Indiešu «Tata» pārpērk «Ford» auto markas 23

 
27.marts 2008 9:27

Indijas lielākā automobiļu ražotāja - kompānija Tata piekritusi no koncerna Ford iegādāties divas luksus automašīnu markas - Jaguar un Land Rover, ziņo The Press Association.

Darījuma summa esot 2,3 miljardi USD.

Tādējādi par jauno Jaguar un Land Rover saimnieku kļūst Tata Motors.

"Šis ir labs darījums. Esmu pārliecināts, ka strādājot jaunajam saimniekam Jaguar un Land Rover turpinās veiksmīgi attīstīties, kā tas ir noticis līdz šim," norāda kompānijas Ford Eiropas nodaļas izpilddirektors Levis Bots (Lewis Booth). Savukārt arodbiedrības pārstāvis Tonijs Vodlijs (Tony Woodley)  sacīja: "Mēs labāk patiktu, ja Ford atstātu šīs abas markas savā ģimenē it īpaši Land Rover, kas ir pelnošs."
 
Visi komentāri
 
254877. viesis 27.marts 2008 9:55
0 0 Atbildēt

vakar vakarā BBC finansu ziņās stāstīja... Land Rovers pagājušajā gadā atnesa fordam 1 miljardu peļņu, bet Jaguaram tuvākajos gados tiek prognozēts uzplaukums...

Tata reāli nopelnīs...

It kā gan Jagiju, gan Land Roveru skrūvēs kopā Lielbritānijā...

Fords šamos notirgojis, jo sagrābies par daudz kredītus... Kreditori nedaudz uzspieduši uz kabatas...

254878. viesis 27.marts 2008 10:41
0 0 Atbildēt

Arodbiedrībām laikam tiešām ir iemesls satraukties - indiešiem tagad būs legāls kanāls darbaspēka pārpumpēšanai uz miglaino Albionu. :-)

254881. viesis 27.marts 2008 11:19
0 0 Atbildēt

Tata Jaguar un Tata Land Rover :)

254885. viesis 27.marts 2008 12:09
0 0 Atbildēt

Cerams ka kvalitāte nepasliktināsies un cena būs tata līmenī.

254887. viesis 27.marts 2008 12:17
0 0 Atbildēt

Taguar un Land Tover :D

254890. viesis 27.marts 2008 13:11
0 0 Atbildēt

rīt bus ziņa, ka Tata vai Ford noliedz šīs baumas.

254893. viesis 27.marts 2008 13:14
0 0 Atbildēt

Jaguar Tata o.7tdi high energy 8hp :D

254894. viesis 27.marts 2008 13:49
0 0 Atbildēt

nākošo indiešiem pārdos Volvo

254895. viesis 27.marts 2008 14:10
0 0 Atbildēt

klarksons sezonu iesāks kašķīgs :D

254901. viesis 27.marts 2008 16:04
0 0 Atbildēt

man jau patīk šitie krutie komentētāji :D:D:D

lielākā daļa automarku jau sen ir finansiāli nobankrotējušas vai vismaz NEPELNOŠAS un pieder citiem (veiksmīgākiem) uzņēmējiem...

un to (veiksmīgo) nemaz tik daudz nav....

daudzi komentētāji paši brauc ar tačkām, kas patiesībā ir finansiāli veiksmīgo kompāniju produkti, bet virsū rakstīts pavisam kas cits ;)

piemērus vajag?

nav tālu jāmeklē - audī, volvo, saab, alfaromeo, da kautvai bugatti

var teikt, ka arī ferrari, jo kas gan ir tie nieka 10%, kas pieder mantiniekiem

254908. viesis 27.marts 2008 17:00
0 0 Atbildēt

Pričom tur audis? Paskatoties, cik mana šrota modelis ir izplatīts, pirms 20 gadiem audim bijusi kārtīga varka :D

254909. viesis 27.marts 2008 17:07
0 0 Atbildēt

Tatuar Shiva un Land Tatrer Gnu

254910. viesis 27.marts 2008 17:15
0 0 Atbildēt

msh [?] 27.03.2008 17:00

tak man likās, ka tik stulbs tu gluži neesi, bet nu kļūdīties ir cilvēcīgi :D:D:D

audī tak jau vairāk kā 40 gadus pieder fofāgenam.....

patiesībā tavs šrots ir fofagens, un varka pirms 20 gadiem arī tika fofāgenam ;)

nu lai kā daudziem nepatiktu, ļautiņi ar saviem maciņiem balso par PATIESĀM vērtībām ;)

254911. viesis 27.marts 2008 17:49
0 0 Atbildēt

Tu domā, ka es par vw nezinu? :) Pateicoties audim, vw ir tas, kas tagad, un otrādi :) Bet ja jau volksvāģis - saki, kāpēc neviens vecais modelis nav bāzēts uz vw un ar vw manam šrotam kopīgs ir tikai bīdelis [vecais]? :D

254912. viesis 27.marts 2008 18:40
0 0 Atbildēt

Jau ta vareja apstridet Land Rover kvalitati,tagad vispar pizec bus,kad churkas tiku4i pie ta brenda.....:) Te kautkas runaja par jauniem kanaliem,ieklju4anai UK...............,tas visa ir fignja,jo jau tagad UK to tik daudz,kad pamazam baltos ed ara un jau lien valdiba.....,daudziem tas izdevies jau,iefiltrejoties vado4ajos amatos vietejas pa4valdibas,izdalajot pectam valsts majas un dasnos pabalstus savejiem..........,pat Anglju valodu nav jamacas...,jo Anglji driz bus spiesti runat Polju un Churku valodas!:):)

254915. viesis 27.marts 2008 22:45
0 0 Atbildēt

Interesanti,ka tālajā 1989.g. Fords esot par Jaguar samaksājis 3,2 miljardus$,un par Land Rover 2,7. www.autobild.de/artikel/tata-...er_610936.html

254918. viesis 28.marts 2008 0:15
0 0 Atbildēt

Pirmais daļēji tev nav taisnība.....

Ferrari tika pārdots lai šo nesarautu gabalos mafiozi.... pārdēva lielākam mafiozi....

Ja gribi pieradīt ka man nav taisnības - sākumā piemērām papēti cik bija plānots saražot F40.. un cik reāli tika saražoti un kas to bezpreģelu veicināja....

Par kādiem mantiniekiem iet runa- ja vecajam Enzo ja pareizi atceros bija viens dēls- kurš arī bija tik vājš, ka ilgi nenodzīvoja.....

254919. viesis 28.marts 2008 2:38
0 0 Atbildēt

Nesen skatijos Fifth Gear raidijumu un tu čalis Ženēvas autosalonā piegāja apskatit jauno Tata auto, tiklīdz pielika pirkstu autiņam, tā viņu no turienes aizdzina... :D

254923. viesis 28.marts 2008 10:32
0 0 Atbildēt

254918. viesis 28.03.2008 00:15

slavenajam Enzo bija divi dēli, viens ir nolicis karoti, otrs joprojām drāžas pa labi un pa kreisi.... viņam joprojām pieder 10% no ferrari

254924. viesis 28.marts 2008 10:34
0 0 Atbildēt

incanti kādi mafiozi taisījās saraut gabalos jaguāru :D:D:D

254954. viesis 29.marts 2008 0:07
0 0 Atbildēt

Cik prestiži ir braukt ar Tata Jaguar vai Tata Land Rover, kuri jau bez Tata bija servisu sapnis!?:)

254997. viesis 31.marts 2008 14:22
0 0 Atbildēt

domāju, ka viņiem tur Indijā labi izskatītos vecās Granadas. Indieši varēja uzsākt tās ražot. Daudz Ford granadas joprojām var ieraudzīt Lielbritānijā - tur sirmi onkas ar tādām 100km aiz Londonas vēl rullē. Pie mums gan vairs neatceros, kad kādu braucošu granadu uz ielas būtu manījis. Bet, jebkurā gadījumā, vēl 90-to sākumā interesants auto tas bija. Atmiņā īpasi palicis granadas salona panelis - līdzīgs kā amerikaņu lielajiem kraviniekiem...

255004. viesis 31.marts 2008 19:26
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 31.03.2008 14:22

domāju, ka viņiem tur Indijā labi izskatītos vecās Granadas. Indieši varēja uzsākt tās ražot.

=================

:-)))) Vinji jau taa tur razhoja kaut kaadus muuzhsenus Austinus vai ko taadu ...kaut gan, ar diizeljdzineeju vareetu buut arii noiets - buutiibaa Granada ir ljoti gruuti nokaujams auto :-) Un ja veel njem veeraa celju staavokli Indijaa ...

Starp citu, kaada starpiiba , kam kas pieder - diezi nu vai pludinaas iekshaa UKaa indieshu miriaades. Driizaak razhos arii kaut kur savaa galaa - Dienvisaustrumaazijas tirgiem :-) Kaa nekaa Daimler AG (Mercedes) kaut kaada dalja arii pieder vai piedereeja ne ta Kuveitas, ne ta Saudieshu bankai. Nu un?Galvenais, ka ir liidzeklji, kurus iepludinaat razhoshanaa ...Porsche arii savulaik njeemaas ar Mansour Oijjeh firmu TAG, atminiet F1 turbomotoru ...a naudinja ta naaca no araabu oligarhiem :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes 5

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 19

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Rīgas dome ārkārtas sēdē lems par 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma atjaunošanai 3

Šodien izsludināta Rīgas domes ārkārtas sēde, kurā deputāti lems par vairāk nekā 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma remontiem, liecina ārkārtas sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 2

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti