Lasītājs: Gribu, lai šo tēmu izlasa visi! 79

 
17.decembris 2007 10:17

Labdien! Gribu, lai šo tēmu izlasa visi. gan tie, kuri no rīta brauc saspiesti sabiedriskajā transportā, gan tie, kuri stāv korķos ar mašīnām.

Runa būs par diezgan seno, bet populāro satiksmes veidu - TROLEJBUSU. Dažiem tas patīk, dažiem nē. Šeit gribētu uzzināt no jums, Rīgas iedzīvotājiem, kāpēc jums tie nepatīk?

Atbildi varu jau nojaust: Brauc lēni, bremzē pie katra staba... Bet ārzemēs trolejbusi nebremzē... Kāpēc? Atbilde ir pavisam vienkārša - VADI. Pie mums vēl ir padomju laika specdaļas, kuras var izbraukt līdz 20 km/h, tacu var dažas specdaļas braukt līdz pat 40km/h. Problēma jāmeklē nevis transpota līdzeklī, bet gan citur - lai trolejbusi netraucētu pārējai satiksmei, būtu:

1) vadītājiem jābrauc kopējā plūsmā, jo trolejbuss var atīstīt ātrumu 70 km/h, bet Rīgā pēc CSN max V = 50km/h.

2) trolejbusiem ir jāizveido atseviškas joslas, kuras būtu JĀNOŽOGO nevis ar nepārtraukto līniju, kuru nav nekādu problēmu pārbraukt, bet , kā, piemēram, Lionā, ar barjerām, līdzīgas kā uz Vanšu tilta uzbraucot, Kīpsalā...

3) jābūt civilizētiem uz savstarpēji saprotošiem, lai nebūtu tādas ainas, kā, piemēram, MAN IR SAVS GRAFIKS UN MAN IR PO UZ MAŠĪNĀM... Jā, brauc pēc grafika, bet stāvi ilgāk kabatās, lai ar savu staipīšanos...

4) jāierīko ātrgaitas specdaļas, uz kurām nav jāsamazina ātrums, kā piemēram Šveicē, kurā trolejbusi ir katrā lielajā pilsētā...

Šo rakstu nolēmu uzrakstīt tāpēc, ka nepatīk, kad aiztiek videi draudzīgo transportu... Cienīsim sevi un citus...

iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
249208. viesis 17.decembris 2007 10:22
0 0 Atbildēt

kādas specdaļas? Tas lasītājs ir kāds no TTP spec?

249209. viesis 17.decembris 2007 10:24
0 0 Atbildēt

interesanti ko autors gribēja teikt ar pirmo punktu? to ka trolejbusu dēļ atļautais ātrums jāpalielina līdz 70? Slims esi - uz Salu tilta atļauts braukt uz 70, bet trojebuss velkas kā uz sprāgšanu...

249210. viesis 17.decembris 2007 10:26
0 0 Atbildēt

un vispār ja jau Tev tik ļoti patīk trolejbusi, aizbrauc uz trolejbusu depo un samīļo, sabučo viņus visus!!!

249211. viesis 17.decembris 2007 10:27
0 0 Atbildēt

Taatad taa - sabiedriskais transports nav videi draudziigaaks kaa vieglie auto - taatad par sho punktu aizmirstam. Ja gribam buutu videi draudziigi, njemam velo vai ejam kaajaam.

Taalaak, ja visaadi idinji un tajaa skaita sab. trans. nelistu krustaa, kad skaidri redz, ka manevru nepabeigs, sastreegumi buutu iisaaki, un mazaak.

Sab. trans. ir necieshams galvenokaart tajaaas svariigajas stundaas kad no riita jaadodsas uz darbu, un kad jaadodas no darba, bet tajaas stundaas vinji ir vienkaarshi paarbaazti - tadeelj es eju ar kaajaam, jo taa silkjes mucaa mani vienkaarshi kretinee,

un 4turkaart. vajadzeetu atshaut tos idiotus, kas veselu gadu remontee kaut ko zem vienas diezgan svariigas ielas - Hanzas, lidz ar ko tie kuri varetu nelauzties cauri centram ir spiesti tagad to dariit.

249212. viesis 17.decembris 2007 10:30
0 0 Atbildēt

TG/AM

249215. viesis 17.decembris 2007 10:33
0 0 Atbildēt

Uupis meties uz trolleju niishanu? :D

249216. viesis 17.decembris 2007 10:33
0 0 Atbildēt

Izlasiju... Un?

Šveice jau ir labs piemērs, tikai mums līdz tai neizaugt nekad. Kādēļ? Tādēļ, ka Eiropai pietiak ar vienu naudas krātuvi. Un par to arī rūpējas mūsu labie sabiedrotie - ASV, aizliedzota naudas atmazgāšanu caur Latvijas bankām. Arguments, ka tā darīt ir slikti, neiztur kritiku, jo Šveice to ir darījusi un dara joprojām, par to saņemot vispusīgu neaizskaramību pat kara laikā. Un tikai tādēļ šī kalnu valstiņa ir tik bagāta. Ne jau ar pulksteņiem vai sieriem viņu labklājība ir pelnīta.

Tālāk - jau reālāks mērķis - Vācijas satiksmes struktūra. Relatīvi vienkārša, labi organizēta un ideāli funkcionējoša. Kurā lielākā Vācijas pilsētā ir trolejbusi? NEVIENĀ! Un iemesls ir vienkāršs - vadu tīkls ir atstās TIKAI tramavaju lietošanai, izmantojot pantogrāfus, nevis kontaktstieņus, tādejādi izvairoties no rakstā pieminētajām "specdaļām" un jebkādas iespējas, ka arī tramvajam varētu "nokrist stanga".

249217. viesis 17.decembris 2007 10:33
0 0 Atbildēt

"2) trolejbusiem ir jāizveido atseviškas joslas, kuras būtu JĀNOŽOGO nevis ar nepārtraukto līniju..."

nu murgaini, murgaini :)

249219. viesis 17.decembris 2007 10:35
0 0 Atbildēt

Sheit nav ne shveice ne mazaa pariize :D

249220. viesis 17.decembris 2007 10:35
0 0 Atbildēt

ja nu nop... tad ilgterminjaa trolejbusus vajadzeetu niideet kaa sugu...par labu trambulim...

249221. viesis 17.decembris 2007 10:40
0 0 Atbildēt

Lai sab.transports iet pāris mājas tālāk. Lai vispirms sab.transports pierāda un uzlabo savu kvalitāti, ātrumu utt. Līdz tam tas viss ir murgi.

249222. viesis 17.decembris 2007 10:53
0 0 Atbildēt

Patiesībā jau sabtransports ir tīri laba manta. Un tie, kas iet uz elektrību, tie nekūp uz ielas neatkarīgi no tā - stāv vai brauc. Tā ka rīdzinieku intresēs jau būtu tieši tādi. Bet ko ta var gribēt, ka visi tik vērtīgi, ka katram ar savu autiņu vajag visur un pie pašām durvīm piebraukt. Tad jau sabiedriskais traucē. Patiesībā vienīgā problēma, kas mani bieži attur no šito izmantošamas ir tāda, ka nezinu kur un kas iet. Kāpēc nevarītu būt, teiksim Rīgas stacijā, shēma ar sabtranporta maršrutiem un saraksts, kad kas iet? Kā lai to zin cilvēki, kas viņus ikdienā nelieto? Tur arī ir liela daļa no problēmas, kapēc tik daudzi izvēlas braukt ar savu auto, pat ja varētu to nedarīt

249223. viesis 17.decembris 2007 10:56
0 0 Atbildēt

»ooPIS [?] 17.12.2007 10:33

Uupis meties uz trolleju niishanu?«

Man personīgi pret trolejbusiem nav nekādu emociju. Nu ir viņiem biku ierobežota manevrētšanas iespēja un tad. Vot pret tramvajiem vēl jo projām attieksmi neesmu mainījis. Lai gan tramvajos ir pluss (maziņš bet patīkams) - vienu biļeti var izmantot vairākas reizes :D

Ar trolejbusu aizliegšanu korķi nepazudīs un nemazināsies - kā teica viens ārzemnieks - Rīgas ielas ir no aizpērnā gadusimteņa un paredzētas zirgu pajūgiem un karietēm a jūs mēģinat tājās iestumt tūristu autobusus un Hammerus. :D :D :D

249224. viesis 17.decembris 2007 10:56
0 0 Atbildēt

Liela problēma ir trolejbusu cūcīgā braukšana, reizēm liekas, ka tie speciāli ņirgājas par pārējiem. Piem., nobraucot no Gaisa tilta (pie VEF) uz Juglas pusi, viņi parasti velkas pa otro rindu, kaut arī pirmā ir brīva, un tad iebrauc pieturā no otrās! Tāpat iebraukšana krustojumos un to pilnīga bloķēšana.

249225. viesis 17.decembris 2007 10:59
0 0 Atbildēt

kas tas par taadu lasiitaaju:?

kaarteejais Napoleons no Tvaika ielas:?

249226. viesis 17.decembris 2007 11:01
0 0 Atbildēt

Korķu mazināšanas vienīgais efektīvais veids patreizējā situācijā ir maksas ieviešana iebraukšanai Rīgā. Pirmkārt tas ir reāls kāposts, kas ļaus uzturēt un remontēt ielas un komunikācijas. Otrkārt daži procenti auto atkrtīs. Treškārt nevajadzēs fantazēt par kautkādu lietusnodikli RD pīpētavās kur ik pa laikam kāds uzpīpē zālīti un tad nāk klajā ar savām vīzijām.

249229. viesis 17.decembris 2007 11:11
0 0 Atbildēt

Tur jau taa lieta-

99% trolejbusu marsrutu dubleejas ar autobusiem...nafig vajag 2 dazaadus transporta liidzekljus, kuri kursee pa vienu un to pasu marsrutu:?

249231. viesis 17.decembris 2007 11:13
0 0 Atbildēt

Nēēēēēēēēē - tramvajiem.

JĀĀĀĀĀĀĀĀ - trolejbusiem.

:p

249232. viesis 17.decembris 2007 11:15
0 0 Atbildēt

Nūuuu. Uzliekot tramvajam pantogrāfus, specdaļas paliks, tikai parasta cilvēka acij kļūs nemanāmākas.

Un nav jau jābrauc uz Šveici - tepat Lietuvā ātrgaitas pārmijas un krusteņi (tās arī ir tās specdaļas) salikti. Troļļi lido ka prieks!

249233. viesis 17.decembris 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Šorīt braucu ar busu no dārziņiem un bija gana laiks daudz ko pārdomāt. Es vispār ieteiktu rīgā ieviest bezmaksas sabiedrisko transportu, ko apmaksātu no RD budžeta. Budžeta papildināšanai savukārt ieviest zonētu nodokli rīgā reģistrētiem uzņēmumiem vai struktūrvienībām. Tādejādi atrisinātos vairākas problēmas - vadītājiem nebūtu jātirgo biļetes, maznodrošnātie, skolēni un pensionāri nebūtu "jāapgādā" ar atlaidēm. Savukārt uzņēmējiem būtu iespēja pārdomāt savu darba organizāciju - attiecīgi varētu samazināties kopējā satiksmes plūsma Rīgā, uzņēmumiem pārceļoties ārpus pilsētas.

P.S. pats esmu rīgā reģistrēta uzņēmuma īpašnieks un joprojām nesaprotu, kādēļ ir cilvēki, kas uzskata, ka birojs paša centrā ir galvenais... Problēmas ir gan pašam, gan klientiem, kas brauc ar auto.

249234. viesis 17.decembris 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Un maršrutu shēmas ir katrā sab-transā speciālās kastītēs saliktas. Nepārāk labas, bet kaut ko jau var saprast. Ja ir smadzenes. :)

249235. viesis 17.decembris 2007 11:38
0 0 Atbildēt

Ja nekļūdos, Rīgā , joprojām trolejbusu vadu tīkla "specdaļas" ( tās ir izejošās,saejošās pārnijas, krusteņi) ir standartizētas to izbraukšanas ātrumam 10km/h. ja nekļūdos, troļļu vadītāju instrukcijās šajā sakarā nekas nav mainījies. Viens paziņa no RD man tāstīja, ka jauno trolejbusu prezentacijā viens čehu trolejbusu inženieris esot izteicies, ka Rīgā esot TĀDAS vadu pārmijas kā Maskavā pirms kara... Vispār jau par šim lietām diskusijā vajadzētu iesaistīties kādam profesionalam trolejbusistam...

Protams, ka pārveidojot tramavaja vadu līnijas uz pantografa tipa strāvas noņēmējiem, tramvaju ātrumu varētu palielināt uz pusi. Par to nesen pārliecinājos Prāgas priekšpilsētā, kur tramvajs ieliņās "tā lidoja", ka kājās salonā vispār nevarēja nostāvēt - bija jāiekrampējas salona sēdeklī...Ar trolejbusu vadu tīklu arī varētu pastrādāt, to uzlabojot ar modernām vadu pārmijām, kuras varētu šķērsot vismaz ar 40 km/h.

249237. viesis 17.decembris 2007 11:41
0 0 Atbildēt

Arī Rīgā ar tramvaju VAR lidot. Tikai jāmāk, bet mūsu pasažieri tad brēc - malku ved vai? Ārzemēs redz ir rakstīts, ka jāturas - nu tad arī turas un neburkšķ, jo zina, ka ātrāk tiks galā.

P.S. Prāgā ir vnk super noorganizēts sabtrans...

249238. viesis 17.decembris 2007 11:43
0 0 Atbildēt

Tik stulbi cilveeki kaa tas raksta autors nav daudz.

Kaa var izdomaat tik mulkjiigus un nepareizus argumentus..

249239. viesis 17.decembris 2007 11:47
0 0 Atbildēt

Piemēram?

249241. viesis 17.decembris 2007 11:48
0 0 Atbildēt

vajag pāriet uz divstāvu autobusiem un trolejbusiem... :D :D :D :D

249242. viesis 17.decembris 2007 11:50
0 0 Atbildēt

Labāk jau divstāvu tramvajus...

249243. viesis 17.decembris 2007 11:51
0 0 Atbildēt

trolejbusi-lielāka transporta zaraza, ko pie mums ievazāja krievi kopa ar padomju varu! No vienas esam tikuši vaļā, atliek tiv vēl arī no siem ragainajiem lopiem tikt vaļā!

249244. viesis 17.decembris 2007 11:52
0 0 Atbildēt

2113 [?] 17.12.2007 11:17

Un maršrutu shēmas ir katrā sab-transā speciālās kastītēs saliktas. Nepārāk labas, bet kaut ko jau var saprast. Ja ir smadzenes.

Vai tas nozīmē, ka man būtu jākāpj iekšā pirmajā ieraudzītajā, lai noskaidrotu, kuru man īsti vajag? Kāpēc nevar būt sakarīga shēma dzelzceļa stacijās, autoostā utt, lai var atbraukt uz Rīgu, palūrēt ko vajag un ar to braukt tālāk? Vai šitā mebūtu bišķi sakarīgāk, nekā vadāt shēmas busos, kuros neviens nekāpj, jo nezin kur šis iet.. Ja grib ierīkot tās stāvvietas pie pilsētas robežas, tad tur ar tādas vajag. Un ar stajankas biļeti visu sabiedrisko par brīvu - pa kādi 3ls es noteikti atstātu autiņu stajankā, jo bendzīnā pa korķiem droši ka vairāk aiziet

249245. viesis 17.decembris 2007 11:58
0 0 Atbildēt

NU KO MĒS TE MUTI DZESĒJAM -SABTRANS ŖĪGĀ DARBOJĀS SUDĪGI GAN PADOMJU LAIKOS GAN TAGAD, TAPĒC NAV NE MAZĀKO CERĪBU, KA TAS VARĒTU PALIKT NORMĀLS KAUT KAD NĀKOTNĒ!

249247. viesis 17.decembris 2007 12:01
0 0 Atbildēt

Man pō! Es sēžu korķī pīpēju zāli un kaifoju! A troļukā nedrīkst pīpēt... tā lūk! Priekšroka auto!

249248. viesis 17.decembris 2007 12:04
0 0 Atbildēt

Par to, ka shēmas varētu izlikt stacijā un vēl šur tur - ideja laba. Pat ļoti.

Ja nemaldos, tad grāmatnīcās var nopirkt ļoti perfektas shēmas, pat ar visām pieturvietām. Un netā jau arī ir shēma. Bet tas nu tā.

Man pašai ir mašīna, bet pa centru braukāt man jau sen nav lustes, tad jau labāk pamīcos sabiedriskajā. Bet tās P+R vajag jau sen.

249249. viesis 17.decembris 2007 12:16
0 0 Atbildēt

nu protams ka vajag nožogot gan trolejbusu,gan auobusu joslas ar sētu un vel arī mikriņu un takšu tā ka taisam augšā visus ceļus ar 5 nožogotām joslām nu lai viena paliek privātiem tr-līdzekļiem:}

249251. viesis 17.decembris 2007 12:27
0 0 Atbildēt

...reizēm liekas, ka tie speciāli ņirgājas par pārējiem. Piem., nobraucot no Gaisa tilta (pie VEF) uz Juglas pusi, viņi parasti velkas pa otro rindu, kaut arī pirmā ir brīva, un tad iebrauc pieturā no otrās! ...

Tas tādēļ , ka vadi unvisi tie pričendāļi ir veci un ar defektiem un vadītājs zina ka ja brauks tieši pa tādu trajektoriju,(piemēram uz taisna ceļa izmetīs dīvainu līkumu par kuru pārējie brīnisies) tad stangas nenokritīs, bet pretējā gadījumā nāksies apstāties un līst ārā un čakarēties un vēl vairāk bremzēt visu.

249255. viesis 17.decembris 2007 12:44
0 0 Atbildēt

Nah tad labais un foršais trolejbuss(arī autobusi tā dara) pār vantinieku brauc pa labo joslu un pēc tam spraucas iekšā? tas arī man būtu jāciena?

249256. viesis 17.decembris 2007 12:50
0 0 Atbildēt

Rigassatiksme.lv

Kartes teicamas. Bišku nepatīkami ir pāris apstākļi -

1 Ne visai labi izštukots kaa starp sadalām nokļūt

2 palēnas (goglemaps ielāde?)

3 Pats gandrīz dīvainākais - tas ir Broļuku darinājums.

Toties fīčas viena otra glīta - ķipa ievadi sākuma un beigu pieturas (slikti ka jāzin to nosaukumi) un izdod pa laikiem pārsēšanās sarakstu (nu iekāp plkst X:yy sākum pieturā Busā Nr. XX tad pārsēdīes plkst. Z:xy Tramā Nr. Y utt.) un karti, protams, ar maršrutu.

Nezinu, kā ar piesaisti reālajai dzīvei (pāris reizes tik izmantoju, lai uz servisu aizkultos ;)

Bet nu nav slikts tas viņu webs.

249258. viesis 17.decembris 2007 13:10
0 0 Atbildēt

vajag tramvajus kas iet virs ceļiem un miers! :P

249259. viesis 17.decembris 2007 13:13
0 0 Atbildēt

:D :D :D Tramvaji ar spārniem :D :D :D

Galveinais laiu nekārto dabiskās vajadzības kā putni.

:D :D :D

249260. viesis 17.decembris 2007 13:19
0 0 Atbildēt

sux

249263. viesis 17.decembris 2007 13:32
0 0 Atbildēt

uupi par tramvaju! :D

249264. viesis 17.decembris 2007 13:33
0 0 Atbildēt

Vai iAuti lasītājs sirgst ar mazvērtības kompleksu, ka īpaši izceļ to lai viņa sacerējumu izlasa visi? Ja cilvēkam tik ļoti rūp trolejbusu attīstība, lai raksta vēstules uz TTP.

249265. viesis 17.decembris 2007 13:34
0 0 Atbildēt

Labu zāli autors pīpē... It kā grib ko pateikt, bet nevar saprast ko.

249266. viesis 17.decembris 2007 13:34
0 0 Atbildēt

UN VĒL VARĒTU PIEKABINĀT UUPIM PAKAĻĀ OTRU TADU UUPI-SANĀKTU JAU METRO! :)

249267. viesis 17.decembris 2007 13:39
0 0 Atbildēt

Es pagājušo nakti baigi labo sapni redzēju-braucu pa Rīgas ielām, kur nav neviena trolejbusa ne tramvaja, visur tik asfalts vien, gluds, smuks! Ielās neviena korķa, no Imantas līdz Juglai vienā acu mirklī, jā, arī daugava aizasfaltēta, forša trase Bolderaja-ķengarags, 10 joslās uz katru pusi... :D

249279. viesis 17.decembris 2007 15:08
0 0 Atbildēt

Džimbuļu un troļļuku parvalde nerulleeee!! labaak traktors ar to propkaas nav jaastaav, var braukt paar dienvidu tiltu

249285. viesis 17.decembris 2007 16:30
0 0 Atbildēt

par ko man būtu jāciena trolejbusi, par to ka Rīgas Satiksmes vadība bāž visu naudu kabatās, neprot saimniekot un savest vadus kārtībā??? es varu cienīt trolejbusa vadītāja par viņa darbu, bet Rīgas Satiksmi es cienīt nespēju, jo jaunu trolejbusu pirkšana nav problēmas risinājums.

249294. viesis 17.decembris 2007 17:57
0 0 Atbildēt

suc ar vadiem, vai tapeec ir haa pedaram jaabrauc krustaa ja redz ka neparbrauks bet ar savu anusa izmiileeto garmoshku aiznjem VISU krustu un rada normaalu korkji mljac, biezhi vien gribas izkapt ara un uzraut pa to stulbo vadilas viepli

249295. viesis 17.decembris 2007 17:59
0 0 Atbildēt

aa, autor, PN

249298. viesis 17.decembris 2007 18:08
0 0 Atbildēt

Ziviņš LNT pateica labu un perfektu ierosinājumu - vienvirziena kustība un maksas iebraukšana Rīgā!!! Ideāli, tad vismaz būs miers noo tiem, kas lauka vidū sacēluši mājas un katru rītu tūcās iekšā Rīgā uz darbu. Izvācies no Rīgas, pierakstījies laukos, nu i sēdi tur un nebāzies atpakaļ!!!

249300. viesis 17.decembris 2007 18:15
0 0 Atbildēt

Nu nesanaaks,kaa Lionaa. Pie vinjiem ziemaa NESNIEG

249301. viesis 17.decembris 2007 18:18
0 0 Atbildēt

Izlasiet šo, varbūt izdodas kādu pasargāt!!!

Rakstiņš no calis.lv.

Situācija sekojoša. Nakti vīrs brauc pa Bauskas šoseju (apledojušu) un redz avarējušu BMW, kurš ir ar ''purnu'' nelielā grāvī, blakus guļ cilvēks, otrs līkumā sameties, ''štopē'' mašīnu. Viss kā lētā krimiķi, es teiktu...

Vīrs, muļķītis, stājās, lai cilvēkiem sniegtu kādu palīdzību, varbūt aizvestu uz slimnīcu...bet ko tu, cietušais veselāks par veselu ceļas kājās, otrs pieliek pie galvas vīram ieroci, notīra visu naudu (360,-), pārmeklē visu mašīnu, atņem visu, kas iepatīkas, arī mob. tel. Vīrs lūdza atdot vismaz Sim karti, jo tur visi svarīgie darba telefoni...nē, to arī neatdeva.

Ar to ''ballīte'' nebija beigusies, viņus vajadzēja aizvest līdz Vecmīlgrāvim, kur viens esot iegājis mājā (caur pagalmiem) un kad atgriezies, otrs prasījis: ''Vai dabūji?'' uz ko pirmais atbildējis, ka viss čikiniekā, pietiks visiem... Narkomāniem sagādājām Z.-sv. dāvaniņas - ''dozas''...

Vīrs tik lūdzis Dievu, lai pašam sevi nav jāaizvizina uz mežu...

Tad, kad viņiem labpatikās viņu atlaist, piedraudējuši, ka pie viņiem ir visas viņa koordinātes un ziņošanas gadījumā, viņam būšot ''piz...''

Morāle??? Kam var ticēt? Un vai vajag vispār šinī melīgajā un netīrajā pasaulē kādam sniegt palīdzīgu roku?

Un vienalga: Visiem gaišu, siltu, mīļu un uzticēšanās pilnu šo 3.adventi! Mums tā ir konktēti sapurgāta.

249302. viesis 17.decembris 2007 18:19
0 0 Atbildēt

es te tiešu pāris dienas iepriekš rēķnāju:

1 jauns trollis maksā ap 420 000 Ls.

1 jauns autobuss bija ap 200 000 Ls laikam.

Autobuss stundas laikā notērē MAX Ls 5 degvielā.

Trollis elektrībā kaut kur baigi līdzīgi.

T;atad - aptuveni vienādi transportlīdzekļi, bet viens maksā 200 000 Ls dārgāk ... + vēl ir lempīgāks pa ielām ... tad kapēc izvēlēties tādu ?

249306. viesis 17.decembris 2007 18:44
0 0 Atbildēt

To subaru.

Aizmirsi piemetināt vel, ka busam viens km izmaksā ap 30saņiem, trolejbus- ap 45 saņiem km. Plus kur vēl armija ar cilvēkiem (kuri maitas arī nestrādā par brīvu :) lai tie uzturētu šo ragaino monstru pie dzīvības- visādi elektrodienesti, ar attiecīgu nestandarta tehniku, visādas apakšstacijas ar dārgiem pārveidotājiem no maiņštrāvas uz līdzstrāvu, plus vēl vadi un stabi un citi hreni- trolejbus beigās sanāk ūberdārgs, bet pasažierus ir spējīgs pārvest pat mazāk par parastu autobusu.

249307. viesis 17.decembris 2007 18:48
0 0 Atbildēt

Autobuss tērē vidēji ap 35Ls/100km.

249308. viesis 17.decembris 2007 18:48
0 0 Atbildēt

Autobuss tērē vidēji ap 35L/100km.

litri, sorry :D

249318. viesis 17.decembris 2007 21:06
0 0 Atbildēt

To 249224. viesis 17.12.2007 10:56

šķiet, ka braukšanai 2 rindā vainīgi ir pie brauktuves tuvu augošie koki.

249333. viesis 18.decembris 2007 9:23
0 0 Atbildēt

Maksas iebraukšana Rīgā neko neatrisinās. Es dzīvoju centrā un pie sevis pierakstītu visus draugus-interesentus, lai viņiem būtu mazāk jāmaksā (vai nebūtu vispār jāmaksā) par iebraukšanu centrā.

Līdzīga shēma ar Jūrmalas caurlaidi ;)

249334. viesis 18.decembris 2007 10:03
0 0 Atbildēt

Iebraukšana visiem - arī centrovikiem. Tad visi zinās par ko maksā. :D

249336. viesis 18.decembris 2007 10:13
0 0 Atbildēt

uupis lobee baikerus un citaadus 2 ritenju brauceejus.. :P

249345. viesis 18.decembris 2007 12:25
0 0 Atbildēt

subaram un Kuzņecam. Interesanti, kur ņemti tādi skaitļi par trolejbusa un autobusa degvielas patēriņa vienādību? Jau PSRS laikā autobus, tramvaju un trolejbusu cenās bija redzams, kurš transports ir ekonomiskāks. 5 kapeikas autobuss, 4 kapeikas trolejbuss un 3 kapeikas tramvajs. Un turklāt degviela agrāk bija lēta. Vēl kādreiz Rīgā bijā kā tagad, vienā uzņēmumā bija gan autobusi, gan elektrotransports. Bet, tā kā autobusi nesa tikai zaudējumus (pašlik arī), tika nodibināts jauns transporta uzņēmums, lai paši risina savas problēmas. Nezin kāpēc Rīgas satiksme un Dome šo faktu nekur nepiemin. TTP autobusiem tika pievienota, lai atrisinātu autobusu finansiālās problēmas.

249350. viesis 18.decembris 2007 13:31
0 0 Atbildēt

Vai tiešām neviens neko nevar sīkāk pastštīt par tām ātrgaitas trolejbusu vadu pārmijām ?

249372. viesis 18.decembris 2007 21:09
0 0 Atbildēt

249350. viesis

Aizmirsti! Nav tādu! Ārzemēs tāda trolejbusa nav, tas ir tikai kā viens no autobusa paveidiem - ar elektrodzinēju.

249373. viesis 18.decembris 2007 22:15
0 0 Atbildēt

bessī arā, te ar nav miera! Tu autor, ībli, te ir auto forums, ne ānusmīlētāju trolejbusnieku sapulce!

249375. viesis 18.decembris 2007 22:33
0 0 Atbildēt

Zinu, ka Krievijā par trolejbusnieku teh. problemām IT ir varāki forumi. Tur esot daudz rakstu par vadu pārmijām . Francijā jau esot vadu pārmijas, kuras trollis var īzbraukt ar ātrumu līdz 60 km/h ar veselām štangām. Pie mums vēl šis problemas neviens nerisina.

249380. viesis 18.decembris 2007 23:53
0 0 Atbildēt

Bet tas, ka trolejbusi brauc ka lempji, runa par cilveka neattiistiibu un ne jau transporta lidzeklis pie vainas. Losim iedod masinu, brauks ka losis, iedod tam pasham autobusu, domajat, ka rezultats bus labaks? Maldaties- Taads pats!

249382. viesis 19.decembris 2007 0:01
0 0 Atbildēt

TO 249372: nesen izlasiju, ka Argentina cel jaunu trolejbusu liniju, kura ies pa atsevisku ielu, nevis joslu. Argentiniesi izrekinaja, ka trolejbusa linijas celtnieciba izmaksas letak neka tramvaja, bet trolejbusa noskrejiens iznaks letaks, neka autobusam. Ta, luk. Trolejbus ir nakotne, nevis pagatne

249384. viesis 19.decembris 2007 0:14
0 0 Atbildēt

nu lieta ir tada..iekapu es vienreiz trolejbusa...vai ka vinu tur tramvaja...neatshkiru vinjus jo mana pilseta tadu nav (laikam gan trolejbusa). nu tad lai tie kas vinus slave lai ar viniem ari brauc....ja es dzivotu RIGA butu labak par to cenu ko par to meslu prasa nopircis vw golf2 1.6d un vismaz klausijies savu muziku un blakus man nestavetu visadi idioti un nebutu jaklausas stulbie bazari no temas....ka butu ja butu....

Nafig vinjus visus..un tie soferi tak vispar ofigenna tauta - tipa trols ir liels vinjam viena skramba vairak viena mazak.

249398. viesis 19.decembris 2007 11:31
0 0 Atbildēt

te vienam komentētājam bija laba doma par to lempismu pie busa stūres. Troļļuku vadītājus es vēl saprotu - viņiem tie vadi un pārmijas. bet, pārsteidz vairuma autobusa vadītāju klēnums un gausums pie stūres. vasarā atpūtos Grieķijā. Tur salās visi celiņi, piebrauktuves ir ļoti šauras. bet prieks bija braukt ar turienes busiem - cik fantastiski veikli brauc grieķu autobusu šoferi, kas par toleranci pret cityiem autovadītājiem. Plus vēl virtuozitāte, vadot lielos neoplanus pa kalnu ceļiem ! Super ! Mūsējie rīgas šoferi, jāsaka, ir totalie muļļas.

249496. viesis 20.decembris 2007 15:58
0 0 Atbildēt

Varētu labāk normāli tramvajus sataisīt. Trolejbusi ta vismaz tagad jauni nāk iekšā un arī sakarīgāk iet par tiem vecajiem. A tramvaji ? Veci lūžņi stāv. No rītiem apsila tikai pirmo vagonu, otrajā vari salt nost. Varēja nežēloties un salikt jaunas sliedes un vest iekšā jaunos tramvajus, bet ko nu mēs stūlbā tauta izdarīsim.

249532. viesis 21.decembris 2007 11:02
0 0 Atbildēt

Maksu vajag par IZBRAUKŠANU no Rīgas!

249552. viesis 21.decembris 2007 15:27
0 0 Atbildēt

Psihopātu testu tiem sab trans šoferiem laiku pa laikam vajag uzlikt. Es saprotu ka darbs nervozs (sevišķi jau nu pa mūsu ielām), bet nu tomēr cilvēkus vedā ne malku.

Daži kretīni pie sab trans stūres panāk, ka nevisai cienu un laižu kā sugu :(

249571. viesis 21.decembris 2007 16:53
0 0 Atbildēt

taa pat , man sabiedriskais transports nav paticis un nepatiks ,,, lai vinsh lido pa gaisu vai brauc zen zemes , bet ne pa ielaam , kuras jau taa pilnas ar macibniekiem ... grrrrrrrr...

249727. viesis 27.decembris 2007 17:29
0 0 Atbildēt

Piekrītu trolejbusam.Braukšu tikai ar to kad tas ies uz Bolderaju ;-)

250465. viesis 17.janvāris 2008 13:08
0 0 Atbildēt
250741. viesis 22.janvāris 2008 14:32
0 0 Atbildēt

uupis tu tak tochna esi UUPIS!

251074. viesis 29.janvāris 2008 15:52
0 0 Atbildēt

Man nav nekas pret trolejbusiem, man ir pretenzijas pret tā pasažieriem. Lai tas trolis bremzē, lai apstājās pie katra staba, bet spaidīties un svīst saastrēgumā kopā ar visādiem indivīdiem... tas man riktīgi nokaitina. Un ja vēl kašķis sākās... tad nervi čupā... Runājot par Rīgas satiksmi kā tādu, man viedoklis ir tāds, ka reāli nekas nemainīsies. Var kaut kādas detaļas uzlabot, mazliet paregulēt krustojumus, pārbīdīt pieturas šurpu turpu, bet lai kaut ko patiešām mainītu, būtu jāpārbūvē vai puse Rīgas. Maz ticams, ka tas notiks, tādēļ mīcīsimies vien tālāk sastrēgumos!

251075. viesis 29.janvāris 2008 16:04
0 0 Atbildēt

249373. viesi, ja neesi pamanījis, tad autovadītāji ir ļoti cieši ikdienā saistīti ar trolejbusiem.

Man šķiet, ka cilvēks profesiju izvēlas atbilstoši savām spējām un inteliģences līmenim, bet ir redzēti arī pieklājīgi šoferi, kas kut vai uzmidžina "paldies", ja viņu palaid :)

253371. viesis 1.marts 2008 15:35
0 0 Atbildēt

Kopš neatkarības mēs izbraukajam visu pasauli un atgriežoties spriedam, cik te ir viss slikti. Tā ir Latvija vai Rīga un viņa ir vienreizēja. Nevar būt viss un visur vienadi.

254688. viesis 24.marts 2008 13:40
0 0 Atbildēt

ej dirs pediņ ar savu trolejbusu

ja tev vajag tad vari ar to vizinaties cauram dienam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti