Jauns Optifleet rīks Renault kravinieku ekonomiskas braukšanas monitoringam un atbalstam

Foto: Publicitātes attēls

Renault-trucks | 20.jūlijs 2016 7:02

Renault Trucks paplašina Optifleet integrēto IT risinājumu klāstu un piedāvā jaunas funkcijas, kas palīdz tālsatiksmes autovadītājiem braukt ekonomiskāk. Šis braukšanas rīks ļauj kontrolēt un individuāli novērtēt braukšanas efektivitāti un lietot savu transportlīdzekli optimāli.

Šīs funkcijas pamatā ir algoritms, kas veidots, izmantojot Renault Trucks 20 gadus ilgo pieredzi ekonomiskas braukšanas jomā. 

Transportlīdzekļa degvielas patēriņš ir atkarīgs no autovadītāja braukšanas stila, kā arī vairākiem parametriem, ko viņš nevar kontrolēt. Tie var būt: krava, dažādi ceļa un satiksmes apstākļi. Tāpēc uzņēmums Renault Trucks ir izstrādājis jaunu rīku, kas novērtē braukšanas stilu, balstoties uz virkni objektīvu kritēriju. Optifleet iekļautais Renault Trucks integrētais IT risinājums un tā pārbaudes modulis ļauj autoparka vadītājiem precīzāk izsekot un analizēt autovadītāju darba efektivitāti, tā samazinot automobiļa ekspluatācijas izmaksas.

Izmantojot vizuālu saskarni, viņi var apspriest ar autovadītājiem objektīvi izmērāmus kritērijus un operatīvi piedāvāt ekonomiskas braukšanas apmācību tiem, kam tā nepieciešama. Francijas uzņēmums Inter-Légumes, Renault Trucks izmēģinājumu partneris, vairāku mēnešu laikā pārbaudīja šo jauno funkciju ar 55 Renault Trucks T sērijas kravas automašīnām. „Šī jaunā Optifleet funkcionalitāte atvieglo mūsu autovadītāju darba pārraudzību un sazināšanos ar viņiem. Tā piedāvā daudz vairāk nekā vienkārši degvielas patēriņa statistiku. Tā parāda, vai autovadītājs izmanto savu transportlīdzekli maksimāli efektīvi, un ļauj veidot diskusiju, pamatojoties uz precīziem skaitļiem un noteiktajiem mērķiem," skaidro Inter-Légumes instruktors Kristofs Buliko (Christophe Boulicaut). „Turklāt tikai ar dažiem klikšķiem man ir pieejami dati par katra autovadītāja darba rezultātiem, kas ļauj ātri noteikt jomas, kurās iespējams veikt uzlabojumus, un atbilstīgi pielāgot apmācību. Katru mēnesi es publicēju autovadītāju darba rezultātus un apbalvoju labākos."

Pārskati par autovadītāju darba rezultātiem ietver detalizētu novērtējumu, krāsu kodu (zaļu, oranžu vai sarkanu), vietu starp pārējiem autovadītājiem un tendences laika gaitā. Autoparka vadītāji var lejupielādēt šos pārskatus PDF formātā reizi nedēļā vai reizi mēnesī un jebkurā laikā piekļūt tiem savā viedtālrunī.
To pamatā ir Renault Trucks īpaši izstrādāts algoritms, kas ietver 20 gadu pieredzi ekonomiskas braukšanas jomā. Šī algoritma kritēriji ir vērsti nevis uz faktisko degvielas patēriņu, bet gan uz aspektiem, ko autovadītājs var kontrolēt neatkarīgi no kravas, ceļa profila vai satiksmes apstākļiem. Tas ļauj visiem autoparkiem iegūt datus par katru autovadītāju, ņemot vērā tikai braukšanas efektivitāti.

Sistēma mēra braukšanas efektivitāti, balstoties uz trim galvenajiem kritērijiem:

- prognozēšanu (transportlīdzekļa inerces un bremžu pedāļa lietošanu);
- pareizu transportlīdzekļa ekspluatāciju (apgriezienu uzturēšanu zaļajā zonā un automatizētās mehāniskās pārnesumkārbas automātiskā režīma izmantošanu);
- to, cik ilgi dzinējs tiek darbināts tukšgaitā.

Turklāt gala rezultātam tiek piemēroti soda punkti, ja nevajadzīgi tiek izmantots jaudas režīms vai uzturēti pārāk augsti apgriezieni Optidriver automatizētās pārnesumkārbas manuālajā režīmā.

Šī jaunā funkcija ir iekļauta pārbaudes modulī bez papildu samaksas un ir pieejama ar katru jaunu Optifleet aktivāciju. Pārvadātājiem, kas jau izmanto integrēto IT risinājumu, šis atjauninājums ir bez maksas un notiek automātiski. Tas būs pieejams ierastajā portālā.

Ar šo Optifleet papildinājumu Renault Trucks turpina pilnveidot klientiem pieejamo risinājumu klāstu, kas ļauj samazināt autoparka degvielas patēriņu un palīdz autovadītājiem veidot vēl racionālākus braukšanas ieradumus. Pateicoties ērti lietojamiem un visaptverošiem pārskatiem, Optifleet ir piemērots pārvadātājiem, kas vēlas uzlabot monitoringa iespējas un samazināt degvielas patēriņu. Tas ļauj pat pieredzējušiem pārvadājumu uzņēmumiem kļūt vēl elastīgākiem un efektīvākiem.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Epizode no "šausmu filmas" - tilts pār Vitimas upi Krievijā (+ VIDEO) 11

Diez vai ko līdzīgu būs piedzīvojuši pat daudz savā dzīvē redzējušie Ziemeļamerikas šoferi no dokumentālā seriāla “Ekstrēmie tālbraucēji” Lasīt vairāk

 

Autozagļi izraisa pamatīgu avāriju (+ VIDEO) 59

Kvīnslenas (Austrālija) policija publicējusi video ar epizodi, kurā redzams kā nozagtās automašīnas šoferis pēdējā brīdī apdzenot kravas transportu, nepaspēj nobremzēt un uztriecas divu pensionāru auto, kas uzmet vairākus kūleņus. Lasīt vairāk

 

2018. gadā ceļa remontdarbi plānoti 152 valsts autoceļu objektos 9

2018. gadā valsts autoceļu tīklā plānoti darbi 152 objektos, no tiem 26 būs finansēti no Eiropas Savienības (ES) fondiem, bet 126 – no valsts budžeta. Kopumā dažādu veidu darbi plānoti 1200 kilometros. Lasīt vairāk

 

Modernizētais "Jeep Cherokee" prezentēts Detroitā (+ FOTO) 8

ASV autobūves kompānija Jeep prezentējusi modernizēto apvidus auto "Cherokee", kas atbrīvots no bieži kritizētā dizaina. Konstrukcijas kopējais svars samazināts par 91 kg, bet motoru klāstam pievienojies "Wrangler" četrcilindru turbo motors. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti