Automātiskās transmisijas kopšana 41

17.septembris 2002 9:51

Cik bieži ir jāmaina eļļa automātiskajai transmisijai? Cik maksā eļļas maiņa AT? Cik daudz laika aizņem eļļas maiņas process? Kāda tipa eļļu drīkst izmantot? Kādas markas eļļa ir vislabākā? Vai drīkst maisīt dzelteno eļļu ar sarkano? Kā pareizi nomainīt eļļu AT? Kā pareizi nomērīt eļļas līmeni? Cik daudz eļļas ietilpst AT? Šie ir RAAP klientu visbiežāk uzdotie jautājumi, par kuriem un vēl daudziem citiem mēs šoreiz runāsim.

Automātiskajās transmisijās tiek izmantota speciāla, augstas kvalitātes hidrauliskā eļļa, kura tiek iekrāsota pārsvarā sarkanā, retāk dzeltenā krāsā. Krāsas izvēli nosaka katra eļļas ražotājfirma. Dzelteni iekrāsotas eļļas sastopamas SHELL un LIQUI MOLY. Sarkanās un dzeltenās eļļas savā starpā drīkst maisīt tikai tajā gadījumā, ja tās ir izgatavotas uz viena tipa bāzes. AT eļļas pēc bāžu tipa iedala minerālajās, pussintētiskajās un sintētiskajās. Atšķirība starp bāzēm ir tikai eļļas ilgmūžībā jeb intervālā starp eļļas maiņām. Visizplatītākās ir mi-nerālās un pussintētiskās AT eļļas, tās tiek izmantotas gandrīz visu automašīnu markām līdz 1996. izlaiduma gadam. Jaunākajos modeļos tiek izmantota tikai sintētiskā eļļa. Visas AT eļļas tiek apzīmētas ar DEXRON. Šis apzīmējums ir radies no GM, kas pirmā sāka ražot AT sērijveidā, preču zīmes, kuras pamazām sāka lietot visā pasaulē. Ar DEXRON tiek apzīmēts eļļai piemītošo īpašību kopums. Ir trīs DEXRON paaudzes, no kurām šodien visizplatītākā ir DEXRON III. Vienkārši runājot, ja jūs redzat uz eļļas iepakojuma uzrakstu DEXRON III, tad zināt, ka šī eļļa ir paredzēta AT. AT eļļas maiņas intervāls katrai automašīnu markai ir atšķirīgs, taču vidējais ieteicamais intervāls ir 30–50 tūkst. km. Šis intervāls ir atkarīgs no automašīnas ekspluatācijas režīma un intensitātes. Vislabākais eļļas vecuma rādītājs ir tās krāsa, ja eļļa ir brūna, ir pienācis laiks to mainīt. Veca eļļa zaudē savas eļļošanas īpašības, un AT pastiprināti dilst. Veicot eļļas maiņu, ir jāmaina arī eļļas filtrs un AT kartera blīve. Ir modeļi, kuriem filtru nav iespējams nomainīt, jo tas atrodas AT iekšpusē (Opel Vectra; Ford Mondeo; gandrīz visas Hondas). Eļļas maiņa aizņem apmēram 20–40 min – atkarībā no AT konstrukcijas. Visinteresantākais ir tas, ka nomainīt var tikai 30–50 % no kopējā AT eļļas daudzuma. Pārējā eļļa paliek hidrotransformatorā un dzesēšanas sistēmā, no kurienes to nav iespējams noliet. Muļķīgi, bet fakts. Izņēmumi ir Mercedes un Lincoln marku automašīnas, kurām eļļu var nomainīt pilnībā, jo hidrotransformators ir aprīkots ar eļļas noliešanas atveri. Gadu desmitiem visā pasaulē tiek veikta daļēja eļļas maiņa un negribīgi runāts par šo problēmu. Vai tiešām nav nekādu iespēju nomainīt AT eļļu pilnībā? Pirmo reizi Latvijā mēs Jums piedāvājam 100 % eļļas maiņu uz jaunās HESHBON eļļas maiņas iekārtas. Šī iekārta tiek pieslēgta pie AT hidrauliskās sistēmas un vispirms nosūknē veco eļļu, izskalo AT ar speciālu šķidrumu un iepilda jaunu eļļu. Viss šis process aizņem tikai 20 minūtes. Jūs iegūstat pilnīgi tīru transmisiju, piepildītu ar svaigu eļļu. No vecās eļļas un nodiluma produktiem ne vēsts – tie ir palikuši iekārtas rezervuārā un filtrā. Šī procedūra ir ieteicama jebkurai lietotai automašīnai, it sevišķi tādai, kas ir tikko iegādāta un par kuras iepriekšējām apkopēm nekas nav zināms, kā arī jebkurai automašīnai ar AT, kurai sāk parādīties “aukstuma sindroms”, proti, kamēr transmisija nav uzsilusi, tā nepārslēdzas. Šis izplatītais defekts ir saistīts ar to, ka veca AT eļļa aukstumā sabiezē un nespēj izplūst caur AT hidraulisko sistēmu, kura ir pilna ar smalkajiem nodiluma produktiem, kurus AT filtrs nespēj aizturēt. Jums jau noteikti ir radies pamatots jautājums: cik maksā šī eļļas maiņa? Nu nav tas dārgi – tikai Ls 14,67! Brauc un maini eļļu par visiem 100%! Raimonds Aploks RAAP – specializētais automātisko transmisiju remonta centrs Artilērijas ielā 48, Rīgā Tālr. 7311282 Mob. tālr.: 9266009, 9234503 Mūsu mājas lapa: www.raap.lv
 
Visi komentāri
 
38912. viesis 17.septembris 2002 10:52
0 0 Atbildēt

Hmm. Labs raksts.

38923. viesis 17.septembris 2002 11:10
0 0 Atbildēt

Viss tieši tā arī ir. Braucu jau n-tos gadus ar automātiem, un ja regulāri maina eļļu (labu eļļu) un filtru, tad problēmu nav nekādu, protams pie nosacījuma, ka to "nenokauj" nepareizi ekspluatējot.

38924. viesis 17.septembris 2002 11:12
0 0 Atbildēt

Visu cienju Raimondam, tikai kaut garaamejot vajadzeeja piemineet vecos "Type A SuffixA" un "Type F/G" AT shkjidrumus - veel arvien gadaas kljuudas, kad maajamatnieki nopirkushi "sarkano" ellu, peec tam briinaas par sekaam. bet pasaakums ar skaloshanu izklausaas incants, diez, arii tas ir iekljauts tais 14,xx latos? Ja nee, cik taa maksaa?

Kolenvals - Aisin/Warner 4+overdrive

38931. viesis 17.septembris 2002 11:20
0 0 Atbildēt

Zvaniju un jautaaju par pilnu elljas nomainju Chrysler Vision - maksaas 63 lati.

uupizz

38939. viesis 17.septembris 2002 11:47
0 1 Atbildēt

viesis 2002-09-17 11:20:56

es uz raap uzmeiloju par savu mazdu. visu smalki aprakstija kas man par karbu, kada sistema cik maksas ta cik maksas shita. paldies par to raap'am.cik sapratu tad pilna ellas maina man izmaksas ap 60 re. nu bet man jau ar karba ir 8,8 litri ellas.

38940. viesis 17.septembris 2002 11:48
0 1 Atbildēt

varetu vel kadu rakstinu par "automatu" ekspluataciju.

Redaktors 17.septembris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

Driz bus!

38945. viesis 17.septembris 2002 12:05
0 0 Atbildēt

Paldies iAuto redakcijai par šo rakstu. Ši tēma daudziem (mani ieskaitot) šķiet svarīga un interesanta. Ar laiku varētu ielikt vēl vairāk rakstu par AT uzbūvi, ekspluatāciju,darbības principiem.

Atceros R.Aploka rakstus žurnālā "Auto" (kādreiz arī šajā žurnālā bija sakarīgi raksti). Tur itin niansēti bija aprakstīti konkrētu auto modeļu AT plusi un mīnusi. Sapratu, ka ļoti labas kārbas ir BMW un Mercedes mašīnām, ne pārāk labas vecajiem Audi un japāņu mašīnām. Droši varētu par to visu rakstīt arī iAuto lapās. Lasīšu ar prieku. /ikdienas viesis/

Redaktors 17.septembris 2002 12:11
0 0 Atbildēt

sobrid raap.lv atrodas tie raksti krieviski, bet driz bus ari latviski

38976. viesis 17.septembris 2002 13:23
0 0 Atbildēt

Labi ka kaads saprot par A/T eljas mainju. Savaadaak esmu jautaajis kaados 3 servisos, visi gudri par motoriem, bet kas un kaa ar kaarbaam, ne Buu, ne Bee.

-karavs-

38993. viesis 17.septembris 2002 14:17
0 0 Atbildēt

Par automātiem var uzzināt www.avtomatic.narod.ru

39033. viesis 17.septembris 2002 16:31
0 0 Atbildēt

RAAP ir viens riktiigs krievu kantoris !

Diemzheel vieni no pavisam nedaudzajiem, kas kautko jeedz kaarbaas, bet nu krievu buushana lien aaraa pa visiem galiem !

Arii cenas vinjiem nav friendly paaraak !

Un ar aatrumkaarbu paarprogrammeeshanu muusu aatrumu rezhiimiem diemzheel vispaar neviens Latvijaa nav speejiigs tikt galaa !

Piemeeram Audiniekiem, ja traapijusies franchu kaarba, tad iipashnieks var iet laikus noshauties :)

Veelu veiksmi un nelejiet kaarbaas neko sliktaaku par labaaku sinteetiku !

39047. viesis 17.septembris 2002 17:13
0 0 Atbildēt

:-)))))) Es kaut kaa nebiju maniijis, ka Raimonds buutu krievs, a kas attiecas uz tieshajiem darba izpildiitaajiem - da lai kaut eskimoss kopaa ar zulusu to kasti taisa, ja vinjiem rezultaats sanaak OK. :-)

A cenas ...nu redzi, tu atkal esi viens no tiem, kuri grib gan zivtinju apeest, gan uz pi%$ja uzseesties, nu nevar nopietns kantoris par haljavu atdoties, nevar, tas nav iespeejams!

Starp citu, kaadas probleemas ar franchu kaarbaam? :-)

Crankvals - Kolenshafts

Redaktors 17.septembris 2002 17:37
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-09-17 16:31:45

Ja nebeigsi piesmirdināt visus komentārus, tad nāksies Tevi apturēt ar citām metodēm... Tu ar savu %^&* visās malās gribi radīt sajūtu, ka iAUto lasa daudz muļķu, kas neko citu par muldēšanu nejēdz un kuriem pat ir bail parakstīties zem saviem vārdiem. Pārtrauc pats, labi?

39069. viesis 17.septembris 2002 20:34
0 0 Atbildēt

Franchu kaarbas ir sareguleetas daudz tizlaak par vaacu kaarbaam !

Proti, no 3-shaa uz 4-to paarsleedzas tikai pie 70 km/h, kaut arii teiksim 2.8 motora jauda lauj to dariit kaut pie 40 km/h !

Visa informaacija ir ieshuta mikrenees karbas vadiibaa, kuru RAAP ir pat iemaacijiushies nolasiit, bet diemzheel nejeedz atshifreet un izmainiit sev veelamajaa virzienaa :(

Runaajot par cenaam, tad taas vienkaarshi ir maaxliigi saskruuveetas njemot veeraa konkurences truukumu automaatisko kaarbu jomaa !

Krievus piemineeju tapeec, ka tie galvenokaart skruuvee mashiinu un attieksme nebuut nav VAACU !

Kaarbu detaljas meetaajas uz netiiriem galdiem, skruuves ne vienmeer tiek pievilktas liidz galam !

taapat netiek ieveerotas tehnologiskaas prasiibas !

Bliivju vietaas biezhi tiek iespiest hermeetikjis..........utt utt !

Un visbeidzot, REDAKTOR, netraucee izteikt man savas domaas !

tapeec tas portaals ir radiit, tapeec tiek dota iespeeja raxtiit atsauksmes.........

Kapeec neparaxtos ?

Tapeec, ka nereddzu tam jeegu :)

Es protams saprotu, ka ar savu komentaaru es radu sliktu iespaidu par RAAP, bet tajaa noteikti uz barteri remontee Scorpio kaarbu................:)))

Nu, lai tak remontee, bet tautai jaazin ar ko reekjinaaties, iebraucot RAAP :)

to viesis 2002-09-17 16:31:45

Redaktors 17.septembris 2002 21:31
0 0 Atbildēt

Nomierinies - Scorpam nekas tur netiek remontēts... :))

39081. viesis 18.septembris 2002 8:40
0 0 Atbildēt

Nu jā, Red, Tu viņiem taisi mājas lapu, tāpēc jau... Ko besījies par taisnību? A varētu padomāt, ka Raimonds Aploks tur ie Kungs un Patvaldnieks, bet eskimosi-zulusi kaut kādi eļļas atsūcēji. Ja Aploks Tev čoms, tad tā ar uzraxti.

39082. viesis 18.septembris 2002 8:45
0 0 Atbildēt

Raap mājas lapā lasām :. Mūsu kolektīvs sastāv no 17 augsti kvalificētiem darbiniekiem. Kolenvals nākamreiz tur no zulusiem var dabūt iekšās... :)

39187. viesis 18.septembris 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Beidzot normāls raksts, bez iedziļināšanās sīkās detaļās, jo šādu jautājumu es uzdevu jau ap jāņiem un nu esmu saņēmis atbildi, paldies.

Varbūt kādu plašāku informāciju par citiem servisiem, kur var veikt līdzīgus darbus, ja protams citur veic pilnu AT eļļas maiņu.

VWCorrado

39202. viesis 18.septembris 2002 12:30
0 0 Atbildēt

RAAP darbiniekus es par zulusiem neesmu saucis :-))))) Es visai labi zinu sho kantori un pashu Raimondu arii, tiesa, vinju pakalpojumus pagaidaam nav naacies izmantot :-))))) par cenaam ... redziet, neapmierinaatais viesi, ja tiek investeets iekaartaas utt., tad dabiski cenas ir augstaakas, nekaa sharashkaa, kur

vieniigais investments ir ducii dazhaadu izmeeru aamuru, radzinjatsleegu komplektaa un pudelju attaisaamajaa. Taa saciit, pakalpojuma cena un rezultaati ir tieshi atkariigi no primaaras injekcijas, kura, diemzheel, nav par velti. Taa vish i`. un RAAP nav vieniigais, kam shaadu iemeslu deelj cenas ir augstaakas. Jeb vinjam vajadzeetu izdaaljaat klientiem savu naudu?

39224. viesis 18.septembris 2002 13:47
0 0 Atbildēt

neviens neprasa no RAAP, lai shie izdaaljaa naudu :)))

Vienkaarshi cenas vajadzeetu sareguleet taa, lai taas atbilst darba kvalitaatei :)

Laba kvalitaate, garantija = atbilstosha cena

pagidaam taa nav :(

39268. viesis 18.septembris 2002 22:43
0 0 Atbildēt

Taa kaa man nav a/m ar automaatisko kaarbu, bet tikai manuaalji tad arii to man ir naacies remonteet RAAP. Saanaaca taa, ka man palika tikai 3 robs un viss. Iebraucu Kjiipsalas shrotaa un tur man uzlika "labu" kaarbu, kura gaudoja un laikam bija no cita dzineeja kaarba.Piebilde bija, ka manai vecai karbai ir piz...ts un shaa vai taa to ieliku bagaazhnieka ( sajuzdams nepatikshanas). Kaa izraadiijaas manas vecaas kaarbas kate nebija tik briesmiiga un remonts izmaksaaja krietni vien leetaak nekaa lietotas kaarbas iegaade.

Otram bemim visu laiku suloja astes bliivsleegs, kuru nekaadi nevareeja man noveerst autoserviss ASS.

Atkal griezos autoservisaa RAAP un arii shoreiz vinji man pieraadiija, ka ir profesionaalji un nopluude pazuda.

Zinu tikai to, ka ja autoserviss specializeejas uz vienu pakalpojuma veidu, vai taa ir kraasoshanas vai kaarbu remonts, tad rezultaats buus labaak nekaa remonteesiet auto kolhoza tipa servisaa, kur visi taisa visu.

39453. viesis 19.septembris 2002 18:44
0 0 Atbildēt

Varētu pastrīdēties par maiņas intervālu.. Vairākām zināmām auto markām tas tomēr ir aptuveni 90-130 tk. km

39697. viesis 20.septembris 2002 12:32
0 0 Atbildēt

Par intervaaliem: tas ir jaunaakajaam versijaam un arii tikai dazhu razotaaju/tipu transmisijaam, visbiezhaak - izmantojot sinteetiskos ATF. Galu galaa ir arii At, kuraam ir "lifetime" pildiijums, visam kaarbas kalposhanas laikam ...

katraa gadiijumaa klasiskajiem automaatiem lielaakoties figuree cipari ap 60 000 km.

Kolenvals

39904. viesis 20.septembris 2002 18:12
0 0 Atbildēt

"Raapa" sodien nomainiija elju manam 500 mersim. Vismaz viens skaidrs, ka vechi zin kas un kaa jaadara, straadaa aatri un akuraati, nokunsulteeja paaris jautaajumos bez liekas blatoshanas. Un cena - tikai 52 Ls!!

P.S. Tur savu rindu uz remontu gaida celu policijas Volvo (ar visiem radara pribambasiem) hehe..

39905. viesis 20.septembris 2002 18:15
0 0 Atbildēt

Par mainas intervaaliem. it kaa tomeer figureeja 25-30 tk. km. Vismaz manam mersim taa servisa graamatinaa rakstiits, liekas.

40405. viesis 24.septembris 2002 11:03
0 0 Atbildēt

Par automātisko kārbu tēmu man bija iespēja vasarā (vienā tusiņā) izrunāties ar latviešu izcelsmes amerikāni - inženieri APK jomā. No viņa stāstītā gribu izcelt vienu lietu - ka REMONTĒTA kārba nekad nebūs darbība tik pat laba ,droša un ilgdarbīga, kā oriģinālā.

Tas pamatā esot saistīts ar tehnoloģisko procesu atšķirību ražotnēs un darbnīcās. Pēc remontiem jebkurā gadījumā pieaugot ģeometriskās atstarpes, kuras palēlinot automāta darbības efektivitāti. Optimāli remonta rezultāti sasniedzami tikai gadījumos, ja tiekot nomainīts ne mazāk par 85% detaļu,"bunduļus"ieskaitot. Ne pārāk labus vārdus meistars veltīja pēdējās paaudzes kārbām, kurās it kā esot pārāk daudz neizturīgu alumīnija detaļu. Resp.'pastāvot iespēja nobeigt glauna jaunā 700 bembja kārbu, pārsteidzīgi strauji ierubījot to atpakaļātrumā... Situēti cilvēki ASV, parasti bojājuma gadījumā izšķiras par jaunas kārbas iegādi. Remontētas tiekot pamatā komerctransporta un iestāžu auto automātiskās kārbas.

Runājot par Eiropas mašīnu kārbām, speciālists slavēja vācu ZF kārbas, kuras viennozīmīgi atzina par labākajām pasaulē, bet kritizēja japāņu ražojuma kārbas. Sapratu, ka japāņu automāti esot rūpnieciski slikti izbalansēti ,kādēļ strauji bojājas,ja auto tiek izmantots braukšanai lielos ātrumos. Neesot retums, kad XEDOS mazdām automāti nobirstot jau līdz 80000 km nobraukumam, tas pats arī toijotām .

Nu, nezinu, cik precīzi esmu atstāstījis šā speciālista teikto Iespējams, esmu kaut ko ne tā "atreferējis". Bet ja šo komentāru izlasa speciālists, (piem. R.Aploka k-gs), lai izrediģē un izsaka savu viedokli. Ar cieņu - /ikdienas viesis/

40518. viesis 24.septembris 2002 15:21
0 0 Atbildēt

Servisā par darbinieku strādā arī bezceļu sportista J.Lazdāna stūrmanis un mehāniķis Mareks Znotiņš. Cik es esmu redzējis, kā viņš darbojas ap auto bezceļa auto, var secināt, ka rokas un galva viņam aug riktīgajā vietā, tas nozīmē, ka servisā arī tiek sniegti kvalitatīvi pakalpojumi, jo sportotāji zin kā pareizi skrūves pieskrūvēt.

40823. viesis 26.septembris 2002 9:57
0 0 Atbildēt

Kas tā par dīvainu cenu, kādam autiņam ? Mazdai man RAAP prasīja kādus 30 par parasto metodi un vismaz 40 vai vairāk, par jauno revolucionāro.

40848. viesis 26.septembris 2002 11:27
0 0 Atbildēt

viesis 2002-09-26 09:57:46 - kam tu to jautaaji?

41197. viesis 30.septembris 2002 13:36
0 0 Atbildēt

Ari tik slaveto vacu ZF var nokaut ierubijot atpakalgaita un straujak uzsakot braukt. Pirksti caur karbas korpusu:(

41597. viesis 2.oktobris 2002 10:10
0 0 Atbildēt

Eh, pastāstītu gan stāstu par 3 mēnešus garo remotu RAAP... Pēc kura tā arī nekas nebija izremontēts... Ar šo kantori IZTEIKTI vērojams tas, kā konkurences trūkums iespaido darbu.

41677. viesis 2.oktobris 2002 17:03
0 0 Atbildēt

General Motors ražo ATF Dexron ar preču zīmi ACDelco Beļģijā.

Visi pārējie ražotāji maksā GM par vārda Dexron izmantošanu.

Vienīgais ACDelco Dexron III izplatītājs Latvijā- SIA M.K.Auto tel.7381921 (10-17) darba dienās.

Cena 31,50 Ls par 20L.

Redaktors 2.oktobris 2002 21:47
0 0 Atbildēt

viesis 2002-10-02 10:10:04

Nu tad pastāsti gan to savu bēdīgo stāstu. Ja vēlies vari zvanīt uz redakciju 7370441.

41963. viesis 3.oktobris 2002 18:27
0 0 Atbildēt

Viesi 17:03:49 - vai pats apjeedz, kaadu murgu tu esi sarakstiijis par Dexron ? :-) Vai nu tev nav ABSOLUUTI NEKAADAS sajeegas par to, kaa notiek ekspluataacijas materiaalu atestaacija, vai arii apzinaati muljkjiibas staasti :-)))) Smiekli naak ... Par vaarda izmantoshanu nav jaamaksaa nevienam, respektiivi, par atbilstiibu Dexron II vai III normu prasiibaam. Jaamaksaa ir par testu, kura rezultaataa GM vai nu izsniedz vai neizsniedz oficiaalu lietoshana s atljauju (Approval) , kuras numuru meedz noraadiit ellas specifikaacijaa! AC Delco vispaar ... nu labi, nav ko apbeedinaat ljaudis :-)

J.K.

42132. viesis 4.oktobris 2002 16:08
0 0 Atbildēt

beidzot tiku pie datora:

problēma ir tāda,ka šajā rakstā kādam speciālistam konkrēti vajadzētu lasītājiem pastāstīt, kādu firmu auto kārbas ir labākas,drošākas ,ilgstošākas, kādus auto nu nekādi ar automātiem nevajadzētu iegādāties. Esot arī auto ar speciāli sportiskam braukšanas režīmam piemērotiem automātiem. No čomiem servisos esmu dzirdējis, ka vislielākās problēmas dažkārt sagādājot dārgu ,ekskluzīvu auto automātu remonti ( piem. honda legend, mazda xedos, reno laguna u.c.) Kā ir īstenībā ? pašlaik braucu ar parastu Audi 100, bet kopā ar sievu gribam pirkt auto ar automātisko kārbu. Būtu priecīgs par kādu izsmeļošu komentāru.

42254. viesis 7.oktobris 2002 11:23
0 0 Atbildēt

Gari nekomentēšu, bet dažos vārdos vārdos akcentēšu BŪT piesardzīgiem , pērkot Audi 100 "cigārus" ar automātiem. Viens mans kolēģis pag.nedēļā nopirka 90.g. Audi 100 ar automātu. Kad viņš trešajā dinā pēs auto iegādes sāka izrādīt interesi par skaļo priekšējo tiltu, atklājās briesmu lietas - izrā'dījās, ka tilta reduktorā samiksējušās reduktora un automātiskās kārbas eļļas. Tiltam dzeno;šie zobi un gultņi beigti.

Kā saka - esiet uzmanīgi, un pērkot konkrēto modeli, vispirms parā'diet to auto ekspertiem. Izrā'dās, ka Audi 100 reduktoriem esot kaut kādi ĻOTI SVARĪGI drenāžas caurumi, par kuriem reti kurš zinot.

/ikdienas viesis/

42485. viesis 8.oktobris 2002 12:19
0 0 Atbildēt

Mans koments: Audi100 "cigars", 87.gads. Automatiska (3 atrumu) karba 1,8l motoram ar manu mierigo braukshanas stilu strada bez pretenzijam. Benzina paterinsh 8,7l vasaraa, 9,4 ziema. Pa pilsetu braucu maz - parasti garie gabali - uz Cesim, Liepaju vai vel lidzigi. Nezinu, kad ellja bij mainita un vai vispar bij. Nobraukums (ja var ticet 155 000) kopsh braucu es 35 000 3 gados RAAP nomainija ellu. Lugums bij pilnu elljas mainju ar skaloshanu. Samaksaju Ls35. Chekaa par remonta izpildi tika ierakstita Dexron III un detalas..., kaut auto servisa gramata rakstits Dexron II... un detaljas konkreti varetu but blive un filtrs. Aizbraucu un braucu tikpat labi ka pirms elljas mainjas. Vai esmu samaksajis daudz? Vai karba ir izskalota? Blakus nestaveju. Uzticos. Un Audi100 nav nekadas vainas, pat tik vecam. (Vai varbut tikai man taa ir paveicies?) Lai ari Jums labi ripo un veicas.

42789. viesis 9.oktobris 2002 15:38
0 0 Atbildēt

Cien.J.K.

1.ACDelco raksta kopā gadus 5. Ja tev ir kāds AC Delco proukts,tad tas ir vecāks par 5 gadiem.

2.Uz ACDelco Dexroon III kannas otrā pusē rakstīts (C)1995 GM Corp.All rights reserved.Vārds Dexroon ir patentēts un pieder GM.Paskaties www.gm.com Tātad visi tie Valvoline utt maksā par šī vārda Dexroon lietošanu,kas nemaksā tie raksta vienkārši ATF.

3.Kas tev var būt pret ACDelco?Vari uzrakstīt,būs interesanti palasīt.Paskaties www.acdelco.com

-ACDelco ir pasaules lielākais autorezerves daļu ražotājs,ražo gandrīz visu,fabrikas visā pasulē.Piemēram akumulatori pēc vienīgā reālā testa ir vairākus gadus atzīti par ilgāk kalpojošajiem pasaulē.Kas ir vienīgais reālais tests?Ņem no svalkas pēc kārtas 10 000 akumulatorus un pēc marķējuma burtiem un cipariem nolasa to ražošanas gadu un salīdzina,kas gājis visilgāk.ACDelco kalpo par 30% ilgāk kā jebkuri citi.

Starp citu Rīgā korejiešu ACDelco 200Ah maksā 60Ls!(Ar PVN,DRN)

Pārējie arī ir labi un lēti 66Ah 26Ls, 44Ah 15Ls utt

ACDelco pussintētiskā motoreļļa 10W40 API SJ 5L kanna 6Ls

100% sintētiskā 5W40 5L kanna 11Ls

ACDelco Opel eļļas filtrs 0,82Ls/gb.

utt

43205. viesis 11.oktobris 2002 12:14
0 0 Atbildēt

Cien. viesi;

1. Ir pilniigi pie kaajas, kaa raksta - kopaa vai atsevishkji, kantorim, kursh NERAZHO NEKO (!!!), bet tikai izvieto pasuutiijumus un izplata sveshus razhojumus zem sava vaarda (jo iipashi naftas produktu druvaa!), tas arii nav buutiski. Identiski darbojas leerums "aftermarket'rezerves dalju un ekspluataacijas materiaalu izplatiitaaji visaa pasaulee, arii FORDam (Motorcraft) , Chrysler (Mopar0 un tamliidziigi.

2. vaaja sapratne par patenteeshanas tiesiibaam ;-)) Shis vaards Dexron tiek lietots gana ilgi , lai to kaa taadu vareetu lietot visi, kam patiik :-) katraa gadiijumaa pat amerikaanju firmu produktiem ne vienmeer seko noraades Dexron sakaraa, kas apstiprina ieprieksh mineeto. Veelreiz atkaartoju: jaamaksaa ir par ciparu/burtu kombinaaciju aiz vaarda Dexron, respektiivi, par testiem, kuru rezultaataa attieciigajam produktam tiek pieshkjirta GM autorizaacija atbilstoshi GM Dexron II vai III vai III/II utt. specifikaacijas prasiibaam.

3. pret AC Delco man nekas nav, kas gan man vareetu buut pret vinjiem, iipashi , ja piekopj normaalu cenu politiku. tas pats Motorcraft briizhiem greeko shinii jomaa :-)

4. Veelreiz jaaatgaadina , ka lielaakais rezerves dalju razhotaajs vinjsh var buut, vismaz uzdoties par taadu, protams, ja neapgalvo , ka razhotaajuznjeemumi ir vinja pasha :-)))Un murgs par AC Delco akjiem, kuri kalpo 30% ilgaak nekaa visi citi ...sorry, manam auto origjinaalakjis nokalpoja 8 gadus, taadam Delco tas tuvumaa nebij staaveejis :-)))) Shaadus "reaalos" testus var sacereet jebkuraa veelamajaa veidaa, turklaat svariiga ir klimata zona, kuraa tas ir dariits - ja ieksh USA, tad tests muusu apstaakljiem ir garaam !

Taa ka apsveicama ir tendence realizeet preces par ieveerojami zemaakaam cenaam (ljot patiikamas cenas ellaam, tam pasham ellas filtram :-) ), bet absolutizeet sho kantori iemesla nav, vienkaarshi nav, pat tad , ja vaards DELCO meedz paraadiities visneiedomaajamaakajaas vietaas un kombinaacijaas . vai zini, kas ir DELCO REMY, piemeeram? :-)

Turklaat mans koleegjis no USA tikko apstiprinaaja infu par to, kur un kas visvairaak razho ellas un taml. produktus tieshi prieksh ACD - arii shis tirgus ir sadaliits taa, lai tiek visiem :-)))

Buus man GM auto - lietoshu AC Delco, pagaidaam man taada nav, Corvette veel jaakraaj :-)

47920. viesis 7.novembris 2002 14:27
0 0 Atbildēt

To: Viesis 2002-10-09 15:38:12

Mazliet informaacijas:

ACDelco nav razhotaajs, bet GM rezerves dalju piegaadaataaja tirdznieciibas ziime. Akumulatorus razho Delphi (kas arii kaadreiz bija GM detalju piegaadaataajs, bet 1999.gadaa kljuva pilniigi neatkariiga kompaanija, shobriid lielaakais rezerves dalju razhotaajs koncerns pasaulee, kursh ietver sevii taadas TM kaa Lockheed (bremzhu sisteemas, uudens suuknji u.c), Borg&Beck (sajuugi), Freedom (akumulatori), Lucas Diesel (dīzeļmotoru daļas (ieskaitot CRD sistemas), kveelsveces un filtri), De Carbon (amortizatori), Diavia (kondicionieri un filtri), CAV (degvielas filtri), Prestige (eļļas), Atmos-Filt (filtri), Texalarm (signalizacijas), un citas), piederoshaa ruupniicaa, kas atrodas Sarreguemines (Francijaa), eljas - Wolf Oil Corporation Belgjijaa, utt. Par tiem lielaakajiem ... peec 2000.gada datiem (miljardos $) - 1.Delphi (29,1), 2.Bosch (20,6), 3.Visteon (19,5), 4.Denso (16,4), 5.Lear/UTA (14,1), 6.JCI (12,7), 7.Dana (12,5), 8.TRW/Lucas (11,3), 9.Magna Int'l (10,5), 10.Valeo (9,1), 11.Federal Mogul (6,0)... Kur gan palicis ACDelco????

skaties delphi.com vai delphiauto.co.uk

Armands

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijā jau no rītdienas 12 jaunie pārvietojamie fotoradari (+ KARTE) 2

No rītdienas, 21.novembra, papildus stacionārajiem fotoradariem, tiks uzsākta ceļu satiksmes uzraudzība ar Valsts policijas 12 jaunajiem pārvietojamajiem fotoradariem. Lasīt vairāk

 

Plāno mainīt Ceļu policijas darba organizāciju; Rīgā trūkst 30% darbinieku 6

Ceļu policijas ikdienas darbam ir jāmainās, kas nozīmē, ka satiksmes kontrole pamazām mainās, tiek ieviesti stacionārie fotoradari, tiem klāt nāk pārvietojamie fotoradari, netrafaretās policijas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Eiropā strauji pieaug "Lada" automobiļu noiets 15

Šogad strauji pieaudzis "Lada" automobiļu noiets Eiropas Savienības valstu tirgos, pagājušā gada rādītājus pārsniedzot par 29 procentiem. Lasīt vairāk

 

Autovadītājs neievēro luksofora aizliedzošo signālu un uz gājēju pārejas notriec bērnu

Novembra sākumā Garkalnes novadā kāds autovadītājs, neievērojot luksofora aizliedzošo signālu, uz regulējamas gājēju pārejas uzbrauca sešus gadus vecam bērnam. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti