Visas darba nedēļas garumā leģendārās Biķernieku trases mežu pieskandina Audi sportiskāko modeļu motoru rēcieni, kurus uz Rīgu, iemēģināt un sportiskas braukšanas iemaņas trases apstākļos apgūt, ieradušies teju 150 viesi un mediji no Baltijas un Norvēģijas.
Vairāku dienu laikā viesiem ir bijusi iespēja gan trases, gan koplietošanas ceļu apstākļos izmēģināt 610 zirgspēku Audi R8 V10 Plus superauto un tā rodstera versiju Spyder. Iespaidīgo R8 svītu papildina arī pāris īpaši sagatavotu Audi TT RS modeļu (400 ZS) un nesen Ženēvas autoizstādē prezentēto RS 5 Coupe gvarde, kuriem zem motora pārsega slēpjas 2,9 litru V6 biturbo motori (450 ZS).
Redzēju šitos audi 80-tos, kad brauca gar krasta "lido".
Izskatījās nožēlojami kā auto 90-tā gada ražojums. Pat stājās, izkustināt kājas.
Paskatījos wikipēdijā, - patiešām - tos ražo kopš 2006.ā gada līdz mūsdienām bez izmaiņām. Īsts vācu žigulis. Tātad, tās ir 2000-šā gada vw tehnoloģijas. Piecpadsmit gadus atpakaļ telefoniem uzradās polifoniskās melodijas.