Lux Express starptautiskajos maršrutos kursēs jaunākās paaudzes autobusi 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Lux Express | 29.marts 2017 11:12

Igaunijas starptautisko pārvadājumu grupa Lux Express iegādājusies sešus jaunākās paaudzes Scania Irizar autobusus, kuri tiks izmantoti, lai apkalpotu pasažierus maršrutos Tallina-Rīga un Tallina-Pēterburga.

Jaunie, uzlabota komforta autobusi pasažierus sāks apkalpot vasaras sākumā.

Jaunie autobusi izgatavoti pēc Lux Express īpaša pasūtījuma, tajos kopā ir 45 pasažieru vietas, tostarp 15 īpaši komfortablajā “Lounge” daļā, kur sēdekļi izvietoti pēc principa 2+1. Jaunajos autobusos, gan parastajās vietās, gan arī “Lounge” daļā esošajās atrodamas jau par ierastām kļuvušās personālās multimediju ierīces, regulējamie sēdekļi, rozetes elektronisko ierīču uzlādēšanai, pietiekami daudz vietas kājām. Katra sēdvieta ir aprīkota ar drošības jostu. Autobusos arī ir automāti ar bezmaksas karstajiem dzērieniem. Visos autobusos ir bezvadu internets, gaisa kondicionieris un tualete. Lux Express autobusu vidējais vecums ir trīs gadi, tos uz jauniem maina reizi 5-6 gados.

“Šodien pasažieri sagaida, lai sabiedriskais transports būtu brīvi pieejams, ērts un nodrošinātu privātumu. Mēs vienmēr balstāmies uz principu, ka mums ir jāattaisno šīs gaidas, pat jāapsteidz tās. Tādēļ starptautiskajos maršrutos pievienojam jaunus autobusus, kas atbilst pašām augstākajām prasībām un kuros vairāk nekā trešdaļa pasažieru vietu izvietotas ērtā, biznesa ceļotājiem īpaši piemērotā “Lounge” daļā,” sacīja “Lux Express Latvia” valdes loceklis Krišjānis Reķis.

Sēdvietas “Lounge” daļā ir pasažieru iecienītas jau kopš brīža, kad šis jaunais pakalpojums tika ieviests. Ja šobrīd Lux Express “Lounge” autobusos maršrutā Tallina-Rīga 30 pasažieru sēdvietas atrodas parastajā daļā un 10 “Lounge” daļā, tad jaunajos autobusos īpaši ērtajā “Lounge” daļā būs iekārtotas 15 pasažieru vietas.

Mūsdienu sabiedriskais transports galvenokārt konkurē ar privātajām automašīnām, un uzņēmums sev izvirzījis mērķi pārliecināt cilvēkus izvēlēties ceļot ar autobusu. “Maršrutā Tallina-Rīga mums tas jau ir izdevies, un mēs ceram, ka tas izdosies arī citos mūsu maršrutos,” piebilda Krišjānis Reķis. Lux Express sniegtās ērtības ir laba alternatīva braucienam ar privāto automašīnu. Komfortablie braukšanas apstākļi, ērtās sēdvietas, bezmaksas WiFi un karstie dzērieni dod iespēju brauciena laikā strādāt vai tieši pretēji - atpūsties.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Vernons 29.marts 2017 22:25
9 3 Atbildēt
es 29.marts 2017 16:22
6 0 Atbildēt

Nordeka par tādiem var tikai sapņot!

Kanibaals 29.marts 2017 21:34
6 4 Atbildēt

Nordekā pat tualetes nevar atļauties, kā arī grafiks un švakās bremzes neļauj pieturēt. Jāved tukša pudele līdzi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO)

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 1

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti