Noslēgts līgums starp Volkswagen un Sanyo

 
30.maijs 2008 8:11

Noslēgta vienošanās par sadarbību – kopā ar Sanyo, vienu no pasaules vadošajiem attīstītājiem atkārtoti uzlādējamo akumulatoru jomā, Volkswagen strādā pie jauna, īpaši efektīva augstas jaudas akumulatora izveidošanas, kurā izmantots litija jonu apvienojums.



„Līdzās iekšdedzes dzinējiem, kas pašlaik vēl ir efektīvāki, nākotnē pastiprinātu uzmanību pievērsīsim arī elektriski darbināmajiem automobiļiem,” stāsta prof. Dr. Martins Vinterkorns (Prof. Dr. Martin Winterkorn), Volkswagen koncerna valdes priekšsēdētājs. „Elektroenerģijas izmantošana piedziņā ir īstā izvēle, kas nodrošinās mobilitāti nākotnē. Tas ietver sevī arī enerģijas reģenerāciju. Taču, kamēr nav izstrādāts jaudīgs šīs enerģijas uzglabāšanas veids un braukšana ar auto neatbilst klientu vajadzībām, tam visam ir maza jēga. Šī sadarbība mums ir nozīmīgs solis,” saka Vinterkorns.

Jau šobrīd ir iespējams brauciens ar elektriski darbinātu auto bez izmešiem, taču vēl pastāv zināmi ātruma un nobraukuma ierobežojumi. Tādēļ ir vēl jo svarīgāk izveidot akumulatoru ar tādu kapacitāti, izmēru, svaru un izmaksām, kas ļautu to rītdienas automobiļos lietot daudz efektīvāk. Litija jonu tehnoloģijā, ko jau tagad ar lieliem panākumiem pielieto komunikāciju elektronikā un portatīvajos datoros, slēpjas potenciāls, kas nākotnē varētu atbilst arī īpašajām automobiļos lietoto elektriskās piedziņas sistēmu prasībām.

Prezentējot Golf TDI Hybrid, Volkswagen jau martā Ženēvas auto izstādē parādīja, cik liels ir enerģijas taupīšanas potenciāls, ko sniedz progresīvo tehnoloģiju dīzeļdzinēja, elektriskā dzinēja un 7-pārnesumu DSG apvienojums. Projektēts kā augstas veiktspējas hibrīda automobilis, Golf TDI Hybrid darbināms gan, izmantojot tikai iekšdedzes dzinēju, gan, kombinējot to ar elektrisko dzinēju, vai arī ar E-drive – tikai ar elektriskā dzinēja palīdzību. Šis ir spēcīgs un izdevīgs TDI un elektriskā dzinēja apvienojums.

Iepriekšējā Tokijas auto izstādē Audi ar A1 Project quattro prezentēja piedziņu, kas ar šo nākotnes akumulatoru tehnoloģiju spēj nobraukt jau 100 km attālumu. Pirmajiem Volkswagen koncerna automobiļiem ar litija jonu tehnoloģiju vajadzētu būt gataviem jau 2010. gadā.               

Auto Group Baltic,
Volkswagen importētājs Baltijā
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti