Krievu "Ural" un "GAZ" cer ieinteresēt rietumus (+ foto) 12

 
iAuto | 26.septembris 2016 12:48

Krievijas autoražotāji "Ural" un "GAZ" uz Hanoveres Starptautisko komerctransportlīdzekļu izstādi atveduši savus jaunākos modeļus, piedāvājot Next paaudzes spēkratus, kravas furgonus un smagiem ekspluatācijas apstākļiem paredzētos kravas auto.

Krievu modeļu klāsts aptver diapazonu, kas sākas ar 3,5 tonnu "GAZel" kravas furgona un pašizgāzēja modifikācijās līdz pat vidējās klases kraviniekiem ar 8,7 tonnu kravnesību un smagajiem pilnpiedziņas "Ural" ar 13-34 tonnu kravnesību. Kopumā iespējams izveidot līdz pat 500 dažādiem modeļiem, tajā skaitā versijas ar kravas kasti, komunālo un celtniecības tehniku, degvielas un ūdens vedēji, mediķu,  ugunsdzēsēju, lauksaimniecības transports utt.

Gazeles pamatā ir rāmja konstrukcija un tehnika no pasaulē labi pazīstamiem ražotājiem. Piemēram, 2,8 litru dīzeļdzinējs nāk no "Cummins", sajūgs no "Sachs", stūres iekārtas elementus piegādā "ZF", bremžu komponentus – "Bosch" utt. Līdztekus dīzeļversijai tiek piedāvāti arī CNG gāzes varianti un versijas ar benzīna motoru. Aizmugurējās ass bloķētājs ir jau bāzes komplektācijā.

Klasi augstāk novietojies GAZon, kas tiek piedāvāts ar diviem kabīņu variantiem kā trīs vai septiņvietīgs transportlīdzeklis, divos dažādos garumos. Arī šeit tiek izmantots rāmis un lokšņu atsperes, bet 150 Zs dīzelis, kas pieejams arī CNG gāzes versijā, ir pašu ražojums. Vidējās klases kravinieks komplektēts ar trumuļu bremzēm, ABS un ASR.

Krievu galvenais trumpis Hanoveres izstādē ir "Ural Next" – smagsvars, kas konstruēts īpaši smagiem ekspluatācijas apstākļiem. Pieejams 4x4, 6x6 un 8x8 modifikācijās, visu riteņu un asu bloķētājiem, hidrauliski vadāmu Tiptronic transmisiju un pazeminošajiem pārnesumiem. Motortelpā tam atrodas 6,65 litru 330 Zs (1370 Nm) rindas sešcilindru dīzeļdzinējs, bet riepu spiedienu iespējams izmainīt no kabīnes.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Ural 26.septembris 2016 12:57
23 4 Atbildēt

Ural izskatās gana pārliecinoši, bezceļiem būs ok

R(8) 26.septembris 2016 21:01
6 1 Atbildēt

Dizaina zina cepuzi nost , cena ari bus uz pusi letaka neka konkurentiem , vieniga problema ta putinoida darba kvalitate , ka no simta vienu kaut puslidz var vini tikai saskruvet , a parejie 99 vienkarsi jau izjuk izbraucot no rupnicas

Ald 26.septembris 2016 18:05
5 0 Atbildēt

Protams, ka ieinteresēs kā lēti lūžņi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti