iAuto piektdienas reids 118

 
26.augusts 2002 12:53

Vakars no piektdienas uz sestdienu izvērtās samērā interesants. Apbruņojušies ar fotoaparātu un diktofonu, nolēmām pavērot, kas notiek uz ielām naktī. Sanāca tāds kā minireids...

21:45 Purvciems. Mūsu uzmanību pievērš privātais auto - MB, kurš tā dīvaini nostājies. Izrādās, ka tas ir policistu auto: viens ķer, otrs raksta. Interesanti, kas tas bija tieši tas pats auto, kas nesen tika pieminēts lasītāja rakstā kā ļoti neaudzināts eksemplārs. Piestājam paskatīties, kā norit viņu darbs, bet... kolīdz esam pamanīti, policisti salec savā braucamajā un pazūd... Tālāk mūsu ceļš ved uz Jūrmalas pusi. Braucot pāri Vanšu tiltam, pievēršam uzmanību tam, ka uz tilta sākuma vairs nav zīme 70, kas varētu nozīmēt lielu "piķi" kārtības sargiem. Esiet uzmanīgi arī jūs! Braucot garām Spicei, ievērojam, ka laukums ir pilns ar automašīnām. Nolēmām iegriezties. Nobrīnījāmies, bet policistu nebija. Cilvēku daudz, bet pārsvarā ļoti jauni. Daudz meiteņu. Daži pagrieza "saulītes", bet tā visumā mierīgi. Braucot pāri Salu tiltam, ieraugām, ka zem Bauskas ielas tilta stāv astoņas ceļu policijas mašīnas. Divām no tām bija ieslēgtas arī zilās bākugunis. Tas bija REIDS. Arī mūsu ceļs "veda" cauri šim pasākumam. Tuvojoties kolonnai, jau redzam, ka visiem braucējiem ir jāpiestāj ceļa malā un tur kā pa konveijeru - pienāk CP, liek iepūst trubā un uz "Laimīgu ceļu". Arī mūsu auto tiek apturēts. Policists ar mēraparātu rokā liek pūst trubā. Andris (vadītājs) iebilst, ka viņš nav dzēris. Policists sajūtot nelielo kašķa noskaņu un redzot mašīnu, par kuras atpazīstamību nav jāšaubās, padomā un saka: "es redzu, ka neesat dzēris, visu labu!" ... un mūs atlaiž. Pēc kādām 15 minūtēm mūs vēlreiz nācās šķērsot šo vietu un atkal nācās tikties ar šo reidu. Šoreiz teksts, ka viņš nav dzēris, nepalīdz. Tad piedāvājam policistam izdarīt visu likumīgi. Atgādinājām, ka pirms visa tomēr vajadzētu stādīties priekšā, tad pārbaudīt dokumentus un tikai tad visu pārējo. Labi, dokumenti tika pārbaudīti... Un atkal tas pats: mums ir priekšnieka izsludināta masveida alkohola pārbaude un tāpēc Andrim "jāpūš trubiņā". Protams, ka mēģinājām iebilst, ka tas ir jādara tikai tad, ja ir aizdomas par alkohola lietošanu. Mūs apturējošais policists neiztur psiholoģisko slodzi un sauc palīgā komandieri. Arī komandieris mēģina iestāstīt, ka masveida pārbaužu laikā viņi var likt pūst bez protokoliem, lieciniekiem un galvenais (lasi - smieklīgākais) - bez aizdomām. Tomēr nepiekrītam un Andris tiek uzaicināts uz policijas mašīnu. Tur vēlreiz tiek piedāvāts "labprātīgi iepūst trubā". Arī šeit Andris pastāvēja uz LIKUMĪBU. Pagājis bija pietiekami ilgs laiks. Policisti apsprieda variantu, ka vedīs Andri uz Hospitāļu ielu - pārbaudīt alkohola saturu asinīs. Tomēr pēc kāda laika viņi piekrita veikt testu uz vietas... likumīgi. Pirms pūst, tika sastādīts protokols. Pieaicināti divi liecinieki (nabaga cilvēki, kurus apturēja uz ceļa, nekādi nevarēja saprast, kāpēc cilvēkam, kurš acīmredzami nav dzēris, ir jāveic šis tests). Pēc tam, kad Andris parakstījās, ka viņš piekrīt testam, varēja arī iepūst trubiņā. "LION" printeris izdrukāja čeku: 0.00 promilles. Atgriežoties nedaudz atpakaļ - kad Adris uzreiz nepiekrita veikt NELIKUMĪGU testu bez protokola un lieciniekiem, tad saskrēja vismaz kādi četri ceļu policisti un katrs mēģināja kaut kādā veidā mūs ietekmēt. Bija dzirdami pat tādi nodrāzti teksti - vai mums esot aptieciņa un ugunsdzēšamais...(bija) Vecās metodes... Tajā pašā laikā mums nācās "piespiest" policistiem pārbaudīt mašīnas dokumentus... Labākais bija tas, ka viens no policistiem apgalvoja, ka nekas tamlīdzīgs Ministru Kabineta noteikumos neesot minēts - kādi protokoli, kādi liecinieki? Kādā brīdī policisti saprata, ka šim kašķim ir "demo raksturs", kāds pamanīja, ka kabatā spīd diktofona sarkanā lampiņa. Viss mainījās: tik precīzu un korektu alkohola testa operāciju jums nekad neredzēt... Protams, atradīsies "lauži", kas teiks, ka viss, ko dara cilvēki formās, ir pareizi utt. Lūdzu nepārprotiet mani - mēs esam PAR kārtību uz ceļiem, pret dzeršanu pie stūres, pret jebkādiem pārkāpumiem, BET tas viss ir jākontrolē likumā paredzētajā kārtībā! Ja ir teikts, ka tests ir jāveic tikai aizdomu gadījumā, tad lūdzu: ir aizdomas? stādam protokolu! Tā taču ir elementāra shēma - aizdomas, protokols, liecinieki, tests. Vēl, sarunājoties ar policistiem, izrādījās, ka viņi neko nezina, ka pie Spices ir tik daudz mašīnu, kā "vecajos laikos". Braucam tālāk. Arī tilta otrā galā stāv divas Mondeo mašīnas, kas izlases kārtā aptur garāmbraucošos auto. Sanāca nobraukt garām arī leģendārajam Slāvu tiltam. Arī šeit strādāja policisti, kas apturēja abos virzienos braucošos auto. Interesanti bija tas, ka tā vieta, kur savulaik inspektors Kronbergs novietoja savu MB rūlzu ir ar stipru pievilkšanas spēku: arī šoreiz - pretēji CSN, policistu BMW ar v/n EH9495 bija novietojuši turpat, kur toreiz zaļo Mersedesu. Pavērojām arī kā pie Dailes teātra uz Brīvības ielas tika apturētas gandrīz visas mašīnas. Viss jau ir saprotams, bet tiešām bija žēl skatīties uz tiem četriem policistiem, kas veica dokumentu pārbaudi. Var jau saprast - nakts. Bet tomēr nedrīkst tādā ļenganā stājā lēni pieslāt pie vadītāja, it kā starp citu paprasīt "dokumentus" un tad neko nesakot, aizgriezties un doties prom. Ar vienu no šeit minētajiem mums sanāca kontakts vēl ap 5 no rīta uz Vanšu tilta. Neko nesaku, ka viņi nolikuši mašīnas uz tilta, bez bākugunīm utt., bet pašiem kungiem vajadzētu iemācīties kontaktēties ar cilvēkiem... Kad policista kungs bija apskatījies dokumentus, viņš, nevienu vārdu neteicis, pagriezās un devās atpakaļ uz savu mašīnu. Kad Andris viņam nopakaļ jautāja, kas mums tagad jādara, policists pagriezās, kaut ko nomurmināja un turpināja ceļu uz savu auto. Riskējām un cerot, ka viņa murminājums saturēja frāzi "laimīgu ceļu", devāmies prom. Kaut kad vēlreiz iegriezāmies pie Spices. Viss bija tieši tāpat, tikai bija atbraukuši arī daži CP auto un vēl dažas dīvainas mašīnas - veca Škoda un VW busiņš (DB1812). No Škodas izkāpa vīrietis, kam rokā bija videokamera un no VW izkāpa melnā policijas formā tērpts vīrietis, ka uzskatāmi visiem rādīja, ka viņš apsargā filmētāju. Filmēti tika visi. Kad filmētāji atgriezās pie saviem auto (mēs atradāmies tiem blakus), turpat stāvošie ceļu policisti kaut ko viņiem stāstīja, rādot uz mūsu mašīnas pusi. Pēc tā šis duets ar kameru pienāca pie mūsu mašīnas un kārtīgi to nofilmēja. Bieži no policistu puses dzirdu apgalvojumus, ka viņiem esot cilvēktiesības un ka viņus nedrīkst fotografēt. Bet kā saprast šo cilvēku darbību? Vai mēs neesam cilvēki? Braucot pāri Akmens tiltam, 4:10 ievērojām CP Rover un vientuļu policistu, kas mēģināja apturēt pilnīgi visas mašīnas, ka brauca lejā no tilta (otrs sēdēja [lasi-....] mašīnā). Pat ja viņš jau vienu bija apturējis, ieraugot vēl kādu mašīnu, tas metās apturēt arī to. Tā bija arī ar mums. Vēl nonokārtojis attiecības ar iepriekš apturēto MB vadītāju, viņš izleca arī mums priekšā un lika apstāties. Tajā pašā laikā viņš atgriezās pie MB vadītāja un turpināja dokumentu pārbaudi. Tad tomēr nolēma pienākt arī pie mums. Šis bija īpašs policists - visiem pazīstamā vārda "ments" cienīgs. Nerunājot par to, ka viņa attieksme pret mums bija puisiski agresīva, viņš centās arī spēlēt teātri. Uz Andra jautājumu par viņa uzvārdu, mēs saņēmām kinobalvas vērtu atbildi: "Šīmanis... eRRR. Šīmanis." Gabaliņš no dialoga ar R.Šīmani: ... R.Šīmanis: "eu, TEV mašīnā tā baigi smird, vai neesi dzēris?" Andris: "Nezinu, kapēc te smird, bet neesmu dzēris" R.Šīmanis: "fig' viņ' zin', bet TEV tur smird" ... Sajutis pretestību, Šīmanis tomēr atdeva dokumentus un devās atpakaļ pie MB saimnieka, kas tā arī vēl nebija atlaists. Bijām nelielā šokā, ka šādi klauni strādā policijā. Vai tiešām policistus nemāca, kā jāizturas pret autovadītājiem? Visi vadītāji taču nav "cūkas un noziedznieki" un lielākajai daļai izglītības līmenis ir augstāks par R.Šīmani... No 21 līdz 5:30 paspējām nobraukt kādus 150 kilometrus. Šajā naktī bija vēl citi dažādi notikumi, kurus varētu uzskatīt par interesantiem, bet tad atkal policijas cilvēki man pārmetīs, ka esam sīkumaini. Ceru, ka šoreiz viņi būs pamanījuši, ka par sīkumiem mēs nerunājam. Kādi varētu būt secinājumi? Tie būtu jāizdara katram pašam. It īpaši - pieminētajiem CP darbiniekiem un viņu priekšniekiem. iAuto redaktors
 
Visi komentāri
 
35684. viesis 26.augusts 2002 13:03
0 0 Atbildēt

Jaa, jaa pie Spices viss notiek! Megaruulllzzzi un karsti zakji sastopami katru weekendu!

35685. viesis 26.augusts 2002 13:04
0 0 Atbildēt

Mēs ar laidām garām tai kolonnai uz salu tilta kas bija,bet mūs neviens neapturēja.

35686. viesis 26.augusts 2002 13:07
0 0 Atbildēt

Lai kāds gudrs cilvēks uzraksta rakstu: "Kā izd***t mentu", ja jau viņi šitā pret autovadītājiem

35688. viesis 26.augusts 2002 13:11
0 0 Atbildēt

manupraat, neviens nav jaad***, jaabuut vienkaarshi elementaarai kultuurai abaam puseem

35689. viesis 26.augusts 2002 13:12
0 0 Atbildēt

Nu bet ja šitā izdarās. Tā vien gribētos viņu iz**** kautkā. Savādāk jau viņš nemainīsies padla

35690. viesis 26.augusts 2002 13:19
0 0 Atbildēt

Tas ka jabut lieciniekiem nav rakstits nekados suda noteikumos, bet gan Celu Satiksmes likumaa

35691. viesis 26.augusts 2002 13:27
0 0 Atbildēt

Labs! Nez kad CP vadība beidzot sapratīs (varbūt tomēr 3 dienas pirms vēlēšanāsm???), ka, lai pret CP izturētos ar cieņu un sapratni, ir vajadzīgs tik nedaudz - elementāri CSN un vēl dažu likumiņu mācību stundas pašiem CP un saskarsmes kultūras stundiņas dažiem indivīdiem, kuriem iespējams, nemaz CP vairs sen nav jāstrādā..

35692. viesis 26.augusts 2002 13:30
0 0 Atbildēt

nu vienkaarshi kolosaali. paldies redaktoram par noderiigo informaaciju sakaraa ar "trubaa puushanu". tagad arii vareeshu nedaudz pastriideeties par sho jautaajumu ar CP. bet domaaju, ka reidu laikaa vajadzeetu atljaut nelielas izmainjas shajaa procesaa, piem., lai 2 reiz puush. pirmo reizi bez lieciniekiem, otro reizi ar. un dazhiem jau nevar noteikt peec aciim, ir dzeeris vai nav, dazhs labs skaidraa izskataas pillaa un otraadi. nu bet shaa vai taa, paldies redaktoram. viens jautaajums, vai ir jaapstaajas, kad CP ar zizli staadina, ja es tuvumaa neredzu CP trafareeto automashiinu????????????(vai arii motociklu)

35694. viesis 26.augusts 2002 13:32
0 0 Atbildēt

Es arii vilku gar so kolonu, bet veel nebija saacies reids, man laikam paveicāas jo par kaut ko noteikti buutu izcakareets.

35695. viesis 26.augusts 2002 13:43
0 0 Atbildēt

nja, labaa attieksme..... "jo par kaut ko noteikti buutu izcakareets"... un tad paskriet taalaak lai nedzird un ritiigi nolamaat to mentus ne? Sviests kautkaads.

35696. viesis 26.augusts 2002 13:44
0 0 Atbildēt

Cik es zinu CP par neko chakaree tikaj "aamurus".:D

35697. viesis 26.augusts 2002 13:48
0 0 Atbildēt

A kas ta tur smirdēja galu galā?

Redaktors 26.augusts 2002 13:50
0 0 Atbildēt

Nekas nesmirdēja - mentam tikai izlikās, mēģināja ņemt uz muļķi, jo ja reāli būtu smirdējis, tad jau prom tādu ķērienu nebūtu laidis...

35699. viesis 26.augusts 2002 13:57
0 0 Atbildēt

Tomēr man šie raksti par CP sāk likties par piekasīgiem. KĀPĒC GODĀJAMAIS AUTORS NEVĒLAS STRĀDĀT POILICIJĀ UN VĒRST VISU PAR LABU? Pa r maz maksā? Nu un ko tad Tu Ērgli gribi? Man noliktavas krāvāejs saņem vairāk par CP inspektoru. Ne `jau ar kasīšanos problēmas risina, bet arkonstruktīviem priekšlikumiem. No šiem rakstiem tāds lētums nāk...

Vakar mani CP apturēja par pārsniegtu ātrumu Spuņciemā 90, kur bija jābūt 70. Nepiebremzēju laicīgi. Nu un? Paskatījās uz mani, aizmigušiem bērniem un mantām piebāzto salonu un atlaida. Easy... Par peicīti. Un nelika izkrāmēt visu bagāznieku, lai es savas tiesības atrastu, jo kabatā bija tikai tehniskā pase.

Ticiet - nav un nebija man žēl, jo biju vainīgs un piecīc ir po božeski. Nepārkāpiet, nediršieties uz viņiem un viņi arī JUUS nedrāzīs. Cik Jūs nošamuciet nodokļos AUTO kungi? Atdodiet tos valstij un būs ko samaksāt kulturālākiem policistiem.

Ikdienā _Subaru Impreza Turbo4x4 un nedrāž mani neviens par neko nekjad. :P

35700. viesis 26.augusts 2002 13:58
0 0 Atbildēt

Tur tak blakus publiskā tolete. Tā arī smirdēja drošivien

35701. viesis 26.augusts 2002 13:59
0 0 Atbildēt

Megaruulllzzzi un karsti zakji pie SPICES !? :))))) 6-dien likumu izbraucu, biju parsteigts ka joprojam njemas gar to veikalu. Auto kas atbilda vietejas Dragrace standartiem bija 4: 1 CRX, 1 Mazda (Nr RUNCIS), 2 tuuneti biimeri. Parejie bija gjimenes klases auto (Opelji, Scorpji) un shroti. Pie tam dazji pamanijushies mammas un opjus atvest skatitajos.. pie veikala fasades gorijas pensionari.. vai nu pieskatija savus "karstos zakjus" vai gaidija ka mazdeli demonstres Dragrace.. :))))) ~Prelude~

35703. viesis 26.augusts 2002 14:03
0 0 Atbildēt

Vispār, tos notekumus, par alkohola testa izpildes kārtību, vajadzētu ievietot iAuto slejā, lai jebkurš autovadītājs var tos izdrukāt, un ielikt savā auto salona kabatiņā. Varbūt. iAuto kādā failā šie noteikumi jau ir ievietoti, bet es neprotu tos atrast.

Pieļauju, ka daudzi CP arī nekad "dabā"šos noteikumus nav lasījuši un attiecīgas izglītības trūkuma dēļ uzskata, ka vada komandieris ir AUGSTĀKA amatpersona nekā Ministru prezidents.

Nu, ir tādi frukti redzēti itin bieži.

Tātad, ja kāds no iAuto lasītājiem nezin, tad informēšu, ka rakstā pieminēto alkohola testa kārtību regulē Latvijas MK 22.12.98. pieņemtie noteikumi Nr.472, kuru pilns nosaukums ir:

"Alkohola,narkotisko vielu un psihotropo vielu ietekmes pārbaudes kārtība" Spēkā no 25.12.1998.g. Publicēti Latvijas Vēstnesī nr.385. 24.12.1998., pieejami arī NAIS sistēmā.

Šo noteikumu ceturtās daļas 27.punkts paredz : "Transportlīdzekļa vadītāja pārbaudi atļauts veikt tikai ar transportlīdzekļa vadītāja rakstisku piekrišanu un ne mazāk kā divu pieaicināto personu klātbūtnē, un par to tiek izdarīta atzīme transportlīdzekļa vadītāja pārbaudes protokolā..."

Nenoliedzami, šo MK noteikumu esamība ir jāzin katram autovadītājam un iAuto lasītājam, lai nenokļūtu "muļķīšu" lomā ,kļūstot par upuri tml.reidam. CP jau jau ļoti labi zin, ka 85% autovadītāju nepārzin likumdošanu. Kā saka "jo vairāk aunu, jo vairāk arī "cērpēju". Nebrīnītos, ja nezinošs autovadītājs pat piekristu novilkt bikses, ja CP teiktu, ka pārbaudes testa trubiņa viņam jāievieto vadītāja anusā (t.i. dibengalā)... CP tas ir izdevīgi - ņemot uz "muļķi" ietaupās RAKSTU DARBI , darbs, kas šodienas CP nav pa prātam.

Piebildīšu, ka minētajos noteikumos nav atrunātas tiesību akta normas, kas atļautu veikt alkohola testu pārbaudes "uz ātro", bez pieaicinātajiem un protolola. Ja šāds reids notiek "uz ātro", pamatojoties uz CP augstāka komandiera rīkojuma, tad tā ir klaja nelikumība, kurā tiek pārkāptas Ministru kabineta iekārtas likuma normas.

Uzskatu, ka iAuto redakcijai vajadzētu kopā ar citiem medijiem, ieskaitot TV, pievērst uzmanību un izgaismot sabiedrībai - kā CP paši ievēro konkrētos MK notekumus. Ja pašam būs brīvs laiks, par šo problēmu sagatavošu rakstu kādam no centrālajiem laikrakstiem. /ikdienas viesis/

35704. viesis 26.augusts 2002 14:08
0 0 Atbildēt

Par CP.. izradas varu teikt tikai to labako.. Pedejas 2 aptureshanas par atruma parsniegshanu beidzas ar "bridinajumu". Nekadi piecishi, nekadi protokoli bet normals bridinajums - braukt lenak. Man prieks ari par Hondaclub kolonnu ko CP ekskorteja caur Riigu, lielisks piemers ka autoklubi un CP var sadarboties. Un ta ka loga nav apdroshinashanas uzliimes, ir tikai uz papira, tad nereti aptur delj taa, un nekada leksahanaas, vienreiz pat ar platu smaidu teica -"Chau, paradi apdroshinashanu".. Tas pat sasmidinaja mani.. Bet CPolichiem varu atzities, ka esmi viens nekaunigs miedzejs - ja redzu CP, tad 10 min veel pectam visiem pretimbraucejiem pamiedzu. ~Prelude, www.hondaclub.lv~

35705. viesis 26.augusts 2002 14:11
0 0 Atbildēt

viesis 2002-08-26 13:57:36

Ja neesi ments, tad slikti, jo tad tu esi galiigi stulbs, shoreiz neviens nekur nepiekasas pie siikumiem, ja esi- tad saprotams ko saki, jo par algaam vareetu buut taisniiba...

Lai gan tieshaam dazhi menti gan neieveero likuma prasiibas, bet tik un taa var shad tad ar shiem kauko sarunaat...

35707. viesis 26.augusts 2002 14:37
0 0 Atbildēt

To viesis 2002-08-26 14:11:50

braucu arī rallijā un ne lēnām, bet ments točno neesmu. Sūnā darbs viņiem.

Nebrauciet viņiem virsū un viņi būs cilvēki pret Jums...

35708. viesis 26.augusts 2002 14:37
0 0 Atbildēt

Dzershana pie mums ir liela probleema. Es negribeetu, lai kaads piedzeeries idinsh man uzbrauc, vai kaadam no man tuviem, taapeec piekriitu, ka nevajag tik garu proceduuru ar lieciniekiem utt. Savaadaak mees neizkjersim vinjus no ielaam

35709. viesis 26.augusts 2002 14:37
0 0 Atbildēt

labs raksts. sukas ir negodiiigie menti

35710. viesis 26.augusts 2002 14:42
0 0 Atbildēt

Par braukšanu dzērumā ir jāliek cietumā. Tad vau nu nedzers vai nebrauks. Citādi tos idiņus drāzīs nevis menti, bet .zeki.

35711. viesis 26.augusts 2002 14:42
0 0 Atbildēt

Bļe nu *******, Jūs jau arī kā idioti paši meklējat kašķi un tad brīnaties par policijas rīcību, es viņu vietā izpūtēju nolauztu mašīnai un visiem dirsā iebāstu

35714. viesis 26.augusts 2002 14:58
0 0 Atbildēt

izdrukaaju un jau ieliku kabatinjaa :))) Ar visu protokola paraugu.

35715. viesis 26.augusts 2002 15:02
0 0 Atbildēt

Bet, ja tā nopietni - ja dzēris neesi un pēc tāda neizskaties, vai ir vērts tērēt laiku un meklēt kašķi, lai "oficiāli" iepūstu trubiņā?

35716. viesis 26.augusts 2002 15:02
0 0 Atbildēt

TO:2002-08-26 14:37:02 Rallijaa brauceejs un policijai virsuu nebrauceejs.

Izstaasti shitaadu lietu - ja iAuto paprasa no policijas VISU likuma kartiibaa paedzeeto izpildiit - tad taa ir Cakareeshana??!!!

Atvaino, bet shii tetrmina izpratne Tavaa sniegumaa ir nedaudz jociiga. Man tieshaam zeel, ka muusu autosportisti, kas nes Latvijas teelu pasaulee neprot pat uztvert vienu elementaaru lietu - likums ir domaats VISIEM un VISIEM tas ir jaieveero.

Taa pat kaa autovadiitajas nedriikst braukt alkohola reibumaa, taa pat CP likuma paredzeeta kartiiba tas ir jakontrolee...vai es kaut ko ne taa no tevis sapratu.

35718. viesis 26.augusts 2002 15:07
0 0 Atbildēt

Manuprāt par celu policiju neatceros kādā likumā ir teikts, ka policistam ir jāizturas pieklājīgi (kautkā tamliidzīgi).

Varbūt, ka kāds var precizēt kā tur ir?

35719. viesis 26.augusts 2002 15:08
0 0 Atbildēt

Tos cūkas no darba jāsviež ārā !

35720. viesis 26.augusts 2002 15:08
0 0 Atbildēt

35721. viesis 26.augusts 2002 15:09
0 0 Atbildēt

Bāc, ja esi skaidrā tad iepūt trubiņā un paies 30sekundes nevis meklē kašķi 30 minūtes, kādā jēga no tā, esi pieķlājīgs un viņi būs tādi paši !!!

35723. viesis 26.augusts 2002 15:12
0 0 Atbildēt

Jaa, cieniijamais USER, kad panjems juus vienreiz uz celja - iepuutiisiet un CP neraadidami alkometra radiijumu kartiigi %$$%$$ Tevi...

Nu tad redzeesim cik taalu bez lieciniekiem tiksi...

35724. viesis 26.augusts 2002 15:13
0 0 Atbildēt

eu nu kaads mani var apgaismot par to apstaashanos, ja nav redzama CP trafareetaa mashiina?????????????????

35725. viesis 26.augusts 2002 15:13
0 0 Atbildēt

Bet CP ir jāzin noteikumi. Un viņš nu nekādā gadījumā nedrīkst maldināt vadītājus. Tad jau tā lai arī saka, ka tā būs ātrāk nevis sāk kautko izdomāt.

35727. viesis 26.augusts 2002 15:18
0 0 Atbildēt

VINCENTAM, tas ir teikts CP instrukcijaa Nr.1090. SUKTAR.

35729. viesis 26.augusts 2002 15:21
0 0 Atbildēt

Tiem, kas saka, ka nevajag garo precedūru ar lieciniekiem. Vai jūs neesiet iedomājušies, ka kādreiz kādam CP var neiepatikties jūsu auto marka, mūzikas skaļums vai matu sakārtojums, un tad jums iedos alkometru, kurā kāds jau ir sapūtis savas 2 promiles. Ko tad ? Labākajā gadījumā nāksies tērēt laiku un braukt uz medicīnisko pārbaudi. Otrs ir tas, ka cilvēkus, kuri nebrauc dzēruši, vienkārši kaitina, ka viņus aizkavē ar šādām puslikumīgām pārbaudēm, it īpaši, ja vienā vakarā gadās pūst trubiņā vairākas reizes. Ja CP būs jāievēro procedūra ar protokolu un lieciniekiem, viņi ātri sapratīs, ka ir izdevīgāk (ienesīgāk :) ) pārbaudīt tikai tos vadītājus, par kuriem ir pamatotas aizdomas.

35730. viesis 26.augusts 2002 15:22
0 0 Atbildēt

100% piekriitu XJG

35733. viesis 26.augusts 2002 15:29
0 0 Atbildēt

to TIEM, KAS SAKA, KA, VAJAG VISU AR LIECINIEKIEM:

tā kā šmigā nebraukāju tad tā nenotiks, ja iepūtīšu un būs promiles, tad tik un tā bez lieciniekiem protokolu nesastādīs un būs jāpūš otriez, kaut vai pieprasīšu asins analīzes, bet ja esmu skaidrā nafig man lieciniekus???

ja jūs vienkārši padomātu, es pat neprasu kārtīgi, tad saprastu, ka protokolu bez lieciniekiem nesastādīs un tad arī var sākt saukt lieciniekus !!!

******* nu kur tādas idejas Jums rodas es toč nezinu !!!

35734. viesis 26.augusts 2002 15:37
0 0 Atbildēt

Ari man nacās saskarties reiz R.Šimani (no manas puses pieprasot paskadrojumus, tiku vienkarshi pasuutits - tipa vinam nevienam nekas nav jaapaskaidro) , žēl man toreiz nebija līdz diktafona, būtu sanācis labs teksts - par to kaa viniem (CP) piedr@zt vienkarsho vaditaju likumiskaas tiesibas ...

Esmu gatavs dereet ka ta Šimanim nav pat pamatskolas izglītiba ...

35736. viesis 26.augusts 2002 15:43
0 0 Atbildēt

taa ir..kad autovaditajs nereti savas tiesibas zin labaak nekaa ments uz celja savus pienakumus....

35739. viesis 26.augusts 2002 15:48
0 0 Atbildēt

taa ir..kad autovadītājs nereti savas tiesības aizstāvot speciāli meklē kašķi ar mentiem un brīnās kāpēc pret viņu tā izturās !!!

ši nav situācija, kad vajadzētu viņiem piesieties, tik pat labi variet aiziet uz kādu restorānu un sākt ar bārmeni *******ies, viņam arī jūs agri vai vēlu apniksiet un viņš paliks niknāks, kaut gan arī viņam ir jāb''ut laipnam,

ir situācijas kurās var piesieties, bet ne jau nu šeit!!! droši vien visi kuri kasās arī ir pirmo reizi skaidrā pie ragirm un baigi krutie sajutušies, reāli viņi ir potenciālākie avārijas izraisītāji !!!

protams es te nedaudz pārspīlēju, bet esi cilvēcīgs pret mentu un viņš tāds būs pret Tevi !!!

35740. viesis 26.augusts 2002 15:50
0 0 Atbildēt

p.s. otrs variants ir ka tie kas kasās ir padomju laika izdzīvojušās, nederīgās atliekas, jo tad bija tā, ka kamēr nebļausi un nekasīsies ar visiem, nekas nenotiks

35741. viesis 26.augusts 2002 15:54
0 0 Atbildēt

nu kaada starpiiba, uzskatu, ka tas ir katra pasha kompetencee -cinities un aizstaavet savas tiesibas istajaa vietaa un laikaa. Un nevajag citu aktivitaates ar nelielu parspilejuma raksturu nolidzinaat lidz ar zemi - ja neviens neko nedariitu, tad butu daudz daudz sliktaak, nekaa ir.

35742. viesis 26.augusts 2002 15:57
0 0 Atbildēt

To Karstā :

jā protams, ka vajag aizstāvēt savas tiesības, kā jau Tu teici "īstajā laikā un īstajā vietā" to es 100% atbalstu, bet šis jau nu gan nav ne īstais laiks, ne īstā vieta

35743. viesis 26.augusts 2002 15:59
0 0 Atbildēt

Nu bet tad jau lai pats CP nekasās un nemeklē kašķi, bet izturās cilvēcīgi.

35744. viesis 26.augusts 2002 16:03
0 0 Atbildēt

neiekarsti, labi...:):)

35745. viesis 26.augusts 2002 16:05
0 0 Atbildēt
35746. viesis 26.augusts 2002 16:05
0 0 Atbildēt

to Vincents:

nu ja meklē kašķi es parasti izstāstu kādu joku vai anekdoti un viss ir ok!!!

un kas tā par kašķa meklēšanu, ka pie manis pienāk ments un saka: "lūdzu izkāpiet un iepūtiet trubā!" es arī izkāpju un iepūšu nevis saku: "tā Jūs nedrīkstiet darī, tas nav likumīgi tajā un tajā punktā tā teikts bla bla bla, vajag lieciniekus", es arī menta vieā paliktu dusmīgāks

35747. viesis 26.augusts 2002 16:07
0 0 Atbildēt

kāpēc neviens gudrinieks neapšauba to. ka laulājoties vajadzīgi divi liecinieki???

35748. viesis 26.augusts 2002 16:07
0 0 Atbildēt

User -pienjemsim, ka ir fanaati, kas aizstaav taas ne gluzhi perfektakajaas situaacijaas. Tachu tadejadi vinji uzmundrina tadus, kas VISPAR NEKAD neuzdroshinas iebilst CP( ari nelikumigos gadijumos), taa saucamie " ar mazaa cilvecinja" sindromu sirgstoshie.

Nu mana mamma - autovaditaaja arii nekada baiga skandaliste (vietaa & nevietaa) uz celja nav, bet tiklidz shie grib nokast pikji, taa vinja kaa pukjis saak gaudu dziesmu par zemo dzives limeni LV, mazajam algaam un etc, kas lieliski atmaidzina CP mentu mantkarigos pratus:PP sievieteem taadaa zinjaa ir labaak:P

35749. viesis 26.augusts 2002 16:07
0 0 Atbildēt

Un ******* te ******* ka manti var reidu laikaa neieveerot likumus un dariit kas vien patiik... kad es ņedaudz"neieveeroju likumu un arii ņeviena dziiviibu, mantu u.t.t. neapdraudu" t.i. braucu ar +30 km/h pa shoseju tad shie mani gan driikst draazt, bet es nedriikstu prasiit lai tie lopi ieveero noteikumus?!?!?!??!?!?!

35751. viesis 26.augusts 2002 16:10
0 0 Atbildēt

Tu nedriksti, jo IeM stukturas stradajoshie ir vienlidzigaaki, nekaa Tu..:(

35752. viesis 26.augusts 2002 16:12
0 0 Atbildēt

to Karstā:

nu jā labāk tā nekā visu laiku klusēt!!! bet man pagaidām vēl nav bijis iemsls kasīties vienmēr ar vieglu homuru tieku cauri!!! :)

35753. viesis 26.augusts 2002 16:14
0 0 Atbildēt

nu kāda jēga runāt par kaut kādu vienlīdzīgumu, IeM struktūrās strādājošie vienmēr d r ā ž ī s un d r ā z ī s visus pārējos, atcerieties vienu, šī ir Latvija!!!

35754. viesis 26.augusts 2002 16:14
0 0 Atbildēt

Hot... yaaappp, un tur taa probleema!

35755. viesis 26.augusts 2002 16:15
0 0 Atbildēt

Tad jau labi ka tu vari ar anukiem tikt cauri. Bet tā jau nav izeja. Viniem tas ir darbs kurs ir jāstrādā nevis jāčakarē vadītāji. Es jau pret viniem cenšos izturēties cilvēcīgi, bet ja viņš pienāk un runā tā ka neko nevar saprast, tad gan tas ir ļoti nepatīkami.

35756. viesis 26.augusts 2002 16:16
0 0 Atbildēt

User -tu varbut tiec ar humoru, a cits tiek ar kartigu naudas zhuksni:PPPDDD labs ir, nebrauk$u vinjiem augumaa, kas zina, ja nu arii kadreiz tur nonakshu un piepelnishos uz celja.:PDDD

35757. viesis 26.augusts 2002 16:16
0 0 Atbildēt

to USERAM.

Nedomāju, ka autovadītājiem , tiekoties ar CP, vienmēr velk uz kašķi. CSN laiku pa laikam pārkāpjam ik katrs. Bet, ja MŪSU auto ir ar TA, aptieciņu (u.c.obligātajiem rekvizītiem), OCTA apdrošināšanas līgumu - tad to pašu mēs esam tiesīgi prasīt no IZPILDVARAS . Ja valdība ir pieņemusi konkrētus noteikumus, kuru izpilde ir saistoša CP visu līmeņu darbiniekiem - tād šie noteikumi ir jāievēro. Konkrētā PROCESA izpildes garums autovadītājiem NAV SAIStOŠS ! Tā ir pašu policistu problēma,

kā organizēt reida norisi. Lai ņem par palīgiem Policijas akadēmijas studentus, CP pārvaldes datorspeciālistus, apkopējas un sētniekus - kuri varētu izpildīt attiecīgās veidlapas. Bet jebkuru MK noteikumu prasības ir saistošas ikkatram policistam , un tās ir jārespektē un precīzi jāievēro.

Reiz vasarā, viens tāds CP darbinieks ar alkohola testeri, vienatnē apstaigāja mašīnas Krasta ielas Statoilā. Piegāja pat pie mašīnām,kuras stāvēja pie McDonalda un piebrauca pie Mcdonalda lodziņiem. Nemanīju, ka 10 minūšu laikā viņš būtu nomainījis kaut VIENU TRUBiŅU , vai uzrakstījis kaut vienu protokolu. Minētais piemērs norāda, pie kāda anarhijas paveida mēs nonākam, ja paši nezinam likumdošanu, nekontrolējam un neaizrādam valsts amatpersonām viņu pārkāpumus, paši vēl + atbalstām šos pārkāpumus, cenšoties veidot ar CP amatpersonām čomiskas un likumu,noteikumu prasības pārkāpjošas attiecības. Bez iemesla kašķi neviena no pusēm nemeklē. vēlreiz - /ikdienas viesis/

35758. viesis 26.augusts 2002 16:21
0 0 Atbildēt

Man te tads jautājuminš: tie kas pūš trubiņā ir 100% pārliecināti, ka tā ir tīra jauna trubiņa, nevis tā kurā jau kādi 30 cilvēki pūtuši???

35759. viesis 26.augusts 2002 16:24
0 0 Atbildēt

viesim 16:16 - taisniiba, manuprat...

tik es gribeeju tadu precizitaati -> Polic. akademijaa studee ne tikai policji, bet arii citi, tad kurus ir jasauc paliiga?:P))))))

35760. viesis 26.augusts 2002 16:26
0 0 Atbildēt

2 /ikdienas viesis/:

nu labi, vecā trubiņā jau nu nevajadzētu pūst,

nu tad tā, ja Jūs uzskatiet, ka aizturēšanas procesā ir stingri jāievēro izdotie likumi, tad arī ikdienā Jums pašiem to vajadzētu darīt, t.i. neuzsākt pie dzeltenā, rādīt visur pagriezienus, ejot uz stāvvietu pēc mašīnas ceļū šķērsot tikai pāri gājēju pārejām utt, tā kā Jūs izdariet nenozīmīgus pārkāpumus tā arī, ja neesi dzēris var mierīgi paprasīt, lai iedod jaunu trubiņu un neradot konflikta situāciju iepūst. Bet, ja gribi piesieties visiem sīkumiem tad arī pats visu ievēru, tā kā es visu neievēroju bet dzēris nebraucu es nepiesienos viņu alkohola pārbaudes procedūrai, that's all

Laimīgu ceļu, skaidrā

35762. viesis 26.augusts 2002 16:27
0 0 Atbildēt

TO: Vincents - shajaa reidaa CP 'klienta' klaatbuutnee iznjeema trubinju no iepakojuma (atpleesot celofaana ietvaru). Taa kaa arii shajaa jomaa viss bija likumigi.

Andris

35763. viesis 26.augusts 2002 16:27
0 0 Atbildēt

Par trubiņu gan, vienmēr prasu jaunu no iepakojuma

35765. viesis 26.augusts 2002 16:32
0 0 Atbildēt

viesis 16:07 - nu tas jau ir stulbi, tādas lietas salīdzināt.

citiem - piekrītu user, ka bez lieciniekiem protokolu neviens nesastādīs. Te lielākā daļa komentāru ir TENDECIOZI - varētu padomāt, ka ikviens policists to vien tīko, kā sataisīt autovadītājam nepatikšanas. Uzskatu, ka tā nav. Jūs te visi vāvuļojat, ka vot tur policistam viss jādara 100% kā rakstīts noteikumos - bet vai paši par sevi varat pateikt, ka visu darat pareizi? Ka nemetat uz ielas izsmēķus, vienmēr parādiet pagrieziena signālu mainot joslas, pārejat ielu pie zaļās gaismas? Vispirms uz sevi paskatieties. Nevajag tik briesmīgi piekasīties.

Policisti tomēr ir cilvēki, kas rūpējas par kārtību, bet visādi šitādi savu tiesību kačātāji tikai taisa policistiem problēmas un padara viņus neiecietīgākus. Vajag domāt ar galvu, nevis akli bīdīt internetā aizlienētus principus par iespējām apspiest likuma pārstāvju pozitīvas aktivitātes.

35766. viesis 26.augusts 2002 16:38
0 0 Atbildēt

beidzot arī kāds kaut ko sakarīgu pasaka, domāju Qued!!!

35767. viesis 26.augusts 2002 16:42
0 0 Atbildēt

Kā jūs un es visus likumus neievērojat tāārī CP. Beidziet kaukt ka viss ie slikti, bet dariet ko labā virzienā, piemēram - izstrādājiet optimālo alko testa instrukciju, kas ir reāli izpildāma, nevis easy testa liakā aizkavē vadītājus uz 1/2 stundu. Cīnīties vajag ar ļaunuma sakni nevis rezultātu. Un beiudziet vienreiz te kasīties diršanās pēc. Nav tak jēgas. Labāk izdariet ko sev par labu.

Tas pats sviestā sagājušais rallists. :)

35769. viesis 26.augusts 2002 17:04
0 0 Atbildēt

Piekriitu abaam puseem - vajag cieniit citus, lai cieniitu tevi. Bet no otras puses - lukumu par lieciniekiem un protokolu nesastaadija autovadiitaaji. Ar policistu patvalju ir jaaciinaas liekot ieveerot jamiem likumus! Un seit es domaaju tiesaam patvalju, nevis, kad Tevi notur par to, ka brauc 2 joslaam pa visu uz 40 km/h vietaa, kur var ar 100 braukt...

35770. viesis 26.augusts 2002 17:06
0 0 Atbildēt

eh..kamer viiri ciikstaas, tikmer blondines pasmaida uz CP & izgrozas bez jebkadiem sodiem:)))) (prakse noverots):)

35772. viesis 26.augusts 2002 17:14
0 0 Atbildēt

Hot - un tā rodas stāsti par sievietēm autovadītājām - tās ir blondīnes, kuras netiek sodītas un idiotiski vada auto...

35774. viesis 26.augusts 2002 17:18
0 0 Atbildēt

Qued -nesaki viss!

Zinu tiesham efektigu blondiniti, kura nekad 3 gadu laikaa aktivi braucot nav maksajusi nevienu sodu, kaut aptureta ir ne mazak kaa citi. Un braucot ar vinju nevar teikt, ka brauktu stulbi. Drizaak parkapj noteikumus tie autovaditaaji, kas noluureeja uz vinju no blakusbraucoshajam mashinaam..:PPDDDDDD

35775. viesis 26.augusts 2002 17:18
0 0 Atbildēt

to Karstā:

es pielabošu, nevis tā rodas stāsti, bet tā rodas fakti !!! :)

pa RTL reizēm rāda CP reidus un pakaļdzīšanās, tu vienreiz bija labi, no mašīnas izkāpa bloņdīne ar 2,5 promilēm, sāka lūgties, novilka krekliņu krūšturi, piedāvāja policistiem sexu utt, tas viss bija uzfilmēts, maz jau labi!!! bet izskatīga sieviete bija :) es mentu vietā to būtu izdzēsis un ... :)))

35776. viesis 26.augusts 2002 17:20
0 0 Atbildēt

User -UN darijis, ka ikviens vidusmeera virietis aal the world?!! he he he, un kur paliek objekitivtaate?! Dienesta instrukcijas, normativo aktu ieveroshana?DDDDD eh, virietis, vinjs arii dzungljos (lasi uz celja) ir un paliek virietis:)

bet vinja tiesham labi brauca un ar sexu nekad nepiedaavaajas atpirkties. Bija pat menti, kas uz celja iegaumeja vinjas autinja numuru, tad datu bazee atrada vinjas darba un majas telefonu un zvanijas, lai iepazitos..goda vards. Luk ta pasaule notiek:)))

35777. viesis 26.augusts 2002 17:23
0 0 Atbildēt

to KArstā:

nu jā tas bija kā joks domāts!!! :)))

nu ok ok ja jau menti zvanīja pat uz mājām, tas nozīmē, ka baigi pielaidīgā bija !!! :)))

a Tu negribi mani ar viņu iepazīstināt :))) (joks) (bet nopietns) :)

35778. viesis 26.augusts 2002 17:24
0 0 Atbildēt

User she is busy:) taa kaa vietejie nepratas noverteet, tad tagad jau gadu dziivo Italijaa. Luk taa..bet ir tachu citas ne mazak lieliskas beibes...:)

35779. viesis 26.augusts 2002 17:26
0 0 Atbildēt

to Karstā:

mjāaa, to jau neviens neapšauba !!! :) jo vairāk jo labāk :)

35780. viesis 26.augusts 2002 17:28
0 0 Atbildēt

User -he he, tas jau velk uz poligamiju:P)

ok, bet komenti jau sen neatbilst raksta saturam:DDDD sorry, redaktor!:))

35781. viesis 26.augusts 2002 17:31
0 0 Atbildēt

Karstā:

mjā, tā nu sanāk :) toč sorry redaktor, bet tāpat ideja jau paliek tā pati, pirms tam bija runa par mentu un vadītāju savstarpējām attiecībām, tagad par citām attiecībām :)

ok man darbs beidzās, vajadzēja jau par kaut ko parunāt, lai ātrāk laiks paietu :))) atāaa

35782. viesis 26.augusts 2002 17:34
0 0 Atbildēt

to hot_girl...ee klau ja jau pa blondiinem bazarstad ka ta Liigai iet?? ar kadetu veel braukaa jeb itaalis vinjai kadu maserati uzsaucis???

bet vispaar tev piekriitu,esmu ar Ligu braucis....toch normaali brauc...tikkai taa parkoshanaas gan taada interesanta :-)))

35783. viesis 26.augusts 2002 17:36
0 0 Atbildēt

Ro ;))

nu vinja straadaa Itaalija, kamer shis njemas ar i-neta birzhas biznesu. Klatienee sikak pastastishu, ne tik publiskaa vietaa:))

Bet brauca vinaj tiesham cool, cepuri nost, kaut vienmer bijusi tipiskaa blondiniite, aks nekur paaraak neiedziljinaas:)

35784. viesis 26.augusts 2002 17:37
0 0 Atbildēt

ha ha, re ar ko User nodarbojas darba dienas beigaas:))))))))))))

35785. viesis 26.augusts 2002 17:38
0 0 Atbildēt

buutu labaak shepat palikusi.....

35786. viesis 26.augusts 2002 17:39
0 0 Atbildēt

menti *******

vienkaarshi *******

izshaut visus arii pieklaajiigos :| zaljie sukuchi ibio.

35787. viesis 26.augusts 2002 17:40
0 0 Atbildēt

es vai kas?:)))))

me pashlaik niekojas ar vakarinjaam:) lai vakaara ir ko noskalot ar moscow shnabi:DDDD

35788. viesis 26.augusts 2002 17:42
0 0 Atbildēt

to Karstā!!!

mjā noskalot, drīzāk jau šņabi vajag ar akut ko noskalot :))))))

i to būs tā kā nāksies izskalot :)))

35789. viesis 26.augusts 2002 17:47
0 0 Atbildēt

kodiens dhovakar....njaa zheel ka sestdien taac entuziasms nebij....a ko darit??

35790. viesis 26.augusts 2002 17:48
0 0 Atbildēt

User -nu pagaidaam savaa miniatuurajaa alko notesteshanas karjeraa (shogad paliek 7 gadi:P), ne reizi lidz sjkalo$anai neesmu tikusi....un vispar katram tak ir taa naveejoshaa deva, ko izdzerot, atdod galus bez ceremonijaam:)

35791. viesis 26.augusts 2002 17:53
0 0 Atbildēt

jaa Ronja, zhel, ak 6dien tik agri aizshavu guleet.:(((((

35795. viesis 26.augusts 2002 18:30
0 0 Atbildēt

Nee, nee pareizi ir nomest autinju staavvietaa un tad noskalot Stoljichnaju ar Absolut ljemon vai mandarin.. taa vispaar, bet 99% sievieshu to4 pie stuures nevareetu laist!

35796. viesis 26.augusts 2002 18:43
0 0 Atbildēt

Mani var!!!!!!!!:PD))

35797. viesis 26.augusts 2002 18:51
0 0 Atbildēt

iespeejams ka Tu varbuut mani pat paarliecinaatu... tikai kaads tev tas megaruulzzs un videejais aatrums uz shosejaam?

35830. viesis 27.augusts 2002 9:43
0 0 Atbildēt

Atbalstu šādus Reda reidus, jo kaut kā jau tie-CP ir jāaudzina:)

35845. viesis 27.augusts 2002 10:18
0 0 Atbildēt

to Karstā:

jā katram ir nāvējošā deva, ja jau savām iniatūrajā karjerā neesi to vēl sasniegusi, tad jau vairs nesasniegsi !!! :)))

nu bāc sievieti un vēl šmigā pie stūres??? tad jau labāk sēžos kamikadzes lidmašīnā pirms viņš dodas kaujā :)))))

tomēr 0.005% izdzīvot !!!:)

35852. viesis 27.augusts 2002 10:28
0 0 Atbildēt

Bet kā atd palika ar to punktu, ka par liecinieku nevar pieaicināt citu uz pārbaudi apstādinātu autovadītāju????

35886. viesis 27.augusts 2002 11:59
0 0 Atbildēt

user :D

35895. viesis 27.augusts 2002 12:18
0 0 Atbildēt

user - laps... :)

35995. viesis 27.augusts 2002 17:49
0 0 Atbildēt

nu user, sargies!:PDDDDDDDD

36014. viesis 28.augusts 2002 9:50
0 0 Atbildēt

Par to trubā pūšanu gan es Jums nepiekrītu. Alkašs uz ceļa ir potenciāls slepkava. OK, piekrītu, ka CP ir maitas kad ķer uz ātrumu tādās vietās, kur ir grūti braukt ar atļautajiem 50, kad soda par stāvēšanu tur kur noparkotais auto īsti netraucē... Bet par alkašiem domāju ka ir jābūt viennozīmīgai attieksmei - tādi ir jāsoda ļoti bargi. Un tā ir tikai tāda "pravu kačāšana" ka vadītāji sāk piesaukt likuma punktus, lai izvairītos no atbildības. Pie tam - daudz ātrāk ir iepūst trubā, nekā sakārtot šo visu pasākumu pēc likuma punkta.

Sen sen lasīju Auto žurnālā, par to kā žurnāla komanda braukāja, laikam pa Monako ielām un pie kāda krustojuma tā straujāk atlaida sajūgu un nokaucināja riepas. Nez no kurienes uzradās policists un uzlika sodu par tipa "Agresīvu braukšanu" - bez radariem bez trubām utt. Liekas pilnīgs marasms. Interesanti kad pie mums tā būs?

36068. viesis 28.augusts 2002 18:48
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi tiek patvaļīgi traktētas likuma normas un ir vērojama patvaļīga uzvedība no zaļo vestīšu puses. Šo pieredzi var nosaukt par kārtējo ne'likumību' pierādīšanu. God. Valda Krisberga k-gs taču norādīja savu pieredzi iAuto: apstādina, pieklājīgi tiek palūgts pateikt apstādināšanas iemeslu, dokumentu iedošana; ja viss kārtībā, braukšana tālāk; protams, tāpat stādināšana ir NELIKUMĪGA. Tā kā būs vien jālieto nevardarbīgās pretošanās elementi, ko lieto iAuto redaktora k-gs un citi.

36088. viesis 29.augusts 2002 9:37
0 0 Atbildēt

Lasāmi kaut kādi idiotiski un neloģiski salīdzinājumi: kāds raksta, ka autovadītāji it kā vot drīkstot regulāri pārkāpt daudzas CSN normas, bet nabaga CP mentiņi lūk nedrīkstēšot Valdības noteikumus pārkāpt.... NĒ - POLICISTI NEDRĪKST PĀRkĀPT !

Jebkurš policists ir LIKUMA KALPS. Arī Valdības noteikumi tiek izdoti saskaņā ar konkētām likumu normām. Normālā, tiesiskā valstī JEBKURAM POLICISTAM ir jābūt sabiedrības piemēram. Īpaši jau likumu ievērošanā. Diemžēl, izskatās, ka šobrīd ierindas policistu apmācības skolas un iestādes ir uz ļoti zema līmeņa. Par to liecina fakti - zemais izglītības līmenis, psiholoģiskā sagatavotība, trūkumi saskarsmes kultūrā, nevīžīga attieksme pret sevi - kā policista tēlu. Tā visa rezultātā veidojas tas, ko mēs "apspriežam" iAuto komentāros - neprofesionāla darbība ( kuras dēļ CSN skaits turpina pieaugt + bojā gājušo skaits), tendenciozitāte profesionālajā darbībā (stāvēšana posteņos, kur gūstama viegla peļņa, bet nav ne mazākā sakara ar satiksmes drošibas traucējumiem) ,kā arīatklāta likumu normu ignorēšana ( rakstā apskatītais materiāls, regulāra transporta lietošana bez TA, dažādu citu CSN normu pārkāpšana, izpildot tiešos darnba pienākumus). Kur nu vēl daudzie , arī iAuto apskatītie, ētisko normu pārkāpumi ( dārgu un ekskluzīvu auto izmentošana ,izpildot CP darba pienākumus).

/ikdienas viesis/

36288. viesis 30.augusts 2002 13:39
0 0 Atbildēt

Izlasot šādu rakstu smiekli nāk par TP vienu no stuurakmeņiem - Iekšlietu ministru. Tas galīgais bardaks. Lai policists nonāktu līdz iespējai stāvēt uz ceļa un uzraudzīt satiksmi, viņam vajadzētu ilgi un dikti pamācīties, un ne tikai satiksmes noteikumus, gala rezultātā nokārtot nopietnu eksāmenu neatkarīgas vērtētāju komisijas priekšā,,, eh es laikam paaraakais ideālists, skumīgi, un pretiigi dzirdot salkanās pirmsvēlēšanu reklāmas kurās tiek cildināts it kaa padarītais. Bet varbūt vajadzētu ieviest sodu sistēmu CP - ja viņš neievēro likumu pareizi veikt savu pienākumu, tā knaukt,,,5 Ls, liek pūst trubiņā bez lieciniekiem, knaukt 5.Ls....

36296. viesis 30.augusts 2002 15:30
0 0 Atbildēt

Padomju laikā ĻOTI STINGRI autoinspekcijas (pašlaik CP) darbu kontrolēja prokuratūras iestādes. Arī sūdzības par autoinspektoru pārkāpumiem bieži izskatīja prokurori. Tajos laikos, milicijas(tagad policijas) vispār respektēja prokuratūru un prokurorus.

Ne viens vien autoinspektors tika disciplināri sodīts tieši pēc prokurora iesnieguma. Šodien nav dzirdēts, ka prokurori izrādītu kādu intersi par to, kā CP vadība un ierindas policisti ievēro likumu un valdības noteikumu normas. Intereses pēc, iAuto redakcija varētu sazināties ar Latvijas Ģenerālprokuratūras preses dienesta vadītāju Dz.Šubrovskas k-dzi , un painteresēties ,vai prokuratūras instances kontrolē CP darbību kā tādu, un cik prokuroru iesniegumu bijis par CP darbības pārkāpumiem.

Faktiski, iAuto redakcija arī konkrētā raksta materiālu ,kurā viennozīmgi iAuto "piektdienas reida" laikā konstatēti pārkapumi no CP darbinieku puses. varētu nosūtīt pārbaudei uz Ģenerālprokuratūru. Jebkurā gadījumā, sagaidāms, ka atbilde no prokuratūras iestādēm būs konkrētāka un izsmeļošāka, nekā no pašas CP augstākās vadības. /ikdienas viesis/

36324. viesis 31.augusts 2002 11:09
0 0 Atbildēt

Silti ieteiktu jums auto redaktori iegriezties ogres raj.! tur ne taadus vien briinumus sastapsiet!

36331. viesis 31.augusts 2002 18:06
0 0 Atbildēt

Malači, iauto.lv! CP ir cilvēki, kuri strādā un ir cilvēki, kuri mēģina nosaukt par darbu "trubiņus bez protokola (lasi - NELIKUMIGUS trubiņus)", "aptieciņus", "vasaras riepas pirmajā ziemas dienā" utt. Tadiem nav vietas CP, ir jāiet vidusskolā mācīties!

36371. viesis 2.septembris 2002 0:06
0 0 Atbildēt

Cieniitais iAuto redaktor! Jaussu juusu vaardos neticiibu un dazzreiz pat naidu pret LR CP. Vai Jums ir gadiijies sastapties teiksim ar Vaacijas vai Somijas CP? Nedomaaju, ka tur Jums pietiktu drosmes muti atveert, lai bilstu savus komentaarus. Teiksim Somijaa ir apmeeram 70% netrafareeta CP transporta. Braucot tur Jums atliek aatrumu paarsniegt par nieka 5km/h, lai Juus tiktu uzvilkts uz desas un naaktos sskkirties no vismas 50LVL. Un katrs vaards ko bildiisiet tiks veersts pret Jums. Sseit viss ir slikti. Drossi vien straujaas kadru mainnas deell. Bet tur jau ir vaina jaameklee vadiibaa, zemajaa atalgojumaa, sabiedriibas attieksmee... Akcents tiek likts uz to, ka CP izturas slikti pret vadiitaajiem, bet vai kaads ir padomaajis par to, ka daudz ko var mainiit arii vadiitaaja attieksme pret CP? Varu dereet, ka lasiitaaju viduu ir arii taadi vadiitaaji, kuri par paarkaapumu ir atlaisti vienkaarssi taapat- bez pieciissiem un protokoliem. Daudz pie kaa buutu jaapiestraadaa un daudz kas buutu jaamaina, bet viss nav tik traki kaa vienaa otraa rakstaa tiek atspogullots.

36407. viesis 2.septembris 2002 10:37
0 0 Atbildēt

Klausieties, jūs, kas tik akli aizstāv priekšrakstu ievērošanu.

Nevajag pie@#$%^&* policijai par bezjēdzīgu formalitāšu neievērošanu! iAuto ar šo rakstu jau kārtējo reizi parādīja sevi kā tukšpaurainus burta kalpus. Kas, jūsuprāt, ir lietderīgāk - gādāt par satiksmes drošību, pārbaudot katru autobraucēju un cenšoties taupīt visu pušu laiku, vai tukši muldēt un smērēt papīrus?

Ziniet, nav liela māksla atrast kādu uti citu darbā, bet kaut kā sen neesmu manījis no jūsu puses nevienu sakarīgu ieteikumu.

Jums nav ienācis prātā izvērtēt, kāds ir maksimālais iespējamais ļaunums no viena iereibuša vadītāja, kurš netiek pārbaudīts, un no vienas lapas, kas paliek neaprakstīta?

Kāds tad galu galā bija šī raksta mērķis? Izdariet secinājumus, zēniņi. Mans iespaids par jums ir tāds: "Davai, džeki, braucam garām postenim un tēlojam pumpainus tīņus, kas baigi likumus salasījušies!"

Un nedomājiet, ka man baigās simpātijas pret policiju. Vienkārši padomāsim paši par sevi - visi mēs esam baigie gāzēji, zem zīmes auto atstājēji, nepareizu pagriezienu izpildītāji, pie dzeltenā reizēm pāri vilcēji... ja neviens neredz, protams. Tad mums kaut kā visi noteikumi un gosti piemirstas...

eg

36723. viesis 3.septembris 2002 17:27
0 0 Atbildēt

Malaci zeeni taa turpiniet

36952. viesis 5.septembris 2002 4:23
0 0 Atbildēt

Patvaļu mēs varētu izbeigt ar:

1. nevardarbīgu pretošanos;

2. savstarpējās pieklājības, ētikas un estētikas normu ievērošanu;

3. CP uzvedības pareizu modelēšanu ikvienas fiziskās personas smadzenēs, t.i., intelektā - modelēšana (arī tās mēģinājumi) kolektīvi apvienota(-i);

4. Likteņa palīdzību;

5. daudziem citiem paņēmieniem, ieskaitot iauto.lv lasītāju, komentatoru, līdzstrādnieku, Redaktora u.c. ieteiktajiem.

Būs... vienkārši labi.

36953. viesis 5.septembris 2002 4:27
0 0 Atbildēt

Cilvēciski varētu sacīt - šādas patvaļas ir murgs. Un jāmet krusts pār plecu... Cīnamies, cīnamies, cīnamies, vismaz ar savu inteliģenci darām(-īsim) to, ja to nav iespējams realizēt dzīvē dažādu iemeslu dēļ. Tikai, lūdzu, šo komentāru neuzskatīt par saukli - tā ir dzīves nepieciešamība!!!

37236. viesis 6.septembris 2002 10:50
0 0 Atbildēt

Vispaar kas taas par debiilaam akcijaam - shitaadas oblavas? vaitad citu metozhu nav? man piemeeram tas ne paaraak patiik - neskatoties uz to,ka dzeeris nekad nebraucu...

nez kaapee policija kautkur,teiksim centraa,nenosprosto vienu ielu,un visiem,kas caur vinju iet,nepaarbauda kabatu saturu,teiksim? tipa,kabatzaglju izkjershanas akcija? imho tas pats....es saprotu,ja brauc aizdomiigi,vai tml,bet shitaadi kordoni,kas visus peec kaartas paarbauda....;(

37641. viesis 9.septembris 2002 18:11
0 0 Atbildēt

elementāra shēma - aizdomas, protokols, liecinieki, tests- bet,kur laiks. Gribētu redzēt kā Jūs stāvētu 30 a/m rindā.

37649. viesis 9.septembris 2002 19:35
0 0 Atbildēt

TO:viesis 2002-09-09 18:11:23

Redzi te darbojas atkal sisteema - driikst aptureet tikai noteiktu skaitu automashiinu un NEKAADU TRIISDESMIT NEBUUS!!! Katra policijas ekipaaza, kuraa ir 2 policisti driikst aptureet 2 automashiinas.

42006. viesis 4.oktobris 2002 8:59
0 0 Atbildēt

Visu cienju, Redaktor !!!

Taa turpinaat !

patieshaam labi apraxtiits un patiikami apzinaaties ka zaljie punduri palika "griboshi" :)))

42026. viesis 4.oktobris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

Jums darīt nav ko? Šie sīkie policistu pārkāpumu nevienam neko neizska un ļaunums arī nekāds jau nav (izņemot Šīmani). Ir taču cilvēktiesību pārkāpumu ko veic policija lūk tos labāk mēģiniet apkarot. Personīgi man nav nekāda naida iepūst trubiņā bez protokola, jo nav lieki jātērē laiks, nu ja esi dzēris tad avādāk.

Sezams

42032. viesis 4.oktobris 2002 10:09
0 0 Atbildēt

Nezinu, man gan riebj puust kautkaadaas trubaas... Skaidri un gaishi noprasiit policim, vai jamam t i e s h a a m ir aizdomas, ka buutu dzeerusi, un ja shis veel nesaprot - lai staada protokolu..

42038. viesis 4.oktobris 2002 10:18
0 0 Atbildēt

Sezam, a ja nu pirms tam poloci ir nokeerushi kadu dzeeraju un vinja radijumu piesien tev? Ne mazums ir gadiijumu, kad cita atruma radijumu uz radara pioesiem peec tam veel 10 vientiesiishiem. Ko tad teiksi? Bljausi kaa tevi izdr...???

42067. viesis 4.oktobris 2002 11:58
0 0 Atbildēt

Kādi būtu secinājumi? Labāk, lai mani 10 reizes aptur nekulturāls policists, nekā pilni ceļi ar dzērušiem autovadītājiem, traģiskā Latvijas autoceļos bojā gājušo statistika, nenormālā braukšanas kultūra, kaut kādu pašapliecināšanās kompleksu māktie "steidzīgie" braucēji, u.t.t. Mani personīgi neviens ceļu policists nevar aizvainot - ja esi vainīgs, tad maksā, ja neesi, tad kāpēc "kasīties"? Ļoti šaubos, vai šie jaukie, audzinātie raksta autori ir apzinīgi vadītāji! Ja tā būtu, tad viņi nevis "piekasītos" ceļu policijai, bet gan stulbiem vadītājiem...

42187. viesis 6.oktobris 2002 17:07
0 0 Atbildēt

Kā jau biju novērojis, tad CP strādā kādi 90% pilnīgi i....i.

47198. viesis 3.novembris 2002 22:19
0 0 Atbildēt

Atgriežoties pie paša (komentāru) sākuma - "kā iz... mentu" neviens jau nepievērsa uzmanību tam ka uzsvars jāliek uz "MENTU". Atcerieties rakstu, un jūs sapratīsiet ka ar "MENTU" šeit domāts NEKULTURĀLS CEĻU POLICISTS...

Nu bet viesis, 'viesis 2002-09-02 10:37:36' gan tāds tukšpaurains mums patrāpijies, vai tik nebūs tas pats 'eRRR...' nu kā viņu tur sauca...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti