Mana Audi B4 stāsts 120

 
6.septembris 2002 11:42

Lēns, bet neatlaidīgs pārbūves process sākās ne vairāk, ne mazāk kā pirms trīs gadiem, kad tika iegādāts sarkanās krāsas Audi B4. Jau rūpnieciski šim B4 tika uzstādīta tā saucamā sportiskā tipa piekare...

Auto vēsture un daži tehniskie dati; izlaiduma gads 1993.g, nobraukums pērkot auto 79 tūkst. km, motors 2.0 litru ar Digifant sistēmas spriči, tehn. datu jauda 115 zirgspēku pie 5400 apgr. min, jeb 85 kW, griezes moments 166 Nm pie 3000 apgr.min., degvielas patēriņš vidēji sastādīja 7-8 litri uz 100 km. 2001 gada pavasarī auto pārdzīvoja krietnu motora pārbūvi, kuras laikā tika pilnībā atjaunota piekare nomainot visas bukses un amortizatorus ( gāzes BOGE Turbo), tika renovēta bremžu sistēma nomainītas visas gumijas un esošo gumijas šļauciņu vietā uzstādītas plastmasa ar nerūsošā tērauda apvalku. Motoram; slīpēts bloks, ielikti jauni virzuļi (ļoti labas konstrukcijas, viegli), lai samazinātu kustīgo masu ielikti sporta pirksti, nedaudz atvieglota kloķvārpsta, atviegloti un pulēti klaņi, galvā izfrēzēti un izpulēti viesi ieplūdes un izplūdes kanāli, īpaši pielāgoti ieplūdes un izplūdes kolektori, tā lai nebūtu nekādu pārejas malu. Ielikta sadalene ar 2800. Sēdināta galva. Izdarīts maksimāli viss, lai motors mehāniski bez ierobežojumiem spētu darboties līdz 8000 apgr./min. Pašlaik galvenais ierobežotājs ir esošā vadības sistēma Digifant, kura neļauj dzinēju griest tālāk par 6465 apgr/min, bet tuvojoties šai ierobežošanai ir jūtams dzinēja jaudas kāpums, pēc mērījumiem uz jaudas stenda tika sasniegti 140 Zs pie 5780 apgr/min un griezes moments 176 Nm pie 4995 apgr/min, pēc šiem mērījumiem vēl tika ieliktas firmas DENSO irīdija sveces, kas dod aptuveni 1 līdz 2 Zs pieaugumu, nomainīts izpūtējā vidējais rezonators un nomainītas oriģinālas AUDI sprauslas pret Citroen VTS sprauslām ar lielāku ražību. Mani secinājumi, pašlaik auto jauda ir tuvu 150 Zs un ar to pietiek, lai tahometrā ar 5. ātrumu bultu dabūtu līdz sarkanajai robežai, kad kompis sāk atslēgt degvielas padevi (V~210km/h.). Pilnībā nomainīts viss izpūtējs, sākot no pašas galvas, kur uzmontēts zirneklīts, pie plaukta tas savienojās divās caurulēs un centrālajā šahtā pāriet uz vienu 60 mm diametra cauruli, skaņai ir īpašs raksturs. Esošais gaisa filtrs nomainīts pret sporta HP Raid (švammes piesūcināts ar filtra eļļu). Nedaudz par degvielas patēriņu, tā kā motora griešanās ir atvieglota un novērstas viss rūpnieciskās atkāpes, dzinējs griežas vieglāk un pa šoseju normālā braukšanas režīmā tiek tērēti ~ 6 litri uz 100 km, maz bet fakts, lai gan normālā režīmā pabraukt ir ļoti grūti, auto tā vien aicina, nu uzspied... un tad jau normālais patēriņš svārstās no 9 līdz 15 l/100 atkarībā izvēlētās braukšanas manieres. Motora nodalījumā viss ir tīrs, nav nekādu eļļas sūču arī netīrumu iekļūšana tiek aizsargāti ar pannu no apakšas, tā kā pāris reižu gadā noslaukot putekļus un vienreiz izmazgājot motora nodalījumu tas izskatās tīrs, pat ļoti. Auto krāsā ir nokrāsots sadales vārstu vāks un motora bloks. Audi RS bampers, tikai vidējā daļā ir ielīmēts gaisa uztvērējs, kurš papildus savāc un novada gaisu uz radiatoru, caur kapotā iebūvētajām restēm tiek izvadīts karstais gaiss. No kapota ir izņemti logu mazgātāji un uzmontēti uz logu tīrītāju birstēm, izmantoti no VW LT busiņa. Strādā ļoti efektīgi. No durvju rokturiem izņemtas atslēgas. Diski CR Auto-Design CR75 7,5Jx16 ET 15, riepas Continental Conti Sport 205/55 16”. Auto interjers, esošais Audi Sport, ir arī oriģinālie eļļas spiediena, temperatūras un sprieguma rādītāji virs pelnu trauka. Ātruma pārslēgam uzlikts OMP rokturis (karbona imitācija), stūre 295 mm Dino melna). Tas pašlaik viss. Ja kādam ir īpaša interese par šo auto, tad sūtīti ziņu uz Senna@iauto.lv.
 
Visi komentāri
 
37258. viesis 6.septembris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

5+ (pēc vecās atzīmju sistēmas)

37259. viesis 6.septembris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

nu smuks jo smuks auto!!!

37262. viesis 6.septembris 2002 11:56
0 0 Atbildēt

gada pavasarī auto pārdzīvoja krietnu motora pārbūvi, kuras laikā tika pilnībā atjaunota piekare :):):)

Bet ja nopietni, tad vai bija vērts veikt šos visus motora uzlabojumus, nevis nopirkt tā paša gada S4, kuram standartrādītāji ir krietni iespaidīgāki? Es varu, protams, kļūdīties, bet man tas kopumā liekas lētāk kā rezultātā ārējo tuningu varētu veikt S4, nevis šim salīdzinoši mazajam OOOO brālītim

37263. viesis 6.septembris 2002 11:56
0 0 Atbildēt

Super mans sarkanais B4 nemaz nestāv klāt

37265. viesis 6.septembris 2002 11:59
0 0 Atbildēt

Labs autinsh, darbs jau konkrets ielikts. To Yukki: katrs dara kaa grib!

37268. viesis 6.septembris 2002 12:09
0 0 Atbildēt

Ļoti daudz darbaun naudas ir ieguldīts ,bet vai bija vērts, lai beigās dabūtu tos 150zs. Mans viedoklis ir , ka vajadzēja ņemt auto ar nopietnāku potenciālu. Bet tik un tā LABS.

37270. viesis 6.septembris 2002 12:13
0 0 Atbildēt

vecīt manšīna tev patiešam ir pat ļoti smuka!! izcils darbs. to Yukki; ne visiem pietiek naudas lai pirktu S2

37274. viesis 6.septembris 2002 12:21
0 0 Atbildēt

Darbs nezzeeliigais bet vai bija taa veerts?

37276. viesis 6.septembris 2002 12:34
0 0 Atbildēt

forshi :)

37277. viesis 6.septembris 2002 12:38
0 0 Atbildēt

labs, siekala tek

37278. viesis 6.septembris 2002 12:45
0 0 Atbildēt

Ja grib paturēt iespēju braukt ekonomiski, tad S2 un S4 neder... Vienīgi mani izbrīna tas, ka ķeroties klāt klaņiem, kloķenei u.c. rotējošām detaļām un slīpējot tās tiek saglabāts balansējums tā, ka varot uzgriezt pat līdz 8000. Vēl jau tur jāskatās vai vārsti tur līdzi!!! Ka neaizlido pa gaisu!

Bet vispār prieks ka pie mums vīri šitā darbojas! Un 150 no 2,0 atmosfēriskā ir diezgan pieklājīgi!

37280. viesis 6.septembris 2002 12:48
1 1 Atbildēt

Ja tik labs auto, kāpēc pārdod? www.autonet.lv/viss.php?id=6102 Vau 2001 pārbūvēja motoru un 2002 jau grib pārdot. Par tādu cenu var S2 nopirkt, var būt tas ne būs tik laba stāvokli bet tomēr.

37282. viesis 6.septembris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

37283. viesis 6.septembris 2002 13:01
0 0 Atbildēt

Man jautājums: vai autors pats veica pārbūvi ar savām rokām (vismaz daļēji)? Vai tikai vēra vaļā maciņu :D Gan vienā gan otrā gadījumā RESPECT!!!!!!! (par uzdrīkstēšanos un reāli noskrūvētu vāģi, nevis tikai sapņainu diršanu, kā te notiek parasti)

37284. viesis 6.septembris 2002 13:02
0 0 Atbildēt

Vēl vajadzētu piestrādāt pie virsbūves. A par dzinēju, 8000 apgr/min tas man patīk.

37285. viesis 6.septembris 2002 13:02
0 0 Atbildēt

riktigi laps

37288. viesis 6.septembris 2002 13:13
0 0 Atbildēt

lAPS GAN. BET NAFIG JAASIT GAISAAA? CIK PIKJOJA PAARBUUVE? UN KUR TAADU VEICI. BET VAI IR REAALI PAR TAADU PIKI PAARDOT?

37289. viesis 6.septembris 2002 13:13
0 0 Atbildēt

Te atkal ir redzama latviešu tautas tipiskākā iezīme - diršana!

Nu davai gudrinieki un dirsēji, parādiet tad savus "vīlētos" spridzekļus, nevis te muldat pa tukšo : "Kāpēc tev tas ir tā un nevis šitā" utt.

To: Yukki - ko tu sienies pie vārdiem?!

GT99 - ko tu vispār sajēdz no mašīnām?

Ciest nevaru tādus dirsējus kā jūs!!! :|

37290. viesis 6.septembris 2002 13:17
0 0 Atbildēt

ZIRGU GAV PAMAZ. MANS KORISS NO 1.8 GOLF IZVIILEEJA 140ZS.

UN VINJAM ARII REAALI IR PAARVIILEETA GANGJENE

37291. viesis 6.septembris 2002 13:20
0 1 Atbildēt

A/ VAARSTUS NO KAA IELIKI. KATKAA ESI PAR TIEM AIZMIRSIS PIEMINEET. JO PULEESANA VIEN JAU NEKAADU MILZIIGO EFEKTU NEDOD.

37292. viesis 6.septembris 2002 13:20
0 0 Atbildēt

Kaa nesaprot, vienkaarshi puika grib tikt pie s2 vai s4.

37293. viesis 6.septembris 2002 13:26
0 0 Atbildēt

Cool, kac raxc, kur muusjais kaut ko ir paarbuuveejis, citaadi, tik te visaadus aarzemju paarbuuvejumus lielaa skaitaa var lasiit.:))

37294. viesis 6.septembris 2002 13:28
0 0 Atbildēt

Da labak butu vecu civic panemis tam no 1.5 standarta 150 zs.

Bet jaatzist, ka vienkarss un smuks-bez galejibam kuras loti daudzi ieslikst. Varetu vienigi aizmugurejos lukturus parlikt.

37300. viesis 6.septembris 2002 13:39
0 0 Atbildēt

ja, nice car, bet ja tadu noperk, tad iznjemot tas bijusho saimnieku - neviens cits isti nezina kas lacitim vedera....un kur tas detaljas njemt

p.s. a tiesham nevar kads elektonjiks atkost to shprices vadibas bloku...tjipa nonjemt to ierobezhojumu?

V6 - Speeks

37308. viesis 6.septembris 2002 14:18
0 0 Atbildēt

Daži papaildinājumi, tālākajām diskusijām:

Esošo elektroniku taisos manīt pret mehānisko spriči, jo to Digifantu var tikai vai nu pieštepselēt vai atštepselēt, nomainot spriči būs vēl kādi 20 Zs plusā. Arī pārējie ierebežotāji nomirs, tad gan varēs izbaudīt auto dziesmu pie tiem 8000apgr., vāsti pa gaisu nelidos, jo arī par to ir padomāts, tie vairs nav standarta.

Saimnieks

37309. viesis 6.septembris 2002 14:24
0 0 Atbildēt

pastāstiet, ko nozēmē "sadalene ar 2800" - kas tie par cipariem ? kā mēra sadalenes...ēē...parametrus ?

37310. viesis 6.septembris 2002 14:30
0 0 Atbildēt

Auto jau ļoti glīts,un pie tā daudz piestrādāts. Bet, kā man nesen stāstīja pazīstams sportists(sporto ar golfiem un sporta laivām), tml. pārbūvēts motors kalpo ne visai ilgi. Tomēr, esot izmainīts konstruktīvais sabalansējums, kas visvairāk nepatīk tieši zobsiksnai , arī citiem mezgliem. Pakaifot jau var, bet ne pārāk ilgu laiku. Atceros, ka manai Volgai 1989.gadā nobira motors tikai tāpēc, ka fabrikā bija ielikti tāda paša izmēra, BET smagajai GAZ 53 paredzēti virzuļi... /ikdienas viesis/

37311. viesis 6.septembris 2002 14:34
0 0 Atbildēt

Senna - jocīgi par to šprici, jo parasti jau mehānisko k-jetroniku maina pret elektrisko šprici, jo mehāniskā nav pietiekami elestīga attiecībā uz dažādiem režīmiem (laba, droša, bet diezgan tupa, to nevar programmēt).

Ko liksi ? Motronic vai saču dzinēja vadību ?

37312. viesis 6.septembris 2002 14:43
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka autoram ir gribējies tjūnēt tieši šādu auto, jo jaudu patiešām no daudziem citiem auto varētu dabūt labāku. Bet, kas skumdina - ka šis raksts šķiet veltīts tikai sakoptā brīnuma pārdošanai.

e30 fans - kārtējais āpsis, kurš uzskata, ka kaut ko teikt drīkst tikai tie, kas paši kaut ko uzvīlējuši. Šeitan ir brīva valsts un, ja cilvēks izliek savu rulzi apskatei, tad vairāk vai mazāk kompetenti komentāri ir likumsakarīgi. Īsāk - visiem tak pilnīgi pie kājas, vai e30 fans kaut ko var vai nevar ciest.

37318. viesis 6.septembris 2002 15:41
0 0 Atbildēt

Labs auto veletos es ar ta savu parbuvet. Man jau sanaktu kadi pari pa 200hp:P nja tik cik tur naudinas atkal vajag:(

37322. viesis 6.septembris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

Respect!

37335. viesis 6.septembris 2002 16:22
0 0 Atbildēt

to viesis ja nemaldos tad svaraa virzulji driikst atshkjirties par 2g

37350. viesis 6.septembris 2002 17:16
0 0 Atbildēt

Kaada jeegaa shitaa mociities , ja nekaadas jaudas taapat nav :(((

Manam motorinjam bez nekaadiem tuningiem 218 zirgjelju bija :)

Peec tuneshanas attieciigi vairaak :)

Vispaar chetrinkju pliits meerena vien sanaakusi !

37356. viesis 6.septembris 2002 17:30
0 0 Atbildēt

Taa jau neko, tikai kaada jeega ir piljiit 2 litru motoru? no taa tachu taapat bez turbiinas un NOS nekaa nevar izspiest, un ar 150 zirgiem lepoties... nu daudzaam mashinaam ir vairaak standarta.

Bet par paareejo - ir OK.

T.

37384. viesis 6.septembris 2002 20:54
0 0 Atbildēt

2 qued! mister,izvēlies izteicienus!!! IEDOMĀJIES, tu uzķīlē savu mīluli, visu to labāko domādams aizsūti aprakstu un bildes uz Iauto. A tur bars ar "jefiņiem" sāk baigo kritiku. tb. "varēja jau vairāk jaudas", "A, kāpēc nav turbo?" utt. NU? tu būtu sajūsmā??? Skaidrs ka cilvēkam uzreiz aptekās dūša. Un citi vispār neko nesūta,tieši tādēl ka negrib lai viņu uzreiz citi nolamā.

37386. viesis 6.septembris 2002 20:57
0 0 Atbildēt

P.S vai tad tu runā visu vārdā ka lieto tādas frāzes kā "VISIEM PIE KĀJAS"???

Nē nu labi ja man tā tiešām VISI pateiks,tad labi "Uzredzēšanos" un mani jūs šeit vairāk neredzēsiet.

37388. viesis 6.septembris 2002 21:19
0 0 Atbildēt

E30_Fans 2002-09-06 20:54:15, respect, gluzhi manas domas.

Autinsh ir tieshaam smuks un darbs ir bijis to veerts! Uz hp skaitiishana mazliet velk uz seeriju "kuram mamma resnaaka".

37397. viesis 7.septembris 2002 9:09
0 0 Atbildēt

Varēji jau uztaisīt tuvplāniņus lai redz kā viņš patiesībā ir nostrādāts.

37405. viesis 7.septembris 2002 13:05
0 0 Atbildēt

viesis 2002-09-06 17:16:45-nu gan d.....s

37407. viesis 7.septembris 2002 13:34
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, ko visi ņirgājas par to 2 l motoru! Kas vainas, ja no maza tilpuma bez turbīnas un benzīna tērēšanas var izspiest turpat vai V6 cienīgu jaudu? Varbūt saimniekam nemaz nevajag vairāk par tiem 170zs?

Jautājums tikai paliek par to ilgmūžību...

37423. viesis 7.septembris 2002 20:45
0 0 Atbildēt

Malacis, Jāni! Patīk man tavs autiņš. Vai tās lampas (priekšējās) ir oriģinālas?

37430. viesis 8.septembris 2002 10:02
0 0 Atbildēt

Labs, tiešām labs. Darbs tur pamatīgs ielikts un arī nauda. Prieks ka Latvijā veči kaut ko tādu ir uzskrūvējuši. Malači.

37436. viesis 8.septembris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Kas kas, bet lampas gan nav shitaa auto orgjinaalaas, tas laikam ir no S2, ja pareizi atceros.

37440. viesis 8.septembris 2002 12:16
0 0 Atbildēt

pasaulā ir tik daaudz interesantu un maz sastopamu autiņu, kapēc vajag ņemt OOOO un mēģināt iztaisīt autko savādāku - tāpat tas ir oooo

37445. viesis 8.septembris 2002 15:40
0 0 Atbildēt

Laikam pārkopējo manu tekstu rakstā ieviesusies kļūda par sadaleni, jo tur bija jābūt 280 grādi un tas nozīmē gāzes sadales leņķis, jo lielāki grādi, jo lielāks un nedaudz garāks vārstu atvērums, standartā ja nemaldos bija kādi 245 grādi. Ar šo sadaleni motora maksimālās jaudas un griezes moments ir ~ 4500 līdz 7500 apgr.

37446. viesis 8.septembris 2002 15:49
0 0 Atbildēt

Bija jaut. kas to darīja, vienam tas protams nav pa spēkam, palīgos protams nāca mani čomi, kuri tiešām vīlē sporta autiņiem dzelžus un šajā motorītī tika ielikta krietna sporta dzinēju pārbūves pieredze. Vispār jau motoram ir taisīts tikai tāds humāns tūnings, nu tā priekš ielas ar rezervi lai kalpošanas laiks būtu tā līdz kādiem 100 tūkst.. Tākā kopīgi ieguldīts darbs, nu protams detaļas gan neviens nedāvināja, bet ja kaut ko taisi tad ar to jārēķinās.

37461. viesis 9.septembris 2002 9:15
0 0 Atbildēt

To parolona pļosku gan varēji nelikt....

37462. viesis 9.septembris 2002 9:28
0 0 Atbildēt

labs darbs. tik tas auto manuprāt nav pārdošanai domāts. Jo to cenu apzinās tik auto īpašnieks, ne potenciālais pircējs!

37495. viesis 9.septembris 2002 10:32
0 0 Atbildēt

GuGu, ko to domā ar to pļosku?

Mellais, gandrīz trāpiji, manevrs ar pārdošanu bija tīri stratēģisks..ir komentāri un viedokļi, bet neizslēdzu iespēju, ja nu kāds..., bet ja nav tad nevajag arī!

37497. viesis 9.septembris 2002 10:34
0 0 Atbildēt

tā cienījamā audistu suga!!! šitais man patīk. te var redzēt, ka cilvēks ir kaut ko domājis, taisījis, mainījis. patīkami bija lasīt! sevišķi, ka ticis pārjaukts motors. to es saucu par tūningu! cik nopratu bremžu sistēmai, izņemot šļauciņu nomainīšanu, nekas nav darīts. varbūt ir kādi niknāki suporti (divvirzuļu)? lielāki br. diski? nekas nekrīt ārā no konteksta. labais, labais!! no Dieva puses, neliec neonu!!!! :)))

37515. viesis 9.septembris 2002 11:06
0 0 Atbildēt

Nu baigi labais aparāts, labprāt šito zvēru pa ceļu paērcinātu. Janka Pipars

37577. viesis 9.septembris 2002 14:57
0 0 Atbildēt

Par tām DENSO irīdija svecēm ??? Tiešām dod + cik tur ZS ???

Iteresanti.

Auto labais ! Būtu vēl Quatro ....

37580. viesis 9.septembris 2002 15:09
0 0 Atbildēt

DENSO ir pārbaudīts, ar konkrētu sporta auto. Uz stenda nav likts, bet mērījumi taisīti uz 1km distanci, kur nomainot tikai sveces panākts jūtams uzlabojums, proti ieskrējiena laiks uzlabojās līdz 0,6 sek. un nomainot tikai sveces, bez jebkādiem citiem uzlabojumiem, it sevišķi sportā, tas nav maz.

37587. viesis 9.septembris 2002 15:36
0 0 Atbildēt

Blin shitaadu chakari sapirsta 2L 115Zs motora deelj. Ja jau gribeeji beert vareeji nopirk mashiinu ar 2,8L motoru. Buutu vairaak Zs un bez nekaadiem chakariem. Nekas varbuut naakamreiz buusi gudraaks.

-karavs-

37589. viesis 9.septembris 2002 15:41
0 0 Atbildēt

karavs, auto vērtība jau nav dzinēja kubatūrā....patīkami ka autors nav no tiem kexiem, kuri māk vinnēt tikai uz taisna gabala ar max. motoru.

vienīgi tie caurumi haubē...vai atmosfērniekam tie vajadzīgi ?

37596. viesis 9.septembris 2002 15:57
0 0 Atbildēt

Caurumi strādā labi, kad nebija, lietus laikā haube kūpēja tā diezgan, tagad karstums, kas izdalās ko izplūdes kolektora (zirnekļa), nāk arā kā gaiss virmo un pēc tāda azartiskāka pārbrauciena pat roku ilgi virs tās atveres nevar noturēt.

37601. viesis 9.septembris 2002 16:05
0 0 Atbildēt

Nu tad jau jaabrauc uz drag race... Vareesi paarbaudiit vai tev ir tie 140Zs vai nav, jo man it kaa peec papiiriem ir tam BMW 1,8 140Zs...

37602. viesis 9.septembris 2002 16:06
0 0 Atbildēt

P.S. Nu auto jau arii labi izskataas :)

37604. viesis 9.septembris 2002 16:08
0 0 Atbildēt

To: iauto

Es neredzu kur ir tas autora vinests vai maaka. Cilveeks ir nezin cik ilgu laiku chakareejies pa garaazhu , samaksaajis reaalo pikji, seedeejis bez auto, a rezultaats ta kaads -150Zs? Ne velti autors no mashiinas krataas valjaa. Saprata, ka suuds vien ir sanaacis, droshi vien kaut kas ik pa briidim chakareejas. A varbuut viss resurs, kas bij palicis paari bija tikai kaadi 1000km, kuri tagad jau nobraukti!

37608. viesis 9.septembris 2002 16:17
0 0 Atbildēt

TO SENNA. Kur tuvumā varētu apskatīt tos robus haubē man arī līdzīgi ir vajadzīgi interkūlera dzesēšanai.

37611. viesis 9.septembris 2002 16:22
0 0 Atbildēt

Labi pastradats. Prieks kam?

37617. viesis 9.septembris 2002 16:46
0 0 Atbildēt

TO INC dod kādu ziņu uz Senna@iauto.lv kaut ko sarunāsim.

37619. viesis 9.septembris 2002 16:50
0 0 Atbildēt

viesi, tev gan patīk kritika, bet tādi jau ir daži eksemplāri pašam nav un tad sadomā visu ko. Nu lai veicās!

37627. viesis 9.septembris 2002 17:28
0 0 Atbildēt

Njaa.. Auto skaists, bet cena, manupraat, neatbilst tam aparaatam, jo shaadu tuningu sapratiis tikai un vieniigi liidziiga agregaata iipashniex. Interesanti - kas tas par B4 2litru auto, kuram no ruupniicas naak sporta piekare? Cik zinaams tad B4 ir nestabilaaks par B3 - kur tur sportiskums? Pie tam mazie 4 cilindru motori - viennoziimiigi ir nepateiciigaaji saliidzinaajumaa ar to pashu 20V motoru - ne taa?

Bet nu lab - tas jau pofig - galvenais lai pasham patiik. Bet nu izskataas, ka pasham ar nepatiik, ja jau tirgo nost :((

37634. viesis 9.septembris 2002 17:53
0 0 Atbildēt

skatis kur ne ATKAL Marcis74 AR saviem uzskatiem par neonu NOSMIRDĒJA!!!!!

37715. viesis 10.septembris 2002 10:15
0 0 Atbildēt

2 viesis 2002-09-09 16:08:57

par vinnēm un prīzēm prasi sennam pats, mani tas maz krata, bet vismaz cilvēks neraksta glupības tipa - "es kā devu grīdā, audis palēcās un fiksi pa gaisu apsteidza visus m3, m5, s2, cosworth un pārējās miziņas".

es vispār nesaprotu, nakuja es te kautko raxtu, jo tāpat 90% lasītāju auto novērtē pēc zs un motora tilpuma.....kaut arī tas brauc kā koka rati, bet tas jau po, galvenais - zirgi ;)

37737. viesis 10.septembris 2002 10:50
0 0 Atbildēt

Apniik klausiities kaa kaut kaads frukts meegjina sleepti staastiit, ka audi inzhenieri ir dauni, kas nemaak zs un piekari uztaisiit. Ja dzeks ir gudraaks par paareejiem, lai iet un piesakaas darbaa:))

Vieniigaa lieta, kur varu piekrist - godavaards labi, ka neraksta , ka auto iekabinaaja m3 vai s2. Dabuutu veederkrampjus smejoties.

Es atbalstu cilveeksu, kas panjem dotajam auto pashu niknaako versiju (teiksim S4) un ja tad veel jauda nepietiek, tad pieviilee 50Zs klaat, bet neredzu jeegu to dariit moraali novecojusham, galiigi shvakam 115Zs dzineejam. Ne finanses , ne bauda, ne rezultaats neattaisno ieguldiijumu:( Gudrie maacaas no citu kljuudaam, autors no saveejaam!

-karavs-

37773. viesis 10.septembris 2002 11:37
0 0 Atbildēt

karavs, esi dzirdējis - torque is what makes car moving - tb pliks skaitlis cik zs ir motoram vēl neko nepasaka par spēju paātrināties. Tāpat tas neko neizsaka par spēju saemzēties, turēt trajektoriju uz tasna ceļa un pagriezienā, neizsaka par reakciju uz stūres pagriešanu.

37776. viesis 10.septembris 2002 11:38
0 0 Atbildēt

Katra viedoklis ir vērā ņemams, jautājums cik daudz..? Šajā gadījumā ir skaidrs ko katrs domā, kādi ir viņu uzskati. Man šajā konkrētajā lietā nav svarīgi tikai lielās jaudas, protams tas ir forši, bet ideja un māka realizēt... arī no nieka var kaut ko uzbūvēt, un tad jau tas ir kaut kas, kāda nav otra eksemplāra.

Un par baudu runājot, nu pietiekoši.... kad dzinēja spēks sākās no 4000 apgr. un turpina augt..., līkumi, virāžas ar zemāku pārnesumu....līdz izslīdēšanas robežai, kontrole ar gāzi.

37796. viesis 10.septembris 2002 12:07
0 0 Atbildēt

labs vaaggis, bet diskus uzliec citus. piem., AZEV.

37953. viesis 10.septembris 2002 17:22
0 0 Atbildēt

vajadzēja ņemt ar 1,8 dzinēju rezultāts būtu vēl interesantāks

37982. viesis 10.septembris 2002 21:58
0 0 Atbildēt

Vai nebija labaak nopirk kaadu labaaku auto ar vismaz standarta esoshiem 200zs un tad visas taas puules ieguldiit ieksha...tad nu beigaas iznaaktu reaali naviigs vaagis ... visu cienju darba ir daudz ievietots :)

38130. viesis 11.septembris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

Cik nez Keks samaksaaja par savu tjuuningu??????????

38237. viesis 11.septembris 2002 23:17
0 0 Atbildēt

Varen gaumiigs models. Dragreisaa biju apluukojis tuvaak . Coyotte...

38581. viesis 13.septembris 2002 16:25
0 0 Atbildēt

pēc tā kad es izbraucu a audi v8 ar manuālo kārbu es sapratu ,ka visi pārējie AUDI ir fufeļi. tas tik bija auto. pārbūvēta no a8 uz sporta piekari un 6 pakāpju manuālā kārba tur jau ar 2000 apgriezienu vija pietiekoši dinamiskai brauksanai. secinājums metiet jūs ārā tos rindas motorus ti nav nekā vērti , jo to jauda parādās tikai lielos apgriezienos. man pašam ir audi b4 quatro 20v turbo, bet salīdzinot ar to v8 manējais ir *******!!!

38676. viesis 15.septembris 2002 17:42
0 0 Atbildēt

Baigaa *******na .Tad jau labaag iegaadaatie s2 tam vismaz 6 ātrumi!Plus veel turbiine...Vot tur jau ir kaut kas!:)

38732. viesis 16.septembris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

tiem dauņiem, kas saka ka šitais neies u.tml: ies un kā vēl. šitāds atvieglots motors un spararats ir daudz asāks savās kustībās un uzvedībā. daudz lielāka bauda braukt. salīdzinot ar šito, ar 2,8 var braukt sēņot. es nesaku, ka šitais 2,8 izcels, bet bauda noteikti no šitā būs lielāka. gandrīz kā bmw....:):):):):):):

38745. viesis 16.septembris 2002 11:39
0 0 Atbildēt

Jaa, labi jau ir... Nauda droshvien nezheeliiga ieguldiita... Bet taa nopuuleeties gar 2.0 motoru?

42356. viesis 7.oktobris 2002 17:11
0 0 Atbildēt

Autiņš baigi labs! Super!

Gribēju pajautāt par pārbūvi.Vai tā tika veikta pašu spēkiem, vai arī ar kāda speciālista piedalīšanos?

Arī savu auto gribu nedaudz patjūnēt.Varbūt ir kāds ieteicams profesionālis kas ar tādām lietām nodarbijas?

44227. viesis 17.oktobris 2002 20:48
0 0 Atbildēt

Darbs gan pašu spēkiem, gan ar profesionāļa palīdzību, soryy, bet tie cilvēki būvē raļļu auto un pašlaik ir aizņemti.

Senna

46061. viesis 28.oktobris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

Mans audi

46895. viesis 31.oktobris 2002 13:22
0 0 Atbildēt

Skaidrs ir tikai viens keksam ir zelta rokas un fsjo,...

Ar sho arii vareetu beigt diskuteet !

47482. viesis 4.novembris 2002 16:00
0 0 Atbildēt

Nelielas izmaiņas!!! Nomainīta sadalene un... jaudas maksimums ir iekāpis šprices pieļaujamā darba zonā, tagad mans AUDI rāviens sākās no 3500 un ceļ līdz 6000, tā ka jāuzmanās spiest gāzi, jo vienkārši sāk spolēt. Vecās bija augoša jaudas raksturlīkne, ar šo nu labais gāzu sadalījums!

Tagad jauda ap 160 ZS un grieze ~200 Nm.

47519. viesis 4.novembris 2002 18:16
0 0 Atbildēt

Laps! Tā turpināt.

50003. viesis 17.novembris 2002 13:02
0 0 Atbildēt

Auto izskatās es teiktu " BEZ VĀRDIEM"

56703. viesis 24.decembris 2002 12:26
0 0 Atbildēt

Vienkaarshi super!!! Viens no skaistaakajiem AUDI 80, kaadi ir redzeeti.

61470. viesis 27.janvāris 2003 18:22
0 0 Atbildēt

Un pret cik graadiem tad tagad nomainiiji, 360? :)

61843. viesis 30.janvāris 2003 9:24
0 0 Atbildēt

Vecā bija 280 garādi, tagad ielikta pārtaisītā standarta - varētu būt kādi 260 grādi, orģināla audi sadalenei uz izplūdi ir ~ 235 grādu leņķis, tādēļ arī jaudas diapazons ir zemākās robežās.

62249. viesis 1.februāris 2003 19:28
0 0 Atbildēt

Bet to izpluudes kolektoru tepat Latvijaa kaads veidoja, vai pasuutiits no aarpuses? Cik vins izmaksaaja?

62626. viesis 4.februāris 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Izplūdes kolektoru taisīju tepat Latvijā, un toreiz tas izmaksāja kādus 40 latus, pamatne pie galvas 15 lati un pašas bikses ieskaitot materiālus 25 lati.

62960. viesis 6.februāris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

Tie paši draugi taisīja, vai pats, vai arī kādā trešajā kantorī? Citiem vārdiem - tā ir cena "pa draugam" vai "oficiālā"?

62970. viesis 6.februāris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

P.S. Izplūdes kolektora materiāli kādi - tas pats, kas standartā, vai arī tās plāno, bet cieto, sieniņu trubas?

63106. viesis 7.februāris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Cena pa draugam. Kolektora trubas no APE Motors bodes, tur var nopirkt dažādu liekumu konfigurācijas. Ja pareizi atceros, tad sieniņu biezums bija kādi 1,2 mm. Kad kārtigi nogāzē, tad haube karsta, tādēļ arī nācās domāt par dzesēšanu un izgriest haubē caurumus.

64481. viesis 14.februāris 2003 17:30
0 0 Atbildēt

Nu, paldies par info. Cik nopratu, tie paziņas tāpat cauru gadu aizņemti. Bet par trubām APĒ nezināju.

71443. viesis 22.marts 2003 18:47
0 0 Atbildēt

ZEEL KA ES TEV AR SAVU AUDI90 IELIKSSU KLOKI KAA NOGRAB!!!!!!UN KAS TAS PAR AUDI JA NAV 5 STOBRU DZINEJS???????????4 STOBRU DZINEJS IR FUFELS,TURKLAAT SKANJAS ARII NAV,BET NO AARPUSES TAA TIIRI NEKO!!!!!!!!

71445. viesis 22.marts 2003 19:15
0 0 Atbildēt

Viesi ko tu atkal telo.

71446. viesis 22.marts 2003 19:16
0 0 Atbildēt

Audi reali rulle.

71447. viesis 22.marts 2003 19:16
0 0 Atbildēt

Audi reali rulle.

71448. viesis 22.marts 2003 19:19
0 0 Atbildēt

Eu kads pardod audi coupe kvatro 2,0I.

71449. viesis 22.marts 2003 19:24
0 0 Atbildēt

ZBH es tadus taisu tev tas izmaksas 50 ls

75881. viesis 26.aprīlis 2003 14:32
0 0 Atbildēt

Auto ir jābūt tādam, lai varētu normāli pārvietoties un nepalikt uz ceļa dēļ defektiem - tātad katra lieki ieskrūvēta skrūve vai pielikta detaļa ir debīlisms.

150Zs jauda - kam tas ir vajadzīgs?

76171. viesis 29.aprīlis 2003 22:53
0 0 Atbildēt

Viss jau ir ok,bet kur lai dabun savam Audi 2.3 ''zirnekli''

85445. viesis 4.jūlijs 2003 12:15
0 0 Atbildēt

Jautaajums saimniekam.

Faaras, cik saprotu ir S2, izskataas jaunas!

Ja lietotas, tad cik maksaaja?

Vai bija probleemas ar lukturu iemonteeshanu?

106075. viesis 25.novembris 2003 22:02
0 0 Atbildēt

To viesis 29.04.2003.

Audi 2.3 zirnekli vajadzes taisit pasam. Nem 5 garas trubas un megini to visu salocit. Tads pasakums ir izdarams, tas ilgst apmeram 1-2 nedelas, bet rezultats... prieks 2.3 bus zveeraa. Ja ir interese, uzsit uz arne@parks.lv

a90

109729. viesis 28.decembris 2003 19:16
0 0 Atbildēt

a kur autors ir izracis shitam motoram zirnekliiti? tas tak AAD ja?

111128. viesis 14.janvāris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Autors! Zirneklis tika saražot pašu spēkiem, bet motors ir ABK

111131. viesis 14.janvāris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

Autors! Ar šo autiņju 2003. nobraucu tikai 5000 km, parasti pārvietojos ar citu auto, šis ir palicis priekam. Pērn vēl uztaisīju čiptjūningu, parametri vēl nedaudz uzlabojās, cēliens no 0-100 ~ 9,5 sek. ieliku xsenon tuvās gaismas (baigi laba redzmība). Esmu nedaudz spiedīga situācijā un meklēju kādu interesentu, kurš gribētu šo vienīgo exemplāru uzturēt pie dzīves, cena ap 4500,- eiro.

111241. viesis 14.janvāris 2004 22:01
0 0 Atbildēt

nu neko forsi......cik tev maksaaja virzuli?

111439. viesis 16.janvāris 2004 12:34
0 0 Atbildēt

Virzuļi, cik atceros, bija kaut kas ap 260,- ls, pasūtīju ape motors.

129985. viesis 9.jūnijs 2004 15:08
0 0 Atbildēt

Labais!!!!!!!!! Var redzeet, ka cilveeks zin ko dara.

145988. viesis 1.novembris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

perfekti veikts... pasam ir audi 90 ar 2.3l gribu ko uzsakt!!!

153239. viesis 31.decembris 2004 16:08
0 0 Atbildēt

audiparty:luukas shim audi uz HOODa smukas,nekur taadas veel neesmu redzeejis:respect!

153262. viesis 1.janvāris 2005 4:20
0 0 Atbildēt

nju taadus jokus veel neesam redzeejusi! senna tu par to kaartiigi padomaa! tad jau mans ziguliits ir par75% labaaks nekaa taws audiks. redzeetu tu manu tjuuningu. bet nu gan viss buus labi!

157218. viesis 14.februāris 2005 10:57
0 0 Atbildēt

cik apmēram maksā audi b4 sakarīgs body kit? un atseviski prieksējais spoilers? šis izskatās tiešām reāli. ja kāds var atbildēt par cenām, raxtiet uz oose@inbox.lv

179297. viesis 18.septembris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

kada jega vispaar skruveet to 2.0 nemotoru ???????

197462. viesis 6.aprīlis 2006 23:29
0 0 Atbildēt

mans vecai audi 100 galigi labi saglabajies vins irmazlietots nostavejis ilgi garaza apmeram 10gadus maz esmasinu remonteju

206648. viesis 20.jūlijs 2006 21:47
0 0 Atbildēt

Ja grib jaudu nem V2,8

206649. viesis 20.jūlijs 2006 21:50
0 0 Atbildēt

Ai ai nem kaut 4,2l bus tev jauda bus tev paterins

231600. viesis 10.aprīlis 2007 14:43
0 0 Atbildēt

Taa kaa ma ir taadapati B4 varu teikt ka vinnasdeell izdariits ir daudz un tas ir labs raadiitaajs.

240728. viesis 14.augusts 2007 9:52
0 0 Atbildēt

apbrīnoju šito tūnētāju uzņēmību un cik tas neprasa laiku?!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti