

249312. viesis 17.decembris 2007 19:34
0 0 Atbildēt

Jūs kurli esat????

Mani interesē tikai DIVI jautājumi:

Es vaicāju - kurā tankštellē ir "kvalitatīvāka" degviela????

Un no kurienes viņa nāk????

Nespējat atbildēt?

249327. viesis 18.decembris 2007 1:38
0 0 Atbildēt

:D :D :D vispār baigi prasts vēlies būt?

tu pats nespēji konkrēti uz šo jautājumu atbildēt.... jo pēc būtības tas sastāv no tā ko sauc par komercnoslēpumu.... a te tev tagad - hop! un visas atbildes ka uz delnas.... psc... :D :D :D :D :D

Tu te vel nespēji pierādīt savu apgalvojumu par to ka Mažeikas nafta neražo 98 benžu... un gribi lai mēs tev sniedzam konkrētas atbildes....

Ja tevi interese par DD- tad no pieredzes vislabāka ir Lukoil... vienīgi avots bija caur labarotoriju izdzīta pārbaudīta degviela... ;)

Ja ņemt subjektīvu viedokli - tad Neste... jo šie vismaz nestāsta pasaciņas par arktisko DD.... reāli praksē pie -28C viens auto ar 6 cilindru dīzlei ar statika DD gandrīz nepielaidas..... auto ar sliktāko tehnisko stāvokli - ar Nestes soļaru pielaidās ātrāk.... Ja jau Statoila piekritējs pēc nopetnas ziemas kļuva par Nestes klientu... klients pats izvēlas sev kvalitāti.. ;)

249328. viesis 18.decembris 2007 1:45
0 0 Atbildēt

Soļara ir kvalitatīva Lukoilam - bet tikai īpašiem klientiem ka LDZ....

Kādreiz Neste apkalpoja Rīgas lidostu.... bet ņemot vērā ka šiem bija paplašināšanas plāni - tagad RIXu apkalpo Statoils, kurš pārpirka to biznesu ( kaut gan uzraksti nesen vel bija Neste... - nez kāpēc nenomainīja ja jau tik krutie :D )

Un ta ka Statoil ir uzņēmums ar aizdomīgu reputāciju - tad šie pēkņi sāka pa jaunam iedalīt degvielu lidmašīnām.... cik zinu lidmašīnam vajag ievadīt datoros degvielas svaru.... šie pārdod litros.... nenorādot konkrētas degvielas blīvumu.... Nav bišķ aizdomīgi ka tik nopietna kompānija nemāk tirgot degvielu pēc starptautiskiem standartiem?

249329. viesis 18.decembris 2007 1:48
0 0 Atbildēt

varu kļūdīties - bet ka tik MN nepiegādātu degvielu lidmašīnam.... ko tirgo ka Statoil.... caur Nestes uzrakstu uz rezervuāriem.... :D :D :D :D

249337. viesis 18.decembris 2007 10:21
0 0 Atbildēt

Mani līz šim principiāli apmierināja Statoil kvalitāte. Pildijos un nezināju problēmas, savu atlaidi saņēmu un bija labi. Te visi saka, ka tur ir slikti - loģisks jautājums - kur ir labāk?

Nu oki, tagad zināšu - labāka degviela ir Lukoil.

Tiesa, kaut, man NEKAD nav bijušas ar Statoil problēmas - būs jāpamēģina citi. Tikai kāpēc anonīmi rakstīt?

Tur jau tā štelle, ka "visi visu zina" par Statoil un saka ka slikti. Kad prasu, kas ir labāk, atbildes vairs nav tik konkrētas. :DPaskatieties uz šo diskusiju no malas. ;)

P.S. Auto tehniskais stavoklis reizēm var ietvert sevī tikai vienu būtisku faktoru - pus gadu vecs auto ar SLIKTU akumulatoru arī var nepiešķilties lielā aukstumā. Bet tāpēc nav jāvaino Statoil degviela. Vēl pie negribīgas piešķilšanās faktoriem var būt eļļa ar aukstā gala viskozitāti 15w vai pat 10w. Švakāks aķis var to eļļas zapti, par kādu tā ir pārvērtusies pie -25°C vai -30°C arī var neuzgriezt.

Degviela ir vainīga tad, kad tā dēļ temperatūras ir parafīnējusies un aizdambējusi degvielas filtrus... ;)

249341. viesis 18.decembris 2007 11:28
0 0 Atbildēt

Diskusija no malas izskatās pastulbi - viens histērisks statoilfans brēc lai tūlīt un tagad visi stāsta kur "ir labāk" (it kā LV būtu kādi 700 degvielas piegādātāji), lai gan patiesībā jau viņam tas nemaz nav vajadzīgs, tik un tā statoil forever!

Ko var ņemties, nu lej taču savā statoilā un liec mierā tos, kuri no šīs superduperdegvielas sen aizmukuši!

249343. viesis 18.decembris 2007 11:47
0 0 Atbildēt

Reto - pasaki - kur objektīvi ir labāk?

Es neesmu statoilfans - es vienkārši tur pildos, man tas ir pa ceļam un ir ērti, problēmas nav bijušas, cena ar manu atlaidi ir ~tāda pati kā citur pildoties (degvielas automātus neskaitu - tur toč būs lētāk - kopumā kādi Ls 48,- pa gadu, jebšu Ls 4 mēnesī).

Ja ir kaut kur labāk - kāpēc nepamēģināt. Visi "zinot" vai ir viedoklis no kurienes nāk statoil sliktā degviela, bet neviens nezina kam ir labā un no kurienes tā nāk.

Ja degviela visur ir vienāda tad kāpēc pie vieniem tā ir slikta, bet pie otriem laba?

Vai viss tas ir subjektīvi viedokļi?

Mani šajā situācija uzjautrina tas ka sliktos zinam, pat paskaidrojumi un fakti ir, bet par labajiem nekā. :(

Vairāk izklausās pēc skaudības vai pēc protesta...

249347. viesis 18.decembris 2007 12:37
0 0 Atbildēt

1. LV izvēlēties degvielas tirgotāju - tas jebkurā gadījumā nozīmē izvēlēties starp sliktu un ļoti sliktu (ja esi "lējies" ne tikai Čečenijā, bet arī Europā, tad saproti par ko ir runa). Sliktu reklamēt nevajag, bet par ļoti sliktu cilvēkus vajag pabrīdināt, tas gan.

2. Tavā gadījumā gan objektīvi, gan subjektīvi -labāk- ir statoilā. Pats taču stāsti - pa ceļam, nav dārgāk, nav problēmu utt. Un nesatraucies tik dikti, ja kādam citam varbūt tas nav pa ceļam, ir dārgāk, ir bijušas problēmas...

3. Personīgi es statoila klienta karti pie sienas pienagloju jau sen, kad konstatēju, ka ar visām "lojalitātes programmām" maksāju vairāk, nekā citur (stāsti par viņu fantastisko degvielas kvalitāti jau tolaik mani diezko nepārliecināja). Kādu gadu vēlāk, nakts vidū, apstākļu spiests ielējos statoilā - motora dīvainā reakcija un "neapbruņotu aci" manāmais jaudas zudums nostiprināja manu pārliecību - staoils ir cafe-laryok ar WC, un tikai!

249354. viesis 18.decembris 2007 14:17
0 0 Atbildēt

Nu nez - esmu pildijies gan Polijā, gan Austrijā, gan Vācijā, Somijā, Zviedrijā... Nu nez

Vienīgais, kas deva būtisku atšķirību bija Aral 100. degviela, pārējās "Simtās" nesanāca pildīt...

Es arī ilgi domāju kāpēc Vācijā "Ēd" mazāk, agrāk domāju, ka tas dēļ degvielas, īstenībā nē - dēļ braukšanas stila.

Vācijā ej pa bāni 140 vai 170 vai 190 (atkarīgs no auto, kas zem pēcpuses) un nekas nemainās Šāds ātrums tiek vienmērīgi turēts desmitiem km no vietas, ar nebūtiskām izmaiņām - mazliet atlaist gāzi, lai mazliet sa bremzētos un uzspiest, lai atkal mazliet paātrinātos...

Latvijā ar kruizā iestādītu 100 km/h var bez ātruma izmaiņām tālākais nobraukt trešdaļu ceļa līdz Siguldai, ja paveiksies - tad pusi... Piem mums ceļi un sdatiksme ir tāda, ka ātrums mainās ļoti dinamiski - katra bremjzēšana, un ieskriešanās noēd stipri daudz tās degvielas. Kā arī braukt plūsmā, kur visi iet 160-180 ir viena lieta - nekā vienam pašam lauzties ar tādu ātrumu nemitīgi apdzenot kādu...

Ir jau švakāka tā degviela, bet nav jau vairs tik būiska tā atšķirība, kāda tā bija 15 gadus atpakaļ...

Vienkārši kaitina tas, ka dēļ bulku rindām kādam degviela kļūst sliktāka... :D

Peace...

249527. viesis 21.decembris 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Daudzi uznjeemumi un iestaades neudu netaupa. Sasleedz liigumus ar Statoil par degvielu un LMT par sarunaam, neskatoties, ka citur cena/kvalitāti nav sliktāka. Ka tik ziimols.

Redaktors 21.decembris 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Nu par LMT gan var nepiekrist... Laiku pa laikam skatos, vai nav pienācis laiks mainīt operatoru uz kādu no izreklamētajiem lētajiem un superkvalitatīvajiem. Pat izmēģināju BITES super pakalpojumus. Izrādījās, ka viņi tikai būvē torņus, bet man svarīgajās Latvijas vietās viņi knapi darbojas. Arī klientu apkalpošana ir maksimas līmenī. Atteicos un vēl ilgi nācās saņemt rēķinus par kaut kādiem pakalpojumiem, kurus neesmu izmantojis. Par laimi - atšuvās. Tomēr LMT.

254008. viesis 9.marts 2008 14:33
0 0 Atbildēt

Nesaprotu tikai kāpēc tie lielākie runātāji visbiežāk arī paši ēd Statoilā. Glvenais varbūt vaig sākt vērtēt ar sevi.

Tyron 27.jūlijs 2019 7:31
0 0 Atbildēt

Iegūstiet mūsu jaunās dizaina super viedās ATM kartes, kas ir speciāli ieprogrammētas, lai izņemtu bezmaksas naudu no jebkuras bankomāta mašīnas visā pasaulē, kāpēc jūs nesaņemat to un baudīt visu iespējamo, ko dzīve piedāvā, mēs pārdodam oriģinālu. Mēs piegādājam kartes visiem mūsu klientiem un ieinteresētajiem pircējiem visā pasaulē tikai 3 dienu laikā, un tā ir mainījusi daudzu cilvēku dzīvi, mums ir dažādas kartes un dažādas cenas, un kartēm ir dažādas ikdienas izņemšanas. Lai saņemtu savu karti, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pasta adresi: (vanalfons222@yahoo.com) un saņemiet savu karti, pateicoties jums.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti