Eikerts ātrākais «Rullīša» trasē

1.jūnijs 2010 9:53

Jelgavas „Rullīša” kartinga trasē aizvadīts Latvijas vasaras autosprinta čempionāta otrais posms. 48 dalībnieku konkurencē ātrāko rezultātu sasniedza 2500+ klases uzvarētājs Ainars Eikerts („Mitsubishi Lancer EVO VIII”).

Sacensību dienas rīts iesākās ar nelielu lietu, liekot dalībniekiem pirms izbraukšanas uz sacensībām līdzi ņemt arī lietus riepas. Tomēr debesis drīz vien noskaidrojās un Latvijas vasaras autosprinta čempionāta otrais posms „Rullīša” trasē Jelgavā sestdienas pēcpusdienā aizritēja saulainos laika apstākļos. Sešās ieskaites klasēs uz starta stājās 48 dalībnieki.


Ātrākais braucējs „Rullīša” trasē - Ainars Eikerts („Mitsubishi Lancer EVO VIII”). Autors: vasarassprints.lv

Ātrākajā 2500+ grupā pirmajā braucienā labāko rezultātu sasniedza Ainars Eikerts („Mitsubishi Lancer EVO VIII”). Lai arī pirmajā posmā rallija vecmeistars bija tikai sestais, „Rullītī” Eikerts izrādījās nepārspējams, uzrādot labāko rezultātu arī otrajā braucienā un gūstot pārliecinošu uzvaru posmā. Otrajā vietā ierindojās vēl viens pirmā posma neveiksminieks Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”), uzvarētājam zaudējot vairāk nekā trīs sekundes. Trešais šoreiz pirmā posma uzvarētājs Mareks Štolcermanis kurš pēc finiša konstatēja, ka jaudīgā „Nissan 350 Z” pārnesumu attiecības izrādījušās galīgi nepiemērotas Jelgavas trasei. Kopvērtējuma līderpozīcijas saglabāja Štolcermanis, seko Eikerts un Aivars Ezeriņš („Subaru Impreza”).

Dramatiski notikumi risinājās 2500 klasē. Pirmajā braucienā pāragru startu, ko veicināja pārpratums ar starta iekārtu (uz tablo nestrādāja dažas atzīmes), pieļāva klases līderis Mareks Matvejevs („Opel Corsa”), par to saņemot astoņas soda sekundes. Neveiksmīgs Matvejevam izrādījās arī otrais brauciens – līkumā pēc starta-finiša taisnes viņa automašīna pacēlās uz diviem riteņiem un tikai brīnumainā kārta izdevās izvairīties no kūleņa. Šajā epizodē pilotam nācās izbraukt no trases asfalta seguma ar visiem četriem riteņiem, par ko pienācās desmit sekunžu sods. Šādas sāncenša dāvanas izmantoja Normunds Orlovs („BMW Compact 318ti”), 2500 grupas ieskaitē apsteidzot Matvejevu, gan tikai par nieka tiesu. Taču 25 punktus par pirmo vietu posmā saņems „2500 Street” klases labākais braucējs Jānis Ivanovskis („BMW 323ti”), kurš spēja uzrādīt par pussekundi ātrāku rezultātu nekā Orlovs. Kuldīdznieks Ivanovskis ir nepārspējams dažādās ziemas sacensībās Kurzemes novadā un savu prasmi pierādījis, regulāri gūstot uzvaras supersprintā 4WD klasē ar „BMW 325 ix”. Arī startējot uz sev neierasta seguma, Ivanovskis parādīja, ka ar konkurētspējīgu tehniku var cīnīties par visaugstākajām vietām. Kopvērtējumā joprojām pirmais Matvejevs, nākamajās vietās atstājot Orlovu un Ēriku Ozoliņu („VW Golf III”). „2500 Street” grupā kopvērtējuma vadību nosargāja Mārtiņš Gūtmanis („BMW 323ti”), Jelgavā gan paliekot tikai piektais.

1800 klasē sacīkstes risinājās pēc līdzīga scenārija kā pirmajā posmā – treniņos ātrāki bija citi, bet uzvaru atkal izcīnīja Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”). Arī šoreiz tuvāko sekotāju skaitā divi Ķekavas sportisti – otrais Imants Firsts, bet trešais Andris Slišāns. Abi ķekavnieki brauc ar vienu automašīnu – reto „Toyota Corolla AE86” modeli. Kopvērtējumā maksimālais punktu skaits Skujiņam, bet Firsta un Slišāna cīņā šobrīd līdzsvars.

Krietni spēcīgāka konkurence nekā sezonas atklāšanas posmā šoreiz bija „2500+ Street” klasē. Astoņu braucēju konkurencē uzvarēja Gunārs Greiža („Mitsubishi Lancer EVO”), bet kopvērtējuma vadību ar ceturto vietu Jelgavā saglabāja Einārs Juškovskis („Subaru Impreza GT”). „1800 Street” grupā ātrākais bija Guntis Lapiņš („VW Golf”), izvirzoties arī kopvērtējuma vadībā.

LAF Šosejas komisijas un „AJmotorsports” balvu kā ātrākais atmosfēriskā dzinēja automobiļa pilots saņēma Jānis Skujiņš. Savukārt akcijas „ATBALSTĀM autošoseju” ietvaros veiktās anketēšanas dalībnieku starpā tika izlozēta dāvanu karte apmaksātam vienas stundas treniņam Biķernieku trasē, kuru ieguva Ainars Eikerts.

Jau šobrīd www.vasarassprints.lv sākusies pieteikšanās Latvijas vasaras autosprinta čempionāta trešajam posms, kurš 19. jūnijā risināsies Biķernieku trasē. Lai iegūtu tiesības piedalīties šajās sacensībās, dalībniekam obligāti jāpiedalās vismaz vienā no diviem treniņiem, kuri paredzēti 10. un 17. jūnijā no plkst. 19 līdz 21.

Arī šogad vasaras sprinta rīkotāji turpina sadarbību ar „Kumho” riepu piegādātajiem un sacensību dalībniekiem tiek piedāvāta īpaša cena. Latvijas vasaras autosprinta čempionāta atbalstītāji 2010. gada sezonā: „Point Transaction Systems”, „Tehniskaisveikals.lv”, „Auto24.lv”, „Autodekor.lv”, „Baltikums apdrošināšana”, „Fixbox”. Informatīvais atbalsts no žurnāla „AutoEuro”, „iAuto.lv”, „jauniauto.lv”, „nightlife.lv”, „burnout.lv”.

Latvijas čempionāts vasaras autosprintā

2.posms, „Rullīša” trase

1800
Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”) 7:29,903, Imants Firsts („Toyota Corolla”) +1,277, Andris Slišāns („Toyota Corolla”) +4,229.
2500
Normunds Orlovs („BMW Compact 318ti”) 7:35,226, Mareks Matvejevs („Opel Corsa”) +0,326, Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”) +1,710.
2500+
Ainars Eikerts („Mitsubishi Lancer EVO VIII”) 7:13,435, Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”) +3,604, Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”) +4,982.
Kausa izcīņa
„1800 Street”
Guntis Lapiņš („VW Golf”) 7:53,196, Raimonds Smeilis („VW Golf”) +8,523, Jānis Strazdiņš („BMW 318 ti Compact”) +9,989.
„2500 Street
Jānis Ivanovskis („BMW 323ti”) 7:34,674, Aigars Tīdmanis („BMW 323ti”) +1,720, Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”) +8,760.
„2500+ Street”
Gunārs Greiža („Mitsubishi Lancer EVO”) 7:33,235, Mārcis Aizkalns („Mitsubishi Lancer EVO IX ”) +1,808, Guntars Miķelsons („Mitsubishi Lancer EVO X”) + 3,956.
Kopvērtējums pēc 2. (no 6) posma
1800
Jānis Skujiņš 50, Imants Firsts, 39, Andris Slišāns 39.
2500
Mareks Matvejevs 43, Normunds Orlovs 42, Ēriks Ozoliņš 34.
2500+
Mareks Štolcermanis 43, Ainars Eikerts 41, Aivars Ezeriņš 38.
Kausa izcīņa
„1800 Street”
Guntis Lapiņš 46, Jānis Strazdiņš 43, Raimonds Smeilis 37.
„2500 Street”
Mārtiņš Gūtmanis 41, Ēriks Ozoliņš 39, Kaspars Pakše 32, Aivo Gailītis 32.
„2500+ Street”
Einārs Juškovskis 38, Agris Štikāns 32, Gunārs Greiža 25, Andrejs Švagris 25.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mēs viņus neredzam, taču jūtam - asistentu sistēmas jaunajā VW Crafter (+ foto) 1

Jaunās automašīnas vairs nav iedomājamas bez automātiskajām sistēmām, kas parūpējas par krietnu daļu autovadīšanas funkciju, palielinot autovadītāja komfortu un drošību. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto) 3

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Uztriecas taksometram, kas brauc atpakaļgaitā (+ video) 3

Kravas auto nespēj nobremzēt un uztriecas taksometram, kura šoferis to vada atpakaļgaitā pa autoceļu ar intensīvu satiksmi. Lasīt vairāk

 

Eksprezidentei Vīķei-Freibergai luksus klases automašīnu tomēr nenomās 9

Aizsardzības ministrija (AM) nolēmusi pagaidām nenomāt jaunas luksus klases vieglo pasažieru automašīnu bijušās Valsts prezidentes Vairas Vīķes-Freibergas vajadzībām. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti