Kampaņa «Beigta balle» guvusi plašu ievērību visā Latvijā 9

30.jūnijs 2008 9:42

Šī gada vasaras kampaņas „Beigta balle” aktīvā daļa ir noslēgusies, tomēr problēma - transportlīdzekļa vadīšana apreibinošo vielu ietekmē – tiks aktualizēta arī turpmāk.

Pārsteidzoši ātri popularitāti ieguvuši no jauna sarunvalodā iedzīvinātie izteicieni „beigta balle” un „vienu jau var?!”, tikai šoreiz ar jaunu, daudz nopietnāku pieskaņu. Jaunākā Jāņu statistika parāda, ka šogad reibumā braukuši 329 vadītāji un notikuši 382 ceļu satiksmes negadījumi, no kuriem 17 CSNg izraisīti alkohola reibumā. Šie rādītāji ir tikai salīdzinoši apmierinoši, jo mērķis būs sasniegts, kad neviens vadītājs nebrauks reibumā pie stūres. 

Lai arī līdz ideālas statistikas sasniegšanai vēl jāstrādā, tomēr ir svarīgi, ka pēc informatīvajām kampaņām paaugstinās sociālā atbildība un mainās sabiedrības attieksme, piemēram, daudzi šogad jau iepriekš vienojušies, kurš būs šoferis nākamajā dienā, lai nebūtu „beigta balle”. Tāpat sauklis „vienu jau var?!” ir ietekmējis cilvēku apziņu, liekot aizdomāties, ka pirms transportlīdzekļa vadīšanas patiešām nedrīkst lietot nekādus alkoholiskos dzērienus.

Šogad kampaņas “Beigta balle” laikā tika īstenotas dažādas aktivitātes, lai izskaidrotu problēmu un gūtu iespējami vairāk sabiedrības uzmanības. Papildus tradicionālajiem informatīvajiem materiāliem (TV un radio klipi, vides plakāti, interneta baneri), kampaņas plakāti tika izvietoti Statoil degvielas uzpildes stacijās un lieveikalu autostāvvietās, uz autobusu aizmugurēm visā Latvijā, kā arī pie alkohola plauktiem un kasēm Rimi veikalos un Statoil DUS bija redzami kampaņas vobleri.

Nebijusi akcija tika īstenota pie Rīgas lielveikalu (Alfa, Mols un Spice) galvenajām ieejām – tur tika izstādīti sadauzītu automašīnu vraki, kas garāmgājējiem lika aizdomāties par iespējamām avārijas sekām. Šī „izstāde” bija viens no pamanītākajiem kampaņas elementiem. Plašu atsaucību guva arī ar Statoil palīdzību veiktā „Beigta balle” nozīmīšu dalīšana, kas tika piešķirtas katram alkoholisko dzērienu pircējam Statoil DUS veikalos. Kopumā tika izdalīti aptuveni 60 000 nozīmīšu.

Lai efektīvāk sasniegtu jauniešu auditoriju, tika izveidota īpaša sadaļa Draugiem.lv portālā, kurā katram reģistrētajam lietotājam bija iespēja apliecināt, ka viņš vai viņa nevadīs auto apreibinošo vielu ietekmē un neļaus to darīt arī citiem. Papildus tam varēja pārbaudīt savas zināšanas Brain spēlē un laimēt īpašo Beigta balle krekliņu. Šī akcija guva lielu popularitāti, jo nebraukt reibumā apņēmās 122 741 portāla lietotājs, bet Brain spēli izspēlēja 57 141 cilvēks. 

Satiksmes drošības kampaņa ''Beigta Balle'' tika līdzfinansēta no OCTA līdzekļiem un to atbalstīja apdrošināšanas sabiedrība ''ERGO Latvija'', SIA ''Latvija Statoil'' un Rimi. Kampaņa ilga no šī gada 9.jūnija līdz 25.jūnijam.
 
Visi komentāri
 
258812. viesis 30.jūnijs 2008 11:46
0 0 Atbildēt

Kā attīstās plaģiātisma jautājums?

258818. viesis 30.jūnijs 2008 13:26
0 0 Atbildēt

vot, vot!!!

degjeneraacija, savu smadzenju reklaamas kampanjveidotaajiem nepietiek...

258821. viesis 30.jūnijs 2008 14:26
0 0 Atbildēt

Zinātāji, kas ir kampaņas vobleris? Esmu no laukiem.

BusDriver.

Redaktors 30.jūnijs 2008 14:41
0 0 Atbildēt

Vobleris ir tas, kas uz tādas plastmasas kājiņas karājas pie akcijas precēm utt. Jāpiekrīt, ka tas ir stipri specifisks žargons reklāmistu vidū.

258827. viesis 30.jūnijs 2008 19:23
0 0 Atbildēt

es parasti uz vobleriem spiningoju liidakas :D :D :D

bet kas ar plagiatoristienjiem ? ir kaads pie pautiem pajemc ?

258831. viesis 30.jūnijs 2008 19:39
0 0 Atbildēt

Nu jau laikam varēšu atdzīvināt teicienu "vienu jau var? - nē, var divus!" :D :D

Un to stulbumu pokemonos bik pamanīju ar vienu aci - un speciāli principa pēc tur nepievienojos, lai arī zināju, ka šmigā nebraukšu :)

258837. viesis 30.jūnijs 2008 23:15
0 0 Atbildēt

Vēl nesen iešāvu divus tajā barčikā kur filmēts un sēdos pie stūres pēc tam :D

258839. viesis 1.jūlijs 2008 1:26
0 0 Atbildēt

edzuli ar to nevajag lielities! ja nu savu sarkano noškiltu?!

258847. viesis 1.jūlijs 2008 11:31
0 0 Atbildēt

Briti pateica ka viņiem pofiks un neko neprasīs. Laikam jau izvērtēja savus spēkus un atmeta ar roku...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 10

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 10

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti