ES komisārs ekoloģijas jautājumos Stavross Dimass apņēmies līdz gada beigām prezentēt jaunu auto reklamēšanas noteikumu projektu.
Saskaņā ar plānoto, reklāmas sludinājumos 20% laukuma jāatvēl informācijai par degvielas patēriņu un nesadegušo vielu izmešu daudzumu.Šāda veida ierobežojumu paraugs varētu būt tabakas produktu reklāma ar obligāto informāciju par smēķēšanas kaitīgumu. 2007.gadā šo ideju jau atbalstījuši Eiroparlamenta deputāti.
Laba ideja, tikai... No pieredzes reklāmā ir radies jautājums ko tajā laukumā rakstīt, pat ja tiek reklamēts konkrēts modelis - komplektācijas ir dažādas un katrai ir savs degvielas patēriņš un izmešu daudzums. Un ko tad ja reklama ir vispārīga - t.i. reklamē, piemēram Audi. Tajos 20% uzskaitīt visu modeļu visas komplektācijas?