XF ēra Jaguar vēsturē 6

17.aprīlis 2008 9:22

Metot izaicinājumu tradicionāliem risinājumiem un nosakot savu standartu, jaunais Jaguar XF apvieno sporta automašīnas stilu un veiktspēju ar luksa klases sedana izsmalcinātību un plašumu. XF radīšana liek pamatus jauna sportiska luksa klases auto kategorijai un jaunas Jaguar ēras sākumam.

Jaunais XF ir pagrieziena punkts Jaguar vēsturē. Šis modelis ietver nākotnes tehnoloģijas, taču vienlaicīgi saglabā pamatīpašības, kas vienmēr padarījušas Jaguar par īpašām automašīnām. Jaunais XF ir kas vairāk nekā satriecoši skaists Jaguar - ir padomāts arī par autovadītājiem, kuri vēlas augstu vērtību par noteiktu cenu. XF cena ir konkurētspējīga visiem modeļiem, neskatoties uz tā jaunākajām tehnoloģijām un bagātīgo aprīkojumu.



XF pilnībā atbilst Jaguar filozofijai par skaistām, ātrām automašīnām, definējot jaunu sportisku greznas automašīnas tipu. Kā viens no vizuāli vispievilcīgākajiem un tehniski vismodernākajiem sedaniem ar autovadītāju uzmanības centrā, XF atklāj Jaguar stratēģiju - virzību uz priekšu.

Automašīnai ir jauna tipa dizains, kā arī veiktspēja un dinamika atbilst tās sportiskajai ārienei. Inteliģentās, modernās tehnoloģijas un vadības kontrolierīces piešķir XF savdabīgu atšķirību no pārējiem augstākās klases sporta tipa limuzīniem.

Sportisks dizains un luksusa interjers

XF ir izteiksmīgs piemērs Jaguar jaunajam un pamanāmajam dizainam, taču tas joprojām ir ekskluzīvi Jaguar. Izteiktās līnijas un iespaidīgā āriene padara to par īstu sporta auto.

Četru durvju Jaguar XF raksturīgs kupejas vizuālais izskats, kur salonā vietas pietiek pieciem pasažieriem. Interjera dizains ir mūsdienīgs un, papildus jau minētajai ietilpībai, tajā izmantoti luksusa materiāli, izsmalcinātas kontrolierīces un apgaismojums mierīga noskaņojuma radīšanai.

XF jaunajā dizainā iekļauti moderni tehniskie risinājumi, piemēram, autovadītājam draudzīgs skārienjutīgs ekrāns ar ērtu un patīkamu lietošanu.

Novatoriskas tehnoloģijas un modernas sastāvdaļas

Jaguar XF pārnesumkārba ir mantota no XK sporta kupejas ar nelielām tehniskām izmaiņām, kas padara šo pārnesumkārbu vēl atsaucīgāku un dinamiskāku. Elektronisko vadības komandu automātiskā pārraide nodrošina XF iespēju ātri un plūstoši pārslēgt ātrumus.



Jaguar Sequential Shift™ sistēma piedāvā autovadītājam izmantot vienskāriena manuālo ātrumu pārslēgšanas vadību, izmantojot stūrē iebūvētu sviru. Tiek piedāvāti vairāki JaguarDrive Control™ pārraides režīmi, tostarp dinamiskie un ziemas iestatījumi, caur mijiedarbību ar gāzes pedāli, kā arī dinamiskās stabilitātes kontroles ierobežojumi un ātrumu izvēle atbilstoši autovadītāja noskaņojumam u.c. apstākļiem. XF pārraides kontroles vismodernākā īpašība ir jaunais JaguarDrive Selector™ - industrijā pirmais rotējošais ātrumu pārslēgšanas interfeiss, kas aizstāj tradicionālo ātrumu pārslēdzēju.

Jaguar XF netrūkst novatorisku īpašību, kas apvieno sevī estētiku un funkcionalitāti. Piemēram, gaisa kondicionēšanas atveres veido panelī vienādlīmeņa virsmu, bet, pagriežot aizdedzes atslēgu, tās eleganti pagriežas atvērtā pozīcijā. JaguarSense™ tehnoloģija piedāvā skārienjutīgo jeb tuvuma jutīgo kontroles iespēju augšējā vadības paneļa izgaismošanai un cimdu nodalījuma atslēgšanai automašīnā.

XF audio sistēma ir tapusi sadarbībā ar respektablo Bowers & Wilkins. Katrā audio sistēmas līmenī ietilpst vismaz astoņi skaļruņi un digitālā audio apraides (DAB) sistēma. Papildus ir iekļauta arī Bluetooth™ tehnoloģija komunikācijām un pēc izvēles iPod® un MP3 pieslēgums ar pilnu funkcionālu kontroli caur skārienjutīgu ekrānu. Automašīnas komplektācijā ietilpst arī papildus ports citu portatīvo audio iekārtu pieslēgšanai. Augstākās klases luksusa modeļi piedāvā lietotājam draudzīgu navigācijas sistēmu, kas izmanto visiem modeļiem komplektācijā esošo skārienekrānu.

Cita starpā tiek piedāvātas arī tādas īpašības kā JaguarVoice™ audio un tālruņa funkciju pārvaldībai, aklā punkta monitors, priekšējās un aizmugurējās palīgierīces auto novietošana un aizmugurējā fotokameras palīgierīce auto novietošanai, adaptīvā kruīza kontrole, automātiskais ātruma regulētājs, riepu spiediena monitoringa sistēma un elektroniskās bremzes auto novietošanai.

Robusta struktūra, maksimāla veiktspēja

Izcila mašīnbūves tehnika un savā klasē labākā robustā struktūra ir jaunā XF uzbūves pamats. Korpusa modernā struktūra, kurā izmantoti augsto tehnoloģiju materiāli un jaunās paaudzes dizaina tehnoloģijas, piešķir automašīnai maksimālu izturību un mazāku svaru. Jaguar XF raksturīga izcila veiktspēja visiem automašīnu modeļiem ar V6 un V8 dzinējiem. Tie ir visklusākie dīzeļdzinēji savā klasē, bet V8 dzinējs kurš aprīkots ar mehānisko kompresoru nodrošina automašīnai izcilu veiktspēju.

XF dizains, kura centrā ir autovadītājs, ietver sevī komfortu, izsmalcinātību un teicamu kontroli, pateicoties savā klasē augstākajai vērpes izturībai un platam aizmugurējam trekam. Tāpat kā tā pievilcīgā āriene, jaunajam XF ir nepārspētas tehnoloģijas visā modeļu piedāvājumā, sākot ar sporta automašīnām, līdz luksa klases kreiseriem.
 
Visi komentāri
 
255520. viesis 17.aprīlis 2008 9:42
0 1 Atbildēt

Tas kas ir nošpikots no Aston Martin izskatās puslīdz ok. Viss pārējais nav necik labāks par jebkuru korejieti. Tās priekšējās lampas vien ir ko vērtas - tikpat lielu kroplību atradīsiet vien ķīnīzeru Keironā, vai kā viņu tur sauc. Dzinēji jau laikam gadus desmit netiek uzlaboti un attiecīgi par mūžību atpaliek no vadošajiem vāciešiem. Jaguar jau tā ir dimpā pilnīgā, ar šito modeli būs vēl dziļāk....arī jaunie īpašnieki TATA, ne uz ko labu neliek cerēt.

255521. viesis 17.aprīlis 2008 9:46
0 1 Atbildēt

Bla, bla, bla...

Ja būtu Jaguar pircējs, dotu priekšroku vecajam, labajam S-Type, nevis šitam "spokam"... No klasiskajām vērtībām palikusi tikai emblēmiņa... Pat salons samocīts- tas vairs nav Jaguar...

255524. viesis 17.aprīlis 2008 10:18
0 0 Atbildēt

Nez, man škiet, ka visiem auto ir jaiet līdzi laikam, un neuzskatau ka old school Jaguāri būtu kaut kas iekārojams. NU ja vien ielgi ultra modernas iekšas bet čaula paliktu old-school, varētu padomāt. Dizians principā man patīk, nu jā i vietas kuras uzskatu ka varēja arī labāk, bet - tas ir progress Jaguar dizainā. Kaz ir žēl - ka tas kas lācītim vēderā ir gandrīz viss labi aizmirsts vecais. ;)

255576. viesis 17.aprīlis 2008 17:52
0 0 Atbildēt

Vienigais Jaguar, manuprat, ir XJ serija. Parejais, širpotrebs....

255577. viesis 17.aprīlis 2008 18:00
0 0 Atbildēt

Jaguar nav nekads tur sirpotrebs. Ja butu, tad jau vini butu parlaimigi. Sirpotrebs, ir Corolla, Civic , Golf, kas ir visumaa labas masinites un tirgojas uz vella parausanu. Jaguar ir paliels drankjis, kuru neperk....nu purvaa pilnigaa. Neperk nekur, iznemot Angliju, kur tas turas uz pirceju patriotiskajam jutam.

255589. viesis 18.aprīlis 2008 8:54
0 1 Atbildēt

man iekrita acīš šitāds reklāmteksts

Piemēram, gaisa kondicionēšanas atveres veido panelī vienādlīmeņa virsmu, bet, pagriežot aizdedzes atslēgu, tās eleganti pagriežas atvērtā pozīcijā.

rezultātā mašīnā var ļooti estētiski sēdēt ar izslēgtu aizdedzi.... mēs taču katrs vismaz reizi dienā kādu stundiņu pasēžam savā mašīnā (ar nepagrieztu aizdedzes atslēgu) un papriecājamies par ideālajām salona formām, kas pēc atslēgas pagrieziena klūst tādas pašas kā kaimiņa volgai :D:D:D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jelgavā svinīgi atklāta Latvijā jaunākā un modernākā tehniskās apskates stacija; jaunajā stacijā pārbaudīti 304 auto 5

Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais "Tehniskās apskates nakts" pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Lasīt vairāk

 

Pērn visbiežāk avārijas bez OCTA izraisījuši autovadītāji Latgalē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) apkopotā statistika liecina, ka pērn autovadītāji Latgalē statistiski daudz biežāk kā citos Latvijas reģionos izraisījuši ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSNg) ar neapdrošinātu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti