Jaudīgāks dzinējs paplašina Volvo FE modeļu klāsta izmantošanas iespējas (+ foto) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Volvo Trucks | 21.jūnijs 2017 9:29

Volvo FE tagad ir pieejams ar 350 Zs/1400 Nm dzinēju un jaunu priekšējo tiltu ar kravnesību līdz deviņām tonnām. Tas padara šo daudzpusīgo Volvo Trucks modeli par piemērotu automašīnu arī sarežģītākiem piegādes, atkritumu apsaimniekošanas un vieglo būvdarbu uzdevumiem. FE 350 ir paredzēts pilnai sastāva masai līdz 44 tonnām.

„Volvo FE ir daudzpusīga un manevrējama kravas automašīna, kas vienlīdz efektīvi darbojas gan reģionālajā satiksmē, gan noslogotās pilsētu ielās. Tagad mēs paplašinām tās lietojuma iespējas, piedāvājot lielāku veiktspēju un kravnesību, kā to vēlas daudzi klienti,” saka Anderss Edenholms (Anders Edenholm), Volvo Trucks piegādes segmenta vadītājs.

Volvo FE 350 ir paredzēts pilnai sastāva masai līdz 44 tonnām ar piekabi vai bez tās. Pašizgāzēji, ceļamkrāni un atkritumu vedēji ir tikai daži piemēri trīs tiltu modeļa izmantošanai, kura papildu jauda rada nepieciešamos priekšnosacījumus produktivitātes palielināšanai. D8K 350 Euro 6 dzinējs ir pieejams visiem kabīnes variantiem, ieskaitot pazemināto kabīni, un ir apvienojams ar Volvo I-Shift vai automātisko pārnesumkārbu.

Volvo FE 350 būs pieejams visos Euro 6 tirgus reģionos. Tā tirdzniecība tiks sākta jūnija beigās, bet ražošana septembrī. Citi jaunumi par FE sēriju tiks pakāpeniski publicēti 2017. gada rudenī.

Piedāvājot dīzeļa Volvo FE 350, Volvo Trucks paplašina izvēli klientiem, kas vēlas darbināt savus transportlīdzekļus ar gāzi. Ar saspiestu dabasgāzi darbināmais Volvo FE 320 ir pieejams ar trīs veidu kabīnēm – dienas kabīni, īpaši komfortablu kabīni, guļamkabīni vai pazemināto kabīni.

Par Volvo FE 350
Dzinējs Volvo 8 litru D8K Euro 6 dīzeļa dzinējs ar 350 Zs/1400 Nm.
Transmisija Volvo automatizētā I-Shift pārnesumkārba vai arī pilnīgi automātiska pārnesumkārba.
Jaudas noņemšanas kārba: Līdz 600 Nm.
Kabīnes varianti: dienas kabīne, īpaši komfortabla kabīne, guļamkabīne, pazeminātā kabīne.
Sastāva pilna masa: līdz 44 tonnām.
Riteņu konfigurācija: 4 x 2, 6 x 2, 6 x 4. Pieejams arī kā 4 x 2 vilcējs.
Priekšējie tilti: 7,1‒9 t tilta slodzei.
Aizmugures tilti: 13–23 tonnu tilta slodzei.

 

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
DALJNOBOJS 22.jūnijs 2017 18:34
1 0 Atbildēt

350 zirgi uz 44 tonnām, dinamika būs galīgi dirsā, pret kalnu vilksies kā gliemezis un pilsētas satiksmē būs traucēklis, (paldies Dievam ka ne 240zirgi) bet kā šašija daźādam uzpariktēm un piegādes kravinieks līdz 10 tonnām ideāls un ekonomisks variants būs konkurenets MB ATEGO.

Tikai viena nelaime mūsu skopie un resnie firmu īpašnieki ņem autiņus bāzesversijā jo viņiem nošpļauties uz šoferi. Un daži īpaši kadri, kas iemanās sūtit autiņus ar dienas kabīni daljnibojā uz vairākām dienām, nedodot šoferim naudu viesnīcām

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 23

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti