Pasaules pirmizrāde: Volvo Trucks jaunās ar gāzi darbināmās kravas automašīnas samazina CO2 emisijas par 20–100% (+ foto) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

Volvo Trucks | 3.oktobris 2017 14:22

Volvo laiž klajā kravas automašīnas, kas var samazināt CO2 emisijas par 20–100%. Koncentrējoties uz jaunām, energoefektīvām tehnoloģijām ar gāzi darbināmiem transportlīdzekļiem, Volvo Trucks ļauj ievērojami samazināt smago kravu reģionālo un tālo pārvadājumu ietekmi uz klimatu.

Volvo Trucks prezentē Euro 6 standartam atbilstošas ar gāzi darbināmas kravas automašīnas, kas piedāvā efektīvu degvielas patēriņu un veiktspēju – tādu pašu kā ar dīzeļdegvielu darbināmas kravas automašīnas, bet ar mazāku ietekmi uz klimatu. Jaunās kravas automašīnas Volvo FH LNG un Volvo FM LNG var darbināt gan ar biogāzi, kas samazina CO2 emisijas līdz pat par 100%, gan ar dabasgāzi, kas samazina CO2 emisijas par 20%, salīdzinot ar dīzeļdegvielu. Tas attiecas uz transportlīdzekļa emisijām tā izmantošanas laikā jeb „tank-to-wheel”.

Salīdzinot ar pašreizējām ar gāzi darbināmām kravas automašīnām, kas pieejamas tirgū, Volvo Trucks jaunie transportlīdzekļi izmanto par 15–25% mazāk degvielas. Lai kravas automašīnām sniegtu lielāko iespējamo darbības diapazonu, tās tiek darbinātas ar sašķidrinātu dabasgāzi (LNG).

„Mūsu jaunajām kravas automašīnām, kas tiek darbinātas ar sašķidrinātu dabasgāzi vai biogāzi, ietekme uz klimatu ir daudz mazāka nekā dīzeļdegvielas kravas automašīnām. Turklāt to degvielas patēriņš ir efektīvāks nekā gāzes kravas automašīnām, kas šobrīd pieejamas tirgū. Tas gāzi padara par izdevīgāku aizvietotāju dīzeļdegvielai pat tāliem smagu kravu pārvadājumiem,” stāsta Matss Fransens Volvo Trucks dzinēju produktu izstrādes vadītājs.
Pārvadātājs, kas gadā nobrauc 120 000 km ar lielas kravnesības transportlīdzekli un izvēlas dabasgāzi dīzeļdegvielas vietā, var samazināt CO2 emisijas par 18–20 tonnām gadā. Ņemot vērā, ka pagājušajā gadā vien vairāk nekā 264 000 lielas kravnesības kravas automašīnas bija reģistrētas ES, ir liels potenciāls ievērojamam emisiju samazinājumam lielas kravnesības komerciālajiem pārvadājumiem globāli. Pastāv lieliska dabasgāzes pieejamība, tai ir konkurētspējīgas cenas daudzās valstīs, un LNG infrastruktūra šobrīd tiek paplašināta visā Eiropā saskaņā ar Eiropas Komisijas un dalībvalstu darbību paketēm, lai nodrošinātu Eiropas ilgtermiņa enerģijas avotu.

„Tāpēc mēs LNG uzskatām par ilgtermiņa pirmo izvēli dīzeļdegvielas alternatīvai gan reģionālajiem, gan tālajiem pārvadājumiem, kad degvielas efektīvs patēriņš, kravnesība un produktivitāte ir nozīmīgas. Ar lielāku biogāzes proporciju, ietekmi uz klimatu var samazināt vēl vairāk. Pārvadājumiem pilsētās, kur attālums nav tik kritisks, nākotnē lielāka nozīme būs elektriskajiem transportlīdzekļiem. Mūsu redzējums ir, ka ar laiku Volvo kravas automašīnām emisiju nebūs, lai gan šī mērķa sasniegšanai nepieciešams nevis tikai viens risinājums, bet gan vairāki paralēli risinājumi. LNG ir viens no tiem,” saka Volvo Trucks Apkārtējās vides un jaunievedumu nodaļas direktors Lāšs Mortensons.

 
Visi komentāri
 
DALJNOBOJS 3.oktobris 2017 14:47
3 0 Atbildēt

IAUTO kārtējs spožais reklāmas raks ko varētu iespiest vienā teikumā. Bet kāpēc nav tehniskā informācija par pašu dzinēju tas pats uz D13 bāzes vai pilnīgi jauns

iAutolv 3.oktobris 2017 15:27
1 0 Atbildēt

Lūdzu, pievērsiet uzmanību raksta autoram, to var redzēt uzreiz zem titulbildes: Volvo Trucks | 3.oktobris 2017 14:22

Pļurkt 3.oktobris 2017 20:24
0 0 Atbildēt

Sarakstītas pilnīgas muļķības tikai viena mērķa labad - lai vairāk aunu pirktu šos auto!

Nekādu CO2 nesamazina citas degvielas izmantošana, bet gan samazina NODOKĻU apjomu par dabas piesārņošanu ar CO2 izmešiem atkarībā no tā vai tiek izmantots fosīlais kurināmais (un kāds) vai nē!!

Kad vienreiz šitā objebalovka beigsies? Ja kaut ko saka tad lai pasaka līdz galam un skaidri saprotamā valodā, nevis samudžināts un apmudžināts smukā papīrītī ietīts savārstījums!

dodge 4.oktobris 2017 9:03
1 0 Atbildēt

Pirms raksti, pastāvi izplūdē pie dīzeļa katla un pie modernā gāzes katla. Kāpēc izplūdes gāzes no gāzes katla var izlaist pa taisno uz ielas vai kopējā ventilācijā, bet dīzeļa nē?

Pļurkt 4.oktobris 2017 16:19
0 1 Atbildēt

Nevāvuļo par lietām no kurām tev nav ne vismazākās sajēgas!!

Ar ko CO2 atšķiras vai izmests no dīzeļa vai no gāzes vai benzīna agregāta??

Ķīmiju esi mācījies?

Fiziku esi mācījies??

Izskatās ka šajās stundās ja arī vispār biji, tad zem galda onanēji!

Kā man patīk pilnīgie tukšpauri, bet toties kā rej!!

Pļurkt 4.oktobris 2017 16:25
0 1 Atbildēt

Kopējā ventilācijas sistēmā dūmgāzes no jebkura veida katla laiž tikai idioti!

Par šo tēmu vari droši aizvērties!! Pēdējos 20 gadus kā reiz nodarbojos ar apkures katliem - tai skaitā pie sienas liekamiem agregātiem.

Visus tālākos savus vāvuļojumus un spriedelējumus droši iebāz sev pakaļa!

imzz 4.oktobris 2017 17:37
1 0 Atbildēt

"samazinās CO2 emisijas par 20–100%" . Oho , gribētos zināt, ar kādu gāzi viņi dabūs tos 100%. 100% var dabūt, tikai dedzinot gāzi, kas nemaz nesatur oglekli, piemēram , ūdeņradi. Metāns, CH4 , satur oglekli, un to sadedzinot , loģiski, rodas CO2 arī. Ar etānu tas pats utt.

Pļurkt 4.oktobris 2017 18:46
0 1 Atbildēt

Pat ar pirdienu nekas nesanāks, jo tas diezgan bagātīgs ar CH4 gāzi, kura savukārt sadegot rada CO2 un H2O.

Šajā reklāmrakstā, ļoti labi ir redzama rietumu debilizācijas pakāpe, uz kuru tik šausmīgi gadiem tiecas Latvānijas deputāteļi un ministreļi!

Agaga 4.oktobris 2017 21:43
0 0 Atbildēt

Nē draugi tā gan nav, starp CO un CO2 paprasiet atšķirību saviem skolotājiem. Un ja CO ņūtonmetru iegūšanai neizbēgams tad kāpēc pie pārbrauktuves stāvot novēroju kā dundurs lidinās ap Volvo izpūtēju, otra lieta ko ieraudzīju bija gāzes uzpildes ports. Pļurkt, par pārskološanu un debilizācijas likvidēšanu turpmāk būs persona, kas pieņems pateicības.

Agaga 4.oktobris 2017 22:22
1 0 Atbildēt

Pļurkt ar putām uz lūpām savu muļu dzina pie Euro 5 tik džeks bišķi co ar co2 jauc

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 4

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti