«Audi A4» ir pieejams arī Latvijā 6

 
7.janvāris 2008 15:13

Šonedēļ jaunais Audi A4 ir sagaidāms Latvijā. Jau sestdien automobilis būs apskatāms Audi Centrs Rīga salonā. Jaunais Audi A4, kas savu pirmizrādi piedzīvoja Frankfurtes autoizstādē, ir šī modeļa astotā paaudze.

“Šobrīd, kad automobiļa prezentācijas Eiropas tirgos ir tikai sākušās, esam jau saņēmuši 33 000 Audi A4 klientu pasūtījumus,” saka Ralfs Veilers (Ralph Weyler), Audi AG pārdošanas un mārketinga valdes loceklis. “Saņemtie automobiļu pasūtījumi, kā arī klientu un mēdiju atsauksmes ļauj mums cerēt uz lieliem panākumiem. Audi A4 ir mūsu visu laiku pārdotākais modelis, tādēļ vēl jo nozīmīgāks Audi ambiciozo mērķu sasniegšanā.”



Jaunais Audi A4 ir jau saņēmis vairākas nozīmības balvas. Laikraksts Bild am Sonntag to ir apbalvojis ar “Golden Steering Wheel” (“Zelta stūre”) kā labāko vidējās klases automobili. Žurnāls Auto Zeitung Audi A4 ir piešķīris “Auto Trophy 2007” godalgu. Salīdzinošajos testos, kas publicēti žurnālos Auto Zeitung and auto motor und sport, Audi A4 ir pārliecinoši pārspējis savus sīvākos konkurentus. Arī individuālo testu publikācijās Audi A4 tiek vērtēts īpaši atzinīgi. auto motor und sport jaunajam Audi limuzīnam ir piešķīris piecas zvaigznes - savu augstāko vērtējumu.

Žurnāla AutoBild lasītāji gan Latvijā, gan Lietuvā jauno Audi A4 ir atzinuši par 2007.gada “Auto 1”.
 
Iegūtā atzinība ļauj domāt, ka jaunais Audi A4 iet sava veiksmīgā priekšteča pēdās, kura ražošana tika pārtraukta 2007.gada novembrī. Kopumā visā pasaulē tika pārdoti aptuveni 2,2 miljoni iepriekšējās paaudzes Audi A4, no tiem Latvijā – vairāk nekā 300. 

“Gan Latvijā, gan Lietuvā jaunais Audi A4 ļaus mums iegūt līderpozīcijas vidējā klasē premium automobiļu segmentā,” saka Espens Egelunds (Espen Egelund) Audi importētāja Latvijā un Lietuvā “Moller Auto Baltic” vadītājs.

Jaunais Audi A4 - jaunas iespējas un kvalitāte

Jaunais Audi A4 ir sportisks automobilis, kas apvieno lielisku dizainu un dinamiku, lielu jaudu un augstu efektivitāti. Gan TDI, gan benzīna dzinēji ir aprīkoti ar tiešo degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Dinamiskā ritošā daļa un jaunākās tehnoloģijas, kas tieši pārņemtas no lielo automobiļu klases, liecina par Audi zīmola pārākumu tehnikā (Vorsprung durch Technick).



4,70 metrus (4703 mm) garais un 1,83 metrus (1826 mm) platais automobilis uz ceļa izskatās pārliecinoši un iespaidīgi, piedāvājot saviem pasažieriem plašu un gaišu salonu. Apdare ir tipiska Audi – kvalitāte bez kompromisiem. Vadīšanu var papildināt ar uzlabojumiem, ko sniedz novatoriskās palīgsistēmas un multimediju sistēma. Arī drošības jomā ir veikti uzlabojumi: optimizēta saskaņotā drošības gaisa spilvenu un priekšējo sēdekļu drošības jostu spēka ierobežotāju darbība aizsargā pasažierus vēl efektīvāk. 

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, Audi A4 proporcijas ir sportiskākas. Virsbūves priekšējā pārkare ir saīsināta; garāki kā agrāk ir gan dzinēja pārsegs, gan riteņu bāze. Automobiļa transmisijā spēka pārvadā diferenciālis ar pusasīm ir apmainīti vietām ar sajūgu (vai griezes momenta pārveidotāju), ļaujot pabīdīt priekšējo asi par 154 milimetriem uz priekšu. Šis novatoriskais risinājums nodrošina ideālu slodzes sadalījumu uz asīm. Jaunais Audi A4 ir sportiskākais automobilis savā klasē: tas ir raits, viegls un precīzi vadāms. Pilnīgi jauns dizains ir izstrādāts arī automobiļa dinamiskajai piekarei, kurā vairums sastāvdaļu ir izgatavotas no svaru taupošā alumīnija.

Rezultāti ir iespaidīgi: ārkārtīgi dinamisks sniegums uz ceļa un precīza vadība bez jebkādas piepūles. Jaunās augsto tehnoloģiju iespējas padara Audi A4 braukšanas pieredzi vēl aizraujošāku: Audi drive select sistēma maina dzinēja, automātiskās ātrumkārbas, stūres un piekares amortizācijas īpašības, lai tās jebkurā brīdī būtu atbilstošas vadītāja vēlmēm. Audi dinamiskā stūres sistēma savu pārnesuma koeficientu maina saskaņā ar automobiļa ātrumu un, ar nelielām, gandrīz tūlītējām izmaiņām stūrēšanas leņķī, nodrošina jaunajam Audi A4 stabilitāti, izmantojot visas automobiļa priekšrocības. Amortizatoru kontroles sistēma individuāli katram ritenim maina amortizācijas īpašības, apvienojot sportisku braukšanas prieku ar maksimālu drošību uz ceļa.

Jaunais Audi A4 tiek piedāvāts ar piecu dzinēju izvēli, kuru jaudas diapazons svārstās no 105 kW (143 ZS) līdz 195 kW (265 ZS). Četru cilindru benzīna dzinējam tāpat kā dīzeļdzinējiem ir turbīna, bez tam abu veidu dzinēji ir aprīkoti ar tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Visi dzinēji ar teicami uzlaboto jaudas plūsmu padara braukšanu A4 automobilī par baudu, un ņemot vērā to augsto efektivitāti, patērē ievērojami mazāk degvielas kā dzinēju iepriekšējās versijas. Pieejamas dažādas pārnesumkārbas - sešu ātrumu manuālā, tiptronic automātiskā un multitronic pastāvīgi mainīgā. Tās ir nodrošinātas ar priekšējo riteņu vai quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņu.

Audi A4 cena Latvijā ir sākot no 29 358 eiro.


Īsumā pār Audi A4


Virsbūve
- Garums - 4703 mm, platums - 1826 mm, augstums - 1426 mm
- Bagāžas ietilpība - 480 litri
- Sportisks dizains, zems svars
- Lielisks drošības koncetpts ar jauniem gaisa spilvenu un drošības siksnu fiksāžas uzstādījumiem

Interjers
- Ērtība un plašums visās sēdvietās
- Izcila ergonomika, MMI multimediju vadības sistēmas termināls pieejams kā opcija

Dzinēji
- Divi spēcīgi, ekonomiski benzīna dzinēji ar FSI tiešo iesmidzināšanas sistēmu – 1,8 FSI un 3.2 FSI
- Trīs spēcīgi, lieliski izstrādāti un pilnveidoti četru vai sešu cilindru TDI dīzeļdzinēji ar common rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu ar piezo inžektoriem. 

Transmisija
- Sešu pārnesumu mehāniskā ātrumkārba, multitronic vai sešu pārnesumu tiptronic
- 3.2 FSI un 3.0 TDI: quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa ar jaudas sadalījumu 40:60

Ritošā daļa
- Audi dinamiskā piekare, pagarināta riteņu garenbāze, priekšējā ass pārbīdīta uz priekšu, lai nodrošinātu dinamiskāku vadāmību un izcilu sniegumu uz ceļa
- Kā papildaprīkojums pieejama Audi drive select sistēma vēl dinamiskākai braukšanai
- Kā papildaprīkojums pieejama maināmā dinamiskās stūrēšanas sistēma (dynamic steering) sportiskas braukšanas baudīšanai

Aprīkojums
- Lielāko daļu luksus klasē pieejamā aprīkojuma iespējamas pasūtīt arī jaunajam Audi A4
 
Visi komentāri
 
249999. viesis 7.janvāris 2008 15:20
0 0 Atbildēt

beidzot arī "autobūves flagmanis" - fofāgena koncerns savos izstrādājumos montēs iekšā komonreila dīzeļus :D:D:D

urrāāāāā...

250000. viesis 7.janvāris 2008 15:22
0 0 Atbildēt

Labais!

250021. viesis 7.janvāris 2008 21:35
0 0 Atbildēt

visu cieņu, tas nav nekāds korejietis vai japānis ar izvalbītiem lukturiem un necinkotu virsbūvi

250027. viesis 7.janvāris 2008 23:30
0 0 Atbildēt

plastmasu ir grūti nocinkot ;)

250029. viesis 8.janvāris 2008 1:12
0 0 Atbildēt

Pirmais, labrīt :) Vai tam lielajam [neatceros, cik] Q7 dīzelim ir pumpe duse? :D

250055. viesis 8.janvāris 2008 14:18
0 0 Atbildēt

pumpe duse ir vairs tikai 1.9TDI

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti