Angļiem ir, par ko pasmieties? 18

 
10.septembris 2002 8:41

Pirmais Rolls-Royce, kas nonācis no brenda jaunā īpašnieka BMW konveijera, testa brauciena laikā sabojājās, nepaspējis veikt pavisam sīku gabaliņu.

Automobīlim bija jāveic nieka 150 km līdz Minhenei, tomēr tas neizdevās, jo pārplīsa ventilatora siksna. "AutoBild" žurnālisti, uzzinājuši par šo faktu, uzrakstīja savā laikrakstā cinisku rakstu - ar virsrakstu "Tagad arī angļiem ir par ko pasmieties". Jāatgādina, ka pirmais Rolls-Royce, ko ražos BMW, parādīsies pārdošanā 2003. gada sākumā un maksās 200.000 sterliņu mārciņas. iAuto // autonews.ru
 
Visi komentāri
 
37677. viesis 10.septembris 2002 9:02
0 0 Atbildēt

BMW paartaisiija Rolls-Royce par 7 BMW ar savaadaaku radiatora resti, ar visaam no taam irzrietoshajaam sekaam... Gan jau radiatora resti vinji arii shtancees, nevis izgatavos ar rokaam katram auto atsevisskji, kaa tas notika liidz shim... BMW nopirka firmas ziimi, bet aizmirsa paprasiit, kas iisti ir Rolls-Royce....

37689. viesis 10.septembris 2002 9:20
0 0 Atbildēt

Veel 1 apliecinajums turku auto izcilajam ipashibam ! BMW ir shrots forever !

37690. viesis 10.septembris 2002 9:20
0 0 Atbildēt

Cienītais Calibra:

Kur tas laiks kad būvēt auto ar rokām nav ne lietderīgi, ne ekonomiski izdevīgi. Esmu pārliecināts ka ford's savu pirmo auto uzkala smēdē :) Bet kretīni angļi savam rollls-royce kala tikai radiatora resti!!! Pārējo visu (spārnus, virsbūvi, bremžu pedāli...) tie slinkie angļi štancēja uz konveijera....... Esmu pārliecināts ka rolce-royce tikai iegūst no sadarbības ar bmw. Radiatora reste nebūs vairs nenosakāmas formas daudzstūris :)))

37725. viesis 10.septembris 2002 10:31
0 0 Atbildēt

TO Batman

1) Monteet ar rokaam neesot izdeviigi - leetaak protams ir salikt uz konvejera ar robotu paliidziibu - bet arii tikai masu produkcijai, siikseeriju razhoshanai uzstaadiit daargas montaazhas iekaartas, kas speej veikt tikai vienu noteiktu darbiibu nav ekonomiski izdeviigi... (japaanji gan censhaas ieviest elastiigas razhoshanas liinijas, kas speetu monteet dazhaadus modeljus - tas buutiski atvieglo Just-in-time razhoshanas koncepcijas pielietoshanu)

2) cik zinu, tad rolce-royce, netiek monteeti uz taada konveijera, kaa tu iedomaajies - konveijers shajaa gadiijumaa tikai kaa transporta liidzeklis - vis montaazhas process notiek ar rokaam. Piemeeram, par dzineeja salikshanu no saakuma liidz beigaam atbild viens meistars, kura vaardu TU vari arii izlasiit uz motora bloku. Turklaat katrs dzineejs vairaakas stundas tiek paarbaudiits...

Ne spaarni, ne salona apdare netiek shtanceeta uz konveijera tas viss tiek izgatavots rokaam, paarbaudiitas visas savienojumu vietas utt...

3) Rolls-Royce ir luksusa prece, to peerk, tieshi taa iemesla deelj, ka tie tiek monteeti rokaam, taapeec ka tie ir daaaaaargi, taapeec lai izceltos ar patieshaam unikaalu un labu auto uz BMW fona.... Tas nebija uzbrauciens BMW, bet BMW ir masu produkts, bet Rolls-Royce nee...

Shis naf vieniigais auto, kuru pilnibaa vai daljeeji montee ar rokaam - un ne jau taapeec ka nebuutu naudas lai nopirktu konveijeru, bet lai nodroshinaatu KVALITAATI.

37726. viesis 10.septembris 2002 10:33
0 0 Atbildēt

Laba reklaama, jaunajam, neleetajam auto.

37739. viesis 10.septembris 2002 10:54
0 0 Atbildēt

zinot ka labākos BMW modeļus (7 sēriju) liek kopā krievijā, jo viņi strādājot labāk nekā turki jādomā RR liks kopā kādā ķīnas rūpnīcā

37740. viesis 10.septembris 2002 10:57
0 0 Atbildēt

mnja... BMW sachakarees ne to vien... :-/

To pashu izdariija Ford ar Jaguar.

---

ParaTr00per,

JagXJ12, '85. gada

37749. viesis 10.septembris 2002 11:06
0 0 Atbildēt

Kaarteejo reizi BMW aplauzaas!! Patiik shitie raxti par to, ka BMW nerullee. Ir ar ko bempistiem mutes aizbaazt.

37766. viesis 10.septembris 2002 11:28
0 0 Atbildēt

He, he, he - tas biju es, mazais anglis, kas izgrieza robiņu tajā siksnā he, he, he:)

37783. viesis 10.septembris 2002 11:42
0 0 Atbildēt

To viesis virs manis:

Dari taa veel!

37798. viesis 10.septembris 2002 12:14
0 0 Atbildēt

shkjiet driiz buus taapat kaa reiz bija ar Mustangu, vecie lietotie modelji buus kreitni daargaaki un pieprasiitaaki kaa jaunie. nu nevar bmw uztaisiit rolsroisu. bmw ir klase pati par sevi, bet tas nau un nebuus rolsroiss. un vaacietim ir gauzhaam maza nojauta par anglju tradiicijaam... zheel ka tirgus situaacija lika rolsroisam paardoties. un manupraat tikai milziigais aazijas drazu vilnis pasaulee liek pienjemt taadus leemumus.

37872. viesis 10.septembris 2002 14:48
0 0 Atbildēt

Krievijaa, jeb Kallinningradaa liek kopaa piekto seeriju, metieni ir tik mazi, ka to preci 100X paarbauda, un kaa jau noprotat, straadaa tur inzzenieri ar augstaako izgliitiibu. Tas nav kaa Vaacijaa, kur lielaakaa dalla personaala ir vispaar bez izgliitiibas, un nevaaciessi. Vieniigais iznneemums ir ruupniica Bavaarijaa.

37906. viesis 10.septembris 2002 15:45
0 0 Atbildēt

piekrītu 1- jam komentcam

Domāju ka te atkal ir vietā vecais labais korporeļu teiciens

" . . . dēls no Mētraines nebāzies kur karietes "

jeb, "augstāk par pakaļu neuzleksi . . ."

37914. viesis 10.septembris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

ai kaads nesmukums. bet pofig, ar rolroisu taapat nebraukshu a bembis pac par seviim joprojaam rullee (((:

37935. viesis 10.septembris 2002 16:28
0 0 Atbildēt

BMW rulz, tur bazara nav!

Ko te viens kverplis d|r$a, ka 7er Krievijā taisot? :E

Tu galīgs ambālis esi??? Tu labāk painteresējies, ko tajā Kaļeņingradā montē (nevis ražo)! Tur tiek komplektēti tikai E46 (līdz 320 Coupe) un E39 520i, tas viss. Tos pašus tirgo tikai KRIEVIJĀ, nevis Baltijā vai kur vēl citur, kā arī pircējs var izvēlēties- Vācijā vai Kaļeņingradā montēto BMW, jo Kaļeņingradas BMW ir ar mīkstāku un augstāku piekari.

38385. viesis 12.septembris 2002 16:03
0 0 Atbildēt

Kārtējais piemērs tam kā liels autorazhotājs sajāj labu Auto marku......

38841. viesis 16.septembris 2002 21:25
0 0 Atbildēt

visiem stulbenjiem.

pirmkaart, paarlasiet viesis 2002-09-10 16:28:06 tekstu.

otrkaart, tas kursh teica ka taa bus velviena septiitaa seerija ir losis kvadraataa, jo vinjsh laikam nezin ka BMW iegaadaajaas sho brendu kaa aizstaajeeju BMW deviitajai seerijai kas buutu taadaa pashaa cenaa kaa Maybachsux utt.

treshkaart, lai nu kursh, bet BMW toch nebuus tas kursh kautko sabojaas, atshkjiriibaa no pabiru brendiem (Ford, GM...).

ja juus izdariet secinaajumus peec shitaadiem siikumiem izstraades stadijaa, tad ejiet visi pupaas, diskuteeshana ar jums ir bezjeedziiga.

39435. viesis 19.septembris 2002 16:39
0 0 Atbildēt

BMW jau ir sabojaajis pats savu marku - jaunais dizains nekam neder. Jaunais 7 un Z4 izskataas peec kaut kaadiem galiigi nesportiskiem kverpljiem saliidzinaajumaa ar 90to gadu vidus modeljiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti