Sauriešu dzelzceļa pārbrauktuve - lamatas braucējiem (+ foto) 83

4.marts 2008 11:01

Lasītājs ziņo: piekdienas 29.02.2008. 10.52 vakarā, slikta redzamība, ārā -2 grādi, ātrums ~45 līdz 50 ( atļautais ), auto - BMW M5, sēdināts...


Skats uz pārbrauktuvi dienā

Rezultāts īsumā : sabojāts: riepas, disks, spārns, bampera apakšējā daļa, bremžu supports, amortizators, lanžerons. Kopā ~2500 līdz 3000 Ls.

Welcome to my country !!! :D

Valdis

Iesakām uzmanīties no šīs pārbauktuves (pie Knauf)!

 
Visi komentāri
 
253566. viesis 4.marts 2008 11:07
0 0 Atbildēt

A kas suportam notika?

253567. viesis 4.marts 2008 11:07
0 0 Atbildēt

Fūres, kas gan cits.

253569. viesis 4.marts 2008 11:12
0 0 Atbildēt

āpāc!!!

viens likums,viena taisnība visiem

šajā muļķu valstī TIEŠĀM neviens par neko neatbild?!

nu nevar tā būt ka maksājam brangus latus nodokļos un akcīzēs un nevar saņemt arī kaut ko pretī-bedres neskaitās :D !!!

Veici kādas aktivitātes ar CP, drošinātājiem vai ar HVZ ko lai visa skāde nebūtu no paša maka?

253570. viesis 4.marts 2008 11:12
0 0 Atbildēt

Fūres brauc pa visu pasauli, draugs, bet šitādi skati vērojami pārsvarā mūsu pusē!

Secinājumus izdari pats

253571. viesis 4.marts 2008 11:13
0 0 Atbildēt

Arī izdaru secinājumus - tikai pie mums fūres ir tā piekrautas, ka ceļi brūk.

253572. viesis 4.marts 2008 11:15
0 0 Atbildēt

To krustu tak nesen "atjaunoja" vai ko jaucu. Un kas var notikt suportam?

253573. viesis 4.marts 2008 11:15
0 0 Atbildēt

Starp citu, shii paarbrauktuve ir paspeejusi tik ljoti sabojaaties nepilna meenesha laikaa..

253575. viesis 4.marts 2008 11:15
0 0 Atbildēt

Kāds satiksmes ministrs, tādi ceļi.

253576. viesis 4.marts 2008 11:19
0 0 Atbildēt

Labi, labi gudriniek, :D

pie mums atļautā pilnā mas ir 42t

Zviedrijā, Somijā- 60t

:)

Un tagad apdomā vēlreiz savu secinājumu!

253578. viesis 4.marts 2008 11:21
0 0 Atbildēt

krishnaīd, pie mums pārkraušanas rekords bija pāri par 80t.

253580. viesis 4.marts 2008 11:25
0 0 Atbildēt

tu, kļūdies- bija arī pāri 100t, taču tagad tomēr lielākā daļa ievēro svaru (10k sods ir gana iedzesmojošs+ transportņiki tevi var iz.rāzt without CP)

Tā kā meklē vien vainu citur.

253582. viesis 4.marts 2008 11:31
0 0 Atbildēt

es šitādas bedres ar atļauto (60 :) ) ņemu nebremzējot.

253583. viesis 4.marts 2008 11:32
0 0 Atbildēt

piekdienas 30.02.2008.

Ātrums tik pat atbilstošs kā datums? :)

253584. viesis 4.marts 2008 11:32
0 0 Atbildēt

nav taa ka mums celji atshkjiriibaa no zviedrijas ir projekteeti uz ~20t un no taa veel ~20% nofendereets?

253585. viesis 4.marts 2008 11:34
0 0 Atbildēt

nav ko braukāt ar sedinātu!! Brauc ar paceltu!!:)))

253586. viesis 4.marts 2008 11:34
0 0 Atbildēt

pārbrauktuve neapšaubāmi ir sliktā stāvoklī, pie tam sačakarēta pēdējās nedēļas laikā.... par to NAV strīda

BET ja uzmanīgāk pavēro fotogrāfiju tad man liekas, ka šitā sasist riepas/diskus utt var tikai un vienīgi APDZENOT uz tās pārbrauktuves.

braucot pa savu pusi nesanāk sitiens pret sliedi, bet salīdzinoši lēzena izbraukšana no bedres...

nu ja akurāt ir kautkādas 500/10r23 riepas, tad protams var sasist arī diskus... bet BREMŽU SUPORTU gan manuprāt sasist nevar (sevišķi ar tik lielu disku), tad bliezienam ir jābūt tādam, kas sasit disku lupatās... amortizatoram arī vajadzētu būt jau mirušam pirms šī notikuma.... tāpat arī lanžerons ir bijis mīcīts pirms liktenīgās dienas ;) spārnu pret zemi atsist nevar, pastāv gan iespēja, ka to uz augšu ir parāvis buferis...

mani tad interesē kādā stāvoklī ir lukturis ;) :D

kāda vēl apdrošināšana ;) da jebkurš eksperts atšūtu šo acīmredzamo safabricējumu :D:D:D:D neticiet??? tad paprasiet autoram kāpēc viņš raksta šo rakstiņu ;)

99.9%, ka apdirsinātāji jau ir atšuvuši :D:D:D

253588. viesis 4.marts 2008 11:35
0 0 Atbildēt

253584. viesis , tev žetons..

Džeks, no RTU laikam vēl lauzī galvu... :D

253590. viesis 4.marts 2008 11:37
0 0 Atbildēt

ja autors nemuldētu, tad uz jelgavas ielām pēc katriem pārsimt metriem mētātos pa izjukušam bembim

253591. viesis 4.marts 2008 11:43
0 0 Atbildēt

Ceram ka uz notikuma vietu izsauci policiju, fakts tika konstatēts un varēsi piedzīt zaudējumus no ceļa īpašnieka.

Ja tas netika darīts - var tikai pabrēkt i-netā.

253592. viesis 4.marts 2008 11:44
0 0 Atbildēt

kaut kāds murgs, vai tad jums liekas ka tas ir nornāli!

Kuri idioti izdomāja to likumu, ka Latvijā jābrauc atbilstoši ceļa segumam? Izkāpiet no padomju savienības, neviens vairs nebrauc ar UAZ... ir taču 21. gadsimts... ar zirgiem nav aršana!

personīgi arī viss ir zb ka ik pēc diviem gadiem mašīna ir ārā metama...

253593. viesis 4.marts 2008 11:46
0 0 Atbildēt

Ideots [?] 04.03.2008 11:34

līdzjūtības redaktoram? ka jams atkal ir uzrāvies uz padstavu :D:D:D:D tūlī panesīsies komentāri - iesaku sekot līdzī šitam cirkam, citādi sanāks, kā ar to bēmēvē sekretārīti, kas izgāza 2citronu projektu, bet daži lašītāji nepaspēja pārrēkties no komentāriem, jo lapsa izdzēsa rakstu :D:D:D:P

kāds valdis ir nejēgā nokodies, sasitis kautkur ludzā savu tačku un tagad ir atradis piemērotu bedri rīgas apkaimē, bet diemžēl apdirsinātāji viņu atšuvuši....

tagad tirlis ir sadzejojis rakstu, kā trīsdesmitā februāra vakarā jams ir vilcis pāri tai pārbrauktuvei uz 45.523145 km/h un šim ir saplīsušas pakaļējās fāras no blieziena :D:D:D:D

253595. viesis 4.marts 2008 11:49
0 0 Atbildēt

uj cik operatīvi nomainījās rakstā datums :D:D:D:D

253596. viesis 4.marts 2008 11:49
0 0 Atbildēt

bet Pirmais, atziisti ka shinii banaanu republikaa celji ir zem katras kritikas.

Pagaajusho 5dien braucu Riiga, Ceesis, Valmiera, aluuksne un atpakalj. Ceesis Valmiera, viena vieniiga bedre, gandriiz visa celja garumaa, turklaat bedres ljoti dziljas un asas, bet smiltene aluuksne, taa vispaar bija katastrofa.

253597. viesis 4.marts 2008 11:51
0 0 Atbildēt

Pirmais beidz dir$t beztēmu, te ir viss stāsts

www.bmwpower.lv/viewtopic.php...11603&forum=51

253600. viesis 4.marts 2008 12:02
0 0 Atbildēt

atzīstu, ka ceļu stāvoklis ir tāds kā ir

diemžēl ar šitādiem rakstiem internetā - tieši tāpat kā ar to rakstu par konteineriem uz maskavas ielas - neko nevar panākt :|

TAI pārbrauktuvei es gana bieži braukāju pāri (superzigis nojauš kāpēc) pēdējo reizi braucu 01.03.2008 nedaudz pēc 8 no rīta...

pieļauju, ka m5 bija arī kasko, vismaz uz nozagšanu točno

ja jau mašīnai tika sasitas riepas, diski un pat suports, tad braukt ar to tālāk nevarēja, vismaz nenomainot riteni.... tātad nevarēja nepamanīt, ka ir uzsists spārns, noplēsts buferis un iespējams sasista lampa, jo kautgan autors nemin mašīnas gadu, pieļauju, ka tas ir e39 un tam spārns ir virs bufera priekšas daļā....

līdz ar to pietiekami daudz laika lai apstātos un padomātu, ka bojājumi ir pārāk lieli un vismaz apdirsinātājiem piezvanīt derētu, ja ne mentiem.....

p.n.

joprojām lieku uz to, ka apdirsinātāji ir atšuvuši - bet gan jau, ka agri vai vēlu uzradīsies kāds, kas iekomentēs taisnību un saliks visu savās vietās ;)

p.p.n.

izsaku savu līdzjūtību automašīnas īpašniekam..... pārējiem švakas piekares īpašniekiem iesaku ātri padomāt par kasko bedri ;)

253603. viesis 4.marts 2008 12:04
0 0 Atbildēt

Taja pasa vakara ap 20.00 braucu pa to, nekas brieksmigs. To bedri var pamanit laikus un tik traki nav. Tad uz cik bij jalido lai tadas sekas, tad pasa bedre jau ieslidejis ar sabloketiem ritenjiem. No pieredzes.

aiwis

253605. viesis 4.marts 2008 12:06
0 0 Atbildēt

slikta redzamība iespējams bija dēļ miglinieki+gabarītiem defaultā... ja brauc ar normālām tuvām gaismām un ievēro ātrumu tad var visu ieraudzīt. Pie tam cik ilgi cilvēks dzīvo LV, ja redzot zīmes kas brīdina par dzelzceļa pārbrauktuvi turpina maukt ar to pašu ātrumu... pārbrauktuves, tiltu deformācijas šuves utt. tās visas šeit LV ir kā tramplīns, bedre vai "guļošais policists"... laiks mosties draugi :) tas ka ceļi ir zem katras kritikas ir fakts. vainigie jādrāž noteikti.

253607. viesis 4.marts 2008 12:09
0 0 Atbildēt

Katru dienu tur braucu :) :) :) tas jau sen tur tāds coķis, es tikai vienreiz uzrāvos un i to ne kā traka jo vienmēr tur lēnām ar otro pārbubinu, tagad ar pirmo gaņģi! :D

253609. viesis 4.marts 2008 12:15
0 0 Atbildēt

Kāda starpība, var redzēt vai nevar un cik ātri brauca? NEDRĪKST būt tādi ceļi kā ir mums, ņemot vērā kādus nodokļus mēs maksājam!! Es paskaitīju, ka pagājušā gadā esmu nereālu summu iegrūdis mašīnas remontos!!! Nafig??? Par ko mēs maksājam???

Cietušajam - lēnām tomēr vajag saprast, ka M5 un tamlīdzīgi auto diemžēl nav piemēroti mūsu ceļiem :( Lai veicas ar apdrošinātājiem.

Tiem kas te muld ka pats vainīgs, tā nebija utt. maksājiet tik tālāk nodokļus un jūtaties laimīgi, ka jūs visu laiku d... vienā vietā un stāsta, cik mums labas, jaunas šosejas!!! Tak aizbrauciet uz lietuvu vismaz!!!

253611. viesis 4.marts 2008 12:16
0 0 Atbildēt

Man ar iisti nav skaidrs kaa ar visiem mineetajiem defektiem vareeja veel nobraukt tos 600 metrus kas mineet bmwpower rakstaa...

253612. viesis 4.marts 2008 12:19
0 0 Atbildēt

ok, menti saukti, mašīnas bilžu joprojām nav.... naivs jautājums - kāpēc ;)

cigarešu paciņas GARUMS ir mazāks par 10 cm un cik var spriest no bmwpovera bildēm, tad garumā tā paciņa neielien tajā bedrē

e39 klīrenss ir 12cm

autors ar sasitu mašīnu nobraucis vairāk kā puskilometru (600-800m) ķipa lai netraucētu pārbrauktuvei

paanalizējam šo informāciju - ja autors ir braucis ulbrokas virzienā, tad kur viņš ir apstājies - tur pēc 700m ir krustojums uz granīta ielu, un tālāk otrs dzelzceļš - attālums start abiem dzelzceļiem ir 850metri... ja otrā virzienā, tad 600 metri atbilst tam labajam garajam pagriezienam jau ārpus sauriešiem :D

autoram tomēr derētu vairāk apdomāt stāsta detaļas un pie tām konsekventāk pieturēties ;)

sevišķi, sarunās ar apdirsinātājiem :D

253616. viesis 4.marts 2008 12:24
0 0 Atbildēt

NAV strīda par to, ka pārbrauktuve ir kritiskā stāvoklī....

ir nelielas aizdomas, ka autors nedaudz piepušķo automašīnas bojājumus

dažas automašīnas bildes varētu šo neskaidrību kliedēt ;)

253621. viesis 4.marts 2008 12:34
0 0 Atbildēt

a kaa vispar ir ar taam iespeejaam piedzit kapostu no cela uzturetaajiem utt? te nav jautajums par "casco bedreeem", bet par idevu in general. katraa tak situacijaa var atrast momentu, ka cietushais pats nav nekaads engelitis un ir iespejams lietojis nepiemerotu auto, braucis paaraak aatri utt.

a ka ir ar bamperu noraushanu piemeram pie Spices? Vai es pats skaitos vainigs, ka piebraucu paraak tuvu tai apmalei? vai tomer spice ir vainiga,ka tik augstas apmales uztaisa?

253622. viesis 4.marts 2008 12:35
0 0 Atbildēt

KASKO-Bedres

253624. viesis 4.marts 2008 12:43
0 0 Atbildēt

Shiiris ir savā elementā arī powerā:

2008-03-01 13:16, shiirs2 rakstīja:

tada attieksme tapec ka jus bracat ar M5 bet izskataties pec lupatlashiem. []

:D :)

253625. viesis 4.marts 2008 12:44
0 0 Atbildēt

jautājums ir uz ko saliekam akcentus

zigi, arī mans pēdējais koments, savu viedokli esmu iztaicis ....

ja raksts ir par to, ka tur ir bedre, jā tā tur ir, pirms mēneša vēl nebija, bet tagad ir... par to strīda nav....

BET aizlāpīt bedri latvijā vienkārši nevar :| jātaisa ir konkurss vai cenu aptauja uttttt..... tā gan ir nejēdzība no vienas puses :| bet tāda ir procedūra valsts naudiņas tērēšanai...

bet ja raksts ir par to, ka kāds trīsdesmitajā februārī (nu jau izlabots) braucot un 45 km/h TAISNĀ ceļa posmā ar IZGRIEZTIEM riteņiem (kā powerī teikts) ir nositis mašīnai nost puspurnu šitādā bedrītē.... tad nobraucis vēl 600/800 metrus, apstājies praktiski citā krustojumā (lai netraucētu braukt pārbrauktuvei pāri citām mašīnām) un nodiagnosticējis, ka ir sasista riepa, disks, bremžu suports, noplēsts buferis un salocīts spārns (tas gan laikam tāpēc, ka nav virsū atbilstoša izmēra riteņi, jo cik sapratu, tad ir uzsists ar riteņa augšu pa spārnu)

tad lai iet pie apdirsinātājiem un noklausās ko tie viņam teiks....

man personīgi ir stipras aizdomas, ka atšūs ;)

253628. viesis 4.marts 2008 13:02
0 0 Atbildēt

Pirmais, tu visu laiku tik savu mal....pofig ka čalis kaut ko papušķo, problēma jau no tā nemazinās, bedre ja mazāka nepaliek!

253630. viesis 4.marts 2008 13:09
0 0 Atbildēt

Motoroler, un tagad Pirmajam buutu jaaiet un taa bedre jaaaizlaapa?

Ja pats ir lohs, kursh peedeejaa briidii bremzee (un sabremzeejas liidz 45km/h) un ar sablokjeetiem ritenjiem ieliekas bedree, tad pats vien ir vainiigs.. Tikpat labi tur vareeja buut lokomatiive vai cilveeks..

Galu galaa taa ir apdziivota vieta..

Pie kam, taa bedre paraadiijaas pirms 2 nedeeljaam. Pirms tam viss bija kaartiibaa. Arii Latvijas Valsts Celji tik operatiivi katru drusku lielaaku bedri aizbeert nevar.

253632. viesis 4.marts 2008 13:16
0 0 Atbildēt

Vispār tā jau izskatās pēc Dzelzsceļa kompetences. Pārbrauktuve tomēr. Un drīzāk ka tas pievedceļš ir Knaufa pārziņā.

253633. viesis 4.marts 2008 13:17
0 0 Atbildēt

Tā bedre tur ir debīla. Gan to bedri, gan ce''lu uz Salaspili čakarē pārkrautie Knauf smagie, kas tur braukā un ar dolomīta netīrumiem piemēslo visu ceļu.

CP tur stāv un ķer par ātrumu, bet vai ceļa uzturētājam protokolu par to ir sastādījuši?

Viss pārējasi tipa: kā brauca, etc ir pilnīgs bulšits, jo tāds ceļš nevar būt, un ali to satisītu nevajag vairāk par stundu, un jebkuru aizbildinājumi ir vienkārši bērnišķīgi.

253637. viesis 4.marts 2008 13:25
0 0 Atbildēt

Šodien no rīta tā bedre bija vēl labāka! Bildē redzamās armatūras ur jau ar vaļējiem galiem un tie betona kluči braucot pāri paceļās uz aukšu!:) Kā reiz ja ir intensīva satiksme tad bēda maza, jo var redzēt ka priekšejie piebremzē un apbrauc, bet ja brauc viens pats, tad pa gabalu skatoties nekas neliecina par problēmu.

253639. viesis 4.marts 2008 13:52
0 0 Atbildēt

āāā vis normāli, tā agdās...

253641. viesis 4.marts 2008 14:09
0 0 Atbildēt

vakar vakara ar mb iebraucu taja bedre!itka nekas(slesera svetiba varbut?)+vel 2X lielaka bij palikusi!!!

253646. viesis 4.marts 2008 14:50
0 0 Atbildēt

citēt: 253637. viesis 04.03.2008 13:25

Šodien no rīta tā bedre bija vēl labāka! Bildē redzamās armatūras ur jau ar vaļējiem galiem un tie betona kluči braucot pāri paceļās uz aukšu! Kā reiz ja ir intensīva satiksme tad bēda maza, jo var redzēt ka priekšejie piebremzē un apbrauc, bet ja brauc viens pats, tad pa gabalu skatoties nekas neliecina par problēmu.

>>Pa gabalu skatoties katra pārbrauktuve liecina par probleemu. maukt nepiebremzējot pāri ir tas pats kas nesties ar felli supermarketaa, cerot ka durvis paspēs automatiskis atveerties.

253656. viesis 4.marts 2008 15:10
0 0 Atbildēt

Vispar diivaina valsts un taas autobrauceeji....

1) Taa vietaa, lai piekristu, ka celji suudiigi dalja lamaa raksta autoru par mashiinas izveeli (nu laikam jau tak, ka daljeeji skauzh)

2) Dalja bezmaz priecaajas, ka apdroshinaashanas nebuus (nezin kaapeec es par iebraukshanu bedree ar asaam kanteem sasisto riepu/disku mieriigi un bez liekaam diskusijaam dabuuju jaunu riepu un disku no apdroshinaataajiem)

3) Saliidzinot Zviedriju/Somiju ar Latviju vajadzeetu padomaat par zemes/grunts slaanju struktuuru. Tas gan nav nekaads attaisnojums tam, ka pie mums taupa un ekonomee.

253660. viesis 4.marts 2008 15:20
0 0 Atbildēt

Man ikdienaa shis celjsh buutu eertaaks - iisaaks gabals jaabrauc,

bet nebraucu pa to tieshi shausmiigaa celja staavokljaa deelj, un arii shiis paarbrauktuves deelj.

253661. viesis 4.marts 2008 15:32
0 0 Atbildēt

skatos te daudzi uzskata ka m5 nav paredzēts mūsu ceļiem... nu tad man jautājums pārējiem vismaz 90% vieglo auto īpašniekiem kurim klīrens tā pat kā m5 ir 120mm-tad tāda pati vien kuiņa ir arī jūsu auto:)

te pie vainas ir tikai šķūnings-sēdināšana,zemprofils,cieti amīši..

253662. viesis 4.marts 2008 15:36
0 0 Atbildēt

M5 jau nu toč ir piemērots mūsu ceļiem. Vari droši apdzīt uz šosejas un apstāties. Piekare ļoti izturīga, klīrens augsts. kaut kādai miskastei noteikti būtu ritenis ar visu statni atdalījies un piezemējies knaufa priekšnieku ofisā :D

253664. viesis 4.marts 2008 15:44
0 0 Atbildēt

Problēma jau nav iekš auto, bet gan iekš tā, kas tur pie stūres sēž. Manuprāt, tādu auto īpašnieki neizceļas ar īpaši augstu intelektu - kā jau edžulis teica - ka tik ērti apdzīt, ka tik ātri apstāties (droši vien domātas invalīdu stāvvietas pie tirdzniecības centriem)... Un pats galvenais - to auto saimnieki domā, ka pārējās mašīnas ir miskastes. Tas ir pats smieklīgākais, ko viens edzulis var pateikt.

253668. viesis 4.marts 2008 16:32
0 0 Atbildēt

beidziet diskutēt par to, KĀ jābrauc, bet PA KĀDIEM CEĻIEM MĒS BRAUCAM!!!!

Padarbiniet smadzenes, izbeidziet šo šaurpierību par BMW un M5, un padomājat - PAR KO Jūs atlokat benzīnā akcīzi un ikgadējos nodokļus?

253669. viesis 4.marts 2008 16:34
0 0 Atbildēt

Ja kāds te uzskata, ka Latvijas ceļi ir normālā stāvoklī un cēlsirdīgi pļurkst, ka viss atkarīgs no braucējiem, tad jams ir Tukšpļūtis un nekad nav bijis/braucis valstīs, kur ceļi tiešām ir normālā stāvoklī.

253672. viesis 4.marts 2008 17:05
0 0 Atbildēt

ir nu gan tie bembisti pārāk augstās domās pas sevi. Kur diskusija par BMW, tur tiek minēts, ka pārējiem skauž. Rodas iespaids, ka BMW tiek pirkts tieši šī iemesle dēļ - lai varētu apskauzt. Kas attiecas uz konkrēto bedri - neskauž nemaz. Kur nu vēl vairāk iebezties ar auto izvēli, ja šādai bedrei pāri braucot ar 45kmh tik daudz bojājumu. Manai necilajai mašīnai, ļaunākajā gadījumā, būtu tikai disks pārsists.

253677. viesis 4.marts 2008 17:32
0 0 Atbildēt

Laikām nekad nesapratišu - kāpēc BMW- auto ar iespejams vislabākām un efektīvākām serijvejda auto bremzem, nekad nespēj apstāties pirms luksofora aastāšanas līnijas....

Kaut kur paralēli bija raksts par migliniekiem... ļoti iespējams ka autors zīm;ejas ar saviem "angel eyes" caur Saulriešiem.... + miglinieki.... ieraugot apdzīvotas vietas beigas uzdeva.... pēkšņi miglinieku gaismās ieraudzīja bedri - deva pa bremzem..... sapratot ka nepagūs apstāties - grieza stūri.... = rezultāts jau zināms....

253678. viesis 4.marts 2008 17:43
0 0 Atbildēt

Priecājies, ka vispār pie luksoforiem šie apstājas...

253682. viesis 4.marts 2008 17:53
0 0 Atbildēt

Keks tik slikti redzējis ceļu , ka vienīgā izeja bija braukt pa ceļa vidu.

253684. viesis 4.marts 2008 18:28
0 0 Atbildēt

Bet ja tiešām šāda skāde, tad izsaukt CP, noformēt protokolu, uztasīt pie kādiem apdrošinātājiem ekpertīzi un sūdzēt tiesā vainīgo zaudējumu piedziņai. Es tik nezinu, kā pārziņā ir pārbrauktuves - ceļinieki vai dzelceļš.

253686. viesis 4.marts 2008 19:00
0 0 Atbildēt

Iesaku lidot tai pari vismaz uz 120km/h,tikai jabut a4am,jo pectam likuma ir jaliek plakaniski!:):)P.S. Nejut nevienu bedri................:):)

253690. viesis 4.marts 2008 19:30
0 0 Atbildēt

Atrodi zemes ipasnieku uz kura zemes atrodas mineta parbrauktuve. Lai sertificets eksperts apskata auto un sastada remontdarbu tami un tad ar so tami jadodas pie zemes ipasnieka lai kompense zaudejumus. Cerams ka biji izsaucis CP lai piefikse negadijumu. Pec likuma zemes ipasniekam koplietosanas celi ir jauztur laba kartiba lai tie neraditu bojajumus pa to braucosajiem transporta lidzekliem. Ja pirms parbrauktuves nebija nekadu bridinajuma zimju ka notiek remontdarbi vai vel kas tad drosi ar vertejumu un policijas protokolu pie viniem un ja negrib labpratigi maksat tad jaiet uz tiesi administrativa cela japiedzen nauda.

Man ir pieredze ar sadu gadijumu kad ari zaudejumi bij ieverojami lielaki par nolaidusu riepu un man zemes ipasnieks pakonsultejoties ar saviem juristiem atlidzinaja zaudejumus 2 nedelu laika.

253693. viesis 4.marts 2008 20:01
0 0 Atbildēt

253690. viesis - viss protams ir ļoti jauki, apsveicami un pareizi. Reāli, ja sāks visi sūdzēt zemes īpašniekus, ceļu uzturētajus utt tiesā, panāksim situāciju, ka uz visiem ceļiem būs zīmes ar max atļauto 30km/h un ieteicamo 5 km/h un ceļu stāvoklis neuzlabosies, jo ceļiem paredzētā nauda aiziet konkursu rīkošanās un savrupmāju celtniecībās.

253698. viesis 4.marts 2008 22:40
0 0 Atbildēt

Mjāā, zinot mūsu ceļu slikto stāvokli (lai vai kas pie tā būtu vainīgs), ir izcili "prātīgi" pārvietoties ar sēdinātu kaut ko, lauzt piekari un pēc tam asarām acīs sūdzēties internetā par ļauno valsti. Bet nu katrs jau dara, kā uzskata par pareizāku... :D

253700. viesis 4.marts 2008 23:08
0 0 Atbildēt

Ja jau tik daudz skādes, tad jau puisis bik' samelojies, gan jau ka vicoja uz ~145 - 150. Tas ir BMW tipiskais "atļautais" ātrums. :D

Ja būtu braucis kā viņš raksta, tad būtu sajājis tikai priekšējos diskus un riepas...

Galu galā nefig TIK zemu sēdināt mašīnu, lai braukātu pa latvijas bezceļiem. :/

253701. viesis 4.marts 2008 23:22
0 0 Atbildēt

ceļi ir pakaļā.. taču, ja mēs to zinām, tad arī braucam atbilstoši, ne?? :D

jābūt reālam kretīnam, lai visiem stāstītu cik sūdīgi ceļi, bet tā vietā, lai brauktu atbilstoši ceļam katru dienu sev riteni nolauztu! :D

253704. viesis 5.marts 2008 0:41
0 0 Atbildēt

Sveiki,

Te autors. Auto IR veikta bojājumu noteikšana - nav tik traki kā sākumā likās. No bleķiem rādās ka nekas nav cietis - cietuši disks, riepas amīši, spārns un bampers. Par ātrumu - es lai cik dīvaini ar neizklausītos atļauto ātrumu nepārsniedzu. Noguris pēc darbadienas vedu mājās draudzeni un divus suņus :D Kasko ir - viss sastādīts un parakstīts. Neatšuva ;) Ta ka tā.

Kam man šitas viss - tikai un vienīgi lai brīdinātu pārējos šoferus ;)

That's all folks ;)

253706. viesis 5.marts 2008 1:03
0 0 Atbildēt

Autoram - te pagrūti, atrast cilvēku, kuram TUR būtu reālas problemas ;) Par bildem paldies - tagad vismaz zinu kas tur par figņu - agrāk likas ka sliedes pārāk augsti virs ceļa atrodas...

Kasko protams ka neatšūs ( neskatoties ka auto ir pārveidots) - visticamāk ka drīz tev pašrisku ierubīs.... līdz auto mūža baigam ;) - tas ir daudz izdevigāk šiem šakaļiem....

253709. viesis 5.marts 2008 9:50
0 0 Atbildēt

Bet, ja brīdī, kad tika drošināts, fotografēts bija tie R20, tad kā viņi tev var likt R16 :-? Man vismaz polisē ir disku izmērs.

253711. viesis 5.marts 2008 10:03
0 0 Atbildēt

Noteikumi par valsts un pašvaldību autoceļu ikdienas uzturēšanas prasībām un to izpildes kontroli

...........

...........

2. Par satiksmei bīstamām bedrēm uzskata tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 m2 un kuras ir dziļākas par 50 mm.

3. Autoceļa posms, kurā ir satiksmei bīstamās bedres, triju stundu laikā pēc to konstatēšanas jāapzīmē ar 112.ceļa zīmi "Nelīdzens ceļš" un citām nepieciešamajām ceļa zīmēm.

Atsauces:
Izraisošais: 01.10.1997, likums , Ceļu satiksmes likums.

Saistītais: 15.12.1998, noteikumi nr. 456, Noteikumi par autoceļu valsts aizsardzību un kārtību, kādā ieviešami transportlīdzekļu satiksmes aizliegumi un ierobežojumi

253712. viesis 5.marts 2008 10:05
0 0 Atbildēt

Ceļu apsaimniekotāju uz tiesu. Valmierā par bedrē nolauztu ratu tiesā piedzina kompensāciju pāris gadu atpakaļ...

253713. viesis 5.marts 2008 10:09
0 0 Atbildēt

Kopš kura laika octa sedz remontus šitādos gadījumos?

253714. viesis 5.marts 2008 10:11
0 0 Atbildēt

Vakar tajā vietā ieradās ceļu strādnieki un ko jūs domājat sāka remontēt? ....NĒ! .....uzlika zīmi nelīdzens ceļš un ātruma ierobežojumu 30! :D

253732. viesis 5.marts 2008 13:27
0 0 Atbildēt

Es ar šodien tur braucu un redzēju zīmi 30, tikai maz tas ko iespaido, jo pretī brauca smagais, aizskarot betona malu, kā rezultātā betona gabals palēcās aptuveni 50 cm augstumā!

253733. viesis 5.marts 2008 13:44
0 0 Atbildēt

Autor, kas ir riepas amortizators? :D

253779. viesis 5.marts 2008 21:14
0 0 Atbildēt

M5 desmitos vakarā caur Sauriešiem brauc 50 km/h! Tagad visi par to pasmejamies!!!

253782. viesis 5.marts 2008 22:16
0 0 Atbildēt

Katru dienu braucu uz darbu pa šo ceļu, un arīnākas "laipot" lai pārbrauktu. Labi, ka man nav sēdinātais bet standarta BMW. Būtu sēdināts es laikam nemaz netiktu uz laukiem Ogresgalā. :-)).

Skaistie Latvijas ceļi.

253785. viesis 6.marts 2008 0:33
0 0 Atbildēt

Valdis

hmm, kaut kas neštimmē.

Ar 50km/h izrbauca tādu bedrīti,un salauzts suports,amortizators,spārns,bamperis....

Nu izklausās nereāli.

Cilvēki ar 60-65km/h lido nost no ceļa grāvjos, izvelkt auto un tālāk brauc neko neremontējot (galvenais netrāpīt kokā)...(tā gadās laukos dzīvojošiem uz grunts ceļiem slidenā laikā).

Pats esmu 50km/h iemaucis vaļējā :) lietusūdens lūkā- kas ir daudz dziļāka un asāka par šo bedri-vienīgais kas notika-pēc nedēļas sāka stučīt gultnis-ko nomainīju tikai pēc 18000km, un vēl pēc pusotra gada(vēl 40000) tam pašam ritenim nomainīju balstšaarnīru.

Vēl bija gadījies Polijā nakts laikā- braucu pa remontdarbu zonu pa nofrēzētu asfaltu un nepamanīju ka frēzējums beidzas un resp. ar apmēram 90km/h uzbraucu tam slieksnim-jeb vietai kur frēzējums beidzas. Mauciens pa piekari drūmākais-seku nekādu...

Neticu ka jaunam bmw šāda bedre var nobeigt puspiekari, tad jau ņemot vērā tos ceļus pa kādiem es braukāju- man pa pēdējiem gadiem 3 amortiņi būtu bijuši jāmaian reizes 5 reizes.

Ā, man ir veca nolietota 20 gadīga mazda 626.

253811. viesis 6.marts 2008 10:58
0 0 Atbildēt

Tagad CSDD ierubis jaunu nodokli par tam masinam kuras jau gadiem nekust un tad jau ari celi mums bus ka eiropa.Vajag tik paciesties. 15 gadus jau ciesamies,dauzam piekares un maxajam kau kadu mistisku CELA nodokli {pareizak butu bedru nodokli}.Degvielas cenas tiek prognozetas uz latu litra! Nu kur vel talak?!

253883. viesis 6.marts 2008 15:43
0 0 Atbildēt

Vienīgā iespēja tiesāties, bet tas droši būs gana ilgi:(

253900. viesis 6.marts 2008 17:55
0 0 Atbildēt

Marcis

Pieļauju, kas šis pirms bedres nav palaidis vaļā bremzes pedāli, tāpēc arī tāds trieciens. Pirms bedres, lai kāds arī būtu ātrums, ir jālaiž vaļā bremzes!!!!

254050. viesis 10.marts 2008 12:43
0 0 Atbildēt

Katru nedelju uz Knaufu braucu un vel ne reizi neko neesmu salauzis! Visu laiku domaju, ka tikai nokratos, bet nu iesu skatities, mos es bez pus masinas braucu =)

A autors ir kko dzirdejis par teoriju, ka braucot ir jaskatas uz celju??? To bedri tak tur var pa 100 metriem redzet!!!

Un vispar, naf Latvija jasedina auto, kur mums tad cels kura pagriezienus normala atruma nevar ar normla augstuma auto iznjemt?!!

Es domaju ja ir nomalas riepas un amisi ari kartiba

254142. viesis 11.marts 2008 17:57
0 0 Atbildēt

Normaļņiks :D Kas nepatīk?? Normāļs ceļš! :D

254317. viesis 14.marts 2008 0:43
0 0 Atbildēt

da mieriigi var sajaat riepu ,disku un paareejos hadenes piederumus,pasham ir naacies traapiit liidziigaa bedree ar 70km/h un iznaakums bija liidziigs :(

254947. viesis 28.marts 2008 14:25
0 0 Atbildēt

skumji ,taču ne pa velti 90% latvija autobraucēji izvēla sapvidniekus ,vai arī stipri tam tuvinātu auto . Sēdināts Bmw--Latvijā ---piedod , bet stulbums.

255311. viesis 13.aprīlis 2008 18:31
0 0 Atbildēt

Kamēr nav pa remontu nopogājis kārtīgu summiņu laikam nepielec, ka Latvijas ceļiem nav domāti sēdināti auto ar prezervatīviem riepu vietā.

260677. viesis 12.augusts 2008 12:04
0 0 Atbildēt

Kad man bija astoņpadsmit gadu, es arī domāju, ka pāri dzelzceļa pārbrauktuvei jāžvidzina uz 50- atļautais ātrums takš :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 

Automechanika 2018 uzstāda jaunu rekordu

Vācijas pilsētā Frankfurtē notikušais Automechanika 2018 (11.09-15.09) pasākums, kuru apmeklēja arī iAuto, uzstādījis jaunu rekordu. Lasīt vairāk

 

Uz Latvijas autoceļiem izdevies aizvadīt dienu bez bojāgājušajiem, tomēr bijuši negadījumi ar cietušajiem

Piedaloties Eiropas Komisijas (EK) organizētajā kampaņā "Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem" (EDWARD), Latvijai ir izdevies aizvadīt dienu bez avārijās bojā gājušiem cilvēkiem, tomēr reģistrēti vairāki negadījumi ar cietušajiem, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti