Detroitas autoizstādē tiek demonstrēts Dodge Ram 1500 jaunākās paaudzes modelis, kas varēs vilkt 5,7 tonnas. Jaunās paaudzes pikaps pirmoreiz tiks vests arī uz Eiropu - uz martā gaidāmo Ženēvas izstādi un gada beigās nonāks tirdzniecībā.
Jaunā modeļa pamatā ir līdz šim vieglākais rāmis un šasija, kas visas kopējās konstrukcijas svaru ļāvis samazināt par vairāk nekā 100 kg salīdzinājumā ar priekšteci. Rezultātā segmentā plašākā kabīne kļuvusi vēl apjomīgāka un visos trīs variantos pastiepusies riteņu garenbāze: Crew Cab īsajam un garajam variantam tā pieaug par 10 cm (attiecīgi līdz 3,67 un 3,90 m), bet Quad Cab Longbed versijai atstatums no priekšējās līdz aizmugures asij pieaudzis līdz 3,57 m. Ram 1500 ir vienīgais pilnizmēra pikaps, kam pieejama pneimatiskā piekare.
Zināms, ka pikapa aerodinamiskās pretestības koeficients sarucis līdz 0,357 (Quad Cab 4×2.), bet apgriešanās rādiuss ir 14 m. Ražotāja dati liecina, ka pikapa kravnesība ir 1043 kg, bet piekabes vai treilera svars, ko tas drīkst vilkt – 5761 kg.
Pikapa bāzes versiju komplektēs ar Pentastar-V6 (305 Zs; 366 Nm), kas degvielas taupīšanas nolūkā apgādāts ar eTorque Mild Hybrid sistēmu, bet jaudīgāko modifikāciju motortelpā atradīsies 5,7 litru V8 (395 Zs; 558 Nm), kas šī paša iemesla dēļ izmanto cilindru atslēgšanas un vārstu kustības kontroles sistēmu. Motori tiek kombinēti ar uzlabotu astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Ram 1500 komplektācija ietver ceturtās paaudzes U-connect multimediju sistēmu, bet no papildaprīkojuma saraksta var izvēlēties 12 collu skārienjutīgu ekrānu un 900 vatu Harman Kardon mūziku ar 19 skaļruņiem.
Bet Eiropā viņam nebūs liels noiets. Viņš taču ēd daudz degvielas, lieli nodokļi. Un priekš kam vajag vilkt 5.7 tonnas? Pietiek taču Navarā iekraut 100 kg un braukt 5 reizes.
"Un vispār, priekš kam pikapam vajag 19 prēmium skaļruņus?" - tā domā eiropietis. Viņa krosoverī ir tikai 9.
Bāzes komplektacijā ir tikai viens skaļrunis,kā Selgas rādžiņam.
4
jā tas ,ka ēd daudz degvielas tas ļoti liels mīnuss ,ka nepiedāvā ar normālu dīzeļdzinēju, domāju ,ka darba auto celtnieku un lauksaimnieku brigādēm nav jēga izsviest papildus līdzekļus par audio un multimēdiju sistēmu pietiek ar navigciju. 'ja vēl uzlabotu viņu kvalitāti tadnoiets varētu būt,jo nekādi dārgie dēl sliktās salonu kvalitātes viņi nav un arī nevajag darba mašīnai tur kvalitāti tā daudz kā tur lieka no tiem spīguļiem jo tas taču prasts strādnieku darba zirgs zirgs