Vācijā «atdzīvinās» leģendāro «Trabant» 18

29.janvāris 2008 10:29

Vācu autokomponentu ražotājs kompānija IndiKar gatavojas Frankfurtes autosalonā 2009.gadā prezentēt leģendārā VDR automobiļa Trabant pilnizmēra konceptu.



Tā atjaunināto versiju pagājšgad Frankfurtē demonstrēja auto samazināt modeļu ražotājs kompānija Herpa.



Kā ziņo Motor Authority, atjauninātais Trabant atbildīs visiem Eiropas ekoloģiskajiem un drošības standartiem.



Tai pat laikā auto salons saglabās visas sava priekšgājēja raksturīgākā iezīmes. Jaunā Trabant konkurenti retro stilizēto auto segmentā būs Mini, Fiat 500 un VW Beetle.

 
Visi komentāri
 
251043. viesis 29.janvāris 2008 10:35
0 0 Atbildēt

No kāda moča tagad būs motors?

251044. viesis 29.janvāris 2008 10:35
0 0 Atbildēt

domaju pirks sho auto diezgan brashi

251045. viesis 29.janvāris 2008 10:47
0 0 Atbildēt

Kādu laiku atpakal kaut kur lasiju ka it ka motori būšot BMW

251046. viesis 29.janvāris 2008 10:58
0 0 Atbildēt

maziņš chrysler c300

251049. viesis 29.janvāris 2008 11:16
0 0 Atbildēt

otrādi, C300 ir uzpūsts Trabant.

251066. viesis 29.janvāris 2008 14:18
0 0 Atbildēt

Bet maksās drošvien tikpat nesamērīgi dārgi kā mini vai beetle un būs pieejami tikai turīgiem iedzīvotājiem.

251067. viesis 29.janvāris 2008 14:24
0 0 Atbildēt

e-nazis [?] 29.01.2008 10:35

No kāda moča tagad būs motors?

-------------------------

prichom te mocis? Divtaktu divcilindru, saakotneeji 600 ccm, motoriitis savas gaitas uzsaaka jau pirms WW2, firmaa DKW, kaa auto dzineejs, taapat, kaa Trabant, tos peec kara lika veel shur tur :-) Arii DDR auto Wartburg 3-cyl divtaktu dzineejs principaa bij tas pats DKW produkts :-) varbuut tu domaa DKW saciikshu motociklus? Tiem dzineejs bija bik savaadaaks peec konstrukcijas un ar kompresoru - Tourist Trophy arii tais laikos vinneet nebij joka lieta ...

251070. viesis 29.janvāris 2008 14:51
0 0 Atbildēt

Droši vien, ka būs no dārgajiem - līdzīgi kā jaunā vabole un mini. Iespējams, ka būs arī kāds SPORTA modelis, ar BMW parametriem. Bet, intriga un nostaļģija būs pietiekoši faktori, lai šis auto kļūtu ļoti pieprasīts. Kaut Latvijā vecie trabji nebija modē, šis modelis arī pie mums varētu būt TOPā.

251073. viesis 29.janvāris 2008 15:48
0 0 Atbildēt

Šī frāze man patika: salons saglabās savas raksturīgās īpašības....

Kā tur bij ar tiem ceļgaliem aiz ausīm...? ;)

Moš Getzisti varēs priecāties, neviens šos vairs neapcels.... ;)

251076. viesis 29.janvāris 2008 16:04
0 0 Atbildēt

kur ta BMW fanu klubs ar tekstu, ka par šo cenu varēs nopirkt nopakotu kaut ko ar M burtu?

251083. viesis 29.janvāris 2008 17:16
0 0 Atbildēt

vai tiesa, ka virsbūve viņam bija no krāsota kartona?

Reiz ar tādu braucu Ungārijā. Bija tāda kā skābētu kāpostu smarža..

251093. viesis 29.janvāris 2008 19:11
0 0 Atbildēt

plastmasas virsbūve, velāk zinās kas ir īsta grabēšana :}

251095. viesis 29.janvāris 2008 20:27
0 0 Atbildēt

Nu plastmasa gan tā nebija ,bet tipa preskartons uz metāla karkasa.Toties ja kāds nelabvēlis iemauca ar kāju,caurums garantēts.Bet tas kartons ar tikai bija jumts, spārni,varbūt vēl šis tas,toties remonts ar līmi un kartonu.:).A šis ar būs kartona?

251099. viesis 29.janvāris 2008 23:57
0 0 Atbildēt

nuu, pašlaik braucu ar Polo '98 ar automātu, tā kašis varētu būt nākamais auto- solis uz augšu!!! :D :D

251105. viesis 30.janvāris 2008 8:24
0 0 Atbildēt

bija visi paneļji no kartona tā sacīt papjemashe :D - vel ja labi pameklee var atrast bildukus ar trabju avarijaam - pec avarijas auto var nodot makulatūrā no kā tad arī tika taisiti kuzova panelji- un saujunja ar blekji - toch atbilst visaam eko normaam :)

251106. viesis 30.janvāris 2008 8:27
0 0 Atbildēt
251132. viesis 30.janvāris 2008 12:35
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 30.01.2008 08:24

bija visi paneļji no kartona tā sacīt papjemashe - vel ja labi pameklee var atrast bildukus ar trabju avarijaam - pec avarijas auto var nodot makulatūrā no kā tad arī tika taisiti kuzova panelji- un saujunja ar blekji - toch atbilst visaam eko normaam

..................................

Vispaar tas nebija nekaads kartons, vismaz ar papjeemashee nekaada sakara :-) Par armatuuru materiaalam kalpoja tekstilruupnieciibas atkritumi - visaadas izsukas utt., par saistvielu - bakeliita laka. Papriekshu gatavoja taa sauktos "prepregus'- jamaa tekstilmateriaala plaatnes, kuras piesuucinaatas ar bakeliitlaku (fenola svekjiem), peec tam pie noteiktas temperatuuras no jamajaam plaatneem preseeja virsbuuves paneljus. Ieguutais izstraadaajums atgaadinaaja veco labo getinaksu vai arii tekstoliitu, no kuriem senaak razhoja spiestaas plates elektronikai :-)

251287. viesis 2.februāris 2008 19:37
0 0 Atbildēt

herpa=herpe? :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jelgavā svinīgi atklāta Latvijā jaunākā un modernākā tehniskās apskates stacija; jaunajā stacijā pārbaudīti 304 auto 5

Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais "Tehniskās apskates nakts" pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Lasīt vairāk

 

Pērn visbiežāk avārijas bez OCTA izraisījuši autovadītāji Latgalē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) apkopotā statistika liecina, ka pērn autovadītāji Latgalē statistiski daudz biežāk kā citos Latvijas reģionos izraisījuši ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSNg) ar neapdrošinātu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti