Ar mērķi visos tirgos skaidri noteikt savu virzību nākotnē, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) 18.jūnijā paziņo par jaunu globālo saukli. Sauklis, “Drive@earth,” pirmo reizi tiks ieviests Japānā 2008. gada vasarā, un tas skars divas galvenās tēmas.
Pirmkārt, Drive@earth nozīmē, ka automobiļi savieno mūs ar pārējo pasauli. Mitsubishi 4WD pilnpiedziņas mantojums ir radījis savu braucēju paaudzi visās pasaules malās – sākot ar tuksnesi un beidzot ar pilsētu ielām. Rallijos pārbaudīta izturība, veiktspēja un uzticamība padara Mitsubishi Motors par vārdu, uz kuru paļaujas piecos kontinentos. Pateicoties šai uzticībai, Mitsubishi transportlīdzekļi veido saikni ar klientiem, sabiedrību un, galu galā, ar apkārtējo vidi.Otrkārt, ar Drive@earth tiek uzlikts jauns akcents uz vides jautājumiem. Tā ir itin vienkārša atziņa, ka nevienam uzņēmumam – automobiļu ražotājam vai jebkuram citam uzņēmumam – nav nozīmes bez veselīgas planētas. Tā kā braucēji visā pasaulē ir satraukti par klimata izmaiņām un sarūkošajām degvielas rezervēm, autoražotāji nes īpašu atbildību. MMC kā savu ideālu izvirza dinamiska un videi draudzīga snieguma apvienojumu, un šajā sakarā uzņēmums turpinās attīstīt tā tehnoloģijas, piemēram, bezizmešu i MiEV elektromobiļus, kas ir tikpat draudzīgi videi kā tā vadītājam.
Jaunais sauklis būs kā tilts starp uzņēmuma mantojumu un tā nākotni. Drive@earth, kas tiek iekļauts šajā MMC pirmā pārstrukturizācijas gada biznesa plānā, ir paziņojums par uzņēmuma jauno fokusu un simbols tā nodomiem radīt jaunu ilgtspējīgas sadarbības ēru.
kāds bija vecais?