Rīgas retro tramvajs uzsāk jauno sezonu 5

30.aprīlis 2008 8:40

Rīgas retro tramvajs ir uzsācis savu otro sezonu kopš rekonstrukcijas un turpmāk kursēs jau divos maršrutos. Līdzīgi kā aizvadītajā sezonā Rīgas iedzīvotājiem un pilsētas viesiem tiek piedāvāts ekskursijas brauciens maršrutā „Rīgas bulvāru loks” (Radio iela –Ausekļa iela un atpakaļ).

Savukārt kā patīkamu šīs sezonas jaunumu Rīgas Jūgendstila centrs piedāvā maršrutu „Ceļš uz Mežaparku”.

Brauciena „Rīgas bulvāru loks” laikā pasažieriem ir nodrošināta lieliska iespēja apskatīt un iepazīties ar Rīgas arhitektūras un kultūras pieminekļiem – Latvijas Nacionālo operu, Brīvības pieminekli, Latvijas Nacionālo teātri un citiem nozīmīgiem objektiem. Kopējais brauciena ilgums – 15 minūtes.

Savukārt 30 minūšu ilgajā ekskursijas maršrutā „Ceļš uz Mežaparku” pasažieriem tiek piedāvāts apskatīt Mežaparku – gleznainu privātmāju rajonu, kura arhitektūrā lielākoties atspoguļojas jūgendstila estētika. Braucēju ērtībai ir izstrādāts izglītojoši informatīvs ceļvedis „Ceļš uz Mežaparku” četrās valodās – latviešu, angļu, vācu un krievu ar maršruta ievērojamāko apskates objektu aprakstiem un fotogrāfijām.
Brauciena „Rīgas bulvāru loks” cena pieaugušajiem ir 3 lati, savukārt „Ceļš uz Mežaparku” – 4 lati. Bērniem, studentiem, pensionāriem, invalīdiem un politiski represētajiem ir pieejamas biļetes par pazeminātām cenām, kā arī ir izstrādāti īpaši piedāvājumi ģimenēm un tūristu grupām. Noteiktām sociālajām grupām brauciens ir bez maksas.

No 27. aprīļa retro tramvajs kursē katru dienu, izņemot pirmdienas, no pulksten 10.00 – 17.00 pamīšus abos maršrutos. Maršrutā „Ceļš uz Mežaparku”: Radio iela – Mežaparks retro tramvajs kursēs plkst. 10:00, 12:00, 14:00 un 16:00, bet virzienā Mežaparks – Radio iela plkst. 10: 37; 12: 37; 14: 37; 16: 37.

 Maršrutā „Rīgas Bulvāru loks” virzienā Radio iela – Ausekļa iela tramvajs kursēs plkst. 11:30; 13:30; 15:30, bet virzienā Ausekļa iela – Radio iela plkst. 11:40, 13:40 un 15:40. Katru piektdienu, sestdienu un svētdienu plkst. 11:40, 13:40 un 15:40 retro tramvaja galapunktā Ausekļa ielā ekskursijas dalībniekiem būs iespēja doties kājāmgājēju maršrutā pa tā saukto jūgendstila rajonu kopā ar gidu – pavadoni.
 
Visi komentāri
 
256445. viesis 30.aprīlis 2008 12:10
0 0 Atbildēt

Varēja jau nu atjaunot kādu 60- 70 gadu tramvaja vagonu, kādi kursēja Rīgas ielās. Vēl no skolas gadiem atceros Rīgā ražotos tolaik jau "klusos" vagonus ar lieliem logiem , kuriem numeracija bija no 83-89. Tie būtu visai interesanti Rīgas turistiem, arī ietilpības ziņā ērtāki par veco retro vagoniņu. Tur varētu mazu Laimas šokolades bāriņu ietilpināt, viesus ar karsty šokoladi uzcienāt. Vai tiešām nav saglabāts neviens no vecajiem vagoniem ? Varbūt, kāds kaut zin un var pastāstīt sīkāk ?

256448. viesis 30.aprīlis 2008 13:23
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis -Nav gan saglabāta neviena. Tevis pieminētie bija vagoni RM-68. Pēdējo norakstija 1992.gadā. Uz to bāzes gan vēl nesen braukāja laistāmā muca, kuru sagrieza lūžņos pagājušgad. TTP depo pašlaik gan vēl stāv izdegušais RM-56, kas izdega aizpagājušvasar. To arī TTP gribēja sagriezt lūžņos jau nākamajā dienā, bet pateicoties saceltajai ažiotāžai, tas stāv kaut kur pie sētas un rūsē. Cik zinu, TTP, jeb tagad RS, negrib to neatjaunot, bet tāme, lai to atjaunotu ir ap 50.000Ls. Ar domu, ka kāda firma to nopirktu un atjaunotu par saviem līdzekļiem un tad izmantotu kaut kādām vajadzībām.

Bij.TTP vispār visu laiku ir bijusi tendence visu veco tehniku pēc iespējas ātrāk utilizēt.

RVR teritorijā gan pašlaik vēl atrodas eksperimentālais trīssekciju tramvajs TR-1, download.tokra.lv/rvrtr.jpg

kurš vienu brīdi, 90.gadu sākumā braukāja pa 2. un 11.maršrutu. TTP no tā atteicās un atdeva atpakaļ rūpnīcai, tā arī nezināja, ko ar to darīt, bet nu šķiet, ka laikam šovasar to arī pārkausēs kastroļos. :)

256451. viesis 30.aprīlis 2008 14:01
0 0 Atbildēt

Nu, tas trīssekciju TR-1 izskatās visai interesants - tipisks jānās paaudzes tramvaja priekštecis ! Tas nu būtu liels grēks - tādu sagriezt lūžņos. Var taču atjaunot, salikt modernu elektroniku, un būtu labu labais tūristu vāģis. Brīnos, ka neviem nav interese. Dzirdēju, ka Sanktpeterburgā teju visi vecie pirmskara un pēckara trambuļi ir norestaurēti, un braukā pilni ar rietumu turistiem.

256462. viesis 30.aprīlis 2008 17:36
0 0 Atbildēt

Mūsu banānu republikā atbildīgajām amatpersonām ir daudz ienesīgāki biznesa plāni (lasīt kā personiskie biznesa plāni) nekā rūpes par pilsētas vizuālo pievilcību un tūrisma attīstību.

256498. viesis 1.maijs 2008 11:54
0 0 Atbildēt

ar to trīsvagonu brīnumu es esmu braucis. tas kursēja ap 1995. gadu

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jelgavā svinīgi atklāta Latvijā jaunākā un modernākā tehniskās apskates stacija; jaunajā stacijā pārbaudīti 304 auto 5

Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais "Tehniskās apskates nakts" pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Lasīt vairāk

 

Pērn visbiežāk avārijas bez OCTA izraisījuši autovadītāji Latgalē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) apkopotā statistika liecina, ka pērn autovadītāji Latgalē statistiski daudz biežāk kā citos Latvijas reģionos izraisījuši ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSNg) ar neapdrošinātu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti