Atbalsta vienošanos par pilsētas elektrovilciena finansēšanu 8

 
19.februāris 2008 13:26

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja atbalstīja un nolēma virzīt izskatīšanai Rīgas domē sēdē lēmuma projektu “Par vienošanās noslēgšanu ar valsts sabiedrību ar ierobežotu atbildību “Autotransporta direkcija” par sabiedriskā transporta pakalpojumu pa dzelzceļu pasūtījuma apjomu”.

Šis lēmums domei jāpieņem, lai atbilstoši likumam nodrošinātu Rīgas pilsētas pašvaldībai nepieciešamā dzelzceļa sabiedriskā transporta pakalpojumu  pasūtījuma apjoma iekļaušanu valsts sabiedriskā transporta  pakalpojumu pa dzelzceļu pasūtījumā.

Rīgas pilsētas 2008. gada budžetā pilsētas elektrovilciena finansēšanai paredzēts 141 320 latu. Plānots, ka no šā gada maija rīta un vakara maksimumstundās sāks kursēt papildu elektrovilcienu maršrutā Priedaine – Rīga – Salaspils – Rīga – Priedaine (ziemas sezonā) vai Vecāķi – Rīga – Priedaine –Vecāķi (vasaras sezonā).

Satiksmes departaments kopā ar VAS “Pasažieru vilciens” pašlaik izskata iespējas arī citu pilsētas elektrovilciena maršrutu ieviešanai.
 
Visi komentāri
 
252053. viesis 19.februāris 2008 14:15
0 0 Atbildēt

Tad jau Imantā pārbrauktuvi šķērsot vispār vairs nevarēs :(

252059. viesis 19.februāris 2008 14:55
0 0 Atbildēt

to 252053. viesis

Atslābsti. :)

Būs vesela VIENA 4-vagonu eļektrička!

Kamēr tā no Priedaines aizkulsies līdz Vecāķiem un atpakaļ uz Priedaini paies vismaz 3 stundas!

Būs tev pārbrauktuve ciet ne vairs reizi stundā, bet reizi 55 minūtēs :D

Bet vispār, nu na* kam vispār tāds vilciens būs vajadzīgs, atkal kārtējā naudas notriekšana, šoreiz ar līdzfinansējumu ir iesaistijusies arī "Autotransporta direkcija" un Rīgas Satdeps...

Man liekas, ka vienreiz ir pienācis tas brīdis ņemt rokā sūdainu mietu un patriekt ratā tos Rīgas satiksmes plūsmas plānošanas darbonīšus!

Satiksme kā kolhozā.

Šitie idioti to tik vien māk kā aizliegt kreisos pagriezienus, noņemt 70 un uzstutēt pa luksaforam pie katras jaunas bodes! :(

252064. viesis 19.februāris 2008 15:39
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāda jēga tukšam sastāvam braukt uz Priedaini un atpakaļ ? Zaudētas vismaz 15 minūtes. Daudz vienkārsāk taču būtu pirms Imantas stacijas uztaisīt vienu pārmiju . "Pilsētas" vilciens, pirms galastacijas Imantas jau pārbrauktu uz otrām sliedēm, samainītu pasažierus, un fiksi atpakāl uz Rīgu . Max. 5-7 minūtes prasītu tml.darbība. Nebūtu arī lieki jābloķē Imantas pārbrauktuve, kura jau tā ir pārslogota.

252069. viesis 19.februāris 2008 16:09
0 0 Atbildēt

IkdienasViesim

Vilciens- tas tev nav tramvajs. :D

Dzelzceļā viss ir sarežģīts bez gala. Strahovka perestrahovkas galā!

Galvenā problēma ir tā, kapēc Imantas pieturā nevar ierīkot divas pārmijas ir tas, ka ne Imanta ne Zolitūde nav stacija pēc dzelzceļa noteikumiem. Mums tā ir STACIJA, dzelceļam pieturpunkts. TUR VISS VĒL NOTIEK PĒC PSRS LIKUMIEM UN NORMATĪVIEM.

Tikai stacijās ir dispečeri, jeb pa vecam streločņiki, kas uz pults vada vilcienus un pārslēdz pārmijas.

Lai to visu ierīkotu Imantā, vajag baigo piķi, laiku, visādas saskaņošanas un pats galvenais kāda vēlmi to visu uzsākt un darīt.

Vieglāk un ātrāk būtu no Zasulauka stacijas līdz Imantai izbūvēt trešo ceļu tam Rīgas vilcienam. :)

252071. viesis 19.februāris 2008 16:25
0 0 Atbildēt

mljaa jāmeklē darbs tai pašā pārbrauktuves pusē, kur māja..

252076. viesis 19.februāris 2008 17:23
0 0 Atbildēt

Un, tā kas tur viss notiek pēc PSRS likumiem, bez Maskavas atļaujas pieturas punkta vietā staciju būvēt nedrīkst.

252084. viesis 19.februāris 2008 19:16
0 0 Atbildēt

"...Rīgas pilsētas 2008. gada budžetā pilsētas elektrovilciena finansēšanai paredzēts 141 320 latu..."

:D:D:D pēc pēdējā laika daudzmiljonu Megaprojektiem, šķiet, ka "pilsētas elektrovilciens" būs Smart lieluma drezīna, kurā elektrību ražos pasžieri pedāļus minot...

252106. viesis 20.februāris 2008 11:26
0 0 Atbildēt

stulbums jau ir tajā apstāklī vien, ka bāni nelaiž pa taisno no Salaspils uz Mangaļiem...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti