Plāno izlaist automobiļa Kaļina izmēģinājuma modeļus 17

 
29.augusts 2002 10:26

Krievijas vadošā autobūves uzņēmuma "AvtoVAZ" eksperimentālās rūpniecības ražotne plāno 2003.gadā izlaist automobiļa "Kaļina" izmēģinājuma modeļus.

2004.gadā rūpnīca "AvtoVAZ" plāno pilnībā pabeigt darbu pie jaunās automašīnas izstrādes un sākt to ražot sērijveidā. Līdz ar "Kaļina" ražošanas sākumu rūpnīcas kopējā ražošanas jauda pieaugs līdz aptuveni 940-950 tūkstošiem automobiļu gadā. 2001.gadā "AvtoVAZ" sakomplektēja vairāk nekā 767 tūkstošus automašīnu. Eksperti norāda, ka uzņēmums strādā praktiski ar maksimālo jaudu. MASKAVA, AUG 28, BNS/INTERFAX
 
Visi komentāri
 
36098. viesis 29.augusts 2002 10:49
0 0 Atbildēt

wtf is kaļina? Kur foto, kur apraksts, kur vispār kaut mazākā infa?

36100. viesis 29.augusts 2002 10:54
0 0 Atbildēt

Labāk to bildi nelikt, za ruļom redzēju ... baigās šausmas! Mazāks par 2110.

36101. viesis 29.augusts 2002 10:55
0 0 Atbildēt

infas nav nekaads. Ja tas ir tas kaļina ko redzēju zaruļjom, tad tipa līdzigs taurijai. Taurija pat labāk izskatās.

36103. viesis 29.augusts 2002 11:01
0 0 Atbildēt

Minivens uz NIVA baazes. Vieniigais, kas vareetu glaabt to auto, buutu jaunizstraadaataa transmisija - NJIVAs razdatka baisi gaudo (diez kaapeec 20 gadus atpakalj razhotajaam negaudoja).

VAZinators

36107. viesis 29.augusts 2002 11:14
0 0 Atbildēt

kaļina tak bij mazauto...morāli novecojis jau izstrādes fāzē...plāni gan bij lieli..pat kaļina rodsters bij uzzīmēts ;)

36108. viesis 29.augusts 2002 11:15
0 0 Atbildēt

Hahahahaaaaaa!!! Kaļina rodster varētu saukties "Maļina"!!!! Huhuhuuhuhuhu, heheheheheee!!! :o)))))))))))))))))))))

36111. viesis 29.augusts 2002 11:30
0 0 Atbildēt

Ooo, kaa man patiik VAZ un Krievijas autobuuve. jau laikam 30g bez buutiskaam izmainjaam razjo 6.zhiguli un visus paareejos hlamus.

A Kalinu jau 6gadus projektee un veel tik pat projektees, lai peec tam varbuut kaadus dazjus tuukst sarazjotu. Lai jau krievi rullee ar teevzemes kropliem.

36156. viesis 29.augusts 2002 14:35
0 0 Atbildēt

taa jau nu nebuus ka ka krievu mashiinbuuvee neparaadiisies kaukaads uurods piem taads kaa tas zaljais kroplis ar zapinja motoru hvz kaa vinjs tur saucaas tjipa apvidus mashiina un veel 3 gadus rindaa peec taada bija jaagaida

36194. viesis 29.augusts 2002 16:15
0 0 Atbildēt

šodien jau baigi viegli tos krievu auto kritizēt. Protams, šodien, kad par lētu naudu pieejami 700 bembji u.c. smalki auto, pat jauns žigulis vairs netiek uzskatīt par auto. Atgādināšu, ka aptuveni pirms 15 gadiem, o6 un 07 žiguļi bija topa auto - prestiža ziņā aptuveni tas pats, kas šodien 500 bembis vai 124 mersis. Piebildīšu, ka 3-4 gadus brauktam 04-07 žiguļiem tirgus cena bija gadrīz uz pusi augstāka, nekā veikala cena. To ilgus gadus nekādi nespēja izprast rietumu eksperti un amerikas onkuļi, kuri viesojās Rumbulas tirgū'. Pats "tajos" laikos gan vairāk biju volgas piekritējs, bet arī žiguļi nebija tie sliktākie, īpaši jau 2104 komplektā ar 1,6 dvižoku 07 salonu un resti...SUPER! BIEZO un to laiku bodnieku AUTO !!! Arī ņiva nebija smādējama - mans Tukuma šefs uz ņivas jumta VESELAI mājai būvmateriālus un baļķus saveda.Bez problēmām.

Nav jau 'paša pamata tos šodien pieejamos, īpaši jau 90-to gadu "rullzus" idealizēt. Tādi paši hlami vien ir, tikai japāņu vai franču izpildījumā. /ikdienas viesis/

36197. viesis 29.augusts 2002 16:25
0 0 Atbildēt

taa jau ir japaannu un frannchu izpildiijumaa hlomi vien ir .

36207. viesis 29.augusts 2002 16:53
0 0 Atbildēt

to /ikdienas viesis/:

Uzbrauciens japāņu mašīnām galīgi nevietā - vismazāk defektu i starp 3 gadus, i starp 9 gadus vecām ir tieši japāņiem - Toyota, Mitsu, Honda, Mazda, Nissan. Ja no tiem topiem izmet patiesi dārgās mašīnas - Porsche, MB u.t.m.l., tad top10 tur ir tikai japāņi + FordFocus. Arī absolūtās izmaksas vienam km auto klasē līdz 2L ir mazākās japāņu mašīnām. ADAC statistika. Life is life!

36246. viesis 30.augusts 2002 9:34
0 0 Atbildēt

Braucu savulaik ar vecu (1989) volvo 440, tad auto izstādē intereses pēc iekāpu pasēdēt VAZ 2110. Nojautu ka tas ir visai nožēlojams autiņš un tā arī bija ... šausmīga apdare - materiāli un kvalitāte, arī dizains bēdīgs. Secināju, ka pat pret 1000$ vērto volvo šo Krievijas izstrādājumu nemainītu. Un vēl bija dažas reizes iespēja pavizināties pajaunu ar VAZ 2104, ar 55 tūkst. km nobraukumu. Atmiņā palika 4 žiguļa motora darbība, kā krievi saka "na raznos", pat 300 ... 400 tūkst. nogājis opel motors liekas ideāls.

36248. viesis 30.augusts 2002 9:35
0 0 Atbildēt

Mums te nostaljgjiskais viesis uzradies : )))

viesis 2002-08-29 16:15:45

36268. viesis 30.augusts 2002 11:18
0 0 Atbildēt

Pārāk neuztraucies ,viesi 09:35.

žiguļu ziedu laikus es izgaismoju tikai vēsturiskā gaisotnē, atgriežoties laika posmā pirms 20 gadiem. šodien, protams, Žiguļu un volgu laiki ir pagājuši...tas nu skaidrs katram .

/ikdienas viesis/ - pašlaik e-34 īpašnieks

36284. viesis 30.augusts 2002 12:51
0 0 Atbildēt

papildinot /ikdienas viesi/, piebildīšu ka lietota žiguļa cena bija augstāka par jauna cenu tāpēc, ka pa dažiem gadiem īpašnieks to bija padarījis daudzma lietojamu, t.i. novērsis rūpnīvas defektus, caur blatiem izvazājies pa servisiem (cik nu bija - daži vien bija), sapūtis movili kur vajag, sagāzis solidolu kuzova iekšā lai nerūsē, uzlicis antigravij (elastīga mastika pret akmeņiem), ielicis salonā VENTILATORU pie aizmugures loga ;)

Tāpat uzreiz pēc pirkšanas tika pārvilkti vis skrūvju stiprinājumi, regulēta savirze utt.

Vārdu sakot, konstruktors ŽIGUĻI bija novests līdz stāvoklim, kad tas varēja braukāt. Tāpēc arī tādas cenas.

Gribu arī piebilst, ka arī inoruhļaģ, ar kuru braukājam, prasa sākotnējās investīcijas - eļļa, siksnas, antifrīzs, tad kā paveicas - riepas, gultnis kāds, varbūt akumulators, bremzes, nu pa sīkumiem (10-300ls).

Tāpēc arī mūsdienās, ja pirmais īpašnieks Latvijā to ir sakopis un var to pierādīt, tad cena tādam auto pirmo gadu nevar kristies (protams, ja nav jāts un apskādēts).

36347. viesis 1.septembris 2002 12:01
0 0 Atbildēt

vemt gribas kad atceros kā bija mainīt žigulim priekšējos bremžu klučus, vai vispār atskrūvēt jebkuru skrūvi jau pēc 2 gadu lietošanas - ārprāts !!!!!

36352. viesis 1.septembris 2002 14:54
0 0 Atbildēt

Vēl viena parodija par auto. Krievijā un ražos automašīnas - vai tas nav smieklīgi..........................

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti