Sola vilcienu uz lidostu 26

27.decembris 2007 10:02

a/s Latvijas dzelzceļš turpmākajos gados sola lielāko uzmanību pievērst infrastruktūras uzlabošanai, kā viens no interesantākajiem jaunajiem maršrutiem tiek minēts dzelzceļa satiksme uz lidostu.

Dzelzceļa satiksmes ieviešana ļaus ar vilcienu nokļūt lidostā 15 minūšu laikā. Preses konferencē pirms Ziemassvētkiem Ainārs Šlesers apalvojis, ka jaunā līnija varētu sākt darboties jau pēc diviem gadiem.

Būtiski var uzlaboties dzelzceļa satiksme arī uz Igauniju – ir sagatavots pieteikums ES TEN-T budžeta Rail Baltica projektam un, pēc provizoriskām ziņām, tas tikšot atbalstīts. Līdz ar to dzelzceļa līnijā Lietuva-Latvija-Igaunija vidējais vilcienu ātrums varētu sasniegt 120 kilometrus stundā.
 
Visi komentāri
 
249671. viesis 27.decembris 2007 10:05
0 0 Atbildēt

Dzeldzceļš uz liedostu ir prātīga doma. It sevišķi ja to izbūvē tā, ka tas ir ērts transportlīdzeklis Mārupes iedzīvotājiem.

249674. viesis 27.decembris 2007 10:31
0 0 Atbildēt

ghhmmm... ja vidējais ātrums sasniegs 120km/h, kāds būs maksimālais??? varētu sanākt iespaidīgs...

249675. viesis 27.decembris 2007 10:41
0 0 Atbildēt

Tramvajs caur Imantu 15 minūtēs neaizbrauks līdz lidostai...

249677. viesis 27.decembris 2007 10:58
0 0 Atbildēt

Visreālāk droši vien būtu būvēt atzaru no Jūrmalas līnijas, starp Imantas un Babītes stacijām, šķērsojumu ar Jūrmalas šoseju kaut kur Rīgas robežas rajonā, un tad paralēli skrejceļam līdz termināla ēkai. No Zolitūdes puses traucē daudzstāvu mājas, arī no Jelgavas līnijas puses, caur Mārupi, traucē apbūve un ir daudz lielāks gabals.

249681. viesis 27.decembris 2007 11:10
0 0 Atbildēt

Forši, ta forši, bet gan jau uz 2038. gadu sola.

Ar 3x atjaunotiem RVR dīzeļvilcieniem un tā kā Centrālās stacijas peronu remontam naudas naff, tad saglabājot to metra kāpienu, lai tiktu vagonā iekšā / ārā - tūristiem ar lieliem koferiem patiks.

249686. viesis 27.decembris 2007 11:21
0 0 Atbildēt

Fakts ir tāds - kur Šlesers - tur bedres!!!! :D

249691. viesis 27.decembris 2007 11:50
0 0 Atbildēt

uraaa , mums buus ne tikai ''zelta tilc'' , bet arii ''zelta vilciens '' , kursh gan cic ja ne schljosersz :)

249692. viesis 27.decembris 2007 11:56
0 0 Atbildēt

to Gasjs: kāds sakars tam ar tieši Centrālo staciju? nu, pārbūvēs tur peronus, un tālāk ko? Centrālajā stacijā kāps iekšā pa taisno un pārējās stacijās vispār nekāps? ja pārbūvē, tad visur vienā laikā

249694. viesis 27.decembris 2007 12:10
0 0 Atbildēt

hehe - smiekli nāk - esošās pārbrauktuves nespēj pārbūvēt par divu līmeņu pārbrauktuvēm (proti, ka sliedes un ceļa segums nav viena līmenī), tātad uz Jūrmalenes būš dzelzceļa pārbrauktuve ar visu nolaižamo bomi! (Kaut kā neticās, ka tur būvēs estakādi dzelzceļam un vai tiltu/tuneli automašīnām...

Bravo! Šleserru par par Premjeru! :D

249697. viesis 27.decembris 2007 12:20
0 0 Atbildēt

to 249694. viesis

A kādas problēmas ir uzbliezt tiltu pār Jūrmalas šosi?

Uz jaunā Saulkrastu apvedceļa, speciāli dzelzceļam tika uzbūvēti divi metāla tilti, laidumus uzlika nedēļas laikā. Arī ar parastiem ceļiem tur ir sabūvēti kādi 7-8 pārvadi. Un tas viss nieka 20kilometros. Tātad, ja vajag un grib, tad var!

249700. viesis 27.decembris 2007 12:42
0 0 Atbildēt

to 249692. viesis:

Vot tur jau tā lieta, ka tie zemie peroni vēl gadu desmitus priecēs invalīdus, pensionārus, mātes ar sīko ratiņiem, tūristus ar lieliem koferiem un pārējos.

A ja jau runā par atzaru uz lidostu (vajadzīga lieta), tad varbūt ir vērts arī padomāt par atzaru (no Ērgļu līnijas) uz Pļavnieku tālo galu, Dreiliņiem un varbūt par līdz Mežciemam. Tur jau bija kaudze ar dzīvojamām platībām un nu ir (un vēl tiks) piecelta vēl viena kaudze. Ar busiem un trolibusiem tādus kvantumus pārvadāt ir nesolīdi.

249703. viesis 27.decembris 2007 13:47
0 0 Atbildēt

2 "Gasjs, 27.12.2007 12:42",

jojo, tādi kvantumi mierīgi ripina ar 4-riteņiem, bet nav jau īpaši daudz iespēju pa kurieni likteņupi šķērsot vai pat tikt līdz šiem škērsojumiem - doma jau laba - Mežciems -> Ulbrokas ceļš -> Stahančika jaunie viaduki -> Dienvidu tilts, tikai jāpagaida gadelis pat privāttransporta lietotājiem, kur nu vēl sabiedrisko busu klientūrai :)

249710. viesis 27.decembris 2007 14:31
0 0 Atbildēt

Ja vilcieni būs esošie, tad tas būs tikai kārtējais apsmiekls Latvijai.. Tas viss reāli atgādina Padomiju.

Man bija kolēģis no Vācijas. Dzīvoja viņš Jūrmalā, nopriecājās, ka teorētiski varētu uz darbu Rīgas centrā braukt ar vilcienu - kā jau pierasts Vācijā, ērts un galvenais - ātrāks transporta līdzeklis. Pēc viena brauciena viņš domas strauji mainīja :D Neesot jēgas ar vilcienu braukt ilgāk :)

Sviesc :)

249721. viesis 27.decembris 2007 15:30
0 0 Atbildēt

Es gan kaut kur kuluaros esmu runas dzirdējis, ka to vilcienu uz lidostu viņi štuko laist kaut kur no otras puses - no Jelgavas dzelzceļa atzara, lai izpaliek tiltu būvniecība pāri šosejām un dārgiem privatīpašumiem. Bet, kopumā, ideja neslikta. Diez vai tas būs parastais elektrovilciens. Ticamāk gan, ka kāds speciāls 4 vagonu sastāvs, pielāgots augstajiem peroniem.

249722. viesis 27.decembris 2007 15:43
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis

kuriem augstiem peroniem? centralstacijā jamiem uztaisīs atsevišķo peronu??? :D dream on!

249725. viesis 27.decembris 2007 16:21
0 0 Atbildēt

Kārtejās gaisa pilis.Lidosta un viss ar to saistītais vienkārši ir Šlesera jājamzirdziņš.Neticu šim projektam -pirmkārt jau grūti atsavināmo privāto zemju dēļ,bet lai pilsētā būvetu dzelzceļu,ir arī daudz citu grūtību.Starp citu,jau gadiem SM nevar atrisināt zemju atsavināšanas jautājumus Austrumu maģistrāles ievadam Rīgā-tur arī zemju īpašnieki nakādu ceļu redzēt nevēlas,jo izdevīgāk ir būvēt mājas.

249738. viesis 27.decembris 2007 20:48
0 0 Atbildēt

a kugis neies?

249745. viesis 28.decembris 2007 2:25
0 0 Atbildēt

dirižablis! :D

249746. viesis 28.decembris 2007 8:24
0 0 Atbildēt

Solīts makā nekrīt. Pēc 2 gadiem būs cita valdība, cita Saeima, citas prioritātes. Neticiet Šleseram.

Esošas dzelzceļš domā tikai par peļņas gūšanu. Būtu mācījušies no Vācijas, kur prioritāte ir veikt kvalitatīvus pasažieru pārvadājumus.

249757. viesis 28.decembris 2007 14:37
0 0 Atbildēt

Nuja, lidojošie ceļotāji tā vien trauksies izbaudīt centrālās stacijas komfortu :D

249761. viesis 28.decembris 2007 15:11
0 0 Atbildēt

man piemēram besī ārā tā centrālstacijas atmosfēra un publika, kas tur apgrozās, visi tie čmošņiki, sportbikšainie un belašvecenes dod riktīgu krievijas stacijas atmosfēru.

Turklāt lai tiktu uz no stacijas ir jāizbauda vai nu Raiņa bulvāra vēji vai Merķeļa ielas tolkučka. Vēee/

249764. viesis 28.decembris 2007 16:47
0 0 Atbildēt

Bljin - lai tie āmuri sākumā sakārto normāli S-Daugavas pārbrauktuvi, kur jau pārvadu sola gadus 10 vismaz... priduraki - uzlika tur vēl luksaforu... labi vismaz,ka tagad gar Aldari var apbraukt no rītiem un vakaros, jo vilcieni tur vairs tajos laika posmos nestumdās, bet no rītiem tur ar tagad jau sākās stumdīšanās dēļ tā, ka daudzi sāk šo ceļu izmantot...

249825. viesis 31.decembris 2007 15:24
0 0 Atbildēt

neviens taču neteica, ka tas būs pasažieru vilciens - varbūt kravenieks ar mucām :)))

249829. viesis 31.decembris 2007 21:43
0 0 Atbildēt

kārtējā tukša vāvuļošana...

melis! sev punktus kraj uz lēticīgo rēķina.

249832. viesis 31.decembris 2007 23:33
0 0 Atbildēt

Nu satrakojušies.. Vai ir minēta lidosta "Rīga"? Gan jau, ka šams ir domājis "Spilvi".. :))

249838. viesis 1.janvāris 2008 19:26
0 0 Atbildēt

viesim no vitas:

lidoshana sen vairs nav paartikusho izprieca, paveero kaada publika brauc autobusaa uz ryanair reisiem :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kalnā braukšana ar Ikarus autobusu (+ VIDEO) 2

Ungārijā notikušas sacensības kalnā braukšanā, kurās piedalījies arī Ikarus 260 autobuss. Lasīt vairāk

 

Lauzīs līgumu ar “Liepājas autobusu parku” (+ VIDEO) 4

Liepājas autobusu parka veiktajos pasažieru pārvadājumos maršrutā Rīga-Jūrmala konstatēti sistemātiski līguma un normatīvo aktu pārkāpumi. Lasīt vairāk

 

Mercedes pikaps ar Maybach detaļām (+ FOTO) 7

Polijas tūninga kompānija Carlux prezentējusi savu jaunāko projektu – Mercedes X-klases pikapu, kas uzlabots ar luksusa kabrioleta Mercedes-Maybach detaļām. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv izmēģina Toyota Camry Eiropas tirgum paredzētā modeļa prototipu (+ foto) 23

Toyota Camry atgriežas Eiropā. Nedēļas sākumā Toyota iepazīstināja Baltijas valstu un Ungārijas žurnālistus ar jaunā Camry prototipu Eiropas tirgum. Paredzēts, ka to sāks tirgot nākamā gada sākumā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti