Bedrītes salabotas 524 kilometru garumā 9

 
17.aprīlis 2008 9:27

Laika posmā no 7. līdz 13.aprīlim VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU) veicis bedrīšu labošanu 5735 kvadrātmetru platībā un sakopis ceļa nodalījuma joslas 524 kilometru garumā, liecina sniegtā informācija medijiem.

Aizvadītajā nedēļā visā Latvijā ir noritējis darbs pie melnā asfaltbetona seguma bedrīšu labošanas un ceļu nodalījumu joslu sakopšanas. Kopumā bedrītes salabotas 5735 kvadrātmetru platībā, no tiem valsts centrālajā reģionā - 830 kvadrātmetri, Kurzemes reģionā - 1112 kvadrātmetri, Vidzemes reģionā - 865 kvadrātmetri, bet visvairāk – turpat 3000 kvadrātmetru platībā asfaltbetona segums labots Latgales reģionā.

LAU turpinājis arī jau iepriekš uzsāktos ceļa nodalījuma joslu sakopšanas darbus, jo pirmreizējā A uzturēšanas klases ceļu nodalījumu joslu sakopšana jāpabeidz līdz 1.maijam, ceļiem ar B uzturēšanas klasi līdz 15.maijam, bet C un D klases ceļu nodalījumu joslas jāsakopj līdz 1.jūnijam. Aizvadītajā nedēļā valstī kopumā ceļmalas attīrītas 524 kilometru garumā.
 
Visi komentāri
 
255537. viesis 17.aprīlis 2008 11:13
0 0 Atbildēt

nu pļā, kas tur nav skaidrs?

katra bedrīte skaitās viens kvadrātmetrs (tā viņi tajās atskaitēs raksta)

bedre tā jau ir lielāka

viņi ir aizlāpījuši 5735 bedrītes

un savilkuši uz ceļa baltās svītras 524km garumā

255543. viesis 17.aprīlis 2008 11:52
0 0 Atbildēt

Pēc virsraksta izlasīšanas, neslikta 524 km gara bedrīte :D

255544. viesis 17.aprīlis 2008 11:58
0 0 Atbildēt

pareizak butu rakstit - bedrites ir saberta asfalta masa, nevis ka kaut kas ir salabots. To ka izskatas salabotas bedrites var aizbraukt piem. uz zviedriju paskatit.

255545. viesis 17.aprīlis 2008 12:02
0 0 Atbildēt

Ja bedrīšu labošana izpaužas piķa ieliešanā tajā un šķembu iebēršana...tad gribētu redzēt ES direktīvas uz autoceļu remontu.

255561. viesis 17.aprīlis 2008 13:40
0 0 Atbildēt

Nodalījuma joslas sakopšana-tā sauc atkritumu savākšanu no ceļmalām,un,starp citu, skeptiķiem varu teikt,ka labāk "turās" bedrītes,kuras salāpītas nevis ar asfaltu,bet gan lejot bituma emulsiju un berot šķembas(2-8mm).Var labi salāpīt ar asfaltu,bet tad KATRA bedrīte smuki jāapzāģē,lai būtu vertikālas sieniņas,sieniņas jāaplaista ar bituma emulsiju,tad jāliek asfalts un jāblietē ar vibroblieti.Diemžēl apjomi ir nesalīdzināmi ar "labajām" valstīm,līdz ar to tiek lietota īsākā metode.

255567. viesis 17.aprīlis 2008 14:59
0 0 Atbildēt

MALAČI !!! (&%$^%!^%^*^$)

255572. viesis 17.aprīlis 2008 17:23
0 0 Atbildēt

SUPERZEME LATVIJA! Ir tāda sajūta, ka Latvijā plānveidā notiek iedzīvotāju iznīcināšana :) Mums ceļu labošana nozīmē pārvērst to tādā pauguru šķēršļu trasē, ka pat braucot ar 600 mersi plombas lido ārā! Pamēģiniet savu stāvoklī esošo sievu aizvest pa apvedceļu no Babītes līdz Salaspilij. Otrs veids kā samazināt iedzīvotāju skaitu ir "salabot" bedrītes ielejot tajās piķi un saberot smalkus akmentiņus. Var arī akmentiņus nebērt - tad lietus laikā sanāk "melnais ledus". Pamēģiniet nobremzēt uz tāda seguma, vai lietus laikā izņemt pagriezienu. Par motociklistiem vispār nerunājot. Ne viens vien ar moci uz "melnā ledus" lietus laikā ir "norāvis acis" vienkārši taisni braucot. Vārdu sakot - jo Latvijā mazāk cilvēku, jo elpot vieglāk! ;)

255584. viesis 18.aprīlis 2008 7:31
0 0 Atbildēt

katra mazā bedrīte, kas tiek aizlāpīta, tātad ir jābūt "ielāpam 1 m platumā?

žēl, ka praktiski neesmu redzējis šādu bedrīšu lāpīšanu. 527 km - tas ir labāk kā nekas, taču žēl, ka pārdaugavā šie lāpītāji nav manīti (atskaitot uzbrauktuvi pie vanšu tilta).

255596. viesis 18.aprīlis 2008 10:08
0 0 Atbildēt

Manuprāt notiek gan ne bedrīšu labošana, bet gan pumpu taisīšana + valsts naudas izzagšana.

KURŠ nelaikā dzimušais plakanpēdainais impotents ir radījis/apstiprinājis LV lietojamo tehnoloģiju, kuras rezultātā bedres vietā rodas pumpa? Un iegūtās pumpas augstums => par bijušās bedres dziļumu...!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 5

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Velosipēda vadītāja apliecība – bērniem jau 10 gadu vecuma. Kā to iegūt? (+ VIDEO) 4

Bērniem, kas pārvietojas ar velosipēdu, nepieciešams nokārtot velosipēda vadītāja apliecību. Šāda apliecība vai augstākas kategorijas apliecība, piemēram, autovadītāja tiesības, nepieciešama arī pilngadīgām personām, kas pārvietojas ar elektroskrejriteni. Kā iegūt velosipēdista apliecību, un kā sagatavoties eksāmenam? Lasīt vairāk

 

Vidzemes šosejas un Ķekavas apvedceļa posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 8

No šodienas atsevišķos Vidzemes šosejas (A2) un Bauskas šosejas Ķekavas apvedceļa (A7) posmos tiks palielināts maksimālais atļautais ātrums, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Ķīnas autotirgus – 2024. gada marta rezultāti un ražīgāko zīmolu TOP-10 2

2024.gada martā Ķīnā pārdoti 1,690 miljoni automobiļu, ar lielu atrāvienu dominējot vienam pašmāju zīmolam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti