Trakie motociklisti uz Valmieras šosejas 77

 
6.septembris 2002 15:34

Nesen, svētdienas pēcpusdienā, braucot no kapu svētkiem Valmieras rajonā, piedzīvoju šādu gadījumu. Ceļa posmā aiz Inciema, kur ir garš, taisns gabals, mierīgi, akurāti ar savu 1992.gada Volkswagen rullējām uz 80-85 km/h Rīgas virzienā - pie stūres bija mana mamma...

Paskatījos atpakaļ - redzu, ļoti lielā ātrumā ciešā kolonnā nesas 6-7 motociklisti. Knapi paspēju mammai pateikt, ka bīstami tuvojas motociklistu bars, lai ietur stingri taisnu braukšanas virzienu - šie jau garām. Manā vērtējumā motociklistu ātrums bija ap 130-150 km/h. Taču pēc kāda kilometra redzu - visa trako motociklistu kolonna apturēta, jo sānceliņā stāvēja ceļu policija, kas bija savu uzdevumu augstumos. Labi, ka mums ir ceļu policija, kas cīnās ar pārgalvīgo braucēju patvaļu. iAuto lasītājs ar vadītāja stāžu kopš 1987.gada
 
Visi komentāri
 
37316. viesis 6.septembris 2002 15:37
0 0 Atbildēt

Izklauses peec Peksis :D 130-150km/h diezgan nezjeeliigs aatrums :P

37317. viesis 6.septembris 2002 15:40
0 0 Atbildēt

Motociklisti ir pretīga tauta. Īpaši kretīni ir Free hawks klubs (varza).

......

37319. viesis 6.septembris 2002 15:42
0 0 Atbildēt

SLAVA PSKP !

37320. viesis 6.septembris 2002 15:43
0 0 Atbildēt

braucejiem kuri uzskata 130-150 par AUGSTU vinkarsi jasez majas, tapec ka celas ir loti BISTAMAS lai brauk ara!!! Ipasi mocim, tas ir cruiz atrums! fuj, nu un cilveki...

37321. viesis 6.septembris 2002 15:50
0 0 Atbildēt

18Tpower:

Vai tu traks!! :P Ko tu runaa, lab, ka veel policisti bija :D, a to kas zin, veel 1992. gada WV buutu sasparojies un saacis ar lidot aatraak par 80-85km/h Uhhh, Dies pasarg ;)

37323. viesis 6.septembris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

Nu jau, nu jau! Gribetu redzet kadu motociklistu kurs pie 150 km/h reage uz menta zizli un saprot to, ka finisa liniju pec kuras ir jaapstajas! Pat autovaditaji virs 150 aizmirst par mentiem!

37324. viesis 6.septembris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

Laiks:

:-))))))

37325. viesis 6.septembris 2002 16:03
0 0 Atbildēt

tie motociklisti viennoziimiigi ir kroplji, braukaa bezjeedziigi aatri...

man ar viens taads krupis gandriiz ielidoja uz talinas shosejas purnaa, turklaat shis brauca pa preteejo joslu man pretim, knapi paguvu stuuri pa kreisi paraut...

a ja es tajaa briidii butu meegjinajis cigareti aizpiipeet?

kas tad?

tad buutu pzd...

tpfu...

________________________________

skaabais

37326. viesis 6.septembris 2002 16:08
0 0 Atbildēt

Aha, ka mochi nesaas tad tieshaam labaak tureet taisno virzienu... laikam lai nesashuupo vai hvz kapeec... kaas var man paskaidrot? Un vilkties uz 80 - 85 pa valmieras shoseju.... varbuut tomeer ir labaak maajaas seedeet un pasham ar savu vilkshanos neradiit bistamaas situaacijas uz celja?

Baigi neticaas tas ka valmieras CP buutu tureejushi tos mochus.. Nu vismaz ja arii megjinaatu ta neviens nestaatos, jo valmieras cp paarvietojas ar ritiigi veciem shrotiem. Cik zinu, vieteejie celju dauzonjas jamos pat iisti pieree nejem.

Starpcitu, par valmieras cp. Sen atpakalj vinji mani notureeja uz shosejas... par aatrumu 101 km/h. Es aiz paarsteiguma saaku pat smieties. Naacaas shkjirties no 5 Ls ar kviiti.:DDD

37328. viesis 6.septembris 2002 16:09
0 0 Atbildēt

Nu, nu mocim 150 nekas nava. Pat es ar savu uztūnēto skūteri uz 110 mierīgi braucu. Nez ko tad teiktu šis VW braucējs?

Galvenais, ka skūterim nevajag numuru, tātad arī sodus maksāt!!!

37329. viesis 6.septembris 2002 16:10
0 0 Atbildēt

tpfu, sorre, stuuri pa labi paraavu...

vakars...

virzieni saak jukt.. :)))

__________________________

skaabais

37330. viesis 6.septembris 2002 16:10
0 0 Atbildēt

Seedeesim maajaas un neljausim tiem m-ciklestiem muus nobraukt !! :DD

Kaa man ar gribeetos taadu mociiti :)) Ar ko vareetu safiem 150-170 mieriigi uzvilkt. Raxta autors atkal vareetu trakot.

Ielas "iemiitniekus" (auto&m-cikletus) vareetu salidzinaat ar ietves "iemiitniekiem" (divritenji&gaajeeji), normaali autovaditaaji, dazji kaa shis, normaali gaajeeji un nervozas bubinoshas tantinjas, kas vaimina, ka tik nu tas jaunais paargalvnieks ar divritenis mani no kaatiem nenones, vai Dies, vai Dies utt., un taa veel jo projaam ;)

Saglabaajam veesu praatu un veseliigu sapraatu :D

37331. viesis 6.septembris 2002 16:14
0 0 Atbildēt

Ja Autors ir opaps, tad kāda ir viņa māmiņa?

37332. viesis 6.septembris 2002 16:15
0 0 Atbildēt

opaps kvadraataa

37334. viesis 6.septembris 2002 16:18
0 0 Atbildēt

vai tad tie 'trakie brauceeji' maisiija tev braukt, lika bremzeet vai strauji mainiit braukshanas virzienu? nee!

un gan jau ka pie mentiem pashi noleema piestaat, tipa 'ko juus mums varat izdariit!' :).

37337. viesis 6.septembris 2002 16:23
0 0 Atbildēt

svabodu Rubiku!!!!!!!!!

37340. viesis 6.septembris 2002 16:47
0 0 Atbildēt

viesis 2002-09-06 16:23:53:

Labi ka veel ne svabodu pizjikam :D

37343. viesis 6.septembris 2002 17:00
0 0 Atbildēt

Te raksta autors. Atsevišķiem lasītājiem atbildēšu.

Viesis plkst. 15:40:43: Jums piekrītu.

18Tpower: Nepiekrītu. Konkrētajā ceļa posmā atļautais maksimālais ātrums ir 90 km/h. Uzskatu, ka tas arī jāievēro. Ja ar motociklu ir vēlēšanās braukt ātri, to var darīt citās valstīs, kur tas ir atļauts - piemēram, pa Vācijas autobāņiem. Latvijas ceļu apstākļi no veselā saprāta viedokļa nepieļauj braukšanu ar ātrumu 130-150 km/h.

MATI_Coupe: Motociklisti no sava trakā skrējiena apstājās visai organizēti, jo man liekas, ka viņi no sānceliņa laukā nākošo ceļu policistu pamanīja jau laikus un izbijušies sāka bremzēt.

Viesis 16:03:18: Uz Tallinas šosejas cigareti aizpīpēt intensīvas satiksmes apstākļos ir riskanti. Labi, ka pamanījies izvairīties no motociklista.

37348. viesis 6.septembris 2002 17:07
0 0 Atbildēt

Cik traki-pretiigi pareizi :)) Bik shermulji no taadas pareiziibas, bet ko ta citu veel vajag, ieveerot likumus un uz prieksh ;)

37351. viesis 6.septembris 2002 17:19
0 0 Atbildēt

Manuprāt CSN aizliedz arī pārvietoties nepamatoti lēnām.

Nu johaidī, kad šitādi pilnīgi auni sapratīs, ka auto, kas pa šoseju brauc uz 80kmh ir sevišķi augstaš bīstamības objekts, jo ir pietiekami daudz braucēju, kas vēlas braukt vismaz atļautos 90 kmh. Tas nozīmē bezgalīgi daudz apdzīšanas manevru, bet katrs šāds manevrs ir mazītiņa bīstama situācija.

Nu nelien uz šosejas, ja nevari pavilkties!

Un liec mierā močus, viņiem kreisēšanas ātrums 130 kmh ir pilnīgi normāla lieta.

Jāpiebilst, ka ceļi tiek remontēti, transporta līdzekļi tiek nemitīgi pilnveidoti, bet mūsu CSN nez kādēļ iestrēguši žiguļu ērā. Un tad uzrodas šādi, piedodiet, garā vājie braucēji, kas nav spējīgi paši novērtēt situāciju uz ceļa un nerespektē citu braucēju vērtējumus un riskus, bet gan spēj tikai iemācīties dažus ciparus no CSN grāmatiņas.

37352. viesis 6.septembris 2002 17:20
0 0 Atbildēt

btw man šķiet, ka šis materiāls ir paša cien. iauto redaktora darbs - lai izprovocētu komentārus.

37353. viesis 6.septembris 2002 17:21
0 0 Atbildēt

Kaut kāds idiotisms - uz kāda pamata aizstāvēt tos motocikletistus?! Viņiem pat ir prioritāte par brīvu vandīties Vecrīgā. Bet pa šosejām lai tik rullē kā mēs pārējie,

/ ikdienas viesis/

37354. viesis 6.septembris 2002 17:23
0 0 Atbildēt

Dārgais raksta autor!

Redzi, ja ne reizi mūžā neesi braucis ar motociklu, tad nerunā par tēmu, kuru nemaz nezini un nepārvaldi.

130 - 150 motociklam ir aptuveni tikpat drošs un liels ātrums, kā Tavi 80-85.

Nelielai informācijai normālam mocim 0-200km/h ātruma attīstīšanai ir nepieciešami ~ 400 metri, ceļu segums šinī valstī protams nav tas labākais, taču tas uzskatāms par piemērojamu tik niecīgam ātrumam, kāds ir Tevis nosauktie 150km/h.

Par izbijušos motociklistu un CP, diezgan ilgi smējos, parasti policija aptur, lai uzdotu jautājumus, kas līdzīgi ziņkārīgu puišeļu jautājumiem...

37357. viesis 6.septembris 2002 17:32
0 0 Atbildēt

- ārprāts!!!!

- nesties ar tādu ātrumu 130 km/h! Tik nežēlīgs ātrums. Kur vispār tā var saskrieties! Ej nost !

:) (ierēcu)

37358. viesis 6.septembris 2002 17:39
0 0 Atbildēt

Ļ. cien viesis 2002-09-06 17:20:14, varu pietiekami droshi apgalvot, ka iauto redaktoram pietiek arii cita kaa ko dariit nevis sacereet falshus staastinjus - varbuut pats esi autors, ja jau neparaksties...?

37360. viesis 6.septembris 2002 17:45
0 0 Atbildēt

37361. viesis 6.septembris 2002 17:46
0 0 Atbildēt

Mochi jau tam arii domaati, lai ar tiem brauktu. Un aatrums ljaudiim meedz buut asiniis. Bet menti - maitas.

Zane

37364. viesis 6.septembris 2002 17:55
0 0 Atbildēt

piekriitu: viesis 2002-09-06 17:19:19

37367. viesis 6.septembris 2002 18:02
0 0 Atbildēt

To viesim 2002-09-06 17:19:19

- ēēē visam piekrītu, tik nebrauc virsū žiguļiem, jo redz pats ar tādu pārvietojos un personīgi es draudus neradu apkārtējiem ceļu stiksmes dalībniekiem.

- visu nosaka blīve !!!

37369. viesis 6.septembris 2002 18:04
0 0 Atbildēt

Lai taču skrien kam jāskrien....nevaru iedomāties baiku braucot uz 90 km/h.To kā viņi tiek galā ar CP,tas lai ir viņu ziņā;D

37374. viesis 6.septembris 2002 18:22
0 0 Atbildēt

Sveiki, tauta!

Sorry, veči, bet es neieredzu 2 neandertāliešu sugas - taxistus un motociklistus. Tik naglu un pārgalvīgu tautu neesmu redzējis, kaut viņiem vieglas.....Ir, ir pa kādam zolīdam braucējam, bet šitie pippuki, kas krustojumā uzrauj ratā un tā klunkurē līdz nākamajam krustojumam...ja iznesās kāds bērnelis, ar autiņu vismaz vari mēģināt sabremzēt, ar šitie jefiņi...CP-sti tad jau ir labāki, daudz labāki.

Cienījamie menti! Drāžiet šitos pļekšķinātājus uz nebēdu (un mūs ar nedaudz)!

37375. viesis 6.septembris 2002 18:25
0 0 Atbildēt

Braucu ar Hondu HRV un uz moča nebraukšu, kaut arī autiņa un motocikla koras ir 14 gadus.

37383. viesis 6.septembris 2002 20:51
0 0 Atbildēt

Akal pumpainie tīņi sprēgā!130 -sūc,150-sūc, a vo170-kūls!Jenoti nespront ka pancene sanāk arī pie 50km/h.

večux

37392. viesis 6.septembris 2002 21:54
0 0 Atbildēt

Avaarija var buut i uz 60 i uz 160 un ja ir normaals vaagjis un kaartiiga bliive tad aatrums vairs nav tik svariigs... visaadas *******njas var notikt pie jebkaada aatruma... ir bijis arii kad lielaa steigaa ar autinju vaaleets cauri Siguldai uz 120... bet tas nu taa... kad reaali jaasteidzas.

37396. viesis 7.septembris 2002 7:01
0 0 Atbildēt

To: viesis (skaabais) 2002-09-06 16:03:18

A ko tu rauj uz kreiso pusi, kad tev brauc virsu?

Gribu lai tev veel cits iebrauc purnaa?

37401. viesis 7.septembris 2002 10:35
0 0 Atbildēt

jaa mani arii tai pashaa vietaa panjeema :( 180 km/h es gan biju uz 4 ripuljiem :)

Jautaaju mentiem a kur lai ta paskrien veel? taa bij man vieniigaa taada reaali paaredzama un ideaala vieta! Shie atbildeeja ka vaigot uz jurmalas shosejas tur vairaak nestaavot :p :)

37402. viesis 7.septembris 2002 11:45
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu tiem, kas saka, ka mociem 150 nav nekads atrums. Mocus parasti netur vispar, jo nokert tacu vinus nevar. Skaidrs, ka gandriz visu motociklisti ir donori, jo ja tad atruma sanak kaut mazaka kludina, tad.... Maisnai vismaz ir visadi airbagi un citas ficas, kas var vaditaju pasargat no visadam hu1nam.

to gg, cik smakasaji, kad tevi uz 180km/h panema? Tiesibas neatnema?

37403. viesis 7.septembris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

a kapeec mamma pate spoguljos tos mochus nepamaniija??? ja pareizi atceros ta autoskolaa man maaciija ka shoferiitim visu laiku jaaredz kas notiek 360 graados apkaart vinjam :) taa ka nedirsiet mochiem virsuu, ja pashi neesat gatavi braukt droshi!!!

riexc

37404. viesis 7.septembris 2002 12:46
0 0 Atbildēt

Nju nezinu nezinu, kas te par ko iespringt, mocis gan ieskrienas labaak par auto gan arii apstaajs krietni aatraak, ja vajag, taapat arii ir krietni manevreetspeejiigaaks. Un ja kaadam patiik lauzt kaklu raujot krustaa rataa, tad taa jau ir vinja pasha dariishana. Un ja kaac velkaas paari, nu nezinu, liekas, tiem kam deg zalajais nevareetu traapiities shaadam celjaa, jo galu gala tachu kaajaamgajeeji paarvietjas paraleeli shadu tipu kustiibas virzienam, bet savukaart pagriezjoties IMHO buus gruuti braukt rataa. :))) Protams netabalstu shaadus izgaajienus, bet nu arii iipashi neiespringstu, jo galu galaa tikai pashi var ciest.

37410. viesis 7.septembris 2002 14:55
0 0 Atbildēt

pats braukaaju rataa, savus 300 m varu noripinaat :) uzskatu ka to var dariit tad ja priekshaa nav mashiinas un arii neprognozeejamie gaajeeji ir mazaak uz celjiem, bet kopumaa shovs labs.

Bet par idiotiem uz celjiem (bremzeem) man nesen gadiijaas viens lohs, kas no marijas ielas no daugavas puses uz merkelja ielu griezjoties bremzeeja jau pie mirgojoshaas papildsekcijas (ja buutu braukushim tad veel viena mashiina aiz manis veel buutu mieriigi tikusi paari). Labi ka es paredzeeju ka tas lohs taa vareetu dariit, citaadi buutu dibenaa :( peectam uztaureeju shim aazim, tas gandriiz aizbrauca paari pie zaljaas taisnaas bultas.

Besii bremzes uz celjiem, kaut gan pats nelidoju.

37416. viesis 7.septembris 2002 18:57
0 0 Atbildēt

Nu visi baigi gudrie atradusies...

Es ar moci nebraucu un nebrauksu tikmeer, kameer neatradiisies nauda, kas nepieciesama pasam mocim, labai kiverei un tad veel kombinezonam, ar kuru kriitot vareetu normaali pasljuukt, tipa, lai peec kritiena vareetu pastuureet ar kaajaam, rokaam, lai ar galvu stabaa neiesliideetu.

A bet vispaar bremzes ir tie, kuri brauc uz 110, liidz galameerkim aizbrauc par 5 min aatraak un pateeree 5 l uz 100km vairaak, nekaa braucot ar 90 km/h.

Veel forshi skatiities uz lohiem, kas neesaajas pa soseju, lai pie iebrauksanas riigaa iestaatos ne tajaa joslaa... un rezultaataa taapat ir aizmuguree.

Taatad, galvenais ir nevis mocis, autinjs vai zirgspeeki, bet galva.

37420. viesis 7.septembris 2002 19:53
0 0 Atbildēt

NORMAALAM MUUSDIENU MOCIM 130-150 nav nekaads veeraa njemams aatrums, JO IIPASHI UZ SHOSEJAS!!!

37421. viesis 7.septembris 2002 20:05
0 0 Atbildēt

Nu tas , ka autors ir Peksis , tas pat ezim skaidrs , vienigais mierinajums , ka vismaz vina muterite nebremze , brauc uz 85!! Peksa vmax ir 77,5 km/h

Izbrinu izraisa mocu apstasanas . Daudz gadus biju mocists un nekad nestajos , abas reizes ,kad mani sasnoreja , biju noravis uz mutes , citadi h kad stajos .

Nu B@#$% cik var fluutiit negribi braukt ka cilveks , nebrauc , pavacies pa labi un lauj lai citi brauc kur siem jabrauc ar to atrumu , kuru var atlauties naudas vai iemanu zina .

Nu @#$$%%%^ vazajas tadi nespejnieki -Peksi un izraisa avarijas situacijas .

Real Varnu ielas Republikanis

37424. viesis 7.septembris 2002 22:32
0 0 Atbildēt

Nafig, viņiem jānesās ar tādu ātrumu.

Tie motociklisti ir gatavie klauni uz ceļa (lohi).

37427. viesis 8.septembris 2002 9:19
0 0 Atbildēt

opi, bleidž, atslābsti izlasot tavu raxtu man radās iespaids ka tavas zināšanas par moto- cikletiem aprobežojas ar Emmītēm, Āžiem un jubiļeikām, cik saprotu tev tuvojas otrā jaunib`, nu ta sajem riktīgi dūšu, biki piekrāj (gan jau mamma arī ko piešpricess), un nopērc sev vien kārtīg` baiku !

Paliks vieglāk, i šitād`s rakstus a vairs negribēsies raxtīt.

37433. viesis 8.septembris 2002 11:00
0 0 Atbildēt

kas tas par aatrumu 150 - aatrums saakas peec 220 kautkur...

37434. viesis 8.septembris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

Raksts diezgan uzjautrinošs. Mocis brauc 130 km/h - nu un kas tur īpašs, normāls ātrums. Un tie kas velkas uz 80 km/h ir baigie malači. Lai tādus apdzītu tiek apdraudēta satiksme, labk lai brauc uz 100-130 km/h tie vismaz netraucē pārējiem (izņemot dažus eksemplārus, kuri lido un īpaši nedomā, jo vienkārši nav ar ko, par pārējiem).

Un piestūres sēdēja mamma -cik jauki.

37438. viesis 8.septembris 2002 11:38
0 0 Atbildēt

Nu kur tad palika alkas peec taisniibas??? Cik tad ir atllautais aarpus apdzivotaam vietaam???

37439. viesis 8.septembris 2002 11:41
0 0 Atbildēt

Aptur- slikti. Neaptur- ari slikti. Kaa tad butu pareizi un labi???

37442. viesis 8.septembris 2002 15:09
0 0 Atbildēt

raksta autoram -

mulkjadesa tu :) un tu domaa ka tava mamma velkoties uz 80 ir daudz labaka par tiem mocistiem? man liekas ka nav vis... jo dazhreiz intensiivaa satixmee ir japieliek puules lai taadu apdziitu (tas gan atkarigs no mashinas). nu kaada velna peec vinja nevareetu braukt 90-100, ja paredzetais atrums ir 90? jo +10 ir pilnigi ok: menti nestaadina, citiem satixmes dalibniekiem arii netraucee. ok, lai nebrauc uz 100. 90 lai brauc. ar buus labi. bet nu ne 80.

un tas ko tu tur raksti kaa tu pabridinaji savu muteriiti: tipa turi stuuri ar abaam rokaam un taisni... nu bljin veciit ;)))

juus abi tur savaa passaataa neesat pratu izkuukojushi?

preciza taisnvirziena kustiiba ir jaaietur visu laiku, nevis tikai tad kad mochi brauc garaam.. jeb kaa sanaak - tipa ja ir tuksha shoseja tad jus ar savu passaatu uz 80 zhlangajaties no vienas puses uz otru?

piedo vecais, bet man liekas ka juusu duets ir biistamakaaks par tiem mochiem... ;))

---

kristapz

37443. viesis 8.septembris 2002 15:30
0 0 Atbildēt

Aj nu lieciet mieraa motociklistus. Vinji tach arii steidzaas uz kapu sveetkiem :))

Smilga

37444. viesis 8.septembris 2002 15:32
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka - miikstie ka apstaajaas......, bet gudriniekiem kas d**š par to ka mocisti ir sliktie, izskataas ka nekad nav bijis un nebuus mocis .

E.

p.s. uz siguldu braucot arii ar autinju var normaali atvilkt liidz 270 ja kas...

37451. viesis 9.septembris 2002 2:05
0 0 Atbildēt

270!!?!??

Kas tas pa autinju buutu?

cik taadi vispaar Latvijaa ir kas var paarsniegt 250, nerunaasim ka lielaakaa dalja paliek ap 200. Es pats esmu spiedis ar 99. gada lielaas klases sedanu pz Juurmalu testam liidz 210, bet nu sorryy, kljuva taa neomuliigi un uzskatu ka Latvijas celjiem autinjam normaals aatrums ir 100-140 (runa iet pa shosejaam aarpus apdziivotaam vietaam)...

(tikai manas domas...)

P.S. A-ha bija galiigi garaam :(

37454. viesis 9.septembris 2002 8:58
0 0 Atbildēt

Nu ja. BMX - tātad neko ātrāku par riteni Tev nevajag. Tu esi viens no tiem kretīniem, kurš traucē satiksmi, un vēl gudri muld. Sēdi uz ričuka un nelien mašīnā. Vēl Tu esi arī no tiem auniem, kuri ieraugot CP ierauj asti kājstarpē un bremzē. Atņmet Tev tiesības vajadzētu un Tavai mammai uz mūžu. VIzini viņu ar riteni.

37457. viesis 9.septembris 2002 8:59
0 0 Atbildēt

Nu traki ir tie mocisti, kuri nesas nežēlīgā ātrumā. Pie tam ja nemāk braukt un gribas pazīmēties. Viens tāds manam vāģim ielika pakaļā, ka neskatās kur brauc un nesaprot kāds uzrāviens mocim pagriežot gāzes ručku ta krietnāk. Un CP varētu stingrāk tādus braucējus ņemt priekšām :-)

37467. viesis 9.septembris 2002 9:48
0 0 Atbildēt

klau, tauta, sevišķi tie, kam OOOO, - bet raksta autors BMX tak to sarkano audi pēdējā OOOO pasākumā Pitragā nošķīla un pats slimnīcā kādu laiku atpūtās, jeb es kļūdos?

37469. viesis 9.septembris 2002 9:49
0 0 Atbildēt

Man ikdienā sanāk gan paskriet ar 750 cm3 žileti, gan 2.3 litru audi. Un jāsaka ka tādi lohi kā raksta autors ikdienā kaitina. Jo auto kurš velkas ar 80 km/h vietā kur pat atļauts ir 90 ir potenciāls CSN izraisītājs, jo tāds ir jāapdzen. Ar moci jau viegli - žiks un esi jau garām, bet ar četriem riteņiem tomēr ir grūtāk. Un par to "uzmanies" tas točna ir pilnīgs sviests - vadītājam ir jāuzmanās visu laiku. Kad braucu ar moci, tad nekad neesmu pārliecināts ka tas auto kas man ir priekšā mani redz, kaut arī viņš varbūt izbāzis galvu pa logu un lūr uz mani. Tāpēc ļoti silti iesaku - autovadītāj- ieskaties regulāri kreisajā spogulī un galvenais kad taisies nogriezties pa kreisi obligāti paskaties spogulī un ieslēdz pagriezienu!!! (Vispār jau tā ir strandarta procedūra - pagrieziens, skatiens, manevrs). Jāsaka ka pārāk bieži to vadītāji neievēro.

37471. viesis 9.septembris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

vai šis raxts tika ievietots, lai autoru visi lamātu par lohu, kas pilnībā atbilst patiesībai? Tā vien liekas, ka iauto redakcijai šorīt nekādu ziņu nebija, un tāpēc tika ielikts šitāds sviests...

37489. viesis 9.septembris 2002 10:28
0 0 Atbildēt

BMX - vai tu neesi tas krutais kas Audi tusaa sasita auto? Peec shitaa gadiijuma mutere vairs neljauj pasham braukt?

Vispirms iemaacies braukt un tad taisi virsuu citiem... Turklaat vilkties pa shoseju ar 85 ir baigaa cuuciiba.... Atlajutais ir 90, tad tik arii brauc!!!!

37492. viesis 9.septembris 2002 10:30
0 0 Atbildēt

vaiiiiiiiiii nevaru. eu Juus, kam 130 150 170 suuc! pa kurieni Juss visi velkat??? katru viikendu defileejot pa LV shosejaam es taa arii nevienu rakjeti neesmu redzeejis!

37509. viesis 9.septembris 2002 10:53
0 0 Atbildēt

Man patiess prieks, ka garīgi slimajiem ir piekļuve pie interneta, lai nejustoas pārāk nepinvērtīgi :) Tikai tā es vērtēju apgalvojumu, ka ja atļautais ātrums ir 90, tad visi kuri nebrauc vismaz 95-110 ir ********.

37531. viesis 9.septembris 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Es arī svētdienas rītā piedzīvoju līdzīgu gadījumu. Ceļa posmā aiz Inciema mierīgi, akurāti rullēju uz 130 - 150 km/h Rīgas virzienā, apdzenu kādu apm. 1992.gada Volkswagen, taču pēkšņi redzu, ka ceļu policija ir savu uzdevumu augstumos. Nācās ziedot 20 Ls cīņai ar pārgalvīgo braucēju patvaļu...

37533. viesis 9.septembris 2002 12:09
0 0 Atbildēt

Sēžot CP mašīnā, gadījās vot kādu prikolu pieredzēt. Brauc pretī mašīna, ments paņem uz radara - 95 kmh. Nu neko, mērīs vēlreiz. A šoferīts pa to laiku ieraudzījis CP un automātiski liek pa bremzēm. Uz radara parādās 60 kmh. Menti reāli norēcās.

37550. viesis 9.septembris 2002 13:34
0 0 Atbildēt

viesim 2002-09-07 14:55:32

Nav ko lamaat cilveekus par bremzeeshanu pie mirgojoshaas papildsekcijas. Pashu nesen teikaa iz@#$a par grieshanos pie veel mirgojosha zaljaa. Polichapraat tas vairs nemirgoja un rezultaataa shkjiiros no 15Ls. Peedeeja laikaa par sho biezhi vaktee, taapeec arii labaak staajos pie veel mirgojosha nekaa ietaupu paaris sekundes.

37552. viesis 9.septembris 2002 13:37
0 0 Atbildēt

Par 80-85km/h uz laba celja gaishaa laikaa gan vajadzeetu sodiit vismaz ar 5Ls par punktu 'citi CSN paarkaapumi'.

37556. viesis 9.septembris 2002 13:49
0 0 Atbildēt

viesim 2002-09-09 13:37:26

Man Tevis žēl, ja Tu domā to pašu ko raksti!

37586. viesis 9.septembris 2002 15:31
0 0 Atbildēt

Rodas iespaids, ka tie lielo aatrumu aprakstitaji ir krietnu laiku pavadijusi pie datora spellu zaale un top speed ir sasniegts ar plevi no kalna :)

37600. viesis 9.septembris 2002 16:04
0 0 Atbildēt

to: atom1c 2002-09-09 02:05:39 270!!?!??

S6 4,2

Par A-ha piekriitu 100%

E.

37637. viesis 9.septembris 2002 18:01
0 0 Atbildēt

Damn, s6...

nu jaaa......

bet vai ta tev vinjam elektroniskais aatruma limiters nav?

burbuli, man tevi un paaris viesus te tieshaam zheel... es ar nevar saprast kur taadi rodas... :)

37672. viesis 10.septembris 2002 8:54
0 0 Atbildēt

to: viesis 2002-09-09 18:01:08

Laikam jau no tādiem, kas nebrauc pirmo gadu desmitu, piekam ar ļoti atšķirīgiem auto :)

37946. viesis 10.septembris 2002 16:59
0 0 Atbildēt

Pa kādu trajektoriju brauca mamma pirms brīdinājuma braukt taisni? :D

37976. viesis 10.septembris 2002 21:14
0 0 Atbildēt

Te raksta autors.

Uupizz: Manis aprakstītais gadījums nebija Valmieras rajonā, bet Rīgas rajona tālajā galā. Ja Valmieras rajonā ir tā, ka ļaunprātīgie noteikumu pārkāpēji ,,spļauj virsū,, ceļu policijai, kas dara savu darbu, tad ir bēdīgi... Liekas gan, ka Uupizz par to ir prieks, ka pārkāpēji ignorē ceļu policiju, taču viņš nepadomā par to, ka pārgalvīgie braucēji apdraud arī viņa drošību...

Tas, ka mana mamma brauca ar 80-85 km/h, manuprāt, bija pareizi. Viņa gadā nobrauc tikai ap 1000 km, auto vadīšana viņai nav ikdienišķa lieta - nevar gribēt, lai viņa dikti ātri nestos.

VValdis: Nē, apdzenošie motociklisti mums netraucēja. Mana raksta ideja bija - labi, ka ceļu policija kaut cik izķer tos ātros braucējus, tad pārējiem uz ceļa ir drošāk.

Atom1c vispār būtu labāk no kauna nolīdis maliņā un paklusējis - pats taču nesen iztaisīja avāriju Jūrmalā, ieskrienot kādai dāmai aizmugurē.

Viesis kristapz no 8.septembra plkst. 15:09:35: Tavs komentārs riktīgi uzjautrinošs - paldies! Tikai mēs nebraucām ar Passatu - ne visi 1992.gada Volkswageni ir Passati.

37977. viesis 10.septembris 2002 21:16
0 0 Atbildēt

100% piekrītu Burbulim.

38238. viesis 12.septembris 2002 1:14
0 0 Atbildēt

Ahā, protams tas bija Peksis. BTW, ko tā maini nikus, tāpat stils nodod.

Skaidrs arī tas, ka ārpus pilsētas 130km/h nav nekas briesmīgs ne mocim, ne mašīnai. Uz moča vienīgi nedrīkst tā atslābināties, kā to var braucot ar auto. Man personīgi kruīza ātrumi ir ar auto 120km/h, ar moci 150km/h. Protams tad pieaug CP riska faktors. Jāsaka CP attieksme pret mocistiem ir stipri atšķirīga.

38306. viesis 12.septembris 2002 11:36
0 0 Atbildēt

viesis 2002-09-09 18:01:08

elektroniskais aatruma limiters nav?

Nezinu iisti vai vinsh tur ir vai nav, vai atsleegts man vienalga, kaa arii var jau diskuteet par spidometra atskjiriibaam no origjinaalaa aatruma utt, bet dazhaadi izmeegjinaajumi tika veikti kopaa ar DB 560 SEC, kuram shaiba 320, man par nozheelu 280, tiesa Benzs paarsniegt 270 nevareeja un spidometru raadiijumi tajaa briidi atskjiiraas pavisam nedaudz 1- 3 %, saveejo dabuuju liidz stabilam 280 , degvielas pateerinsh ap 27 l.

E.

38534. viesis 13.septembris 2002 13:32
0 0 Atbildēt

Pilniigs chainjiks ar savu staazhu brauc seenees

41184. viesis 30.septembris 2002 12:48
0 0 Atbildēt

tie mopeedisti arii seenes. Es pat ar viengangi braucot tie mudakiem nestaatos. cik savaa laikaa ar mopedaam pat nav mukts no mentiem. kur nu veel ar moci kas speej atiistiit 150km/h

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti