Skandi Motors uzsāk Hyundai i30 Wagon tirdzniecību 15

3.aprīlis 2008 9:52

Jaunais universālis i30 Wagon - mūsdienīgs un praktisks automobilis, kas tāpat kā i30 hečbeks modelēts Hyundai Eiropas dizaina centrā Riselsheimā.

Iedvesmojoša dizaina filozofija


Burts „i“ kļuvis par Hyundai filozofijas vienu no pamatakmeņiem, ar to apzīmējot iedvesmu, ko rada kvalitāte, inteliģenti risinājumi un pašpārliecinātība. Nedrīkst aizmirst arī novatorismu, kas ir visas i30 sērijas pamatā. 

i30 Wagon mērķis ir iedvesmot jauno klientu paaudzi, kura no automobiļa gaida praktiskumu, lielākas pielāgošanās iespējas un mūsdienīgu stilu. Hyundai integrējis modelī i30 Wagon arī vairākus pikapam raksturīgus elementus. Rezultātā radot pievilcīgu automobili, kas apvieno pikapa daudzpusību un universāļa eleganci.



Tāpat kā i30 hečbeks, jaunais i30 Wagon radīts Hyundai Eiropas dizaina centrā Riselsheimā un pauž Hyundai jauno, eiropeisko formu. Universāļa šasijā ir izmantots jau hečbeka modelī atpazīstamais priekšējās daļas dizains, kas rada sportisku, taču ne agresīvu iespaidu. Uz priekšu izvirzītā ventilācijas atvere vienmērīgi tiecas motora pārsega virzienā. Arī aizmugurējo durvju īpašais dizains un lukturi piešķir automašīnai sportisku izskatu. Visi dizaina elementi kopā veido pārdomātu un harmonisku veselumu.

I - ideāls salons

i30 Wagon salona izveidē Hyundai ir centies panākt maksimālu ērtību, saskaņu un praktiskumu, atbilstoši savas klases automobiļiem, tajā pašā laikā neaizmirstot mūsdienīgu stilu. Visas detaļas (piemēram, klimata kontroles vadība un sēdekļi) ir izstrādātas augstākajā kvalitātē.


Jaunajā i30 Wagon versijā, tāpat kā Hyundai i30 hečbekā, Hyundai Coupe un Hyundai Santa Fe ir izmantots zināmais instrumentu paneļa zilais fona izgaismojums, kas mazāk noslogo autovadītāja redzi.

4475 mm garais, 1775 mm platais un 1565 mm augstais i30 Wagon pēc izmēriem atbilst C klases universālim. Garā garenbāze (2700 mm) piedāvā papildus ērtību – ietilpīgu salonu. Papildus telpa pieļauj ērtākas kustības, optimāli izvietotie sēdekļi un vadības iekārtas rada plašuma iespaidu. i30 Wagon aizmugurējā daļā sēdekļi izvietoti ērti, atstājot pasažieru kājām vairāk vietas nekā lielākajā daļā konkurentu automobiļu. Sēdekļiem atrodoties paceltā stāvoklī, i30 Wagon piedāvā 415 litru ietilpīgu telpu bagāžai, taču tos nolaižot, telpa bagāžai palielinās līdz pat 1395 litriem.

Daudzpusīgs aprīkojums

Hyundai pazīstams ar automobiļu daudzpusīgo aprīkojumu, un arī i30 Wagon šajā jomā nav izņēmums. i30 Wagon pieejamas trīs dažādas aprīkojuma komplektācijas. Jau pirmais komplektācijas līmenis Classic piedāvā lielisku un ērtu aprīkojumu, piemēram, manuāli vadāmu kondicioniera kontroles iekārtu, tālvadības centrālo atslēgu, integrētu audio sistēmu (radio + CD + MP3 + USB + AUX), vadītāja sēdekļa augstuma regulēšanas iespēju un elektriski regulējamus priekšējos logus. Mazliet augstākas klases Comfort komplektācijā ietilpst ESP stabilitātes kontroles sistēma, regulējami vadītāja muguras apakšdaļas balsti, stūrē iestrādāta radio vadība, priekšējie miglas lukturi u.c. Savukārt, sportiskajā Style komplektācijā ietilpst automātiskā klimata kontroles iekārta, kruīzkontrole, 17” alumīnija diski un 225/45 R17 riepas, lietus sensors, sēdekļi ar daļēju ādas pārklājumu, automobiļa novietošanas sensori un elektroniski regulējami spoguļi. Aktīvie galvas balsti ietilpst automobiļa standarta aprīkojumā visās trīs komplektācijās.

Lietu novietne un ērtības

i30 Wagon daudz uzmanības pievērsts praktiskumam un pasažieru ērtībai. Automašīnai atkarībā no komplektācijas ir uzstādīta saulesbriļļu novietne, glāžu turētājs, novietne viduskonsolē, ērti izmantojamas karšu kabatas durvīs, sēdekļu aizmugurējās kabatas, vidējā rokas balsta novietne un glāžu turētāji aizmugurējiem pasažieriem. Klimata kontroles iekārta atdzesē arī ietilpīgo cimdu nodalījumu. Aizmugurējā bagāžas nodalījuma pārsegs (standarta aprīkojumā) un kravas tīkls (papildus aprīkojumā) padara bagāžas pārvadāšanu ērtāku. i30 Wagon ir pieejamas arī plašs papildus funkciju klāsts, piemēram, iPod pievienošanas iespēja, vidējais roku balsts (aizmugurē) un jumta reliņi.

Plašs motoru klāsts

i30 Wagon pieejams ar diviem benzīna un trīs dīzeļa motoru variantiem, kurus var apvienot ar manuālo vai automātisko ātrumkārbu. Daudzveidīga motoru izvēle nodrošina to, ka visi klienti atrod sev piemērotu produktu.


Pilnīgi jaunais pamata līmeņa 1,6 litru Gamma motors attīsta 122 ZS jaudu un griezes momentu 154 Nm. Jaudīgākais ir 2,0 litru Beta II, kura jauda ir 143 ZS un griezes moments 186 Nm. 


No dīzeļu motoriem piedāvājumu klāstā ir jaunais 1,6 litru CRDI, kas pieejams divās versijās (90 ZS/235 Nm un 115 ZS/255 Nm). 2,0 litru CRDI motors attīsta 140 ZS jaudu un griezes momentu 304 Nm. Visiem dīzeļa motoriem ir maināma turbīnas lāpstiņu ģeometrija (VGT turbodīzeļa motors), līdzsvara vārpsta tehnoloģija ar mazu berzes koeficientu un Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas minimizē trokšņus un vibrācijas, ko izdala motors.

Patiess braukšanas baudījums

Jaunā i30 Wagon piedziņa ir izstrādāta tā, lai piedāvātu īstu braukšanas baudījumu. Tā manuālajai ātrumkārbai ir jaunākās augstāko tehnoloģiju īpašības, kas samazina trokšņa līmeni un uzlabo izturību. i30 Wagon 5 pārnesumu pilnībā sinhronizētā ātrumkārba paredzēta automašīnas sportiskā rakstura papildināšanai, un tā ļauj veikt strauju un precīzu ātrumu pārslēgšanu. Pie 2,0 l motora iespējams izvēlēties arī jauno 6 pārnesumu manuālo ātrumkārbu. Pie 1,6 un 2,0 litru benzīna motoriem un 1,6 litru dīzeļa motora (jaudīgāka versija) iespējams izvēlēties gan automātisko ātrumkārbu, gan manuālo ātrumkārbu.


Hyundai i30 Wagon visas motora versijas piedāvā dinamisku un ērtu braukšanas piedzīvojumu. i30 Wagon visām versijām ir 280 mm ventilējamie bremžu diski priekšā un 262 mm bremžu diski aizmugurē. Četru kanālu ABS sistēma un ESP stabilitātes kontrole (sākot no Comfort līmeņa) gādā par to, lai automašīnas braukšanas īpašības un vadāmība atbilstu tā dinamiskajam izskatam. 15 collu tērauda diski un 15, 16 un 17 collu alumīnija diski kopā ar zema profila riepām izceļ automašīnas sportisko raksturu. 

Drošība ir būtiskākā

Drošība arī i30 modeļu izveidē Hyundai bijusi īpaši svarīga. i30 Wagon standarta aprīkojuma variantā ir ABS bremžu sistēma un sākot no Comfort līmeņa arī - elektroniskā stabilitātes kontrole (ESP). Pie automašīnas drošības risinājumiem vēl var minēt priekšējos un sānu drošības spilvenus un drošības aizkarus, aktīvos galvas balstus, kā arī drošības jostu iepriekšēju fiksēšanos un piesprādzēšanās atgādinājuma sistēmu. Automobiļa spēcīgā drošības konstrukcija ietver sadursmes spēku saistošas un novirzošas jostas un drošības karkasu. Papildus spēcīgumu piešķir nostiprināts A statnis un starpsiena, kā arī priekšējie un sānu statņi, un stingrāki B un C statņi.


„Skandi Motors” Hyundai i30 Wagon cena Comfort komplektācijā - sākot no 11 940,-LVL, Style komplektācijā – sākot no 14407,-LVL. Classic komplektācijā automobilis būs pieejams aprīļa beigās.
 
Visi komentāri
 
255047. viesis 3.aprīlis 2008 9:55
0 0 Atbildēt

Par shito 14k Ls.... Paldies :)

Pirmie getzi pamazaam jau bruuk kopaa un kraasa saak lobiities nost :)

255069. viesis 3.aprīlis 2008 11:55
0 0 Atbildēt

auto varbūt arī nav ne vainas, bet nu tas apsipēju kantoris man nepatīk.... man nav pārliecības, ka viņi spēs neatteikties no savām saistībām :(

255070. viesis 3.aprīlis 2008 12:04
0 0 Atbildēt

cena vienkaarshi kosmoss... 14000 EUR max par shaadu aftomobiili.

255076. viesis 3.aprīlis 2008 13:34
0 0 Atbildēt

No saistiibaas krataas valjaa diezgan nadziigi

apsipeeji

255077. viesis 3.aprīlis 2008 13:55
0 0 Atbildēt

to 255070. viesis

cena manuprāt ir OK, jebkura cita brenda šādas klases mašīnas maksā dārgāk, izņemot logan :)

255078. viesis 3.aprīlis 2008 14:49
0 0 Atbildēt

Nu, smukāks un labāk nostrādāts par ceedu viņš tomēr ir. Biju nesen aizdzinis savu sonāti uz otro apkalpi, pakavēju laiku papētot salonā citus hundajus. Nostrāde šiem jaunajiem i30 ļoti laba, krietni pārāka un kvalitatīvāka nekā getziem. Tāpēc arī cena. Godīgi sakot, man golfā5 pec i30 pat nav vēlme iekšā kāpt. Bet, jaunā elantra, ko tirgo Krievijā, ir vēl ērtāka un smukāka par šito i30. BET, ja nu kādam iauto aktivistam nav īsti kur to naudiņu likt, protams, pastāv iespēja pirkt vai nu audi A3, golphu, vai corollu, vai mazdu3 - zīmoli it kā spožāki.

255082. viesis 3.aprīlis 2008 15:27
0 0 Atbildēt

14KLs-tas par topkomplektāciju,par Classic būs zem 10KLs.

255089. viesis 3.aprīlis 2008 17:21
0 0 Atbildēt

14kls :) es piikstu :) un ne jau nu aadas saloons tur buus ne zenooni :) pa 14kls var panjemt ''papliku''bet ne ''pliku'' , ''ziimoliigaaku'' , autosu ar normaalu servisu un nekljuut par apsmieklu liidzpilsonju aciss .

255104. viesis 4.aprīlis 2008 8:37
0 0 Atbildēt

Pa 14 000 LVL jau nekas cits baigi kruts nesanāk - Opel Astra, Honda Civik, Mazda 3, Corrola (Auris), varbūt kāda škoda. NEkāds audi vai BMW nesanāk. Tāpēc man liekas ka cena ir +/- o.k. Starp šiem auto jāskaās kas apmierina klientu vajadzības, varbūt i30 spēj piedāvāt kaut ko, ko nespēj citi par līdzīgu cenu.

255108. viesis 4.aprīlis 2008 11:10
0 0 Atbildēt

"Hyundai integrējis modelī i30 Wagon arī vairākus pikapam raksturīgus elementus."

Ļaudis, palīdziet saskatīt tos pikapam raksturīgos elementus. Kur āim tā pikapa kravas kaste paslēpta ?

255109. viesis 4.aprīlis 2008 11:10
0 0 Atbildēt

"Hyundai integrējis modelī i30 Wagon arī vairākus pikapam raksturīgus elementus."

Ļaudis, palīdziet saskatīt tos pikapam raksturīgos elementus. Kur šim tā pikapa kravas kaste paslēpta ?

255115. viesis 4.aprīlis 2008 14:02
0 0 Atbildēt

dīzeļu motoriem piedāvājumu klāstā ir jaunais 1,6 litru CRDI, kas pieejams divās versijās (90 ZS/235 Nm un 115 ZS/255 Nm).

VAI TIESA, KA VIŅŠ LABĀKS PAR 1,6 HDI? KĀDS IR BRAUCIS?

255124. viesis 6.aprīlis 2008 15:16
0 0 Atbildēt

pa 14k Ls sanaak laba oktaavija, ja labi grib, tad arii RS vai SCOUT

nevis hyundai, kam peec 3-4 gadiem kraasa saak krist nost

255257. viesis 10.aprīlis 2008 7:37
0 0 Atbildēt

dīzeļu motoriem piedāvājumu klāstā ir jaunais 1,6 litru CRDI, kas pieejams divās versijās (90 ZS/235 Nm un 115 ZS/255 Nm).

VAI TIESA, KA VIŅŠ LABĀKS PAR 1,6 HDI? KĀDS IR BRAUCIS?

__________________________________________

Esmu braucis. Ļoti patīkams auto - kluss, jaudīgs, ekonomisks.

255260. viesis 10.aprīlis 2008 14:29
0 0 Atbildēt

nu, oktavijai ,varbūt, krāsa nost nekrīt - bet izpūtējs gan pēc trīs gadu braukšanas gan nokrīt pavisam nopietni. Ja arī visiem nenokrīt, tad grabēt jau nu sāk noteikti. Būtībā, vairumam škodisty jau trešājā gadā ir jāķeras pie naudas maka atvēršanas. Hundaistiem tas termiņš tomēr ir 5 gadi, kas nav maznozīmīgi. KIA kantoris dažiem auto dod jau 7 gadus.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 

Automechanika 2018 uzstāda jaunu rekordu

Vācijas pilsētā Frankfurtē notikušais Automechanika 2018 (11.09-15.09) pasākums, kuru apmeklēja arī iAuto, uzstādījis jaunu rekordu. Lasīt vairāk

 

Uz Latvijas autoceļiem izdevies aizvadīt dienu bez bojāgājušajiem, tomēr bijuši negadījumi ar cietušajiem

Piedaloties Eiropas Komisijas (EK) organizētajā kampaņā "Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem" (EDWARD), Latvijai ir izdevies aizvadīt dienu bez avārijās bojā gājušiem cilvēkiem, tomēr reģistrēti vairāki negadījumi ar cietušajiem, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti