Birks: Jāveicina sabiedriskā transporta izmantošana 13

18.jūnijs 2008 13:50

Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks pēc iepazīšanās ar paveikto elektroniskās biļetes projekta ieviešanā, uzdevis Rīgas domes Satiksmes departamentam izstrādāt sabiedriskā transporta pakalpojumu izmantošanas veicināšanas stratēģiju.

Tajā būtu apvienots jau paveiktais sabiedriskā transporta prioritātes īstenošanā, definēti pakalpojuma kvalitātes rādītāji, kā arī sabiedriskā transporta lietošanu veicinošie faktori, tostarp elastīga cenu politika, kuru iespējams būs piemērot pēc elektroniskās norēķinu sistēmas ieviešanas.

Šobrīd spēkā esošā Sabiedriskā transporta attīstības koncepcija paredz pasākumus sabiedriskā transporta modernizēšanai un attīstīšanai. Virkne darbu, kas minēti šajā pamata dokumentā, ir jau paveikti un tas nozīmē, ka ir jāiet tālāk.

Jānis Birks, Rīgas domes priekšsēdētājs: „Elektroniskās biļetes kontekstā, manuprāt, ir būtiski jau laikus padomāt par to, kā veicināt sabiedriskā transporta lietošanu. Svarīgi ir pārdomāt elastīgas cenu politikas ieviešanu, kura darbojas jau virknē pasaules valstu, kad, piemēram, pērkot lielāku skaitu biļešu uzreiz, cilvēks maksā mazāk. Vienlaikus jādomā arī par sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanu. Veidojas zināms pasākumu komplekss – jādomā kā to apvienot.”
 
Visi komentāri
 
258425. viesis 18.jūnijs 2008 14:12
0 0 Atbildēt

Birks: Jāveicina sabiedriskā transporta izmantošana, un tapec parcelam pieturu talak no Rigas domes: www.iauto.lv/art/14433/9

Kā ta kundzini uz darbu brauks? Ar auto???

258426. viesis 18.jūnijs 2008 14:13
0 0 Atbildēt

Kads zurnalists varetu pajautat pasam Birkam, kadel vins uz darbu nebrauc ar sabiedrisko transportu?

258432. viesis 18.jūnijs 2008 14:42
0 0 Atbildēt

Starpiba tada, ka vins mus visus grib parsedinat uz sabiedrisko, bet pats grib turpinat vizinaties ar auto. Divkosiba.

258434. viesis 18.jūnijs 2008 14:46
0 0 Atbildēt

Tādas tās amata priekšrocības ir. Ja to nebūtu, tad diezin vai kāds ietu tur strādāt.

258435. viesis 18.jūnijs 2008 14:56
0 0 Atbildēt

258434. viesis (RTU) 18.06.2008 14:46

'...tad diezin vai kāds ietu tur strādāt'

KNAB ir cits viedoklis saja sakara.

258436. viesis 18.jūnijs 2008 14:57
0 0 Atbildēt

Kāds tad?

258438. viesis 18.jūnijs 2008 15:34
0 0 Atbildēt

Cik zinu, vasarās Birks Slokā ,jūras pusē, savā ģimenes mājā dzīvo. Līdz vilcienam stipri patālu, tiešais buss nav, ja nu vienīgi maršrutkas mikrobuss biški tuvāk. Lai jau nu brauc ar auto. Bet Rīgā viņam pagrūti būs pārvilināt autovadītājus uz sabiedrisko transportu. Ja nu degvielas cena pāries pāri par latu, tad daudzi nespēs pie auto noturēties, strauji samazināsies to skaits. Citas metodes būs bezspēcīgas.

258439. viesis 18.jūnijs 2008 15:42
0 0 Atbildēt

tad, kad būs nolēmuši, ka nupat viss ir gatavs, tad atcerēsies, ka ir nepieciešami īpaši "kompostieri" un atkal pārsimt tūkstoši neplānoti būs vajadzīgi...

258441. viesis 18.jūnijs 2008 15:53
0 0 Atbildēt

tukši gvelzt jau visi māk!

jāizdara tas, jāizdara tas ... jāpanāk tas un tas :D

bet kur ir reālā rīcība ?????

par tukšu runāšanu viņam algu nevajadzētu maksāt !

258442. viesis 18.jūnijs 2008 15:59
0 0 Atbildēt

Atbilde - maksas tilti. Visiem tltiem pilsētā jābūt maksas - gan pār daugavu, gan citiem pārvadiem.

Situācija, kad 1 mašīnā brauc 1 cilvēks nav īsti normāla. Tad vismaz sametīsies pa diviem vai trim, lai sadalītu izmaksas.

258449. viesis 18.jūnijs 2008 16:38
0 0 Atbildēt

Jau Rudenī Birks dzīvos kādā no jaunajiem projektiem pārdaugavā (nesaukšu kurā) ar pietiekami labu sabiedriskā transporta satiksmi, bet vairāk kā skaidrs,ka viņš uz darbu nekad nebrauks ar sab.tr.

258475. viesis 18.jūnijs 2008 18:21
0 0 Atbildēt

Njaaa, kad viniem nav jaunu ideju, saka, lai mes braucam ar sabiedrisko.. Kadel neviens nesaka ka butu jaatista riga un iedzivotaju labklajiba, lai visi varetu bez bnedam braukt uz darbu, kaut pa vienam masina?!!!

Tas tads stila elements palicis, es busu tagad gudrs teiksu lai braucat ar sabtransportu...

258561. viesis 20.jūnijs 2008 11:21
0 0 Atbildēt

Sabtransportu ( 90% gadījumu - vilcienu) ikdienā izmantoju no pirmās skolas dienas 1966.gadā līdz pat 1998.gada rudenim, kad skolā sāka iet mana meita. Šogad jau paies desmitgade ,kopš sabiedrisko izmantoju tikai izņēmuma gadījumos . Protams, iegūtas ērtības, komforts,zināma neatkarība. Lielākais mīnuss no tā visa - salīdzinoši mazkustīgs dzīvesveids, kas atstājis iespaidu uz "dzīvsvaru" un veselību kopumā. Atceros laikus, kad rītos un vakaros uz vilcienu ir pamatīgi skriets. Cik zināms, minētā problema ir skārusi daudzus jo daudzus autovadītājus. Bet, neskatoties uz minetajām auto negacijām, Birka piedāvātais Rīgas sabiedriskais transports īpaši nevilina. Varbūt, nākotnē, kad tiks izveidotas jaunas ,ātras moderno tramvaju līnijas vai metro - varēs sākt domāt par pakapenisku atgriešanos pasažieru rindās.

Priecīgus visiem iauto lasītājiem un Redakcijai Līgo svētkus !

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tas nekas, ka nefinišēja - Dakāras rallija Lada Niva pārdos par 55 000 – 84 000 eiro (+ FOTO) 5

Sotheby’s izsolē Londonā tiks piedāvāts apvidus auto Lada Niva, kas piedalījies 1979.gada Dakāras rallijreidā. Lasīt vairāk

 

Subaru iznīcinās gandrīz 300 jaunu Ascent krosoveru 8

Japānas autobūves kompānija Subaru paziņo, ka iznīcinās 293 jaunus Ascent krosoverus, kuriem atklāts nopietns defekts virsbūves metinājuma šuvēs. Lasīt vairāk

 

Ģimene 54 gadus glabā pašu pirmo Ford Mustang, tagad tas maksā 100 reizes dārgāk (+ FOTO) 8

ASV atrasts pats pirmais Ford Mustang sērijveida eksemplārs, kas pārdots 1964.gada 15.aprīlī. Lasīt vairāk

 

Kādēļ gaidīt rindā, ja ir labā josla! (+ VIDEO) 9

Škoda vadītājs negaida rindā - viņš apbrauc noteikumu ievērotājus pa labo pusi un veic kreiso pagriezienu "no aizsega" Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti