VW uz Golf bāzes radījis no rozetes uzlādējamu hibrīdu 10

 
27.jūnijs 2008 11:18

Ceturtdien kompānija Volkswagen Berlīnē prezentēja savu jauno konceptauto – Golf hečbeka hibrīdversiju vārdā TwinDrive. Kā teikts oficiālajā paziņojumā, 2010.gadā Vācijas valdības iniciētās programmas par atjaunojamās enerģijas izmantošanu automobiļos ietvaros VW testēs 20 šādus auto.



Hibrīda spēka agregāts sevī ietver 82 Zs jaudas elektrodzinēju, ko baro litija jonu akumulatoru komplekts, un divu litru turbodīzeļdzinēju ar 122 Zs jaudu. Tiek pieņemts, ka ikdienas pārbraucieniem pa pilsētu tiks izmantots elektrodzinējs, kura jaudas pietiks, lai hečbeks ieskrietos līdz maksimālajam ātrumam 120 km/h un veiktu vairāk nekā 50 km.



Kad akumulatora enerģija beigsies, auto darbinās dīzeļdzinējs. Pašus akumulatorus var uzlādēt no parastas rozetes vai ar enerģijas reģenerācijas sistēmas palīdzību bremzējot. Turklāt Golf TwinDrive aprīkots ar dzinēja automātiskās apturēšanas un iedarbināšanas sistēmu, kas veicina degvielas ekonomiju.

 
Visi komentāri
 
258761. viesis 27.jūnijs 2008 14:49
0 0 Atbildēt

Atradu Amerikas saitu, kur piedāvā (elektroniskās grāmatas) pašam izgatavot un uzstādīt papildus degvielas šūnu savam auto no saimniecības veikalos pieejamiem materiāliem un vielām. Ekonomija esot n 1,5 - 2,5 reizes!???

258762. viesis 27.jūnijs 2008 14:51
0 0 Atbildēt

sorry! te saite www.ekogazmotor.com/

258785. viesis 27.jūnijs 2008 22:27
0 0 Atbildēt

a kurš šo iegrūdīs, lai bremzējot atkal uzlādētos? dizēlis vai? tas neko netērē?

258787. viesis 28.jūnijs 2008 0:18
0 0 Atbildēt

hmm tikai 122 zs no 2 litriga turbo dizela? Noteikti var dabut vairak, kkur pie 160 zs.. tad jau butu jedzigaka ta taupisana..

bet ta jau ari labi ka vw ko sak piedavat saja joma.

258789. viesis 28.jūnijs 2008 4:32
0 0 Atbildēt

258762. viesis 27.06.2008 14:51

sorry! te saite www.ekogazmotor.com/...

Viesi, tu esi idiots vai izliecies? Vienīgais, ko tu no tās burciņas varētu dabūt, būtu ūdens savas mašīnas ieplūdē, vairāk nekas. Tas ir kārtējais lohotrons, nekas vairāk :)

258811. viesis 30.jūnijs 2008 11:27
0 0 Atbildēt

diezgan progresīvi, ja vel ir savs vēja ģenerators, tad var vālēt katru dienu vismaz 50km pa pilsētu nahaļavu :D

258819. viesis 30.jūnijs 2008 13:57
0 0 Atbildēt

258787. viesisim!

Drošvien ir kāds pamatojums kapēc 122 zirgi! Jo jau tagad VW 2 litru dzinēji ir ar 170 zirgiem! Plus ja nočipo savus 200 bez lielām izmaksām var dabūt!

Viss drīzāk 122 Zirgi lai būtu MAX ekonomisks!

258823. viesis 30.jūnijs 2008 17:10
0 0 Atbildēt

Tas ekogazmotor tiešām ir lohotrons. Viss tur aprakstītais ir pareizs - ar elektrību var sašķelt ūdeni ūdeņraža un skābekļa maisījumā (Brauna gāze), kura tad sadeg un griež motoru kā jebkura degviela. Problēma visā tajā ir enerģijas avots, lai sašķeltu ūdens - akumulators izbeigsies viens un divi, bet motors nevar saražot vairāk enerģijas kā Brauna gāzei sadegot. Pie tam lietderības koeficiens (enerģija sadedzinot iegūto gāzi motorā pret patērēto elektrību, iegūstot to) ir zems. Tad daudz izdevīgāk ir pa tiešo elektrību no akumulatoriem "dedzināt" elektromotorā un dzīt to vāģi uz priekšu. Citiem vārdiem sakot - braukt ar elektromobili.

258834. viesis 30.jūnijs 2008 20:36
0 0 Atbildēt

vai šitas fekālis tāpat ruusees , kaa trešais golps :( Manaa skatiijumaa pat Opelis jau ir apdraudeets GGGGG !

273716. viesis 5.janvāris 2010 21:04
0 0 Atbildēt

Skatos, ka neviens no jums nav izpratis lietas būtību. Ūdens elektrolīze ir vairāk kā simtu gadu pazīstama. Bet šinī gadījumā elektrolīze nenotiek ar dažu voltu līdzstrāvas palīdzību, kā jūs esat sapratuši, bet pavisam citādi.Caur ūdeni tiek laista augstsprieguma impulsstrāva(frekvenci neizpauž, bet lasīju, ka ap 50Mhz). Līdz ar to ampēru vietā tērējās tikai daži miliampēri, tātad 1000reižu mazāka strāva. Pie kam trauks, kurā notiek ūdens sadalīšanās nemaz nesilst! Tādēļ aķis "viens divi" viss neizbeigsies.Vienīgais ar dīzelīti jau nu nevajadzētu šādus eksperimentus taisīt, jo ūdeņradis ir diezgan nedrošs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti