Laikam nekas īpaši aktuāls, taču nolēmu uzraxtīt. Neskatoties uz dažādiem rakstiem iAuto, kā arī uz ļoti lielo komentāru skaitu, īpaši tādu ievērojamu personu kā Audimans, nolēmu savā autiņā ielikt gāzi.
1. Man ir autiņš, kas man patīk - 1988.gada Audi 100, 2.3 litri, šprice, utt. 2. Nepatīk dīzeļi 3. Negribas mainīt autiņu ar dažām nelielām zināmām vainām pret "veiksmju un neveiksmju loteriju". Tas viss it kā mudina nedarīt neko, novērst sīkās vainas, braukt tālāk. To man neļauj: 1. Katru dienu Tukums-Rīga-Tukums + ? Tukums - ???? - Tukums => daudz naudas konvertējas benzīnā un pēc tam dūmos. 2. Nekur nebraucu ar sabiedrisko transportu, kā arī "nekāpju uz astes" citiem. Tagad man ir gāze. Pirmie iespaidi: 1. Pa Rīgu braucot nedaudz mazāka jauda, bet tā kā ir 2.3 litru motors, tad pietiek. 2. Motoram klusāka un vienmērīgāka dziesma 3. Gāze nesmird 4. Gāze tikai nedaudz vairāk tērējas par benzīnu. 5. SIA Autogāze Deglava 60 savu darbu dara kārtīgi, taču pie solītajiem 237 Ls papildus nāk daudz latu par uzpildi, sadalītāja un sveču maiņu, utt. Iznāca papildus 30 Ls, ar kuriem nebiju rēķinājies. Principā esmu apmierināts. Ar visu šo gribēju teikt izejot no komentāriem raxtam "Audi gāze" - es nepiederu pie tiem, kam ir dārga automašina un žēl naudas benzīnam, man ir nojauta, ka sliktās lietas pēc gāzes ielikšanas parādās tad, kad gāzes iekārta ielikta kādā nomaļā šķūnī. Ja autiņš ne visai labi iet ar benzīnu, tad diez vai labi ies ar gāzi. Komentāros parasti pierādījies, ka puse kliedzēju ir tie, kas paši neko nav pamēģinājuši. Es parasti uzklausu visus viedokļus un PATS lemju, ko darīšu. 2r- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gāze smird. Un kā vēl smird uz ceļa, ja tāds pa priekšu velkas, un velkas ar parasti pendžas ar gāzinieku.