Bauskas posmā uzvar čehi un krievs, Zēbergs ceturtais 7

 
26.maijs 2008 9:50

Eiropas autokrosa čempionātā Bauskā, „Mūsas” trasē, par uzvarētājiem kļuva čehi Ladislavs Hanāks un Petrs Tureks attiecīgi „Divīzija 3A” un „Divīzija 3” klasēs, kā arī krievs Aleksandrs Kvašņins „Divīzijā 1”. Aldis Zēbergs „Divīzijā 1” ieguva ceturto vietu, bet „Rīgas Brīvostas kausu” Nacionālās klases braucējiem izcīnīja Ulvis Bujāns.

„Divīzijā 1” īstu varoņdarbu veica „Autocross Team Latvia” sportists Jānis Bogdanovičs un viņa mehāniķu brigāde. Aizvadījusi visu nakti garāžā, komanda atjaunoja vakar sabojājušos dzinēju, nomainot izdegušos virzuļus. Septiņos no rīta auto atkal darbojās, astoņos bija „Mūsas” sporta kompleksā, bet ap diviem pēcpusdienā jau cīnījās par uzvaru trešajā kvalifikācija sērijā.



Galu galā, iekļuvis B finālā, Jānis tajā nostartēja godam un iekļuva A finālā, tātad labāko desmit skaitā! Fantastisks sasniegums sportistam, kura menedžeris un brālis Juris Bogdanovičs vēl vakar novērtēja Jāņa iespējas startēt ar „ne vairāk kā pieciem procentiem”. Finālā Jānis pievienojās Aldim Zēbergam – Zēbergs startēja no piektās pozīcijas, Bogdanovičs no desmitās. Diemžēl finālā Bogdanoviča automašīnai diezgan ātri sākās problēmas ar transmisiju, tādēļ Jānis palika septītais.



Savukārt Zēbergs skaistā cīņā guva ceturto vietu, kas viņa teju 10 gadus vecajai tehnikai ir lielisks sasniegums. Turklāt vēl pēdējā aplī Aldim pietrūka nieka tiesas, lai apdzītu trešajā vietā braucošo ungāru Tomašu Kārai. Pirmais finišā krievs Sergejs Kvašņins, otrais čehs Vaclāvs Fejfārs, bet trešais Kārai.

„Divīzija 3A” klases fināls diemžēl tika aizvadīts bez Latvijas sportistu līdzdalības. Lielākā cerība Jānis Boks pēc kļūdas vakardienas 1. kvalifikācijas sērijā to pašu atkārtoja arī šodien 2. kvalifikācijā, finišējot sestais. Pēdējais kvalifikācijas brauciens Jānim padevās godam un viņš finišēja trešais, nodrošinot vietu B fināla otrajā rindā aiz cita Latvijas pārstāvja Anatolija Abramova.



Taču arī B fināls Bokam nepadevās – esot trešajā vietā, Jāņa bagijam sākās tehnikas likstas un finišā viņš bija astotais, nodrošinot 16. vietu šajā posmā. 11. sacīksti pabeidza Anatolijs Abramovs, 12. Juris Kuļikovskis, bet 18. Guntis Kļaviņš. Oskars Eglītis un Dāvis Aupe netika klasificēti. Finālā jau trešo uzvaru šosezon izcīnīja čehs Ladislavs Hanāks, aiz sevis atstājot tautieti Ondreju Muzilu un nīderlandieti Krisu Valdšmitu.

„Divīzijā 3” Aleksejs Jalūņins kā vienmēr brauca stabili, taču nepretendējot uz augstām vietām. Šādā stilā Aleksejs ierindojās 13. vietā Eiropas čempionāta trešajā posmā. Cienīgs sasniegums veterānam, kura sportiskā karjera ir ilgāka nekā „Mūsas” sporta kompleksa 30 gadus ilgā vēsture. Finālā ātrākie bija čehi Petrs Tureks un Jaroslavs Hošeks, trešajā pozīcijā ļaujot ierindoties nīderlandietim Glenam van Rosmālenam.



Nacionālajā klasē priekšbraucienos bez konkurences bija Ulvis Bujāns, piesakot sevi kā galveno pretendentu uz „Rīgas Brīvostas kausu”. Finālā Ulvis vēlreiz savu spēku apliecināja, aiz sevis atstājot trīskārtējo Latvijas čempionu autotrekā Aldi Kasparoviču un Latvijā vadošo 1600 kub.cm klases autokrosa meistaru Oļģertu Vērmani junioru.



Eiropas čempionāta posma Bauskā ģenerālsponsori ir Latvijas Mobilais Telefons, Parex Līzings un Stokker, sponsori – Neste Oil, Aldaris, Mazda, Veiters, Biolar, Peri, informatīvie atbalstītāji: Draugiem.lv, Auto Bild Latvija, TV5, SWH, Latvijas avīze, DELFI Autosports, iAuto, Sports, Čas, Auto Euro, Bauskas Dzīve, Zebra un Telegraf.

Eiropas autokrosa čempionāta posma Bauskā preses sekretārs
Mārtiņš Dzenītis

Vairāk foto meklējiet šeit »»


 
Visi komentāri
 
257542. viesis 26.maijs 2008 10:49
0 0 Atbildēt

Virzuļu maiņa nav nekāds varoņdarbs,Vasja pa nakti ar nomainītu.Patika lielās balvas ,šampanietis un zaru vainags......ha...

257547. viesis 26.maijs 2008 12:00
0 0 Atbildēt

Virzuļu maiņa nav nekāds varoņdarbs, Vasja pa nakti ar nomainītu.

++++++++++++++

Diezi vai :-) Vasja nemaz laaga nesaprastu, kas jaadara - nav jau seerijveida motors :-) Shai gadiijumaa turklaat nebij taa vienkaarshi tikai virzuljus nomainiit ...

Patika lielās balvas, šampanietis un zaru vainags... ha...

+++++++++++++++++

Tas, ko tu sauc par zaru vainagu, ir ozollapu vainags - varbuut buusi ieveerojis, ka taada pie mums ir tradiicija, taalaak uz Rietumiem un Dienvidiem taada pat tradiicija ir laurlapu vainags :-) Ko tu sauc par lielajaam balvaam? :-) Patiesaa apbalvoshana saakaas tikai 19:00, tur arii sadala visus tos labumus, tjipa kausus, mantiskaas un finansiaalaas balvas utt. :-)

257564. viesis 26.maijs 2008 18:41
0 0 Atbildēt

virzuļus nomainīt sporta mašīnai ir vēl vieglāk. ar skābi cilindrus droši ka tīrija, un kas ar galvu diez bija?

257608. viesis 27.maijs 2008 12:29
0 0 Atbildēt

Girc44 [?] 26.05.2008 18:41

virzuļus nomainīt sporta mašīnai ir vēl vieglāk.

==============

:-))) Kas gan tur veel vieglaaks? :-)))))

ar skābi cilindrus droši ka tīrija,

=============

Nopietnam dzineejam sho metodi nemeedz lietot.

Cik zinu, tika likts lietaa honeejamais darbgalds.

un kas ar galvu diez bija?

===========

Ja izjuuk virzulis, jaapaarjauc galva, vismaz attieciigajam

cilindram, jaapaarbauda un labaakajaa gadiijumaa

jaapiesliipee vaarsti, apmeeram taa. Ideaalaa gadiijumaa

jau Bogdanam buutu rezervee jau savaakts dzineejs, vai vismaz

"apaksha" un vismaz viena galva ...mees savulaik allazh vadaajaam liidz taadu "mazo dzhentlmenja komplektu", plus

veel kaujasspeejiigu aatrumkaarbu, sajuugu un tamliidziigi.

257633. viesis 27.maijs 2008 17:23
0 0 Atbildēt

Crankshaft [?] 27.05.2008 12:29

Kas gan tur veel vieglaaks?

vieglāks ka daudz mazāk visādu orģinālo figņu. To pašu izsputēju ieliniekam atskrūvē, tad redzēsi:D

ar skābi cilindrus droši ka tīrija,

ja gadās ka klemme drusku bijusi, tad nekas cits pat dažreiz nevajag, it sevišķi kad jāsteidzas. nepārspīlē to nopietno dzinēju, ja tā būtu tad nekas nebūtu noticis, kompresijas pakāpei jābūt atbilstošai degvielai:)

un kas ar galvu diez bija?

tas bija jautājums vai viņa vispār bija vēl lietojama.

257685. viesis 28.maijs 2008 18:03
0 0 Atbildēt

ar skābi cilindrus droši ka tīrija,

ja gadās ka klemme drusku bijusi, tad nekas cits pat dažreiz nevajag, it sevišķi kad jāsteidzas.

----------------------

Sporta dzineejiem, sevishkji lieljaudas turbomotoriem, sho metodi praktiski nelieto - nav droshi, ka viss tiks notiiriits, taa nu diemzheel ir. Shoreiz ar skaabi netiirija, bija skraapeejumi, lietaa lika honu. Virzulis ta sadega un izjuka ...

nepārspīlē to nopietno dzinēju, ja tā būtu tad nekas nebūtu noticis, kompresijas pakāpei jābūt atbilstošai degvielai

----------------------

Tu vienkaarshi neesi redzeejis shaadus dzineejus no iekshpuses :-) Un spraagst pat F1 dzineeji kaa nekaa. Vienkaarshi pietiek ar paaris 1/10 sekundes ilgu ECU kapriizi, lai buutu kaput shaads 450+ Zs motoriitis ... :-( Degviela? Lielaakaa dalja lieto FIA akcepteetaas saciikshu degvielas - Shell, Green Alkylate un liidziigas, taa ka uz sho poziiciju vainu velt nevar :-)

un kas ar galvu diez bija?

tas bija jautājums vai viņa vispār bija vēl lietojama.

----------------------

Kaa pilsonji zinjoja, bij aizdomas par lociitiem vaarstiem un deformeetaam / pliisushaam vadiiklaam un vaarstu ligzdaam, taapeec naacaas galvu izjaukt un izkontroleet / par jaunu piestraadaat vaarstus, jaunus, speciaalprodukti, 295,- EUR / gab. :-) Plus veel naacaas izjaukt visu dzineeju, lai paarliecinaatos, ka nekur nav pasleepies kaads virzulja gabals. Labi, ka nenonaaca liidz caurumam blokaa ...

257690. viesis 28.maijs 2008 23:00
0 0 Atbildēt

ir jau o.k te tak ir iauto, un visi te cepas:)

Lai veicas;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti