Jaunais «Abt AS4» – spēcīgs raksturs 28

 
23.janvāris 2008 14:00

Jaunais Audi A4 jau pēc koncepcijas ir dinamisks, aizraujošs un spēcīgs automobilis – un tādēļ šis jaunais Ingolštatē ražotais sedans sniedz Abt Sportsline inženieriem un dizaineriem lielisku sākumpunktu.

Kopā ar AS4 – pasaulē vadošo automobiļu tūninga uzņēmumu no Volkswagen Group ir radīts automobilis, kas ir harmonisks un sportisks, kā arī elegants katrā aspektā: priekšējā apmale, kas uzsver zīmīgo priekšējo lukturu zonu, liek AS4 izskatīties ļoti dinamiskam un pašpārliecinātam. Sānu apmales un spārnu ielaidumi sadarbojas ar sportisko dizainu un ideāli harmonizē ar automobiļa aizmugurējo daļu; četru cauruļu aizmugurējais izpūtējs, aizmugurējās apmales ielaidums un aizmugurējais spoileris veido nevainojamu komplektu.



Aizmugurējais spoileris nav tikai skaistumam vien pievienota detaļa; tas nodrošina arī vēl labāku automobiļa saķeri ar asfaltu. Tas ir patiešām svarīgi, jo Abt inženieri ir būtiski palielinājuši jaudu ar modernākajiem A4 dzinējiem: ar Abt Power aprīkotais jaunais 1,8 TFSI dzinējs tagad sniedz 200 ZS (147kW) parasto 160 ZS (118 kW) vietā. Ar Abt Power S aprīkotais dzinējs spēj sniegt pat 240 ZS (177 kW) jaudas – pateicoties Abt radītajai turbīnai, kas ievietota parastās vietā. Arī dīzeļdzinēji ir ievērojami spēcīgāki.

Ar Abt Power aprīkotais 2,0 l turbo dzinējs sniedz 170 ZS (125 kW) lielu jaudu; ar Abt Power S aprīkotajam divu litru pašuzliesmojošajam dzinējam ir 200 ZS (147 kW) jauda. Pateicoties Abt Power 2,7 l TDI dzinējs sniedz 230 ZS (162 kW) lielu jaudu parasto 190 ZS (140 kW) vietā. Vadošais 3,0 l TDI dīzeļdzinējs sniedz vai nu 270 ZS/199 kW jaudu (Abt Power) vai 300 ZS/221 kW jaudu (Abt Power S) parasto 240 ZS (177 kW) vietā. Abt Power S versijai ir milzīgs 600 Nm griezes moments.

Kristians Abts (Christian Abt) ir teicami pielāgojis Abt balstiekārtas atsperes, un it īpaši savērptās Abt sporta balstiekārtas atsperes sportiskā sedana īpašībām. Lai pielāgotu bremžu spēku Abt AS4 jaudas potenciālam, Algejas (Allgäu) reģiona tūninga uzņēmums piedāvā vai nu Abt bremžu sistēmu (diametrs: 345 mm) vai Abt sporta bremžu sistēmu (diametrs: 380 mm).

Elegantie riteņi no Abt riteņu klāsta ir ideāls dinamiskā, aizraujošā un spēcīgā automobiļa papildinājums. Nav svarīgi, vai tie ir slaidie AR riteņi vai ekstravagantie BR riteņi – tie abi lieliski piestāv AS4. AR un BR abi ir pieejami 18, 19 un 20 collu izmēros, protams, kopā ar atbilstošām riepām.

Abt Sportsline oficiālais dīleris Latvijā SIA Auto Rīga.
 
Visi komentāri
 
250829. viesis 23.janvāris 2008 14:05
0 0 Atbildēt

labi ka manam Audi nav pashuzliesmojoshais dzineejs un slaidie ritenji... :D teksts ir fantastisks :D

250830. viesis 23.janvāris 2008 14:13
0 0 Atbildēt

labs tulkojums

250836. viesis 23.janvāris 2008 14:58
0 0 Atbildēt

Hi, hi, hi. shiisdienas anekdote.

250837. viesis 23.janvāris 2008 14:59
0 0 Atbildēt

Es jums teikšu tā. Viss jau ir jauki - forš auto, izskatās labāk par konkurentiem, bet A4 cena un it īpaši papildaprīkojums ir neadekvāti dārgs! Es atvainojos, bet pirkt vidējās klases auto ar normālu aprīkojumu pa cenu kur jau sanāk jauns BMW X5 ar tādu pat aprīkojumu nebūtu prāta darbs. Lai upgreidotu diskus no 16 uz 18 par to piemaksāt gandrīz 2400 eur :) Pat ksenona lukturi dārgākajām versijām nenāk papildaprīkojumā. Mēs dzīvojam 2008 gadā un tas ir Audi, nevis fiat. Un ja vēl domā uzlikt šo ABT paku tad es pat nevēlos zināt cik tāds auto pavelk...

250838. viesis 23.janvāris 2008 15:02
0 0 Atbildēt

Par tulkojumu nebrīnos ;) Vienreiz nesu vienu dokumentu tulkot uz tulku biroju un nejauši pamanīju kā studentes šitos Audi rakstus tulkoja :D Nopietni!!!

250839. viesis 23.janvāris 2008 15:02
0 0 Atbildēt

Khmm, Edzuli - nu ne visiem patiik BMW, un arii ne visiem patiik Audi, taadelj ne jau cena buus svariigaakais shaada auto izveelee.

250840. viesis 23.janvāris 2008 15:10
0 0 Atbildēt

Ja ir jāmaksā par vidējo klasi 50k+ es domāju, ka ir gan cenai nozīme...

250848. viesis 23.janvāris 2008 18:07
0 0 Atbildēt

Edzulim šoreiz pilnīga taisnība. Ja X5 vietā par piemeru būtu izvēlets Touaregs vai Hummer, autoru nevarētu atpazīt :D

Bet kopumā - auto klasei pilnīgi neatbilstoša cena, tā nu tas ir. Un Audi cik grib var saukt viņu par limuzīnu - tāds pats limuzīns, ka Vabole - kupeja.

peace.

250850. viesis 23.janvāris 2008 18:22
0 0 Atbildēt

es tur biš sajaucu, nevis xenons nenāk papildaprīkojumā, bet nenāk bāzes versijā.

250851. viesis 23.janvāris 2008 18:22
0 0 Atbildēt

Da pričom tas ir limuzīns? :D Brīnos par šitiem cirvjiem, kam Audi uzreiz saucas limuzīns un ka brenda dēļ tam uzreiz jābūt lielam un kas vēl tik ne :D Premiuma vidējā klase un viss. Bet nu salīdzinājums ar X5 nebija korekts - šitas vismaz ir kaut kas, bet X5 ir ērms, krāna pagarinātājs un kas tik vēl ne - kam vajag kaut ko lielu, nopirks vojāžeri, kam vajag bezceļiem, nopirks patroli :)

250852. viesis 23.janvāris 2008 18:28
0 0 Atbildēt

Viesi, ej !Q$%@#$. Cilvēks, kas gribēs BMW, nekad neizskatīs Vojāgeri vai Nisanu par alternatīvu, nerunā muļķības. Un te nav runa par BMW, runa ir par A4 cenu un to, ka ir jāpiemaksā par pašsaprotamām ekstrām šādam auto. BMW piesaucu kā salīdzinošo piemēru, lai parādītu, ka vai nu A4 ir neadekvāti dārgs.

250854. viesis 23.janvāris 2008 19:02
0 0 Atbildēt

Pareiz,ko tur izniekot baksi uz visadam AS4 paketem.............,pasuti RS4 un viss notiekas!:):):)

250855. viesis 23.janvāris 2008 19:02
0 0 Atbildēt

tie kam Audi par daargu, lai brauc ar bembjiem... :D

250856. viesis 23.janvāris 2008 19:02
0 0 Atbildēt

Nav jau runa par bembi, bet par X5 :) X5 kopā ar visādiem tuksoniem un tamlīdzīgām grabažām pieder segmentam "transporta līdzekļi mazvērtības kompleksu nomicītiem cilvēkiem" :D

Un kas tagad ir lēts? :) Iedod labāk salīdzinājumu ar bmw 3er

Un tā laikam taisnība, ka edzulis sērčo visus latvijas forumus ar atslēgasvārdiem "BMW" un attiecīgi ierodas :D

250858. viesis 23.janvāris 2008 19:05
0 0 Atbildēt

edzuli: standarta A4 maksā sākot ar 29358 EUR! Tāpēc - atslābsti ;)

250862. viesis 23.janvāris 2008 20:02
0 0 Atbildēt

Ar tādu standarta A4 būtu bīstami un pazemojoši braukt. Ar normālu motoru un normālu komplektāciju būs 2x vairāk...

p.s Pēdējais viesi > PN

250864. viesis 23.janvāris 2008 20:37
0 0 Atbildēt

OOOO standarta izpildījumā :) ļaujiet pasmaidīt :) tad jau labāk Getz :)

250865. viesis 23.janvāris 2008 20:37
0 0 Atbildēt

PN pats :)

250866. viesis 23.janvāris 2008 20:43
0 0 Atbildēt

ar pašuzliesmojošu dzinēju ir pat BĪSTAMI braukt!

it īpaši ja uz audio "uzmudī" Alfa Romeo diskus (tā jāsaprot no raksta), kam neatbilst nedz skrūjvju attālumi nedz iznesumi var tikai nosisties, ja dzinējs nav paguvis aizdegties... :D

muahaha

250867. viesis 23.janvāris 2008 20:44
0 0 Atbildēt

Ir gadījies braukt ar tādu. Nav ne vainas :)

250868. viesis 23.janvāris 2008 21:09
0 0 Atbildēt

Mans pēdējais teksts bija domāts Edzulim :)

250869. viesis 23.janvāris 2008 21:12
0 0 Atbildēt

Polnij atstoj šī jaukā diskusija!

jā Audi nekautrējas pat prasīt 6300 vietējos par Allroad ādas salonu un vēl piedevām bez ventilācijas! :D

Nav brīnums, ka Audi, šķiet, ir vissliktāk aprīkotie premium segmenta auto lietoto un mazlietot auto tirgū!

250871. viesis 23.janvāris 2008 21:15
0 0 Atbildēt

tiesa bavārijas rūpnīca ar nekautrējas par aprīkojumu uzprasī deviņas ādas... ;)

250872. viesis 23.janvāris 2008 22:08
0 0 Atbildēt

bavāriešiem labākis papildus aprīkojums piedāvājumā ir - durvju rokturi mašīnas krāsā :)

250875. viesis 23.janvāris 2008 23:58
0 0 Atbildēt

nav peļama ziņa priekš lielākā auto portāla :D

būs savam audi arī jāuzliek slaidie AR riteņi tie ekstravagantie BR pagalam nerullē. žēl, teksts par pašuzliesmojošu dzinēju nav pieejams

250935. viesis 24.janvāris 2008 20:55
0 0 Atbildēt

senāk edzulis likās normālāks. redz, kā BMW samaitā labu cilvēku :/

254488. viesis 18.marts 2008 10:47
0 0 Atbildēt

jaaaaa ta jau ir

262170. viesis 30.septembris 2008 21:03
0 0 Atbildēt

Gribu iznomāt Bembi X5 uz nedēļu Tel 26546382 par saprātigu cenu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti