Alpina "pielabotais" BMW Z8 rodsteris maksā piecus tūkstošus Eiro vairāk, kā sērijveida modelis, bet tam ir mazāka jauda - ... tikai 381Zs, pret oriģinālajiem 400. Tomēr Alpina ir padomājuši par lielāku komfortu.
Vispirms tika piestrādāts pie auto piekares. Pateicoties jauniem amortizatoriem un būtiskām izmaiņām pašā šasijas konstrukcijā, Z8 ir kļuvis ne tikai asāks vadībā, bet tas arī mazāk reaģē uz ceļa nelīdzenumiem. Arī standarta 20" diski tika nomainīti pret 18" diskiem. Z8 Alpina saņēmis dzinēju un automātisko kārbu no BMW X5. Tiesa, auto temperaments ir samazinājies - ja sērijveida Z8 ieskrienas līdz 100km/h 4,7 sekundēs, tad Z8 Alpina "tikai" 5,8 sekundēs. Bet par to ir palielinājies griezes moments - no 500 uz 520 Nm. Pateicoties "piestrādātajai" izplūdes sistēmai, dzinējs ir sācis skanēt daudz "dižciltīgāk". ZF automātiskā kārba pārslēdz ātrumus zibenīgi - bez nekādām aizturēm. Pie tam, vadītājs var pāriet uz "rokas režīmu" un pārslēgt ātrumus uz stūres. Lai cik paradoksāli tas neskanētu, BMW Z8 Alpina ir ne tikai augstāks komforts, kā sērijveida Z8, bet arī mazāks degvielas patēriņš! Šis auto ir savas cenas vērts - Alpina ir izdevies uzbūvēt (pārbūvēt) pārsteidzoši komfortablu sporta auto... iAuto // autonews.ru- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
varēja gan atstāt dinamiku tādā pat līmenī... un kāds vispār komforts tādā tupelē. E65 saprotu, bet te?