Mans «Audi» un gāze 80

 
16.septembris 2002 10:34

Laikam nekas īpaši aktuāls, taču nolēmu uzraxtīt. Neskatoties uz dažādiem rakstiem iAuto, kā arī uz ļoti lielo komentāru skaitu, īpaši tādu ievērojamu personu kā Audimans, nolēmu savā autiņā ielikt gāzi.

1. Man ir autiņš, kas man patīk - 1988.gada Audi 100, 2.3 litri, šprice, utt. 2. Nepatīk dīzeļi 3. Negribas mainīt autiņu ar dažām nelielām zināmām vainām pret "veiksmju un neveiksmju loteriju". Tas viss it kā mudina nedarīt neko, novērst sīkās vainas, braukt tālāk. To man neļauj: 1. Katru dienu Tukums-Rīga-Tukums + ? Tukums - ???? - Tukums => daudz naudas konvertējas benzīnā un pēc tam dūmos. 2. Nekur nebraucu ar sabiedrisko transportu, kā arī "nekāpju uz astes" citiem. Tagad man ir gāze. Pirmie iespaidi: 1. Pa Rīgu braucot nedaudz mazāka jauda, bet tā kā ir 2.3 litru motors, tad pietiek. 2. Motoram klusāka un vienmērīgāka dziesma 3. Gāze nesmird 4. Gāze tikai nedaudz vairāk tērējas par benzīnu. 5. SIA Autogāze Deglava 60 savu darbu dara kārtīgi, taču pie solītajiem 237 Ls papildus nāk daudz latu par uzpildi, sadalītāja un sveču maiņu, utt. Iznāca papildus 30 Ls, ar kuriem nebiju rēķinājies. Principā esmu apmierināts. Ar visu šo gribēju teikt izejot no komentāriem raxtam "Audi gāze" - es nepiederu pie tiem, kam ir dārga automašina un žēl naudas benzīnam, man ir nojauta, ka sliktās lietas pēc gāzes ielikšanas parādās tad, kad gāzes iekārta ielikta kādā nomaļā šķūnī. Ja autiņš ne visai labi iet ar benzīnu, tad diez vai labi ies ar gāzi. Komentāros parasti pierādījies, ka puse kliedzēju ir tie, kas paši neko nav pamēģinājuši. Es parasti uzklausu visus viedokļus un PATS lemju, ko darīšu. 2r
 
Visi komentāri
 
38724. viesis 16.septembris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

Gāze smird. Un kā vēl smird uz ceļa, ja tāds pa priekšu velkas, un velkas ar parasti pendžas ar gāzinieku.

38727. viesis 16.septembris 2002 10:56
1 0 Atbildēt

Es personiigi esmu pret gaazi. Ja motors radiits, lai vinjaa dedzinaatu benziinu, tad vinjaa arii jaadedzina benziins... Gaaze to motoru padara sausu un...

Ai. Dziivojam briivaa valstii un katrs savu naudu teeree kaa grib... ;o)

38729. viesis 16.septembris 2002 10:59
0 0 Atbildēt

Ar benziinu man meensii iznaak ap 100 - 150 Ls, bet gaaze ap 50 Ls. Taatad diez ko daargi nav. Shodien ar visu savu gaazi aizsvilpu diizelistiem un benziiniekiem garaam. Un nesamird nekas.

38733. viesis 16.septembris 2002 11:09
0 0 Atbildēt

viesis 2002-09-16 10:59:44 Nekas nesmird Jo tusavai smirdoņai skrien pa priekšu :DD

38734. viesis 16.septembris 2002 11:10
0 0 Atbildēt

Brrr, nesapratu moraali shim raxtam :/ Kaut kaadi secinaajumi cik reizes leetaak sanaak tad tas braciens vai kaa, cik ilgaa laikaa atmaksaasies gaazes iekaarta, kaut ko tam liidziig inaat buutu interesanti :)

38735. viesis 16.septembris 2002 11:11
0 0 Atbildēt

Man chomam bija 728ajā bwmbī gāze un motors pēc 8 mēnešiem nomira,lai arī atpelnija un ietaupija daudz. un pirdām visiem garām ka nefig..

38736. viesis 16.septembris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Stulbi rakstiit, ka gaaze ir tikko ielikta. Saakumaa jau taa gaaze nesmird, bet peec tam visas gumijas sljaukas caursmird.

Tas, ka a/m inzhektori nestraadaa tajaa briidii kad dzineejs ir karts izniicina ar laiku pashas sprauslas. Pareekjini cik taas maksaa? Domaaju, ka vareesi par reaalo ekonomiju runaat tikai tad kad buusi atpelnijis savu ieguldiito paarbuuvee naudu, un tad saaksi reekjinaat cik esi izmetis naudu lai saremonteetu to, ko gaaze tev ir salauzusi. Mans uzskats ir diezgan noliedzosh, jo tam ir pamats.

www.iauto.lv/article.php?sid=1078&id=8

Veelu sekmes.

38737. viesis 16.septembris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Labas gāzes iekārtas nesmird. Kā zināms no ķīmijas, tad gāze, kuras sastāvā ir H (ūdeņradis) un C (ogleklis), sadalās ļoti nekaitīgās un nesmirdīgās vielās. H un C savienojas ar skābekļa molekulām un beigās sanāk ūdens un CO2. Kas tad te var smirdēt? Vienīgi kaut kādi gāzes piemaisījumi. Gudrinieki! Pareizi autors saka, ka nevajag likt iekārtas savā garažā vai citos šķūņos. Pašam gāze nav, bet neatteiktos. Paziņas vēl neviens nav sūdzējies. Tā kā tādi texti, ka gāze nerullē vai gāze smird ir galīgi nepamatoti. Jūsu šrotainie benzīnieki smird vairāk!

38740. viesis 16.septembris 2002 11:29
0 0 Atbildēt

Katrai lietai ir plusi un mīnusi. Arī gāzei. Protams, garās ikdienas tūrēs gāzes izmantošana kādu laiku ekonomiski atmaksājas, var nosegt arī iekārtas uzstādīšanas izdevumus. šodienas tehnoloģijas izslēdz gāzes smaku salonā, normālus motora darbības parametrus. BET, motoram pašam, gāze nebūt nav tā veselīgākā "barība", un parasti motori sāk itin smagi "slimot". Īpaši jau prezīzie BMW vai japāņu mašīnu motori.

Daudz tiek runāts par benzīna kvalitāti, bet reti kad tiek pieminēta gāzes kvalitāte. Īpaši jau sēra daudzums gāzē. Par to viens otrs iedomājas, kad paskatās uz virtuves griestiem. To pašu redz motoru mehāniķi ,kad izjauc motorus. Faktiski, visas šāles esot "kā ar līmi". Netrūkst arī citu neveselīgu nianšu.

Secinājums: ja jau visa tā "gāzes lieta" būtu tik droša, tad cenu starpības dēļ ar gāzi mašīnas izmantotu vismaz 80% braucēju.

Ši lieta ir zaudējusi popularitāti arī Eiropas valstīs, īpaši jau Itālijā un Skandināvijā. Ne velti ir radies teiciens: nabagais maksā divreiz... Nu, bet demokrātiskā valstī KATRAM ir brīvas izvēles tiesības. / ikdienas viesis/

38743. viesis 16.septembris 2002 11:33
0 0 Atbildēt

Man ar bija auto ar gāzi. Nekas nesmirdēja. Ja tev nosvilst motors, pats vainīgs. Skaidri un gaiši ir teikts, ja atstāj pie mājas vai darba uz ilgāku laiku, pārslēdzies uz benzīnu. Kad motors ir auksts, vienmēr sāc ar benzīnu. Divu gadu laikā man pilnīgi nebija problēmas ar auto un gāzes iekārtu.

BMS

38744. viesis 16.septembris 2002 11:37
0 0 Atbildēt

Jaasaak ar to ka raksts ir labs. Katram ir sava galva uz pleciem un katrs dara kaa grib - liek to gaazi, neliek.... Tachu pirmkaart. Pirate, nodemonstree luudzu shrotainu benziinnieku kas smird, un kam te taads ir? Otrkaart. Es nesaprotu vienu lietu, tieshaam nav tikvien taas sajeegas galvaa, lai saprastu - gaazes useri ir pieradushi pie smakas... Ko juus domaajat ka kaads peekshnji njem un d1rsh ja saka ka gaaze smird? Piekriitu, ka daudziem jaunaakiem autinjiem ar normaali uztureetiem motoriem un gaazes iekaartaam smakas nav. Tachu taadi nav visi. Itsevishkji tas attiecas uz vecaakiem auto. Treshkaart. Es gribu redzeet to lielo megaspeciaalistu, kursh speeciigi pamatos, ka motoram ar gaazes iekaartu ir lielaaks vai taads pats resurss kaa straadaajot ar benziinu. ( iisteniibaa es veeljoprojaam reecu par "smirdiigajiem shrotainajiem benziinniekiem" .

Veel peedeejais. Pirate. Par kuras gaazes kjiimisko sastaavu tu vispaar runaa? Tachu nejau par to ko pilda balonos? Ja tomeer par to tad esi luudzu tik laipns un uzzini PAREIZO gaazes sastavu.

38746. viesis 16.septembris 2002 11:42
0 0 Atbildēt

Nēsmu pret gāzi , bet gribētos gan redzēt kurš "Gāzenieks" nesmird???

Nav nācies rdzēt tādu!

38753. viesis 16.septembris 2002 12:03
0 0 Atbildēt

gāze nesmird viņai speciāli pievieno kautko ļoti smirdīgu lai justu ka ir noplūde

vecajā krievu laikā gāzes iekārtas lika takšu parka volgās bet ne jaunās tikai tādās kuras jau bija nogājušas 200 000 un līdz kap remontam palikuši 100 000, diez kapēc tas tā tika darīts, ja lika jaunās tad tie kap remonti dzinējam sanāca pie pirmajiem100 000, var jau teikt ka gāze bija sūdzīga mašīna bija sūdīga, iekārta bija sūdzīga

ja esat paredzējuši nobraukt ar savu auto ~ 100 000 lūdzu uz priekšu bet ja vairāk, vai tas ir jauns labāk nevajag

38754. viesis 16.septembris 2002 12:06
0 0 Atbildēt

Kā ta nesmird gāzinieks!!!

Un kā vel smird. Ja pa šoseju tāds gadās priekšā, tad nedomājot jāiet garām, tas pats ir ar dīzeļiem un dažiem labiem benzīniekiem, kuru daudzums salīdzinot ar nojātiem dīzeļiem ir krietni vien mazāks.

38755. viesis 16.septembris 2002 12:07
0 0 Atbildēt

Upiz un pārējie. Ko var ******* par sauso gāzi! Pilnīgi murgains izteiciens. Gribētos atgādināt ka cilindrus neviens neeļļo ar benzīnu, tā ka arguments par sauso gāzi neiztur kritiku. Cilindri tiek eļļoti ar eļļu. Bezīns tiek izsmidzināts, tātad veidojas mazas piles (nerunāsim par jaunajām GDI sistēmām), kurām nonākot cilindrā, tās saskaras ar uz tā sienām esošo eļļu un skalo to nost (pamēģiniet vai var eļļainas rokas dabūt tīras ar benzīna palīdzību vai vienkārši vicinot tās gaisā). Gāze nonāk iztvaikojusi (reduktorā) un neko neskalo nost. Protams tas viss notiek sekundes simtdalās, bet lietas būtība nemainās. Atgādināšu ka dīzeļmotoros degviela cilindros nonāk tikai saspiedes takts beigās un tā neko nevar eļļot, šo momentu neviens nez kapēc nepiemin. Dīzeļdegvielai gan piemīt eļļojošas īpašības. Balonos pilda gan metānu (CH4), gan propānu (C3H8)+butānu(C4H10). Vairumā gadījumu pēdējie. Pati gāze ir bez smakas, tāpēc tai jauc klāt indikātorus, kas dod nepatīkamo smaku, lai varētu konstatēt gāzes noplūdes. Kas attiecas uz smirdēšanu, tad tās iemesli ir 1) Gāzes noplūdes no sistēmas pa bojājumiem (Avārijas gadījums) 2) Paaugstināts CO un CH daudzums atgāzēs, Ja CO ir

38756. viesis 16.septembris 2002 12:15
0 0 Atbildēt

To Jurģītis. Taatad tomeer nonaakam pie taa ka gaaze smird. Es saprotu ka tu esi "gaazinieks", tapeec arii tik asi uztveeri ieprieksheejos komentaarus. Ljoti labi ir tas ka tu zini degvielas iepluudes iipatniibas utt. Tachu man tomeer maac aizdomas ka tu esi tikaj vienkaarsh useris nevis vecis kursh ir jaucis un paarjaucis motorus un zin ko runaa. Es arii taads neesmu un tamdeelj man tavi argumenti neliekas diezko paarliecinoshi, itsevishkji ja tu kaa gaazes smirdeeshanas iemeslu mini "Gāzes noplūdes no sistēmas pa bojājumiem (Avārijas gadījums)" un veel sho te "Ja CO ir

38757. viesis 16.septembris 2002 12:20
0 0 Atbildēt

Jurgjiitim~

LPG jebshu kaa mees savcam auto gaaze ir divu gaazu ( Propaana un Butaana ) maisiijums. Shis maisiijums tiek dozeets atkariiba no gada laika, propaanam ir tendece uz sasalshanu. Nu luuk . Benziins nav shchidra viela ar tendenci degt, bet arii dzeseet. Degvielai ir klaat simtiem kjiimisku piedevu, kuri pasargaa virzuljus no cardegshanas. Diemzheel LPG kjiimiskais sastaavs ir miglaa tiits. Mana pieredz raada, ka gaazes a/m biezhi luust sprauslas, kuras no temperatuuras deformeejas. Kaa arii izdilst vaarstu vadiiklas un pashi varsti. Pashas cilundru sienas tikai vinnee braucot ar gaazi. Sveces arii kalpo ilgaak, bet neiesaku ekanomeet uz svechu un elljas reekjina.

38763. viesis 16.septembris 2002 13:04
0 0 Atbildēt

Upizam. Ja tas ir sviests tikai tāpēc ka tu nesaproti kas ir CO un CH, tad nebāzies ar saviem komentāriem. Paskaidroju ka CO ir nepilnīgi sadegusī degviela, kas liecina par gaisa trūkumu vai degvielas pārumu. CO ir galvenais parametrs pēc kura regulē barošanas sistēmu. CH ir degt nesākusī degviela, tā daudzumu atgāzēs ietekmē barošanas sistēmas regulējums, aizdedzes sistēmas regulējums, tehniskais stāvoklis. Attiecībā uz tavām aizdomām - esmu mainījis kompresijas pakāpes savam auto motoram no 10 uz 11 un 10,6. Līdz ar to esmu mainījis galvas, maiņijis sadalenes. Gāzes iekārtu arī esmu regulējis pietiekami bieži, tā kā zināma prakse tomēr ir. Man ir pilnīgi vienalga kādas aizdomas tevi māc, bet pārliecība ka tu neko nerubī sāk nobriest. Ja mani argumenti neliekas pārliecinoši, tad esi tik laipns un pastāsti kas konkrēti un kapēc nepārliecina. Ja nespēj saprast uzrakstīto, tad dziļi atvainojos, ne tam adresēju komentāru.Pastāsti gudriniek kādos vēl gadījumos gāze var smirdēt.

Speciāli Atvaram: Ja es uzrakstīšu rakstu par gāzi vai tas tiks publicēts Autoinfo.

38764. viesis 16.septembris 2002 13:15
0 0 Atbildēt

Sorry, kungi, bet Jurgjiisha tekstam ir pilniiga taisniiba :-)))) Toties uupiz un Atvars operee tikai uyn vieniigi ar "kaktu meistaru"(sorry, ja taa nav, tad tie ir vienkaarshi vaaji izgliitoti cilveeki) viedokljiem - tur diemzheel regulaari taads sviests naak aaraa :-)))) Labam auto (ne gazonam/zisam utt. ar kompresijas pakaapi 6 ...7) ar kvalitatiivu degvielas aparatuuru NESMIRD NEKAS, veel shoriit bija iespeeja par to paarliecinaaties. Tie paargudrie spriedumi saknjojas pamataa no Holandes utt. ievestos auto, kuru gaazes aparatuura peedeejo reizi jutusi apkopi ap 1995. gadu. Sorry, taa ir un taa diemzheel ir aksioma. Un visaadi murgi par seeru gaazee un liimi shaalees ... taads shlossers vispaar pat nenojaush, kaadus procesus dzineejaa izraisa seers :-) Un kur tad veel sadegushaas sprauslas ... kur taas atrodas un kur sadegshanas process notiek, te jaasaak jautaat :-)))) Taa ka, ne katrs vecis , kursh ir jaucis un paarjaucis motorus, zin. Vinjsh visbiezjaak domaa, bet pasniedz to kaa "zin".

Manaa kontaa ir vairaaki simti dzineeju savulaik, arii krietns skaits saciikshu motoru, taa ka bik ar vinjiem paziistams essu, bez tam savulaik straadaaju vietaa, kuraa tika veikti 5 firmu gaazes aparatuuras saliidzinoshie izmeegjinaajumi - jaasaka, visai daudz apguvaam jau tajos laikos pirms pacmit gadiem.

Atvar, par tiem simtiem kjiimisko piedevu tu esi simtiem reizhu paarspiileejis - dzesseeshanas funkcija balstaas uz tiiru fiziku, kjiimija tur njiprichom. Taados rezhiimos, kaados ir speejiigs darboties normaals 4taktu (vai 2taktu) dzineejs, pilniigi pietiek ar konstrukcijaa ielikto rezervi, lai nevienai detaljai nekas nenotiktu, arii paaugstinaataas procesa videejaas temperatuuras deelj. Vieniigi vajadzeetu lietot kvalitatiivas motorellas, vislabaak taas, kuraam uz etikjetes noraadiita lirtoshana arii "LPG"dzineejos. Turklaat vaarstu vadiiklu dilumam nav nekaada sakara ar degvielu - iepaziisties ar shii mezgla uzbuuvi un sapratiisi kaapeec!

Galu galaa, kaa kaadreiz jau piemineeju, man ir choms Bavaarijaa, vinja saimnieciibaa ir 11 gab. Mercedes Sprinteri, peedeejo reizi , kad biju pie vinja, skaaraam sho teemu. Visi Sprinteri iet ar gaazi, chetri vecaakie ir noskreejushi jau paari par 600 000 km, pats jaunaakais drusku paari 100 000. Un BEZ NEVIENA DEFEKTA! Taa ka, ja kaads bljauj, ka gaaze vinjam sajaaja dzineeju - plika muldeeshana, taads dzineejs nospraagtu taapat arii ar benzhu. Sorry, bet tas taa ir, lai kaadam tas kaa nepatiktu.

Bij veel muljkjiibas par "nepopularitaati"utt. : soore, bet kopsh 1998. gada (2001. dati) ar gaazi darbinaamo auto skaits Eiropaa ir dubultojies, bez tam ir palaisti tirguu pirmie auto ar ruupniicaa monteetaam gaazes iekaartaam/tvertneem (Audi un BMW) - savu gaitu process ir saacis arii Vaacijaa. Taa ka viss ir bumbaas un katrs brauc ar ko grib, skaita vieniigi degvielas cenu un nodokljus :-)))) Starp citu milzeniigie stacionaarie dzineeji visbiezhaak straadaa tieshi ar gaazi (parasti dabas gaazi) - un taads resurss, kaa tiem, nevienam shkjidraas degvielas dzineejam pat sapnjos nav raadiijies, pat bez turbokompresora, kaads ir tiem milzenjiem...

Aaa, un smirdoshu/kuuposhu benziinnieku nebuut netruukst kaut vai tepat Riigaa - vienkaarshi ljautinji nejeedz, ko noziimee MELLS duums benziinniekam. A tas , kas tur vandaas aaraa, starp citu kozh aciis daudz trakaak par gaazi. Nezinu kaapeec, bet sho auto viduu dominee veco modelju BMW, aciimredzami nojaato K-Jetronic deelj :-(

Uupizz : jurgjiisha teikums par CO procentiem un CH ppm ir absoluuti pareizs, vienkaarshi tev nav gadiijies imetj auto ar sterilu izpluudi :-)

Crankshaft

38765. viesis 16.septembris 2002 13:36
0 0 Atbildēt

Ja jau esi tāds gudrinieks - kāpēc esi anonīms?

38766. viesis 16.septembris 2002 13:37
0 0 Atbildēt

domaats viesim

viesis 2002-09-16 13:15:23

38767. viesis 16.septembris 2002 13:41
0 0 Atbildēt

Paldies Crankshaft par atbalstu.

Gribētos atgādināt ka sakarā ar gāzes augsto oktānskaitli~104, jāatceras ka tā sadeg ilgāk, tāpēc ir nepieciešams iestādīt agrāku aizdedzi. Augsts oktānskaitlis prasa augstāku kompresijas pakāpi no 9 un lielāku. Kautgan 9 šodien vairs nav nekas īpašs, aizspriedumi ir palikuši no veciem laikiem kad 9 bija reti kuram vieglajam. Esmu eksperimentējis ar 11, jūtami uzlabojas dinamika, patēriņš samazinās. Problēmas sākas tad kad gāzi sāk uzstādīt nepiemērotiem motoriem.

Jurģītis.

38768. viesis 16.septembris 2002 13:44
0 0 Atbildēt

Melnix viņš ir parakstījies zem raksta.Rakstītā jēgu viņa vārds nemainīs.

Jurģītis.

38769. viesis 16.septembris 2002 13:50
0 0 Atbildēt

Crankshaft tu laikam esi taads nenormaals speciaalists, sintiem motoru izjaucis, bet saprast to ka K jetroniki naak tikai utainajiem nespeej :o) paareejie spiezz uz L jetronic.

P.S.Jurgiitim ir taisniiba, ja autinnu kopj atbilstoshi smird tikai meerkoptaans izpluudes gaazees. ieteikums- Jurgiit tev dereeja pasham uzrakstiit normaalu rakstu par gaazi un cilveekiem normaalaa veidaa paskaidrot par un pret.

38772. viesis 16.septembris 2002 14:02
0 0 Atbildēt

ja no komentaariem izmet stulbus uzbraucienus utt tad vareetu arii pietikt ar to ko izlasiju... tachu cik noprotu dazhi anoniimie kungi iedomaajas sevi kaa baigos gudriishus....

TO: Crankshaft. Es prasiju tikaj normaalu paskaidrojumu uz komentaaru nevis TAVU STULBO D!RSHANU par lietaam kuraas kaa sapratu tu pats esi aamurs. Paareejais - par to ka esi motorus jaucis, nu ok, tu zini ko runaa un man ir neliela skaidriiba par gaazes smirdonju utt. Tachu, naakamreiz lasi luudzu uzmaniigaak jautaajuma jeegu, ja tev tas vispaar interesee, ja? Un veel par kaktu meistariem. MANAA auto nav gaazes un nebuus taaka kundzinj, man nav nekaada sakara ar kaktu gaaziniekiem utt, lietoju amiishu auto ar normaalu benziindzineeju:)

Un veel tur vienam anoniimajam tarakaanam augshaa.... Karoche, ja esi aamurs un nejeedz par ko iet runa tad nelien ar savaam cepta sunja gudriibaam te iekshaa. Ja bljed viens gudriits nepareizi nosauc gaazes sastaavu un es to aizraadu tad otrajam lielmeistaram arii vajadzeetu biku parubiit fishku un ned1rst vasku..... tas taa atkaapei

Neesmu nevienreiz teicis ka gaaze ir smirdiigs suuds vai veel kaa. Ja kaadam shkjiet savaadaak tad vajag paarmainjas peec uzmaniigaak palasiit komentaarus. Un ja es arii nerubiju to visu tad taa arii pateicu bljed.

38773. viesis 16.septembris 2002 14:03
0 0 Atbildēt

Jurggiit, bet manu praat gaaze chakaree motoru, kad dienu nobraukaaju mashiinaa, kas iet uz gaazes un uz seksu vairaak nevilkaa- moraale- motors chupaa :(

38775. viesis 16.septembris 2002 14:06
0 0 Atbildēt

Mees vareetu dibinaat ANONIIMO gaazenieku tusu, visi nolasaas un staasta kaa gaaja un ko sadariija :o)))

38776. viesis 16.septembris 2002 14:10
0 0 Atbildēt

..........un kā gāze smird!

38778. viesis 16.septembris 2002 14:26
0 0 Atbildēt

karoče - bledj!

:)

38780. viesis 16.septembris 2002 14:49
0 0 Atbildēt

38782. viesis 16.septembris 2002 14:51
0 0 Atbildēt

Bet man autins ar gazi iet labaak, nekaa ar benziinu. gan vienmeerigaak straadaa, gan klusaak. Vieniigi jauda nedaudz zuud.

38784. viesis 16.septembris 2002 14:58
0 0 Atbildēt

Negribu piekrist, ka autiņš neies labi ar gāzi, ja negāja labi ar benzīnu! Ja braucot ar benzīnu ir aizsitušās šprices, tad ar gāzi šādu problēmu nav. Neko sliktu par gāzi nevaru teikt, jo man arī kādu laiku bija Audi 90 '84.g. uztaisīts uz gāzi. Un ekonomija sanāca iespaidīga. Tad uzlabojās fin. stāvoklis un iegādājos Audi S4. Un šim jau nu gan neceļas roka likt gāzi, jo pavisam atšķirīga mašīna ar daudz smalkākām lietām, kuras negribas pakļaut riskam braucot ar gāzi. Bet visumā, ja ir autiņš ap 15 gadiem un vienkāršu motoru, tad gāze ierullē!

38791. viesis 16.septembris 2002 15:09
0 0 Atbildēt

Tam viesim kas saka ka man vajadzētu uzrakstīt rakstu par gāzi jāsaka, ka nedaudz jāpagaida apmēram līdz 2003. gada Janvārim. Tad būs pārbaudītas idejas par kurām tagad negribētu runāt. Gribētu piebilst ka visus savus izteikumus attiecībā par gāzi esmu pārbaudījis uz sava auto. Ar gāzi esmu nobraucis 100000 km, visus regulēšanas un remonta darbus esmu veicis pats, tāpēc atļaušos uzskatīt ka man ir zināma pieredze. Bet es nepretendēju uz ļoti zinošā statusu. Vienmēr esmu gatavs uzklausīt komentārus un diskutēt nevis strīdēties.

Par to motora čakarēšanu - lūdzu konkrētus gadījumus un bez emocijām, mani tas tiešām interesē.

Jurģītis.

38794. viesis 16.septembris 2002 15:14
0 0 Atbildēt

ai tas viss smird un kaa veel pie tam ! 8)

38799. viesis 16.septembris 2002 15:33
0 0 Atbildēt

- nu jurģīt varbūt tu esi 1 no 100, kuram tā paveicies ar autiņu un to gāzes iekārtu. Un nevajag te gudri *******, ka vajag pie speciem uzstādīt gāzes iekārtas utt... Fakts ir viens, ja esi ticis pie autiņa ar gāzi, tad kraties labāk no viņa vaļā. Man paziņas, kas likuši gāzi normālos kantoros ir savu autiņu dajājuši un atkratījušies vaļā.

- gāze tā ir alternatīva, lētāka degviela. Nekas jau nav par brīvu. Taupot uz degvielas rēķinu, iztērē un dzinēja remontu un kopsummā sanāk tas pats, ja ne mīnusos. Tad kāda hrena pēc čakarēties?

- Vai pērkot jaunu piem. to pašu BMW ar 3 gadu garantiju, dīleri būs ar mieru nodrošināt garantiju, ja uzstāda gāzi?

38801. viesis 16.septembris 2002 15:37
0 0 Atbildēt

hmmm. Aizmirsu tur augstaak parakstiities zem komentaara. Shitais te: viesis 2002-09-16 14:02:56 ir UUPIZZ komentaars.

uupizz

38802. viesis 16.septembris 2002 15:37
0 0 Atbildēt

Melnix: es biju gan pierakstiijies iAuto, bet paari par meenesi esot prom kaut kaa notika "pashatrakstiishanaas" , no taa briizha man atpakalj nav izdevies pieregjistreeties, kaut arii iAuto man suutiija passwordus un veel nezin ko dariijaam. Taads liktens :-))) Bet nu esmu tas pats, kas Kolenvals (Crankshaft angliski).

Viesim 13:50:13 - K-Jetronic tikai utainajiem? Hmm, tad tu patiesi esi vaaji informeets :-) Papeeti, kuraa gadaa MB beidza lietot mehaanisko iesmidzinaashanu (KE2-Jetronic), nemaz tik sen nebija. Bez tam LJOTI LIELU dalju shejienes autoparka veel arvien sastaada dazhnedazhaadu modelju Audi/VW/BMW , kuri apgaadaati veel aizvien ar to pashu mehaanisko K-Jetronic. Starp citu, taa ir taa auto kategorija , ar kuru paarvietojas jauni cilveeki pamataa - finanses, ziniet :-) Un 2 paaudzes elektriskaa shprice (L-Jetronic, pirmaa bija D-Jetronic) ir tikpat muuzhveca kaa K-jetronic . Varbuut arii jau pietiekami utaina? Sevishkji ja bez katalaizatora motors (kas vispaar nav labais tonis) :-))) Kaa saciit , ja tev nav Motronic MP 4.xx, tad tu neesi cilveeks :-)))) Preciizi neatminu, bet man liekas , ka viela , ko jauc klaat gaazei, nesaucas merkaptaans - bij vinjai savs nosaukums. Bet nu veelreiz atkaartoju, ja viss ir taa kaa vajag, pie trubas nejuut pilniigi neko, iznjemot raksturiigo CO2 smacinju.

Viesim 14:02:56 - redzi, deelinj, mana prakse dzineeju jomaa sastaada aptuveni 30 gadus, ar mochiem buus veel vairaak, bet ne jau tur taa saals. Cilveeks saak lamaaties tad, kad vinjam vairs nav ko saciit - tobish nav argumentu. No visa taa es secinu, ka tev arii nav ne argumentu, ne zinaashanu - viss aprobezhojas ar kaut kur saklausiitaam/ sagraabaataam basnjaam. Tu briiniitos, ja uzzinaatu, kaadas tik nav kaadzird un kaadas tik putras , balstiitas uz shaadiem staastiem, nav gadiijies citiem liidzeet strebt. Bet taada nu ir cilveeka daba :-))) Katraa gadiijumaa, es , liekas netiku lamaajies un nejuutos vainiigs taapeec, ka zinu vairaak , kaa citi. Tieshi otraadi, es nekad neesmu sleepis to , ko zinu (iznjemot dazhus gadiijumus, kad attieciigo zinaashanu ieguve ir maksaajusi naudu MAN PERSONIIGI). Taa ka vieniigais , ko varu teikt : aamurs esi tu, turklaat, ja cilveeks ir beigts, tad uz ilgu laiku, bet ja stulbs, tad uz visiem laikiem! Atceries to un lasi gudras graamatas ! :-)

Juronam: luuk te tev pilniiga taisniiba, ir auto , kam gaaze nepiestaaveetu kaa shkjira, kaut vai tavs S4. Taadas mashiinas it kaa nepeerk, lai nu baisi ekonomeetu. Kaut gan no otras puses ... ir man pazinja Itaalijaa, dziivo vinjsh kalnos augshaa, ir vinjam Mercedes 500 SEC, kursh apgaadaats ar gaazes iekaartu. Es ar taa drusku pabriiniijos, bet jamais teica, ka kalnos tam 500 ir tik baiss pateerinjsh, ka kudii izdeviigaak ir gaazi lietot. Un to teica cilveeks, kuram otra mashiina ir 911 Carrera un antiiko auto rallijus vinjsh ar 60. gadu Ferrari Daytona V12 brauc ...

Ah jaa, viesis-rupeklis vareetu likt aiz auss, ka tiiri kjiimiskaas formulas gaazei buutu pie kaajas, vieglaak ir iegaumeet , ka LPG sastaav no propaana un butaana maisiijuma, kura sastaavu patieshaam variee atkariibaa no sezonas. Gaazes iipatniibu deelj taas lietoshana ir jo mazaak populaara, jo taalaak uz ziemeljiem, taa ka, ja kaads piesauks mazo popularitaati Islandee vai Norveegjijaa, tas buus drusku garaam traapiits :-)

38803. viesis 16.septembris 2002 15:38
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka daudzi cilveeki ir ieberzushies pateicoties seetu kantoriem, kas nedod ne garantiju ne normaali straadaa. saakas probleemas ar gaazes vadu hermeetiskumu, reduktora reguleejumu, ar svekkiem, kam par iemeslu ir nepareiza reduktora apsilde, ar magneetisko vaarstu darbiibu utt un tagad otreiz suudaa negrib kaapt. savaadaak jau laikam nav ne vainas gaazei.

Bet diizellus gan nevajag nodirst, taa ir naakotne- pofig uz ekologgiju.

38804. viesis 16.septembris 2002 15:40
0 0 Atbildēt

Es a gāzi braucu visu laiku (4 gadus ~ 200Kkm), varu teikt tikai, ka gāze rullē māju, pie pašreizējā nobraukuma ietaupu ~Ls 20/mēn - apmēram tik cik autiņam (fsco) amortizācija

38805. viesis 16.septembris 2002 15:47
0 0 Atbildēt

Mellais: tas viss ir vispaareeji apgalvojumi, nav ne mazaakaa iemesla apgalvot, ka tas ir bijis ar gaazi saistiits :-)))) Kas tad tiem taviem pazinjaam taa dajaajaas? Taa lietinja meedz buut aprakta bik citur - garaazhaa , kur es turu savu auto, arii ir viens taads vasja - taupuubnieks. tad nu luuk, jamais savu OpelRekordu arii bija ar gaazes aparatuuru apgaadaajis, viss baigi so, viss rajons zina , ka vissOK un kaartiibaa. Ilgi nebij jaagaida, motoriits tuutaa gan - kompresija nema, knapi var iedarbinaat utt.. Viss rajons zina (un neshaubaas!) , ka gaaze ir baisais *******xx un ar to tikai mashiinas nobeidz. Tiktaal viss buutu skaidrs kaa diena, ja ne viens apstaaklis. Onka, kaa krievu laikaa radis, leeja tamaa Opelii turpat blakus VIADAa pirkto MZGD motorellu. Veel labaak, peechaak jamais bij pasaacis liet iekshaa ellu, ko citi mainot leeja aaraa - taa saciit otrabotka, toties firmas! Nu un rezultaats uz sejas :-) Toties viss rajons tagad zin, ka gaaze *******x :-))) Taadi un liidziigi ir visaadu pasacinju rashanaas mehaanismi :-)

Bet starp citu, incanti - kaadu gjiimi raadiitu MIKAS, ja vinjiem uz apkopi piedziitu svezhaku BMW ar ruupniicaa uzstaadiitu gaazes iekaartu? Droshi vien bikses buutu pillas :-))))

Crankshaft-Kolenvals, radu viduu arii Juris saukts

38806. viesis 16.septembris 2002 15:47
0 0 Atbildēt

TO Crankshaft. Es zin iisteniibaa rakstiju par gaazi, ja? Un negaazu tev virsuu argumentus par to... tas ka tev ir 30 gadu staazhs darbaa ar motoriem ir labi. Pat ljoti labi... teetinj. Taadus kaa tu esmu redzeejis pietiekoshi... visi ir meistari, katrs savaa jomaa un katrs ar savu staazhu. Tachu tas jau nenoziimee ka taads meistars ir tik izcils ka vieniigam ir taisniiba un visi paareejie suukaa d1rsu. Starpcitu, ja tev nepatiik vaardi ar kaadiem es rakstu tad taa ir tava probleema. Nujaa. Par taam trakajaam pasakaam par to kas var un nevar notikt ap un ieksh motoriem. Nujaa, esmu dzirdeejis... sevisos, kur meegjinaats remonteet kaadu auto . Tas ko tu raksti par motoru darbu ar gaazi noteikti ir sakariigi un labi.... tachu tikaj mani jau nu gan tas nepaarliecinaatu likt gaazes iekaartu savaa auto. Taa luuk. Papuc.

38807. viesis 16.septembris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

- A ko teiktu MIKAS, ja es aizbrauktu pie viņiem uz ikkārtējo obligāto tehnisko pārbaudi un teiksim 2002 gada BMW535 būtu ielicis gāzi??? Gāzes iekārta būtu oficālā kantorī likta, ar garantiju utt...

- man liekas, ka viņi smagi nolamātos un pasūtītu na...******* mani ar visu garantiju.

38809. viesis 16.septembris 2002 15:57
0 0 Atbildēt

braukt ar gāzi ir tas pats, kas no *******s izlaist gāzi !!!

38812. viesis 16.septembris 2002 16:08
0 0 Atbildēt

Redzi , viesi, 15:47:48, arii es iisteniibaa rakstiiju par gaazi, pareizaak sakot par miitiem, kuri ap to klejo :-))) Un par to "teetinju, papuci"utt. man nav ne mazaakaa iemesla apbizhoties - kaa nekaa es taads tieshaam essu un manai vecaakajai meitai gada nogalee buus jau 25 ... :-) Tur nu es neko nevaru dariit, man priekshrociiba gan ir bijusi speeja augt liidz tieshi straujaakajaa dzineeju utt. attiistiibas laikaa (80.ie -90.ie gadi), bet ne peekshnji izraadiities aci pret aci ar peedeejo tehnikas kliedzienu bez priekshzinaashanaam. Un, ka visi citi suukaa *******, to es teicis neesmu - vienkaarshi daudzi maldaas un nav kas vinjiem to pasaka. taa ir ruugtaa dziives iisteniiba, diemzheel. Daudzi no viiriem ir paldies teikushi, ja vinjiem paskaidrots, kas un kaa - padomaa, cik daudz ir ljauzhu, kas kaut vai valodas barjeras un literatuuras cenu deelj vienkaarshi nespeej padziit zem "zelta rokaam" apakshaa arii atbilstoshu teoreetisko baazi!!!

Arii manaa auto nav gaazes iekaartas - kombi ir neparociigs shai zinjaa, bet iespeejams, es taadu ieliktu. ja var vismaz garos gabalos ietaupiit, kaapeec gan ne? Jo iipashi taapeec, ka man aiz muguras staav ellas kanniites ar uzrakstiem "For all petrol and diesel engines, inclusive supercharged and LPG" :-)))))

Ar gaazi ikdienaa es nu nekaadi neesmu saistiits, taa ka ieintereseetiibu man paarmest nevar. Ar ellaam gan, savulaik man skandinaavi kaa nekaa bija nicknaami iedevushi "Baltic Lubrication Wizard" :-) Un arii par to es nebuut nekautreejos - aciimredzot bij iemesls :-)

A lamaashanaas ... man ta pie kaajas, a cilveeks, kursh no malas she ieluukosies, tas gan diez ko var padomaat :-)))

Good luck - Crankvals-Kolenshaft

38816. viesis 16.septembris 2002 16:19
0 0 Atbildēt

Kolenval iepaziistini mani ar savu metu, tad vismaz sievasteevs vareetu manu auto kkiileet :o)))

38818. viesis 16.septembris 2002 16:21
0 0 Atbildēt

Tā: Crancshaftam jeb koļenvalam 100% taisnība! Gāzei nav nekāda sakara ar vārstiem un sprauslām!!! To es zinu arī no savas pieredzes. Man arī gāzes iekārtu lika kaktu kantoris acīmredzot. Un tur arī bija problēmas. Kamēr pats nepārtaisīju sistēmu, tikmēr tā bija nelietojama. Kad sataisīju - ne smakas, ne kā. Un iekārta bija Baltkrievu!! Visi kā viens pirms tam "speci" teica - smird, neiet, tukšgaita peld, u.t.t. nekas tamlīdzīgs - kā noregulēju pareizi - viss notiek, gāzes iekārta ne sliktāka par itāļu vai amīšu.... Reduktora princips tad tas pats... Tā ka gāzes braucēji - ja dampis neiet - jāregulē pareizi, a ja nemāki to darīt - tad nebļauj ka gāze nerullē! Viss rullē!

38819. viesis 16.septembris 2002 16:27
0 0 Atbildēt

Speciāli Mellajam. To gāzes iekārtu es uzstādīju firmā. Nācās bikiņ pārtaisīt apsildi, bet tas nu tā. Par ekonomiju - 8l gāzes vai 7l (98) benzīna starpība 1,50 ls/100km, mēnesī 2500 km-ls37,5, trijos gados - ls1350. Gāzes iekārtas iegāde Ls240 (uz līzingu 280). Motoram nav jūtamas vainas - kompresija visos cilindros 14. Trijos gados esmu ietaupījis 1000 ls. Pastāsti man, vai no šīs ietaupītās naudas man neiznāks remontam? Pie tam remonts vēl nemaz nav nepieciešams. Vai tu cienītais vari pateikt kāpēc lai es nebrauktu ar gāzi? Par to MIKAS aizej un paprasi, kā mēs to varam zināt?

Jautājums Kolenvalam gribētos zināt ar ko atšķiras eļļas kas ir domātas gāzmotoriem, no citām. Man diemžēl nav nekādas informācijas.

Jurģītis.

38821. viesis 16.septembris 2002 16:32
0 0 Atbildēt

Arii es savam AUDI 100 uzstaadiiju gaazes iekaartu un esmu ljoti apmierinaats, preteeji daudzu skeptikju teiktajam. Tas tiesa, ka pie firmas noteiktaas cenas par iekaartu un uzstaadiishanu japiepluso 30 latu svechvadiem un jaunaam sveceem, kas noteikti buus jaamaina

38822. viesis 16.septembris 2002 16:38
0 0 Atbildēt

jaaa kaa tur ar to ellju! visu laiku seko ju liidz tiem komentiem - labais!

pats arii ikdiena braucu ar gaazi buus jau 3gads, viss normaali rulle. regulaaras apkopiites - nav problem.

laba gaaze (noreguleeta) NESMIRD!

38824. viesis 16.septembris 2002 16:46
0 0 Atbildēt

To Jurģitm

- ja nemaldos, tad tu ar BMW braukā. Un kur tev tik mazs patēriņš??? Principā es jau tevi nesaucu par losi, krānu vai kā savādāk tapē, ka tu braukā ar gāzi. Vienkārši maniem paziņām ir tāda pieredze un negribās iet viņu pēdās. Tev savukārt ir pozitīva pieredze. Sanāk ka esam pretējās pusēs. tā tam būsūt.

P.S. vel viens paziņa iepirka BMW530 ar gāzi. Laika gaitā došu ziņu kā viņam ar to eksplutāciju. Pagaidām jau nu baigi apmierināts.

38825. viesis 16.septembris 2002 16:59
0 0 Atbildēt

Mellais:

ES NEKAD NEESMU BRAUCIS AR BMW un arī tagad NEBRAUCU, bet varbūt braukšu. Man ir 86 gada Golfs 1,8 karburātors. Patēriņš ir tāds tāpēc, ka iznāk braukt uz darbu agri no rīta un vakarā nemīcīties pa centru. Gribētos domāt ka sava nozīme ir paaugstinātajai kompresijas pakāpei (no 10 uz 10,6) kā arī regulējumam. Vispār degvielas patēriņu ietekmē pārāk daudz faktoru, tas nu tā. Kurā brīdī tu mani mēģināji saukt par losi:). Varbūt vajag paanalizēt paziņu pieredzi? Rīt varam turpināt, tagad jābrauc mājās.

Jurģītis.

38833. viesis 16.septembris 2002 17:36
0 0 Atbildēt

Jurgjiitim: gaazes dzineejiem piemeerotaam ellaam ir buutiski svariigs viens parametrs - ellas speeja pretoties paaugstinaataam temperatuuraam , jo gaazes sadegshanas procesa videejaa temperatuura ir augstaaka, otrkaart izpaliek izsmidzinaataas degvielas dzeseeshanas efekts (motorbuuvee to sauc par ieksheejo dzeseeshanu). Speeja paciest augstaaku temp nekokseejoties un neveidojot uzdegumu ir tieshi atkariiga no baazes shkjidruma (baazes ellas , kaa tautaa saka) , sevishkji , ja lieto mineraalellas. Un tieshi shii iemesla deelj rodas visvairaak probleemu - speeciigs uzdegums ABAAS virzulja pusees, pats sliktaakais - gredzenu kapitaala ieseeshanaas. braucot ar benziinu , protams, notiks tas pats, tikai ilgaakaa laika periodaa. Un kaa jau es teicu, tie , kas veelas taupiit uz degvielu, ljoti biezhi veelas taupiit arii uz citaam poziicijaam, lieto visleetaakaas motorellas utt.., beigaas visu nogaazh uz gaazi. Savulaik vienu visai plashi izreklameetu produktu anoniimi aizsuutiijaam uz laboratoriju, atbilde teelaini vareetu skaneet shaadi : "uzmaniigi izlejiet sho shkjidrumu aiz garaazhas stuura un nekad nevienam nestaastiet, ka esat to leejis sava auto dzineejaa" :-))))) Tas nu taa, bet shii iemesla peec notiek nepatiikami starpgadiijumi, kuru ceelonjus nepamatoti meklee gaazee.

Par vaarstiem: kaut kaadu jutiibu sakaraa ar gaazi (taapat , kaa pret neetileeto benziinu!) vareetu raadiit vieniigi tie dzineeji, kas bij radiiti iipashi etileetaa benz pateereeshanai - dazhi no vecajiem FORD modeljiem, arii krievu GAZ, ZAZ un UZAM (M-412) dzineeji. Iemesls - sho dzineeju izpluudes vaarsti nebija apmetinaati ar cietsakauseejumu (apreekjins, ka tos aizsargaas svina kaartinja) un paaatrinaati dila lietojot neetileeto benziinu un gaazi. Paatrinaati - tas noziimee, ka vaarsti bij jaasliipee , teiksim, ik peec ~ 100 000 km. Kopsh 80. gadu beigaam Eiropas auto un 90. gadu vidus Krievijas auto taa vairs nav probleema - ir mainiiti materiaali un tehnologjijas. Citiem auto pamataa ir pofig,

kas tur par degvielu, ja auto ir ieteikts lietot bezsvina benzhu, taatad ar vaarstiem viss ir OK.

Pareiza vispaar bij pieziime par montaazhas un reguleeshanas darbu kvalitaati - man chomi savaa servisaa raadiija taadu eksemplaaru, kuru toch kaukaads Holandes kurpnieks bij kaapostlauka malaa savaacis, viss uz draatinjaam un izolenes, ja cilveeks var gaazes shlangam veljas mashiinas shljauku izmantot, nu tad piedodiet ...briinums , ka nebij gaisaa uzspraadzis :-))) Vispaar ir taads nerakstiits likums : viss , kas labi izskataas, parasti arii labi darbojas :-)))))

Kolenvals - vinjsh arii Ruu no @autoliste

38835. viesis 16.septembris 2002 18:13
0 0 Atbildēt

Uh, nu i te mahačs sanācis! ;-)

Sevišķi patika stāsts par automehāniķi un reciklēto eļļu personīgajai mašīnai.

PS. Pašam ar gāzi nulles pieredze, taču visiem ieteiktu klausīt Kolenvalu un Chrysler - šamēji no mašīnām jēdz...

38838. viesis 16.septembris 2002 19:00
0 0 Atbildēt

Nu gan tiek biidiita zinaatne. Es gan gaazeeju ar valvolain 5W50 un pieshauju dzelteno molilatu (kvalitaates raadiitaaju neatceros, bet viens no peedeejiem SH vareetu buut)(lai varsh ciinaas ar uudennradi un aizpilda neliidzenumus uz berzes virsmaam) beedu nezinu, viss notiek labi tikai nesanaak uzvaariit uz apkopeem, jo inspeksh taa pat iedegas apmeeram peec 10000 km noskreejiena.

38843. viesis 17.septembris 2002 7:01
0 0 Atbildēt

Liels paldies Kolenvalam.

Jurģītis.

38848. viesis 17.septembris 2002 8:43
0 0 Atbildēt

Jurģīt tu gan agri celies :)

38864. viesis 17.septembris 2002 9:41
0 0 Atbildēt

bedo, tava auto (cik saprotams BMW) servisa kompis jau nenosaka, kaadu ellu tu esi ieleejis dzineejaa (taada iekaarts/kompis ir pasha BMW izmeeros :-) ) , bet veertee auto vadiishanas stilu, ja taa var izteikties, skaita kilometraazhu un dzineeja apgriezienus, taadaa veidaa stipri tuvinaati nosakot, kaa tam dzineejam tiek dots pa aadu. Ir arii "leenbrauceeji" , kuriem stipri veelaak saak oilchange degt - mana radiniece brauc ar 320i un automaatu, tad nu kameer vinja viena brauca, oilchange taa ap 15-16 ooo meedz nostraadaat. Kaa deels atgriezaas no aarzemeem un iesaistiijaas jaadeleeshanas procesaa, taa uzreiz iestaajaas aptuveni tie pashi 10 000 :-)))))))

Kolenvals

38870. viesis 17.septembris 2002 9:54
0 0 Atbildēt

Kolenvals - Texaco Snepsts ?

Mans funktieris - ja aukstu autinu starte ar benzinu un ari pirms izslegsanas padarbina ar benzinu + lieto kvalitativu LPG piekritigu motorellu , tad problemam nav kur rasties . Krenkis ir tads , ka daudzi 'taupitaji ' p!s to santimu lidz pedigam , uzliek gazi un nekad vairs nelej baka benzinu . Lidziga situacija ir ar dizeli , noperk pajaunu modernu dizeli - tdi , hdi utt un tad gaz baka visu 'padeshjovej ' , reakcija nav ilgi jagaida un sakas kliedzieni - dizels smird , dargi , suuc ..... un bomzi tikai to lieto.

Esmu labi situets , tomer gada norullejot 45k , prieksroku dodu dizelim gada ekonomija ap ls 700 !!!, bet ja jaunu auto ik pa 3-5 gadiem nevaretu atlauties , tad nemtu 5-10 gadigu bezinieku un liktu LABU un DARGU gazes iekartu . Nekad nepirktu 'mazlietotu' dizeli no svesa cilveka .

TDI

38911. viesis 17.septembris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

Nea, Shneps (ne Snepsts!) ir RTU Kolenvals. Galu galaa ne mazumu infas esmu devis gan RTU, gan citaam maaciibu iestaadeem jau tad, kad latviski nekas veel nebij dabonams :-)

Bet laikam jau tu TDI mani atshifreeji , vai ne? :-)

A funktieris tev ir pareizais - nav ko piebilst!

Crankvals - Kolenshaft

38913. viesis 17.septembris 2002 10:55
0 0 Atbildēt

viesim 2002.09.17. 08:43:36

Tikos es esmu darbā, ceļos vēl agrāk:)

Jurģītis

38919. viesis 17.septembris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

es jau daudz nebeedaaju, tikai kad paraadiijaas sinteetika visi kaut ko muldeeja ka var veelaak mainiit utt.

Paaraak jau aadaa nedodu tikai regulaari notiiru piedegumu :o)

manaa galvaa bija doma, ka BMW oil inspection darbiiba ir gauzzaam elementaara, varbuut meera gaismas caurlaides speeju, varbuut kaut kaaduelektriibu cauri ellllas pluusmai laizz, jo vairaak svekku jo labaaks izolators un attieciigi iedegas/nodziest citas lampinnas.

Varbuut kaads BMW gaazinieks, kam iet tik pat labi kaa Jurggiitim, var pateikt kaut ko par inspection gaazes gadiijumaa itkaa vajadzeetu buut labaak???

38922. viesis 17.septembris 2002 11:10
0 0 Atbildēt

eu dzeki (varbūt tu Kolenval) gāja runa par kaktu servisiem. Es dzivoju Jūrmalā un mums te iznjemot kaktu meistaru savādāku nav. Ja motorinjam notiek kaut kas nopietnāks cik meistaru tik atbilzu! Varbut varat ieteikt kādu nopietnu servisu vai meistaru Rīgā vai kur citur, kur ne tikai panjem naudu bet ari iedod kaut ko pretī.

F1!

38925. viesis 17.septembris 2002 11:15
0 0 Atbildēt

Funktieris elementars - degvielas kartes rekins , nav pat pasam jaskaita . Agrak benzins ~ ls 120-150 (V6 aut ). tagad soljkjis ~ls 60-70 (1.9tdi). A maucu uz cik motors griezj . Protams ar V6 ir jaukak , abet lie ls....... Citadi ir nacies 'sedet' aste S4 un E420 pa Liepajas celu , Vvid ~160 tureju tikpat jestri , bet 180 stenot , bet tad jau bija japiebremze pirms apdzisanam un beigu gala Riga bijam vienlaicigi . Man tas 'izbrauciens' sanaca 5.8l/100km a cik shamiem ?? ap 15-20l/100km ? jo gazee/bremzee nav tas ekonomiskakais stils . Tadi izbraucieni parliecina teezi par V6 nepiemerotibu ikdienai . Saprotams jau '' bagats neskaita '' un ja esi pilsetnieks tad dizels , gaze ir neaktuals temats .Katram savs funktieris un nenemos nevienu kritizet par izveli , bet jebkura izvele ir PAREIZI jaekspluate , tad nebus krenki , punki asaras +ls un nolieguma noliegums .Un ja kaut kas 'smird' tad ir verts visu krietni izvertet pirms sakt konkreto 'apsudosanu '.

TDI

38935. viesis 17.septembris 2002 11:28
0 0 Atbildēt

Jurģītis,Kolenvals, kādas jūsu domas par gāzes uzstādīšanu BMW535 85.g.

Vai shameejam naf viens no "nepiemērotajiem motoriem"?

38946. viesis 17.septembris 2002 12:05
0 0 Atbildēt

Nekādu problēmu nevajadzētu būt. Ja tam ir jālej 95 vai 98 benzīns, tad mierīgi var pārtaisīt uz gāzi, būs mazāki jaudas zudumi braucot ar gāzi. Pārtaisīt jau var jebkuru. Bija paziņas, kas uz 528 uzlika, apmierināti. Galvenais tiešām, lai aizdedzes sistēma būtu pilnīgā kārtībā, citādi gadās ka aizdegas ieplūdes kolektorā esošais degmaisījums un sabojā gaisa daudzuma mērītāju. Kolēģim ar 190MB tā bija, gadu čakarējās, kamēr atklāja, ka sadalītāja vāciņš vainīgs. Personīgas pieredzes ar BMW un gāzi nav, bet ja man būtu tāds, tad noteikti liktu. Aizbrauc pie gāzeniekiem, kaut vai uz Deglava 60, un aprunājies.

Jurģītis.

38963. viesis 17.septembris 2002 12:54
0 0 Atbildēt

Jurģītis: thanks

38966. viesis 17.septembris 2002 13:02
0 0 Atbildēt

Bij man pazinja ar 735, bij uzstaadiijis gaazes iekaartu, itaalju, ja pareizi atminu. Bija jau nu apmierinaats kaa tanks - vinjam regulaari bij darba dariishanaas jaabrauc uz Peeterburgu un Maskavu, pat aiz Maskavas. Buudams visai paarticis cilveeks vinjsh tomeer sareekjinaaja, ka gada laikaa bij saekonomeejis mashiinai, ko meitai uz skolas izlaidumu uzdaavinaat :-))) Diemzheel jeegu paardzeeris traktorists pielika punktu jamajiem paredzamajiem ilgterminja izmeegjinaajumiem un tagad pilsonis zaagjee tos gabalus ar Audi A6 2.5 TDI ....

Mja , ar tiem gaisa meeriitaajiem taa ir, kaut gan ir fikseeti paaris gadiijumi, kad ar benzhu "shauj" iepluudes kolektoraa un "laapstai" vaaks :-( arii shii iemesla peec eksistee rekomendaacija iedarbinaat dzineeju ar benz un peec tam paarsleegt uz gaazi. It kaa kveelstieples sisteemas bez laapstas (kaa LH-jetronic, Motronic) teoreetiski ir droshaakas pret "atpakaljshaavienu" , toties taas baidaas no mushaam (ja filtra pusee sietinjsh nokritis/sapleests/nav) ;-)))))))

Kolenvals

38982. viesis 17.septembris 2002 13:38
0 0 Atbildēt

WOOOW, taa teikt, atnbaaca visuzinuvisurubiiju Atvars un upizzz un apskaidroja jums visu. ibio :| es ar rulleju uz gaazi jau 4gadus un varu katru nedeelju kaadus 10 Ls nodzert :)

38985. viesis 17.septembris 2002 13:56
0 0 Atbildēt

Dimz. Runājot par gāzes patēriņu, normāli tam būtu jāpalielinās salīdzinot ar benzīnu, par apmēram 10%. Bet varētu arī būt gadījumi, kad patēriņš samazinās, jo benzīna barošanas sistēmas regulējums var būt laika gaitā mainījies (īpaši karburātoriem), bet gāzes iekārta tiek uzstādīta jauna (tas būtu normāli) un to noregulē pietiekami zinošs cilvēks.Tādi gadījumi laikam gan ir reti.

Jurģītis.

38991. viesis 17.septembris 2002 14:07
0 0 Atbildēt

Būtu jau labi, ja tas gāzes patēriņš kļūtu mazāks par benžas patēriņu :))

Tagad jau it kā tas auto samērā maz patērē tādai mašīnai - vidēji 10litri

38997. viesis 17.septembris 2002 14:40
0 0 Atbildēt

Tad nav iemesla optimismam:)), mazāk par 10 šim auto laikam dabūt ir visai grūti.

Jurģītis.

39013. viesis 17.septembris 2002 15:35
0 0 Atbildēt

es esmu populāra personība?

39022. viesis 17.septembris 2002 15:52
0 0 Atbildēt

Audiman, esi gan :))) Tavaa nikaa ir Audi, kaa arii izsakies ar pashcienju.

39054. viesis 17.septembris 2002 18:20
0 0 Atbildēt

Lielie gāzes nolicēji. Varbūt palasiet:

www.volvocars.co.uk/bifuel/index.html

www.clean-vehicles.com/

39060. viesis 17.septembris 2002 19:00
0 0 Atbildēt

:))))))))))))))))))))

39260. viesis 18.septembris 2002 18:40
0 0 Atbildēt

Laiks jau ir pagaajis - 1,5 gadi kopsh braucu ar 525tds un NEKAD es nepirkshu a/m ar gaazi!!!

Kaapeec ? Varat palasiit te, kaa man tas chakareeja praatu.

Atvars

www.iauto.lv/article.php?sid=1078&id=8

40199. viesis 23.septembris 2002 14:24
0 0 Atbildēt

Atvaram: palasiijos tur tos komentus - nu jaasaka, ar retiem iznjeemumiem stipri tumsoniiga vaavuljoshana peec principa "viena tante teica", turklaat dazhiem komentu autoriem nav ne jausmas par teemu, par kuru iet runa :-))))))

Taa ka tas , kas tev praatu chakareeja tamos komentos, nav iisti veeraa njemams, zurnaals "Dadzis' taa saciit :-)

Lietuvaa jau , starp citu, ir pirmie ruupnieciski sagatavotie auto , kuri iet ar gaazi - protams, pashiem gaaziniekiem piederoshi :-)

Kolenvals

40206. viesis 23.septembris 2002 14:49
0 0 Atbildēt

Interesanti, kā nejēgam var čakarēt prātu?

Jurģītis.

40853. viesis 26.septembris 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Par topratu Jurgitim:

+ pat teoretiski tas varetu but nejegas arstesanas panemiens, ja pienem, ka prats ir "apaljs", tad ja ir zinama nobide no pola, tad turpinot tani pasaaa virzienaa noklusim atpakal, kur jabut....

60614. viesis 23.janvāris 2003 1:12
0 0 Atbildēt

Gaaze ir laba lita, ja pareizi to prot ekspluateet. Cieni savu auto un tas atmaksaajas. Es braucu ar gaazi jau piekto gadu bez probleemaam. gonhcikiem protams gaaze neder.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO)

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 15

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 2

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 3

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti