Kompānija PepsiCo, kurai pieder zīmoli Pepsi un Lay`s, noformējusi pasūtījumu par 100 kravas vilcēju Semi iegādi, kļūstot par amerikāņu elektriskās piedziņas mašīnu ražotāja lielāko pasūtītāju nesen prezentētajam komerctransporlīdzeklim.
Tesla Semi kļūs par PepsiCo 10 000 spēkratu lielā autoparka papildinājumu un tiks izmantoti, lai nogādātu produkciju no ražotnes uz sadales centriem vai piegādēm klientiem.
Zināms, ka par katru pasūtīto automašīnu PepsiCo bija jāveic 20 000 dolāru liela priekšapmaksa, taču kopējā darījuma vērtība nav zināma.
Decembra sākumā 40 elektrisko vilcēju iegādei pieteicās kompānija Anheuser-Busch, kura vairāk pazīstama kā Budweiser alus ražotājs. Toreiz mediji lēsa, ka darījums Tesla Motors varētu atnest 6 miljonus dolāru.
Skaitliski mazākus pasūtījumus veikuši arī citi uzņēmumi, piemēram, Wal-Mart, DHL u.c., bet pēc "Electrek" datiem, pavisam nepilna mēneša laikā kompānijas ofisā atstāti vismaz 200 pieteikumi (neskaitot PepsiCo).
Tesla Semi debitēja pirms dažām nedēļām. Kravinieks aprīkots ar četriem elektromotoriem, kas piestiprināti pie abām aizmugures asīm. Motoru jaudu ražotājs neatklāj, taču norāda, ka 100 km/h vilcējs sasniedz 5 sekundēs, bet komplektā ar piekrautu puspiekabi, kas sver 36 tonnas, to pašu izdara 20 sekundēs. Vilcējs ir pietiekami spēcīgs, lai piecu grādu kāpumā noturētu konstantu ātrumu 105 km/h pat tad, ja puspiekabe ir piekrauta.
Akumulatoru uzlādēšanu nodrošinās augstas veiktspējas stacijas, kas tiks izvietotas pie visām galvenajām ASV automaģistrālēm. Pusstunda šādā stacijā ļaus Tesla kraviniekam turpināt ceļu 640 km garumā.
Tesla Semi kabīnē iebūvēts komfortabls sēdeklis vadītājam un divi skārienekrāni, kas ataino svarīgāko informāciju, navigācijas norādes un video no atpakaļskata kamerām. Elektronisko palīgu sarakstā joslu asistenti, brīdinājums par sadursmi un ārkārtas bremzēšanas sistēma.
Elektriskais kravas auto apgādāts ar autonomās vadības sistēmu un funkciju, kas ļauj pārvietoties konvoja režīmā, kad vienai vadošajai automašīnai automātiski seko vairāki citi kravinieki.
Elektriskās piedziņas vilcējam ir teicama aerodinamika, kas pēc šiem parametriem pārspēj pat izslavēto Bugatti Chiron (0,36 pret 0,38).
te kāds nesen īdēja, ka, ja ne rīt, tad parīt Tesla bankrotēšot - nu, neizskatās gan
Vēl jau neviens nav nobraucis 100 tkm ar Teslas kravinieku. Ja kvalitāte ir tāda pati kā vieglajiem, tad garantijas remontos bankrots točna pienāks. Un te vēl lielu lomu spēlē arī Trampa dotācijas vietējiem autoražotājiem.
tev kā voģilam jāgroza tik baranka, tas ir - Tesla gadījumā - jāieliek pareizais maršruts, gan jau tehnoloģijas p;arējo paveiks, bet par remontiem un uzgriežņu atslēgu vari aizmirst - tā vairs nebūs tava bēda
Tā vis nav. Alga ir atkarīga no aizvesto kravu skaita. Ja neko nevari aizvest dēļ salūzuša auto, tad neko arī nenopelnīsi. Un tā pusstunda lādēšanai izklausās pēc zinātniskās fantastikas. Tā nu tik varēs nestāvot rindā uzlādēties pusstundā. Baltijas mēroga reisā tās ir stabili 2 un vairāk uzlādes (ja maksimālā slodzē tiešām var nobraukt 640 km), kas ir vismaz 1++ liekas stundas ceļā.
1. Latviešu valodu jau esi aizmirsis, ka raksti vienos krievu pārcēlumos?
2. Gribu redzēt to "voģilu" kurš pa Baltiju, izvadājot preces, novālēs VIENAS DARBA DIENAS laikā 2 x 640 km vai pat 3 x 640 km (ja nepieciešamas 2 uzlādes reisa laikā)!!!
-----
Citiem vārdiem sakot muldēt mazāk vajag!
Brilles nopērc! Tev nav nemazākās nojausmas par šofera DARBA DIENU. Braucot reisā ir tikai braukšana, atpūtas un dīkstāves laiki. Klasiskās darba dienas nav. Ir darba rīti, dienas, vakari un naktis. Kā iekrīt pēc taho. Laiks, patērēts uzlādei, ir pieskaitāms pie dīkstāves laika, par ko algu nesaņem. Tas tev nav 8 h gaterī par minimālo strādāt!
Aizej uz PIRMO klasi un pamācies uz kauliņiem vai pirkstiem paskaitīt!!
3 x 640 km (ja nepieciešamas 2 uzlādes reisa laikā par kurām tu tik šausmīgi bauro) = 1920 km / 80 km/h (maksimāli atļauto pa visu Eiropu) = 24 h!!
Ar maksimāli atļauto, ne reizes neapstājoties, ne reizes nesamazinot ātrumu tu pa Baltiju vālē visu augu diennakti, pat vienu aci nepieverot miega vietā!!!???
DIRS MAZĀK!!
Paklau, pediņ, cik tūkstošus h esi nobraucis pie smagā stūres? Un lasīt beidzot iemācies? Izlasi sākotnējo tekstu. Kur tur ir kautkas minēts par darba dienu, 24 h? Ambālis kautkāds. Kautko pa ausu galam sagrābsta un secina kā pamatskolu nepabeidzis šaurpierītis.
Tak pats savus skribeklējumus izlasi pidar!!
Daudzi runā par Teslas "slikto"stāvokli, ka nobankrotēs tādēļ, ka nezina neko par ASV likumiem, un citām lietām.
Tad paskaidrošu.
Jā, Teslai pieaug gan parādi, ka arī nav nekādas lielās peļņas. Bet tas ir tādēļ, ka ASV nav izdevīgi parādīt savu bagātību. Ja tu pelni, tad tev jāmaksā nodokļi, kas nav mazi, jamaksā dividentes akcionāriem, utt. Bet ja kompānija, kā to dara Tesla, nopelna miljonu, tad to miljonu kaut kur iebāž, piemēram uzceļ jaunas uzlādes stacijas, tad aug kompānija, aug vērtība. Akcionāri peļņu nesaņem, bet akciju cena palielinās ( ja 2013,ajā gadā Teslas akcijas maksāja 30USD, tad šodien jau 340). Jau tagad Teslas kopējā vērtība ir mērāma miljardos un tā ir pietuvojusies daudzām vecām auto kompānijām ( piemēram - kopējie aktīvi ir lielāki par kompāniju HONDA, kura ražo daudz vairāk automašīnas).
Tāpēc tagad kompānija vienkārši aug. Ar saviem skaļiem reklāmu ruļļiem, jaunajiem modeļiem , kuri plēš konkurentus, saviem plāniem, marasmiem utt, tas viss vairo teslas slavenību, un investori ver vaļā savus bankas kontus un bāž Teslā. Protams, ka tas burbulis var pārsprāgt, kā pārsprāga krievu marusja, bet teslai ir lielas priekšrocības - ilons masks, kurš kaut ko izdomās, ASV valsts, kura iedos subsīdijas, ja kas, kā arī reālie darbi. Ja krievu marusja bija sportakārs, bet nebija ne vadāmības, ne brenda, ne ātruma, ne ticības, tad Teslai visi tic. Kompānijas pērk Teslas semi nemaz to neredzējušas, cilvēki pasūta model 3 no tā brīža, kad tikai I. Masks pateica, ka tāds auto būs.
Daudz būs tādu ,kuri varētu samaksāt pirmo iemaksu par jauno VW golf, kurš iznāks varbūt 2023ajā gadā, varbūt 2024,,, bet par teslu model 3 pirmo iemaksu veica 300 000 cilvēku.
Teslai varētu būt problēmas, kad pamodīsies lielie ražotāji, kuriem ir daudz naudas un iespēju. Ja VW, Toyota, GM, MB... sāks ražot savus elektroauto un ies kā līdz šim - uz masu. Bet pagaidām viņi neko jēdzīgu nerada, bet Tesla aug.....
Nu ja nu ja - viss kas jauns ir BAIGI slikts