Noskaidrots Latvijas ekonomiskākais Renault Trucks kravas automašīnas vadītājs (+ foto) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault Trucks Latvija | 25.jūlijs 2017 9:15

Sestdien, 22. jūlijā notika Renault Trucks ekonomiskas braukšanas sacensību “Optifuel Challenge 2017” fināls, kur sīvā cīņā tika noskaidrots Latvijas ekonomiskākais Renault kravas automašīnas vadītājs.

Latvijā šīs sacensības norisinājās pirmo reizi, un tās guva lielu dalībnieku atsaucību. Kopumā piedalījās vairāk nekā 60 kravas automašīnu šoferi, kur uzvaru ieguva Didzis Dzelzkalējs no uzņēmuma SIA “Kreiss”. Viņš ieguva iespēju doties pārstāvēt sevi, savu uzņēmumu un Latviju sacensību pasaules finālā, Spānijas galvaspilsētā Madridē.

Ekonomiskās braukšanas sacensības “Optifuel Challenge 2017” norisinās kopš 2012. gada, taču Latvijā tās notika pirmo reizi. Sacensības notiek ik pēc diviem gadiem, lai noskaidrotu labāko ekonomiskās braukšanas autovadītāju pasaulē. Kvalifikācijas braucieni norisinājās no 11. līdz 21. jūlijam. Dalībniekiem bija jāveic 46 km gara distance, kurā bija jāšķērso arī divi luksofori, kas aizņem zināmu laiku, kā arī palielina degvielas patēriņu. Maksimālais laiks šīs distances veikšanai bija 50 minūtes, savukārt šoferus, kas neiekļāvās norādītajā laikā, diskvalificēja.

Savukārt fināla braucieni norisinājās 22. jūlijā, kur dalībniekiem bija jāveic 44 km gara distance, kurā bija arī sešu luksoforu šķērsošana. Paredzētais maksimālais laiks fināla distancē bija 53 minūtes. Braukšana sacensībās notika pa koplietošanas ceļiem ar sacensību organizatora nodrošinātu Renault T480 kravas automašīnu ar 480 Zs jaudu, kas aprīkota ar Optidriver pārnesumkārbu, Optifleet telemātikas sistēmu un puspiekabi. Lai noteiktu ekonomiskāko autovadītāju, degvielas patēriņš tika mērīts ar Optifleet telemātikas sistēmu. Kvalifikācijas braucienos 1. vietu no 10. vietas šķīra pat viena litra degvielas starpība, savukārt fināla braucienos 1. vietu no 5. vietas šķīra 0,9 litru starpība. Rezultātā liela nozīme bija patērētās degvielas gramiem, pēc kuriem tika sarindoti TOP 5 labākie braucēji. SIA “Kreiss” autovadītājs pārliecinoši sevi parādīja gan kvalifikācijas braucienos, gan finālā, iegūstot augsto 1. vietu un iespēju doties uz sacensību pasaules finālu Madridē, kas notiks no 17. – 19. oktobrim.

Sacensībās dalībniekiem bija iespēja iegūt daudz un dažādas balvas. Latvijā visi kvalifikācijas sacensību dalībnieki saņēma diplomu, kas apliecināja uzrādīto rezultātu, kā arī dažādas piemiņas balvas. Turklāt piecu labāko autovadītāju darba devēji arī saņēma diplomus. Latvijas sacensību finālā 1.vietas ieguvējs saņēma ceļa zīme uz sacensību finālu Spānijā un IPhone SE; 2. vietas ieguvējs - dāvanu karti 150 euro vērtībā Volvo Truck Latvia aksesuāru veikalā; savukārt 3. vietas ieguvējs - Renault Trucks autovadītāja jaku no oficiālās Renault Trucks atribūtikas.

“Tā kā šogad Renault Trucks ekonomiskas braukšanas sacensības norisinās pirmo reizi, tad šī gada dalībnieki pilnīgi noteikti veido Renault Trucks vēsturi Latvijā. Mums ir prieks, ka uzņēmumi un autovadītāji ir izrādījuši lielu interesi piedalīties. Ikvienam uzņēmuma ir svarīgi sasniegt pēc iespējas lielāku degvielas ekonomiju, jo garos pārbraucienos atšķirība ir ievērojami lielāka, un, ekonomiski braucot, ietaupītās degvielas cipars ir pārsteidzošs. Labākais un sliktākais rezultāts kvalifikācijas braucienos atšķīrās vairāk nekā par 10 litriem, kas ir ievērojams daudzums. Tas apliecina, cik nozīmīgi transporta uzņēmumiem ir prasmīgi autovadītāji. Ekonomiska braukšana ir gan labvēlīga videi, gan izdevīga transporta uzņēmumiem, tāpēc vēl jo vairāk ir prieks, ka uzņēmumiem tas ir svarīgi un viņu autovadītāji droši vien arī ikdienā cenšas vadīt automašīnu ekonomiski. Priecājamies par uzvarētāju un turam īkšķus par viņu sacensībās Madridē,” stāsta Volvo Truck Latvia rīkotājdirektors Endrjū O’Bruks (Andrew O’Brooks).

Sacensību uzvarētājs SIA “Kreiss” autovadītājs Spānijā cīnīsies par uzvaru pasaules līmeņa “Optifuel Challenge 2017” sacensībās, kur plašs balvu fonds ir gan autovadītājiem, gan darba devējiem. 1. vietas ieguvējam: autovadītājam - dāvanu karte 6000 euro vērtībā un darba devējam – jauna Renault T480 automašīna; 2. vietas ieguvējam: autovadītājam - dāvanu karte EUR 2000 un darba devējam - dāvanu karte 5000 euro vērtībā Renault Trucks mazumtirdzniecības tīklā; 3. vietas ieguvējam: autovadītājam – dāvanu karte 1000 euro vērtībā un darba devējam – dāvanu karte 2500 euro vērtībā Renault Trucks mazumtirdzniecības tīklā.

Vieta Vadītājs Uzņēmums
1. Didzis Dzelzkalējs SIA “Kreiss”
2. Andris Pļavenieks SIA “Kreiss”
3. Viesturs Stūresteps SIA “Vestil”
4. Andrejs Šēfers SIA “Kreiss”
5. Māris Martinsons SIA “Jāde”

Optifuel Challenge 2017 Latvija skaitļos

Ceļā pavadītas 55 stundas un 28 minūtes
Viena brauciena distances garums kvalifikācijā – 46 km
Viena brauciena distances garums finālā – 44 km
Kvalifikācijā nobraukti vairāk nekā 3000 km
Finālā nobraukti 220 km

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Puk 25.jūlijs 2017 17:25
3 0 Atbildēt

Kāpēc nevar pieminēt cik tad tika paterēta degviela uz distanci un cik l uz 100km sanāk. Tādēļ atvēru rakstu, jo man kā smago auto neekspertam likās interesanti uzzināt par degvielas patēriņu smagajiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 5

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti