Šā gada decembrī Latvija Statoil ieviesusi vairākas būtiskas izmaiņas Statoil extra privātpersonu un uzņēmumu klientu karšu piedāvājumā.
Nozīmīgākās izmaiņas Statoil klientiem - privātpersonam – jaunu Statoil extra karti iespējams saņemt uzreiz un jebkurā Statoil degvielas uzpildes stacijā, un vienu un to pašu karti iespējams izmantot jebkurā atlaižu līmenī, jo pāriešana jaunā līmenī notiek automātiski.„Klientu lojalitātes programmu ieviesām jau 2000. gadā, tomēr to regulāri pilnveidojam, sekojot līdzi Skandināvijas un Eiropas valstu tendencēm un analizējot klientu atsauksmes. Šoreiz programmas uzlabojumu izstrādes gaitā iesasistījās ne tikai Latvijas, bet arī citu valstu Statoil klientu lojalitātes speciālisti. Rezultātā programmu vienkāršojām, vienlaikus saglabājot tās sniegtās priekšrocības,” norāda Dace Lodziņa, Latvija Statoil Klientu piedāvājuma departamenta vadītāja.
„Pilnveidotās lojalitātes Statoil extra programmas kartēm ir divi būtiski uzlabojumi klientu ērtībām - pirmkārt, vairs nav derīguma termiņa, līdz ar to klientiem vairs nebūs jāseko līdzi tam, vai karte vēl ir derīga vai nav. Otrkārt, viena karte ir derīga visiem 3 līmeņiem. Daudzās klientu lojalitātes programmās parasti tiek piedāvāti dažādi atlaižu līmeņi, kas klientiem sagādā papildus neērtības, jo kartes bieži ir jāmaina pārejot uz citu līmeni. Latvija Statoil šo procesu ir vienkāršojusi – tagad pāriešana citā līmenī būs automātiski un tam nebūs nepieciešama jaunas kartes reģistrēšana. Ceru, ka arī jaunais kartes dizains un trīs dimensiju krāsu risinājums klientiem patiks un būs neliels svaigums vispārējā maksājumu karšu klāstā ” uzsver D. Lodziņa.
Jaunajā Statoil extra lojalitātes programmā paredzēta tikai viena atlaižu karte, kas paredzēta jebkuram atlaides līmenim. Taču saglabāts nosacījums, ka programmas atlaides ir piesaistītas degvielas patēriņam 12 mēnešu laikā no kartes saņemšanas brīža. Attiecīgi no izpildītajiem nosacījumiem, ik pēc 12 mēnešiem tiek pārskatīts klientam piešķirtās atlaides līmenis, savukārt, ja nosacījumi izpildīti ātrāk, tad iespējams jau uzreiz saņemt atlaides, kas atbilst augstākam līmenim.
Ērti un izdevīgi piedāvājumi uzņēmumiem
Kopš programmas ieviešanas vidēji katrs ceturtais Statoil degvielas uzpildes stacijas klients izmanto kādu no programmas piedāvātajām kartēm gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Uzņēmumi novērtējuši ērto, drošo un izdevīgo norēķinu sistēmu, ko piedāvā Statoil, un jau 60% no Latvijas 500 lielākajiem uzņēmumiem izmanto Statoil uzņēmumu karšu piedāvātās priekšrocības. Arī tām ir vienkāršoti lietošanas nosacījumi, kā arī uzlaboti karšu lietošanas drošības mēri.Uzņēmumiem piedāvātas trīs veidu kartes: vietējās Statoil debetkartes un kredītkartes, kā arī starptautiskās Statoil Routex kredītkartes. Karšu lietošana ir ērta un izdevīga, jo ļauj norēķināties par degvielas un citu preču pirkumiem bez skaidras naudas, izmantot bezprocentu kredītu, kā arī, pamatojoties uz izsniegtajiem rēķiniem, atgūt pievienotās vērtības nodokli par ārzemēs veiktajiem pirkumiem. Uzņēmums papildus iegūst atlaides par degvielu, autogāzi, kā arī auto primārās apkopes līdzekļiem, tam ir nodrošinātas iespējas kontrolēt kartes izdevumus, ļaujot ierobežot kartes izmantošanu tikai noteiktu preču un pakalpojumu apmaksāšanai.
Statoil ir lojāls tikai pret klientiem - dogu ēdājiem.
Klientiem, kuriem nepieciešams uzpildīt tikai degvielu, pēc iespējas mazāk laiku pavadot uzpildes stacijā, Statol nemaz nav ērts..