Rīgas autobusi uz dabasgāzi nepāries 9

18.marts 2008 9:39

Viļņas pasažieru pārvadātāji ietaupīs 30 -40 %, izmantojot saspiesto dabasgāzi, bet Rīgas Satiksme šo risinājumu neatzīst jau gadiem ilgi.

A/s Vilniaus autobusai (VA) speciālisti aprēķinājuši, ka, pērkot 100 lietotus ar dabasgāzi darbināmus autobusus, iespējams ietaupīt 30 -40 %. SIA Rīgas satiksme (RS) šādus aprēķinus apšauba, norādot, ka Rīgā iepirkti pilnīgi jauni autobusi, kuru ekspluatācija būs izdevīga, neraugoties uz dīzeļdegvielas augsto cenu. A/s Latvijas Gāze 2004. gadā RS piedāvājusi pāriet uz dabasgāzi, bet saņēmusi atteikumu.
 
Visi komentāri
 
254477. viesis 18.marts 2008 10:06
0 0 Atbildēt

Es domāju galvenais iemesls nepāriet ir tas ka RSat. kā lielam uzņēmuma ir droši ka gan noslēgti ilgtermiņa līgumi ar kaut kādu fiksētu cenu, gan arī daudz kas cits, kas viņus potenciāli attur no šādas ķēmošanās.

254490. viesis 18.marts 2008 11:08
0 0 Atbildēt

da kam RS tas vajadzīgs...tai laikā, kad pilna rīga ar visādiem škoda graustiem (trolejbusiem), šamie pērk kaut kādas ļoti apšaubāmus un ārkārtīgi dārgus trolejbusus ar dīzeļdzinējiem. paši slīgst nabadzībā, bet pērk luksus preces...oj nē, piedodiet, RS slīgst nabadzībā tikai tad,kad nes regulatoram atskaiti par kartējo tarifu pieaugumu.

254495. viesis 18.marts 2008 11:46
0 0 Atbildēt

tak vispār nav saprotams, kapēc pērk kaut kādus hrena trolejbusus, ja tie tikai traucē satiksmei un nepāriet uz dabasgāzi, jo autobusi ir daudz mobilāki par trolejbusiem, autobusiem kaut katru dienu var manīt braukšanas maršrutu, bet trolejbusi kā ir ierīkoti tā braukā jau 50 gadu pa vienu un to pašu ielu, kaut daļā maršrutu to daudzumu pasažieru varētu krietni lētāk pārvadāt ar mikriņiem!

254500. viesis 18.marts 2008 12:31
0 0 Atbildēt

2. 254495. viesis: Nez kapēc šobrīd daudz kur pasaulē pilsētās trolejbusi tiek ne tikai saglabāti, bet arī veidoti jauni trolejbusu maršruti tur, kur to līdz šim nebija. Pie kam arī ASV, kur savulaik no tiem atteicās, tagad atkal tos ievieš pilnā sparā. Tak laikam degvielas cenas piespieda :P Plus trolejbuss nebūt nav "govs", elektromotoram pie līdzīgas jaudas uzrāviens un vilkme ir labāki, kā visiem zināmajiem iekšdedzes dzinējiem, taču izmēri mazāki. Visa vaina tikai braukšanas kultūrā ;)

254507. viesis 18.marts 2008 12:56
0 0 Atbildēt

ja kas, no dabasgazes taisīts metilpirts pasizmaksa ir 15 santīmi.

254525. viesis 18.marts 2008 16:10
0 0 Atbildēt

254500. viesis

Nevis trolejbusi tiek veidoti, bet gan tramvaju līnijas jaunas tagad visur būvē, bet trolejbusus pamazām aizstāj ar busiem vai tramvajiem vai metro.

254544. viesis 18.marts 2008 21:58
0 0 Atbildēt

Tam vienam riktiga tolejfobija!!!

Muzdientis uz trolliem, kaut tiesi autobusi smird un piesarnjo klima filtru, da i troksnjo sausmigi.

Iesalies trolej niidej!!!

Elektro motors ir, un bus klusaks, jaudigaks un mobilaks neka autobuss!!!

A par mobilumu tad tiesi 20 tonjigu autobusu dzenasana pa piepilsetas marsrutiem ir neizdeviga, 25 litri uz simtu bet ved 10 cilvekus!!!

Absurds, pat ar mikrinju ir neizdevigi!!!

Bet mikrins vismaz nemaksa 130 000 un neizjuk ka musu luksus turku mersi.

254558. viesis 19.marts 2008 9:42
0 0 Atbildēt

Aljo, tie ir pasažieru pārvadājumi, sabiedriskais transports ...

Gāzes iekārtām varētu būt pavisam citas prasības šajā segmentā, tamdēļ nevajag salīdzināt ar saviem pārtaisītajiem virs divlitriniekiem :D

Ja nemaldos, tad ideja bij salīdzināt ar kaut kādu leišu autoparku, bet atšķirība, ka tie tur lietotus busus jūzē, kur pretim RS cenšas iepirkt jaunus. Kādus jaunus - sorry, mums jau te viss jāņem pēc lētaķā piedāvājuma tajos iepirkuma konkursos ...

254595. viesis 19.marts 2008 21:08
0 0 Atbildēt

nez cik litri vajadzīgi, lai 10 cilvēki pārvietotos 10 nolietotos bumeros?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jelgavā svinīgi atklāta Latvijā jaunākā un modernākā tehniskās apskates stacija; jaunajā stacijā pārbaudīti 304 auto 5

Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais "Tehniskās apskates nakts" pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Lasīt vairāk

 

Pērn visbiežāk avārijas bez OCTA izraisījuši autovadītāji Latgalē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) apkopotā statistika liecina, ka pērn autovadītāji Latgalē statistiski daudz biežāk kā citos Latvijas reģionos izraisījuši ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSNg) ar neapdrošinātu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti