Vācijā prezentēti jaunie Transit modeļi, jaunā sešpakāpju automātiskā pārnesumkārba un SYNC 3 sistēma

 

Foto: Publicitātes attēls

Ford | 23.septembris 2016 11:59

Ford 2016. gada IAA Starptautiskajā komerciālo transportlīdzekļu izstādē Hannoverē prezentē jaunāko Transit un Transit Custom modeļu klāstu, ko darbina progresīvais Ford EcoBlue dīzeļdzinējs, kas piedāvā ievērojamas ekspluatācijas izmaksu un veiktspējas priekšrocības.

Izstādē savu debiju piedzīvo sešpakāpju automātiskā pārnesumkārba modeļiem Transit un Transit Custom, kā arī Ford atklāj uzlabotu visu riteņu piedziņas sistēmu un Transit savienojamību ar SYNC 3. Ford nostiprina savu pozīciju kā ātrāk augošais un pārdotākais komerciālo transportlīdzekļu zīmols Eiropā — pārdošanas apjoms augustā salīdzinājumā ar attiecīgo mēnesi pērn audzis par 18%


HANNOVERE, Vācija, 2016. gada 23. septembris. 2016. gada IAA Starptautiskajā komerciālo transportlīdzekļu izstādē Hannoverē prožektoru gaismā nonācis jaunais Ford EcoBlue dīzeļdzinējs, kas nodrošina zemākas Ford jaunāko Transit un Transit Custom modeļu ekspluatācijas izmaksas un augstāku veiktspēju.

Ford EcoBlue dzinējs darbina visus transportlīdzekļus Ford Hannoveres stendā un piedāvā komerciālo transportlīdzekļu operatoriem par līdz pat 13% mazāku degvielas patēriņu salīdzinājumā ar esošo 2,2 l TDCi dzinēju, tā CO2 izmešu daudzums ir no 157 g/km, turklāt tam ir ievērojami labāki griezes momenta rādītāji pie zema dzinēja apgriezienu skaita, kas uzlabo braukšanas īpašības. Hannoverē debitē jaunā Transit un Transit Custom sešpakāpju automātiskā transmisijas versija, kā arī jaunā visu riteņu piedziņas sistēma un SYNC 3 komunikācijas sistēma.

Divus gadus pēc Transit modeļu klāsta atjaunošanas 2014. gadā Ford ir nostabilizējies kā ātrāk augošais komerciālo transportlīdzekļu zīmols Eiropā. Pēdējo 24 mēnešu laikā Ford tirgus daļa ir pieaugusi no 10,8% līdz 12,9%, bet no ceturtās vietas tas ir pakāpies uz pirmo kā pārdotākais zīmols tirgū. Ford komerciālo transportlīdzekļu pārdošanas apjoms 2016. gadā turpina augt, pieprasījumam pēc paplašinātās Transit četru modeļu saimes un Ranger pikapa, augustā palielinoties par 18% līdz 208 000 vienībām salīdzinājumā ar gadu iepriekš.

„Ford EcoBlue dzinējs ir īsta revolūcija dīzeļdzinēju pasaulē, kas apvieno samazinātas ekspluatācijas izmaksas ar izcilu veiktspēju un tīrākiem izmešiem,“ stāsta Ford of Germany priekšsēdētājs Bernhards Matess. „Pārdošanas apjomam pieaugot, Ford jau piedāvā visprogresīvāko komerciālo transportlīdzekļu klāstu Eiropā, un jaunais Ford EcoBlue dzinējs ieved to jaunā līmenī.“

Jaunais Ford EcoBlue dīzeļdzinējs — lētāka ekspluatācija, labāka vadāmība

Jaunajam 2,0 litru Ford EcoBlue dīzeļdzinējam ir pilnīgi jauna uzbūve, kas ļāvusi radīt tīrus, ekonomiskus un izsmalcinātus nākamās paaudzes dzinējus nākotnē ražotiem vieglajiem un komerciālajiem Ford transportlīdzekļiem. Šis 2,0 litru dzinējs ir izstrādāts, izmantojot jaunākās turbouzlādes, degvielas iesmidzināšanas, iekšdedzes sistēmas, uzbūves un zemas berzes tehnoloģijas, lai ievērojami uzlabotu degvielas ekonomiju, veiktspēju un vadību, vienlaikus nodrošinot izturību un zemas ekspluatācijas izmaksas, ko sagaida Transit klienti.

Jaunākajos Transit un Transit Custom modeļos pieejamais 2,0 l Ford EcoBlue dzinējs ir pieejams ar 105 ZS, 130 ZS un 170 ZS jaudu. Visas versijas piedāvā lielāku jaudu un griezes momentu nekā iepriekšējās paaudzes 2,2 litru dzinējs. Uzlabots vilcējspēks pie mazāka ātruma — par 20% lielāks griezes moments pie 1250 apgriezieniem minūtē — nodrošina vieglāk manevrējamu un atsaucīgu veiktspēju ikdienas braukšanas apstākļos.

Ekspluatācijas izmaksu samazinājumu veicinājis arī ievērojams degvielas patēriņa samazinājums. Transit modeļi ar papildaprīkojumā pieejamo automātisko Start-Stop sistēmu saražo no 174 g CO2 izmešu uz kilometru, bet to vidējais degvielas patēriņš ir no 6,6 l/100 km — par 10% mazāk nekā iepriekšējās paaudzes modeļiem. Savukārt Transit Custom modeļi ar papildaprīkojumā pieejamo automātisko Start-Stop sistēmu saražo no 157 g CO2 izmešu uz kilometru, bet to vidējais degvielas patēriņš ir no 6,1 l/100 km — par 13% mazāk nekā iepriekšējās paaudzes modeļiem.

Ford prognozē, ka Transit Custom degvielas ietaupījums uz 130 000 kilometru ar jauno 105 ZS dzinēju būs aptuveni 1600 EUR salīdzinājumā ar iepriekšējo 100 ZS modeli. Samazināsies arī plānotās apkopes izmaksas, jo apkopes intervāli ir palielināti līdz 2 gadiem / 60 000 km nobraukumam, kas ir par 10 000 km vairāk gan Transit, gan Transit Custom modeļiem un ko nepārspēj neviens cits konkurents.

Ford EcoBlue dīzeļdzinējs ir veidots atbilstoši augstajiem Ford komerciālo transportlīdzekļu izturības standartiem, pakļaujot Transit transportlīdzekļus izturības testiem, kas atbilst 5,5 miljonu kilometru nobraukumam, tostarp 400 000 km nobraukumam reālos braukšanas apstākļos ar Transit klientiem. Ford stends Hannoverē atspoguļo plašo Transit un Transit Custom modeļu klāstu, kas pieejami ar EcoBlue dzinēju, apmierinot visas uzņēmējdarbības vajadzības, tostarp piedāvājot virkni specializētus virsbūves variantus un pārveidojumus no pašizgāzējiem un refrižeratoriem līdz mikroautobusiem un avārijas transportam.

Plūstošā sešpakāpju automātiskā transmisija — īpaši izstrādāta Transit modeļiem

Transit ar priekšējo riteņu piedziņai un Transit Custom, kuriem nepieciešams lielāks komforts un ērtības pilsētā, standarta manuālās pārnesumkārbas vietā tagad ir pieejama sešpakāpju SelectShift automātiskā transmisija, kas tiks piedāvāta no 2017. gada sākuma. Jauno transmisiju iespējams izvēlēties komplektācijā ar EcoBlue dzinēja 130 ZS un 170 ZS versiju, bet automātiskā Start-Stop sistēma ir standartaprīkojums visās versijās.

Transmisija ir īpaši izstrādāta Transit — tai ir jauns hidrotransformators un ārējais korpuss, kas optimizē automašīnas darbību un kam ir ļoti izturīgs dizains. Jaudīgie priekšējās riteņu piedziņas modeļi sevi pierādījuši Ziemeļamerikā ar griezes momentu, kas pārsniedz 415 Nm. Unikāla kalibrācija nodrošina transmisijas pielāgotību Ford EcoBlue dīzeļdzinēja radītajam griezes momentam, nodrošinot atsaucīgu darbību apvienojumā ar izcilu degvielas ekonomiju, Transit Custom versijā saražojot vien 174 g CO2 izmešu uz kilometru. Transmisija spēj uztvert brīdi, kad transportlīdzeklis ir stāvā nogāzē vai ved smagu kravu, attiecīgi pielāgojot pārnesumu pārslēgšanas mehānismu, lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti.

Elektroniski vadāmā transmisija nodrošina plūstošu un ātru pārnesumu maiņu — ātrāk nekā 0,5 sekundēs. SelectShift funkcija lielākai kontrolei piedāvā iespēju pārslēgt pārnesumus manuāli ar slēdzi transmisijas sviras sānos. Automātiskā Start-Stop sistēma ir rūpīgi pielāgota komerciālo transportlīdzekļu vajadzībām. Tā ir aprīkota ar elektrisko sūkni, kas darbojas pēc vajadzības, saglabājot transmisijas spiedienu, lai autovadītājs varētu uzsākt braukšanu, kolīdz dzinējs atkal ir iedarbināts.

Transit inteliģentā visu riteņu piedziņa — vieglāka un jaudīgāka

Ford inteliģentā visu riteņu piedziņas sistēma Transit modelim ir pārstrādāta, lai kombinācijā ar Ford EcoBlue dzinēju darbotos efektīvāk. Jaunā ceturtās paaudzes Transit visu riteņu piedziņas sistēmai ir uzlabots dizains, kurā priekšējais diferenciālis un visu riteņu piedziņas savienojums ir apvienots vienā. Pārstrādātais dizains ļāvis samazināt svaru par 10 kg un ļāvis daudz kompaktāk izkārtot piedziņas sistēmu ap EcoBlue dzinēju.

Ford inženieri ir uzlabojuši arī elektroniskās trajektorijas stabilizācijas kontroles un visu riteņu piedziņas vadības sistēmas kalibrāciju, lai palielinātu vilkmi un stabilitāti visos braukšanas apstākļos. Apvienojumā ar EcoBlue dzinēja palielināto griezes momentu pie zema dzinēja apgriezienu skaita šī jaunās paaudzes sistēma ļauj autovadītājiem braukt plūstošāk un pārliecinošāk uz sarežģītiem segumiem, uzlabojot vilkmi un braukšanas dinamiku.

Transit visu riteņu piedziņas sistēma automātiski sadala dzinēja griezes momentu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem, izmantojot elektroniski vadāmu visu riteņu piedziņas savienojumu. Griezes momenta sadalījumu starp priekšējo un aizmugurējo asi var mainīt no 0:100 līdz 50:50. Ir pieejami divi režīmi — standarta AWD Auto režīms ir piemērots lielākajai daļai braukšanas situāciju, bet AWD Lock režīms uzlabo vilkmi ekstremālos apstākļos, piemēram, dziļās smiltīs vai sniegā.

Transit visu riteņu piedziņas modeļus iespējams aprīkot ar 130 ZS un 170 ZS Ford EcoBlue dzinējiem, kas izceļas ar ievērojami uzlabotu degvielas ekonomiju — CO2 izmešu daudzums ir no 224 g/km, bet vidējais degvielas patēriņš ir no 8,6 l/100 km, kas ir par 11% mazāk nekā pašreizējam modelim.

Visu riteņu piedziņa ir pieejama plašā Transit furgonu un šasiju ar kabīni klāstā. Tā ir īpaši piemērota klientiem, kuriem ziemā nākas pārvietoties pa slapjiem ceļa segumiem un dažkārt arī pa nestandarta ceļiem, piemēram, tūristu pārvadātājiem slēpošanas kūrortos, apsaimniekošanas uzņēmumiem lauku apvidos un apkopes speciālistiem, kuriem jāstrādā visdažādākajos laikapstākļos. Jaunos Transit visu riteņu piedziņas modeļus ir iespējams pasūtīt tagad, un tie tiks piegādāti 2017. gada sākumā.

„Man vajag degvielu“ — SYNC 3 komunikācijas sistēma reaģē uz vienkāršām balss komandām

Ford jaunākos Transit, Transit Connect un Ranger modeļus tagad ir iespējams aprīkot ar SYNC 3 komunikācijas sistēmu, kas ļauj autovadītājiem pārvaldīt pievienotos viedtālruņus un audio, navigācijas un klimata kontroles funkcijas ar vēl vienkāršākām balss komandām. Vienkārši nospiežot pogu un pasakot „Man vajag degvielu“, „Man vajag kafiju“ vai „Atrast adresi“, autovadītāji var atrast tuvākās degvielas uzpildes stacijas, kafejnīcas vai nākamās darba vietas adresi. Pēc tam navigācijas sistēma parāda ceļu uz izvēlēto galamērķi. SYNC 3 sistēmai ir pārstrādāts skārienekrāns ar lielākām, vieglāk lietojamām pogām, un to var izmantot tāpat kā viedtālruni ar pietuvināšanas un vilkšanas žestiem. Pateicoties jaudīgākam procesoram, sistēma nodrošina arī ātrāku un atsaucīgāku veiktspēju.

SYNC 3, kas izstrādāta, lai papildinātu mūsdienu viedtālruņus, piedāvā virkni funkciju klientiem, kuri savus transportlīdzekļus izmanto kā mobilo biroju, tostarp zvanu veikšanu ar vienkāršām balss komandām, teksta ziņojumu nolasīšanu un pilnīgu savietojamību ar Apple CarPlay un Android Auto™ funkcijām.

Izmantojot integrēto AppLink funkciju, klienti ar balsi vai skārieniem var kontrolēt virkni populārāko lietotņu, pievienojot sistēmai Android vai iOS viedtālruni. Šī funkcija ļauj piekļūt jaunākajai laika prognozei, mūzikas pakalpojumiem vai vietējai stāvvietu informācijai. AppLink piedāvā iespēju izstrādātājiem radīt arī jaunas lietotnes, kuru pamatā ir transportlīdzekļa dati, piemēram, loģistikas vai autoparka optimizācijas rīkus, kas var sniegt vērtīgas priekšrocības lielajiem klientiem.

Unikāla aizmugurējā pneimatiskā piekare OPEM un jaunas autovadītāja palīgsistēmas

Ford Transit Custom Kombi M1 un Tourneo Custom modeļus tagad iespējams pasūtīt ar klasē vienīgo pneimatiskās piekares sistēmu, kas būs pieejama no 2016. gada beigām piegādātos transportlīdzekļos. Sistēma ir īpaši izstrādāta Transit Custom transportlīdzekļiem pasažieru pārvadāšanai un atbilst Ford komerciālo transportlīdzekļu izturības standartiem. Piekares dizains ietver pneimatisko atsperi, kas uzstādīta uz garensviras abās transportlīdzekļa pusēs, un elektroniski vadāmu gaisa kompresoru, kas nodrošina abu atsperu nepieciešamo stingrību.

Augstuma sensori uz garensvirām uztver transportlīdzekļa noslodzes izmaiņas, piemēram, kad pasažieri iekāpj transportlīdzeklī vai izkāpj no tā, un atsperu stingrība tiek automātiski pielāgota attiecīgajai noslodzei, lai saglabātu nemainīgu braukšanas augstumu. Ar Ford dinamikas speciālistu palīdzību pneimatiskās atsperes, tostarp to iekšējā kodola profils, ir pielāgots transportlīdzeklim, lai iegūtu vēlamās braukšanas īpašības. Pneimatiskās piekares sistēma ir ideāli piemērota pasažieru pārvadāšanai, kur transportlīdzekļa aizmugures noslodze var mainīties pat par 1 tonnu atkarībā no pasažieru skaita un bagāžas daudzuma. Šī sistēma nodrošina elastīgu, kontrolētu un līdzsvarotu vadību visdažādākajos braukšanas apstākļos, piedāvājot lielāku komfortu pasažieriem un lielāku transportlīdzekļa dinamiku.

Jaunie Transit un Transit Custom modeļi ar Ford EcoBlue dzinēju ir pieejami ar uzlabotām autovadītāja palīgsistēmām un transportlīdzekļa sistēmām, kas vairo pārliecību un komfortu pie stūres. To vidū ir pirmssadursmes avārijas bremzēšanas palīgsistēma — pirmā klasē ar gājēju uzraudzības funkciju —, kas samazina tādu sadursmju nopietnību, kurās iesaistīti citi transportlīdzekļi un gājēji, kā arī var palīdzēt izvairīties no sadursmēm pavisam.

Abu jauno modeļu standartaprīkojumā ir iekļauta uzlabota elektroniskā trajektorijas stabilizācijas kontrole, kas piedāvā plašāku funkciju klāstu lielākai transportlīdzekļa stabilitātei ekstremālās braukšanas situācijās, tostarp stabilizāciju sānvēja gadījumā, kas ir jauna sistēma, kas aktivizē bremzes vienā transportlīdzekļa pusē, lai samazinātu pēkšņas vēja brāzmas ietekmi.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti