Lasītājs: bezatbildība uz Ķekavas ceļa (+ foto) 38

 
21.janvāris 2008 10:12

Saņēmām lasītāja Alda stāstu par 19.janvārī pieredzēto. Uz Ķekavas ceļa pamests, neapgaismots kravas auto apdraudēja pārējos satiksmes dalībniekus.

19.01., atgriežoties no Rīgas, pirms Ķekavas, gandrīz iekļuvu avārijā ....
Kā jau sestdienā, ''sēņotāji'' krēslā velkas uz 75-80 ....
Apdzinu, tad zīme 70, piebremzēju un - upss... !!! - daļēji uz ceļa braucamās daļas stāv pamests kravas auto bez avārijas gaismām, bez trīsstūra ....



Braucu uz Ķekavas Municipālo policiju , stāstu: tā un tā .... ,
veidojas avārijas situācija ....
OK , rīkosimies ... !!! - policijas atbilde
Braucu atpakaļ, nostājos aiz mašīnas ar ieslēgtām avārijas gaismām, apgaismojot OBJEKTU ... !!!!
Mašīnu plūsma no Rīgas - gandrīz nepārtraukta ...
Pamanot smago, cits bremzē, cits rauj uz pretējo joslu ....
paliek bailīgi ...
Izlieku savu trijstūri starp savu auto un pamesto lūzni ....
Zvanu Rīgas rajona ceļu policijai ,
tā un tā ..  - bīstama situācija ....
nu, mums nav ar ko, tik lielu mašīnu novākt , meklēsim īpašnieku ....
reaģēsim ....
pagājusi jau stunda ..
nekādas reakcijas ....
zvanu Ķekavas municipāļiem - tā un tā ... , nav man intereses te dirnēt un degvielu dedzināt ... !!! ,
bet, ja savākšu savu trijstūri un aizbraukšu , kāds līdz mājām var neaizbraukt ... !!!
atbrauca .... apskatīja,
aizmugurējais ritenis noņemts, auto pacelts uz hidropacēlāja, nav izkustināms ....
ugunis , nedeg ....
izlika savu trīsstūri ... ,
fū ... , beidzot , pēc divām stundām tiku mājās ....

Jautājums - kas tas par kretīnu (profesionālu šoferi ), kas savu mašīnu pamet uz braucamās daļas, lai citi sitas ....  Pēc municipāļu teiktā, kopš pusdienlaika tas stāvot .... Cik stundas vajag riteni saremontēt ... !!!

Ar kuru vietu domājam ... ?

iAuto lasītājs Aldis
 
Visi komentāri
 
250572. viesis 21.janvāris 2008 10:18
0 0 Atbildēt

Kas zin, varbūt vadītājs arī trīsstūri bija nolicis, bet kāds to savāca kā trofeju. Tā mēdz notikt.

250573. viesis 21.janvāris 2008 10:19
0 0 Atbildēt

tāpēc jau nav atļauts nesties ātrāk par 90, ka šādi var uz ceļa mētāties.

250575. viesis 21.janvāris 2008 10:34
0 0 Atbildēt

Sestdienas pēcpusdienā - vakarā samontēt smagajam riteni varētu būt problēma. arī vieglajam auto.

Bet vēl ne tik senos laikos šādiem bezatbildīgi tumsā pamestiem transporta līdzekļiem bākas caurumā tika likta aizdedzināta lupata.

Pa lielu gabalu varēja redzēt bīstamo objektu ceļmalā pat bez avārijas trijstūra.

Un tas nodegušais dzelzis arī pirms nodegšanas nebija tik vērtīgs kā nevainīgu garāmbraucēju dzīvības.

250576. viesis 21.janvāris 2008 10:35
0 0 Atbildēt

Vispaar tas Ķekavas ceļš ir briesmīgs no tāda viedokļa ka vissi tur velkās uz 70-80. Paarsvaraa korķus veido traktori, kas apkaartaas jaunbuuvees kautko rok vai puspuvis smagais padomju briinums, kam 70 ir max pieļaujamais ātrums.

Kautkā nekad neesmu redzējis poličus, trenkājot tos rupučus, par satiksmes kavēšanu.

250577. viesis 21.janvāris 2008 10:37
0 0 Atbildēt

Atbildot uz jautājumu: kas tas par šoferi?

Da viņi mūsdienās tik tupi ir, ka viņi mani nebeidz pārsteigt ar saviem izgājieniem! Jau sāk likties, ka vairs prikolu vienkārši nevar būt, bet šie ņem un bams kādu izstrādā, tā ka pat īsti nav ko viņiem pateikt par tādu lietu! :)

250578. viesis 21.janvāris 2008 10:38
0 0 Atbildēt

Saprotu raksta mesidžu un atbalstu autora rīcību, bet gramatika/teksta noformējuma stils ir diezgan briesmīgs -- pilns ar nevajadzīgām, traucējošām pieturzīmēm. Šepat komentāros ir daudz patīkamāk un lasāmāk sagatavots sakāmais.

250581. viesis 21.janvāris 2008 11:03
0 0 Atbildēt

a pa dienu tas 3-stūris bija. Tad tur blakus grāvja pusē vēl stāvēja VW busiņš.

250583. viesis 21.janvāris 2008 11:04
0 0 Atbildēt

iespējams to trīsstūri kāds šoferītis jau bija nonesis!

250584. viesis 21.janvāris 2008 11:06
0 0 Atbildēt

CP par šādiem niekiem nav jēgas zvanīt, viņiem jāzvana tikai tad, kad jau ir līķi, citos gadījumos palūgšu šīs svarīgās personas neaiztikt! Ak jā un iesniegumus viņi nododot izskatīšanai inspektoram "korzinkinam"!!!

Man kauns par LV!!!

250590. viesis 21.janvāris 2008 11:28
0 0 Atbildēt

es gan jau noteikti vinjaa buutu ielidojis..

paldies Aldim :)

bet tieshaam - maybe jaasaak shitaadi dedzinaat, lai citi vinjus redz?

250593. viesis 21.janvāris 2008 11:34
0 0 Atbildēt

nu jaa, braucu garaam, kad tur bija municipaalji un tad jau sanaak, ka vinju 3stuuris. bet vispaar pretiigi!

250594. viesis 21.janvāris 2008 12:05
0 0 Atbildēt

Varbūt tomēr tie kas tumsā brauc ar 80 km/h nav sēnes, bet prātīgi ļaudis, kas zina, ka visādi brīnumi uz ceļa var gadīties...

250596. viesis 21.janvāris 2008 12:10
0 0 Atbildēt

Gribu pateikt paldies Aldim! Pats es laikam būtu vien aizbraucis tālāk... diemžēl pieķēru sevi pie šīs domas - ko es darītu šādā situācijā.

250599. viesis 21.janvāris 2008 12:27
0 0 Atbildēt

Tas smagais tur mētājās jau 13.00 dienā.

250602. viesis 21.janvāris 2008 13:19
0 0 Atbildēt

arii redzeeju sestdien, tieshaam radiija biistamas situaacijas un bija gruuti saskataams. vadjila mudjila, kas shitaa var atstaat smago

250604. viesis 21.janvāris 2008 13:32
0 0 Atbildēt

To zaru laikam bija izlicis bezatbildīgais šoferis, tipa trijstūra vietā. Arī braucu garām, visi extrēmi bremzēja.

250606. viesis 21.janvāris 2008 13:41
0 0 Atbildēt

Smagajam ir lieli atstarotāji. Varēji noslaucīt tīrus un braukt mājās.

250619. viesis 21.janvāris 2008 15:35
0 0 Atbildēt

Es te tā padomāju, ka nekas man nenobirs, ja pateikšu Aldim - paldies. Cilvēciska attieksme mūsdienās ir tāds retums.

250623. viesis 21.janvāris 2008 15:54
0 0 Atbildēt

Alda ricibu vajadzetu ieklaut jauno vaditaju apmacibas programmaa, kaa rekomendaciju.

Kas es maacijos noteikumos, tad toreiz nebija pat taadu rekomendaciju, ka vajag buut pieklajigam un ieverot ravejsledzeja principu utt

250627. viesis 21.janvāris 2008 16:16
0 0 Atbildēt

Patiesībā viņam vajag noņemt tiesības!!!!!!!!!!!

250636. viesis 21.janvāris 2008 18:09
0 0 Atbildēt

Pareizais tirliņš:))_)

250637. viesis 21.janvāris 2008 18:15
0 0 Atbildēt

Mjā, laikam ka man arī vajadzēja noreaģēt un kautkur pasūdzēties, bet neiedomājos, tik vien kā pie sevis nolamājos.

2 dienas tas lūznis tur mētājās, pirmajās dienās gan avārijas signāllampas dega, bet pēc tam, bildē redzamais zars, 3-stūra vietā.

7-dienas vakarā arī sanāca strauji bremzēt tumsā, jo kadam vajadzēja pa labi un pretī plūsma, vilcieniņi gandrīz garantēti ;)

250644. viesis 21.janvāris 2008 18:45
0 0 Atbildēt

vadītāji ... !!!!

vai , gan , mūsu pienākums , nav, darīt visu iespējamo lai nodrošinātu drošu satiksmi ... !!!!

kamēr stāvēju aiz smagā , panesās garām mašīnas 800-1000 ... !!!, neviens , neapstājās ... !!!,

a, ja būtu kāds smags , gadījums ... ???!!!!

cits extremāli bremzēja , cits , meta pretējā joslā .... ,

ziniet , bija bail , ja trāpīs pretimbraucošajā 100km/h , tas lidos uz mani .... !!!!

smagais tur stāvēja no sestdienas pusdienlaika līdz svētdienas vakaram .. , es , aiz viņa , tik 18.00-20.00 ....

sestdien , nekādu brīdinājumu zīmju , nebija ....

svētdie, protams , viss , OK , bija ...

par , rakstīto .... ,

nu , kā , nu , sanāk , 2,5 h salstot , no , dusmām ....

rakstu rakstīju tūlīt pēc atgriešanās mājās ....

250653. viesis 21.janvāris 2008 20:33
0 0 Atbildēt

es vienreiz sanemsos un izglazesu visus logus kadam sitadam stavosasm luznim. Vairakas reizes ir nacies izglabties no sitadiem. Vienreiz vienam kombainam iznemam stiklus no rutim un salikam mazos gabalinos uz zemes un dalu kabine, jo samais nakts laika bija izdomajis pabraukt pa soseju bes gaismam.

250655. viesis 21.janvāris 2008 21:27
0 0 Atbildēt

Vadītājs malacis. Ja nav īpaši jāskrien, es arī šitādās situācijās cenšos ko derīgu darīt. Bet viens gan mani šokē - CP attieksme pret šāda tipa avārijas situācijām. Piezvanu, informēju - pretī jautājums - vai ir notikusi avārija. Saku, ka nē - atbilde - nu tad tas uz mums neattiecas. Man kaut kā vienmēr ir licies, ka CP galvenais uzdevums būtu nodrošināt satiksmes drošību. Un ja kāds viņus informmē par satiksmes drošības nopietnu apdraudējumu, tad nu CP būtu momentā jāreaģē. Un ja uz sitienu CP arī nevar šo apdraudējumu novērst, tad iespējas mobilizēt attiecīgus dienestu viņiem ir vairāk, nekā ierindas pilsonim.

Mans subjektīvs viedoklis ir, ka apakšējā līmeņa CP darbiniekiem vienkārši ir slinkums un negribas ar šādām lietām nodarboties. Kādus gadus atpakaļ palīdzēj vienam šitādam CP darboniem atlūgumu uzrakstīt. Manā derevņā bija luksafors sagājis greblī - ta ilgi gaismas nemainīja, ta visiem sarkano, ta visiem zaļo. Situācija tiešām bīstama. Pazvanu CP dežurantam - šamais lepni paziņo - mēs ar luksaforu regulēšanu, apkalpošanu u.t.t. nenodarbojamies. Pēc kādas stundas braucu vēlreiz - luksafora darbībā nekas nav mainījies, CP darbiniekus, kas pagaidu režīmā regulētu satiksmi, arī neredz. Zvanīju vēlreiz, sīki apskaidroju situācijas nopietnību un mēģināju pierunāt pieņemt kādus mērus. Nākošā dienā sarunas ierakstu aiznesu rajona nodaļas priekšniekam. Neizskatījās, ka mana iniciatīva viņam īpaši patiktu, bet lai cik tas nebūtu dīvaini - attiecīgo darbinieku atlaida. Varbūt šis nebija pirmais grēks, tiešām nezinu. Nav man ar CP darboņiem diez ko draudzīgas attiecības.

250658. viesis 21.janvāris 2008 21:32
0 0 Atbildēt

paldies Aldim par iniciatīvu.

250662. viesis 21.janvāris 2008 22:52
0 0 Atbildēt

hmm, nu un ko jūs gribat, lai policija izdara šādā situācijā?

izsauc ceļamkrānu un dirižabli?

un ko vadītājam darīt ar cauru riepu? nevienu neaizstāvu, tik tā domāju...

250669. viesis 22.janvāris 2008 4:08
0 0 Atbildēt

Pēc idejas - policijas uzdevums galvenokārt ir preventīvs. Tas gan tā ir rietumu pasaulē. Vācijā, piemēram, man riepa uzsprāga. Pēc 10 minūtēm bija policija klāt un prasīja vai nevajag palīdzēt, izsaukt remonta mašīnu vai kā. Es gan atteicos un teicu ka pats varu nomainīt, tā nu šie neko, aizgāja uz savu auto un ar ieslēgtām ugunīm aiz manis stāvēja kamēr tika mainīta riepa. Un aizbrauca tikai reizē ar mani. Izrādas, ka viņiem ir tāds rīkojums un instrukcija. Nu, bet ko var gribēt no mūsu Ceļu policijas? Ja jau katru gadu mūsu dižais priekšnieks Zivtiņa kungs studē un pēta kādi būs šī gada ieņēmumi no sodiem? Visu cieņu, protams, viņam. Kā cilvēks man viņš patīk, bet, kas attiecas uz darbību satiksmes drošības ziņā - absolūta nulle. Vispār neviens rīkojums nav izdots kā rīkoties attiecīgajās situācijās, kas apdraudētu satiksmes drošību. Žēl skatīties. Kad mēs beidzot domāsim ar galvu, Zivtiņa kungs, un nevis ar ieņēmumu ailītēm no CSN pārkāpumu sodiem?!

250670. viesis 22.janvāris 2008 5:58
0 0 Atbildēt

maza iebilde- smagais tur staaveeja arii 18tajaa ap 21iem... un ar zoliidi iesleegtam avaarijas gaismaam....

250705. viesis 22.janvāris 2008 11:05
0 0 Atbildēt

Sestdien ap 15 braucot garām, smagais stāvēja ar ieslēgtām avārijas gaismām, tas zars atradās smagajam priekšā, bet blakus smagajam krūmos bija kaut kāds autiņš, kam priekša bija sadzīta akardeonā!

Tobrīd braucot garām plūsmas ātrums nebij liels, ap 60 km/h, bet tomēr daudzi strauji rāva sāņus vai pa bremzēm.

Autoram - medāli, smagā vadītājas - spaidu darbus.

250726. viesis 22.janvāris 2008 12:49
0 0 Atbildēt

Interesanti, avārijas gaismas smagajam ar kāds nospēra kopā ar trīsstūri???

250751. viesis 22.janvāris 2008 17:04
0 0 Atbildēt

Aķīši nav mūžīgi...

msh

250788. viesis 23.janvāris 2008 10:02
0 0 Atbildēt

2 rt:

viena ekipāža smagajam priekša, otra aizmugurē, abām ierubītas zilaš migalkas, uzreiz satiksmes plūsma būtu manāmi lēnāka, vadītājiem pastiprināta uzmanība. Tikmēr varētu noskaidrot par smagā īpašnieku un lai vāc nost. Ja nē - ir taču evakuatori arī smagajiem..

Cik reizes nav bijis, ka, braucot pa divjoslu ceļu, stāv kaut kāds smagais ceļa nomalē ar viena riteņa tiesu pāri nepārtrauktajai līnijai bez jebkādiem uguņiem, avārijas signāliem utt. Pat vieglie nav tik daudz gadījušies :(

250813. viesis 23.janvāris 2008 12:24
0 0 Atbildēt

www.sastregumi.co.cc izvairieties no sastrēgumiem, apskatieties Rīgas ielas onlainā!

250934. viesis 24.janvāris 2008 20:54
0 0 Atbildēt

18.01 ap 20:00 braucu garām dega gan avareikas gan gabarīti un 3stūris bija izlikts, 19.01 ap 21:30 braucu garām tas pats tik gabarīti bij izslēgti, 20.01 5:00 joprojām mirgoja...

tā ka nezinu kad paspējāt viņu pilnīgi tumšu noķert...

251071. viesis 29.janvāris 2008 15:36
0 0 Atbildēt

Bet auto jau bija kaut kādi atstarojoši elementi aizmugurē. traki jau ir, bet nevar zināt, kas ar šoferi noticis īstenībā... mazums kas... gadās visādi... varbūt viņš tur netālu pļaviņā saldi gulēja...

251072. viesis 29.janvāris 2008 15:40
0 0 Atbildēt

Galu galā CSN ir rakstīts, ka ilgstoši ceļa malās stāvēt ārpus apdzīvotas vietas nedrīkst!!! tā kā CP aši-knaši vajadzēja meklēt vainīgo. Bet šī raksta autora priekšā paklanos.īsts vīrietis!!!! :)

255570. viesis 17.aprīlis 2008 15:46
0 0 Atbildēt

ja tu esi taads profesionaalis tad kaapeec tu neredzi taas atstarojossaas plaaksnes,kas smagam aizmuguree.Tu jau pats ar laikam taads seennotaajs vien esi?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti