Sāk atjaunotā «Hyundai Sonata» tirdzniecību 1

 
4.jūnijs 2008 8:30

„Skandi Motors” sācis atjaunotā automobiļa „Hyundai Sonata” tirdzniecību. Jāatzīmē, ka šis modelis jau trešo gadu ir jaunu lielās klases automobiļu tirdzniecības līderis Latvijā.

„Hyundai Motor Co.” pirmo reizi demonstrēja būtiskus sestās paaudzes „Hyundai Sonata” jauninājumus Ženēvas Starptautiskajā auto izstādē. Stilīgi akcenti, uzlabota automobiļa vadāmība, paaugstināta dzinēja jauda un ekonomija apvienojumā ar segmenta līderim atbilstošu interjeru, uzlabotiem trokšņa un vibrācijas rādītājiem piesaista uzmanību atjaunotajam modelim. Balstiekārtas un stūres iekārtas uzlabojumi ir padarījuši automobili „eiropeiskāku”. Interjers, kas vienmēr bijis būtisks „Sonata” pārdošanas stūrakmens, ir pilnībā modernizēts gan kvalitātes, gan ērtību ziņā.



Pirmās paaudzes „Hyundai Sonata” tirgū tika ieviesta 1988. gadā un uzreiz ierindojās pasaules vairāk pārdoto automobiļu vidū, regulāri saņemot augstāko novērtējumu ASV „JD Power” veiktajās aptaujās par automobiļa kvalitāti, uzticamību un īpašnieku apmierinātību.


Stils un dizains

Iepriekšējā „Sonata” versija, kas bija pārdošanā kopš 2004. gada nogales, tika radīta ar jaunu, uz Eiropu vērstu stila filozofiju. Arī atjaunotajā versijā „Hyundai” dizaineri ir saglabājuši šā modeļa tīrās līnijas, paralēli piešķirot tām jaunu elpu un pilnveidojot tieši detaļas. Tas redzams, piemēram, palūkojoties uz hromēto radiatora režģi, kas ir par 20 cm platāks, arī „Hyundai” simbolika tagad ir vairāk izcelta, tāpat jaunie priekšējie lukturi kļuvuši par 13 cm platāki, turklāt ar maināmām gaismas pozīcijām.

Jauna dizaina 16 collu vieglmetāla lietie riteņu diski ar zvanveida arkām, durvju rokturi virsbūves krāsā un jaunie aizsargmoldingi piešķir automobilim sānskatā visai sportisku izskatu. To vēl vairāk pastiprina automobiļa aizmugurējā daļā esošās šaurās aizsarguzlikas kopā ar jaunajiem lukturiem, kā arī iebūvētie atpakaļgaitas brīdinājuma sensori virsbūves krāsā un izsmalcinātā bufera apdare.


Iekšējā apdare un dizains

Automobiļa interjerā veikti tik detalizēti uzlabojumi, kā veidojot pavisam jaunu modeļa paaudzi. Lielākā uzmanība tikusi veltīta tam, lai paaugstinātu izmantoto materiālu kvalitāti, saglabājot iepriekšējā „Sonata” modeļa ietilpīgo un plašo salonu.



Uzlabots ir automobiļa mērinstrumentu panelis, kuram izveidots melns ietvars un balts LED apgaismojums labākai redzamībai, arī centrālajai vadības konsolei un pārslēgiem ir zils LED apgaismojums, tāpat palielināts un augstāk novietots LED ekrāns.

Automobiļa apsildes regulēšana ir pārprojektēta, un jaunajā versijā tiek piedāvāta arī sēdekļu divpakāpju apsildes sistēma. Citādi izkārtotās hromētās augšējās ventilācijas atveres un vidū novietotais nodalījums, kas paredzēts līdz pat 10 kompaktdisku izvietošanai, vizuāli papildina jauno kontroles un vadības konsoli.

Papildu ērtībai ir pārprojektēti slēdži durvīs, tāpat arī sēdekļu regulēšana izvietota tā, lai novērstu saskari ar drošības jostām. Trīs jaunie koka šķiedras raksti lieliski papildina dekoratīvos apdares materiālus melnā, divu toņu smilškrāsas vai divu toņu pelēkā krāsā. Vadītāja ērtībām auto grīdā iebūvēti jauni krūžu turētāji un ērtāk izvietota rokas bremžu svira.

Centrālās vadības pults vidū iebūvēts jauns radio ar sešu kompaktdisku mainītāju un MP3 atskaņotāju. Savukārt roku balstā ir iekārtots plašs nodalījums sīku priekšmetu uzglabāšanai ar papildu USB ligzdu, kas paredzēts iPod vai pievienotam MP3 atskaņotājam.


Balstiekārta un braukšanas kvalitāte

Atjaunotajā „Sonata” ir iekļauta „Hyundai” patentētā balstiekārtas sistēma AGCS (Active Geometry Control Suspension). Šī sistēma darbojas, izmantojot balstiekārtas radītos mehāniskos spēkus, lai papildinātu priekšrocības, ko sniedz īpaši uzlabotā priekšējā balstiekārta ar neatkarīgo piekari un vairākposmu aizmugurējā balstiekārta. Pārsvarā tas ir saglabāts, tomēr ar ievērojamām izmaiņām. Uzlabojot un noregulējot amortizatorus, atsperes un sānsveres stabilizatorus, ir pilnveidotas gan vadības, gan braukšanas iespējas, vienlaikus vēl vairāk samazinot trokšņu un vibrācijas rādītājus, kas arī līdz šim bija konkurētspējīgi.

Ir mainīts arī stūres iekārtas apgriezienu skaits no atdures līdz atdurei, samazinot to no 3,28 līdz 3,01. Tas ir vairojis vadītāja pozitīvās izjūtas pie stūres, ievērojami palielinot pārliecību par iespēju kontrolēt situāciju, kā arī papildinot tās priekšrocības, ko sniedz balstiekārtas uzlabojumi.


Dzinēja variācijas

Jaunā „Sonata” ir ieguvusi lielāku jaudu, ieviešot jauno „Series II Theta” dzinēju. Gan 2,0 litru, gan 2,4 litru četru cilindru dzinējos ir ierīkota vismodernākā mainīgas ieplūdes sistēma (VIS). Abiem dzinējiem ir arī pastāvīgi mainīga dubulto vārstu atvēršanās tehnoloģija (DVVT). Tādējādi ir panākts jaudas palielinājums par 20 Zs – no 144 uz 164 Zs – modelim ar 2,0 litru dzinēju, un par 9 Zs – no sākotnējiem 165 līdz 174 Zs – modelim ar 2,4 litru dzinēju. V6 Lambda dzinējs ar 3,3 litru tilpumu ir aprīkots ar jaunu degvielas ieplūdes sistēmu. Līdz ar to ir panākts jaudas palielinājums no 233 uz 250 Zs. Turklāt piecu pakāpju automātiskā pārnesumkārba tagad ir pieejama kopā ar Theta 2,4 litru dzinēju.

Jaudīgāks ir kļuvis arī 2,0 CRDi dzinējs, tehnoloģijas uzlabojumi radījuši jaudas palielinājumu par 4 Zs – no 146 līdz 150 Zs. Eiropā ar šiem dzinējiem ir aprīkoti automobiļi, kuros ir sešpakāpju manuālā pārnesumkārba un četrpakāpju automātiskā pārnesumkārba.


Drošība

Tāpat kā pārējiem „Hyundai” automobiļu modeļiem, arī „Sonata” ar datoru projektētā virsbūves konstrukcija ar nostiprinātām šķērssienām, balstiem un aizsardzību pret sānu triecieniem nodrošina pamatu priekšējam balstrāmim. Standarta pasīvās drošības aprīkojumā ietilpst arī priekšējie un sānu gaisa drošības spilveni, kā arī priekšējie un aizmugurējie drošības aizkari, aktīvie galvas atbalsti, trīspunktu priekšējās drošības jostas ar vienotu nospriegotāju un slodzes ierobežotāju.

Iespējams izvēlēties arī aktīvās drošības līdzekļus, kuri ietver arī elektroniskās stabilitātes programmu (ESP), kas apgādāta ar vilcējspēka kontroli un bremžu pastiprinātājiem. Standarta izpildījumā ir paredzēta četru kanālu bremžu pretbloķēšanās sistēma (ABS) ar elektronisku bremžu spēka sadali (EBD).

„Hyundai Sonata” cena pie „Skandi Motors” – sākot no 18600,- EUR.
 
Visi komentāri
 
258015. viesis 4.jūnijs 2008 9:49
0 0 Atbildēt

Nu jā, viss jau ir skaisti, bet cena atkal jau ir augšā. Un škiet, ka pašreizējam modelim priekša ir nedaudz eiropeiskāka, nekā jaunajam. Jaunais kaut kā spēcīgi "atsit" toyotas camry pēdējo versiju, arī salons tradicionali līdzīgs jau redzētiem citiem auto. Lētākais variants sākot no 18 600 eirikiem, tas ir padaudz. Pirms diviem gadiem, akcijā, par 19 000 eirikiem varēju nopirkt 2,4 GLS versiju ar automatu+ādas salonu. Domāju, ka līdzīgs jaunās klases auto jau piķos pāri pa 25 000 eirikiem. Tas jau ir tuvu lētākajam audi a-4 ,kurš piķo ap 27 000 eiro. Šaubos gan, ka par tik augstu cenu tirdzniecības rādītāji uzleks augšā ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti