Šveices policija par bezatbildīgu braukšanu aiztur zviedru autobusu ar 1,6 tonnām sniega uz jumta 24

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 5.februāris 2018 8:27

Šveices Zoloturnas kantonā policija svētdien uz galvenā autoceļa A1 aizturējusi autobusu no Zviedrijas, kam uz jumta bija izveidojusies vairāk nekā 40 centimetru bieza sniega kārta.

Lēsts, ka tāda "papildu krava" sver aptuveni 1,6 tonnas. Kā brīdinājusi policija, šā sablīvētā un sasalušā sniega gabali braucot varētu atrauties no autobusa jumta un apdraudēt citus braucējus.

Zviedru autobusa šoferim likts notīrīt sniegu no jumta, iekams viņam atļauts doties tālāk Cīrihes virzienā.

 
Visi komentāri
 
Palaidniex 5.februāris 2018 8:52
16 0 Atbildēt

Un pareizi darīja!

Vernons 5.februāris 2018 10:09
4 5 Atbildēt

Puika paaudzies!

Mnde 6.februāris 2018 22:00
0 0 Atbildēt

Palaidniex 7.februāris 2018 12:09
0 0 Atbildēt

Ko tu tur visur citur bazūne, par to, kā jārikojas ikkatram vadītājam?

Uz autobusa siega čupa? Ņem kāpnes un tīri!

Nepatīk tīrīt, nestūrē autobusu vietās, kur mēdz snigt sniegs.

Vernons 5.februāris 2018 10:45
5 0 Atbildēt

kasinsh79 5.februāris 2018 10:59
10 3 Atbildēt

Interesanti, kā autovadītājs var notīrīt autobusa jumtu saviem spēkiem?

Tas ASV paraugs patiesībā ir izcils

viencexperc 5.februāris 2018 12:30
1 7 Atbildēt

Kāpēc saviem spēkiem? Neviens autobuss nenakšņo daudzīvokļu mājas pagalmā. Pirms braukšanas no.depo var arī notīrīt.

Raitis 5.februāris 2018 14:20
9 0 Atbildēt

Zviedru autobuss izbrauca Šveicē no depo?

! 5.februāris 2018 12:20
12 4 Atbildēt

Kad tev iegāztos logā kāds gabals no tā maitas jumta,tad nebūtu vairs nekādu tupu jautājumu!

viencexperc 5.februāris 2018 12:31
1 1 Atbildēt

Tas ir octa gadījums. Lai saņemtu apdrošināšanu nevajag pat kasko.

Kanibaals 5.februāris 2018 15:23
0 0 Atbildēt

Nope, tas nav octa gadījums, bet civiltiesisks gan.

35.pants. Gadījumi, kad zaudējumi netiek atlīdzināti

9) zaudējumus, kurus radījis akmens vai cits priekšmets, ko izkustinājis transportlīdzeklis vai tam pievienota ierīce;

Sniegs vai ledus uz jumta nav krava. Tāpēc arī daudzi tik droši braukā ar nenotīrītu. Piemēram msh likumus zin, notīra tikai plaukstas lieluma laukumu un tik mauc.

msh 5.februāris 2018 18:12
1 0 Atbildēt

msh parasti nekas nav jātīra, jo viegli siltā garāžā ne tikai sniegs uz mašīnas nesnieg, bet arī uz mašīnas bijušais nokūst.

Vernons 6.februāris 2018 8:30
1 1 Atbildēt

"Mašīnai" nekāda silta garāža nav vajadzīga! Tā ir pat kaitīga! "Mašīnai" vajadzīga novietne zem jumta, lai vēdinās. Vajadzīgs salona elektriskais sildītājs un motora sildītājs un viss.

Kanibaals 6.februāris 2018 21:16
0 0 Atbildēt

Kurš ta pagājušo gadu lielījās, ka sniegu netīrot un brauc ar kupenu uz jumta. Tad jau tā garāža nesen.

msh 6.februāris 2018 22:24
0 0 Atbildēt

Kopš pārvācos pirms diviem gadiem.

arba 5.februāris 2018 14:02
1 0 Atbildēt

Nu un, ka tas ir octa gadijums ?

Kad dabusi 1/2 tonnu sniega loga sveice, tad mes tev pateiksim : mieru, tikai mieru, tas ir octa gadijums !

eidis 5.februāris 2018 14:22
2 0 Atbildēt

Nu zviedrijā gan ar par šo raksta kvītiņas. Par nenostiprinātas bagāžas pārvadāšanu.....

Vernons 5.februāris 2018 15:33
5 0 Atbildēt

Vistrakākais ir lidojošs ledus gabals no puspiekabes tenta augšas! Mums Rīgā katrā līkumā bija un būs ledus gabali. Sevi un citus cienošs auto vadītājs to "jumtu" notīrīs.

kasinsh79 5.februāris 2018 15:42
2 2 Atbildēt

Pastāsti, kā fūres vadītājs var notīrīt no fūres jumta sniegu/ledus gabalus? Tā diemžēl ir realitāte, to nedara pilnīgi NEVIENS fūrists ikdienā.

Vernons 5.februāris 2018 16:05
2 0 Atbildēt

Varbūt būsi ievērojis, ka virkne auto vadītāju vadā līdzi alumīnija kāpnes. Tentu bez kāpnēm nevar ne atšņorēt, ne sašņorēt. Vecāka gada gājuma "fūristi" jumtu tīra. Nakti uzkritušais sniedziņš nevienam nekādas problēmas nerada, bet atkušņa skarts, vai pāris dienu sasalis ūdens blāķis, pāris simtu kg svarā gan ir bīstams.

kasinsh79 5.februāris 2018 16:19
0 0 Atbildēt

Izklausās loģiski, bet neesmu manījis nevienu tā rīkojamies.

Tēvs visu mūžu braucis ar fūri, esmu dzīvojies viņam līdzi visvisādos reisos gan EU, gan ex-Padomijā utt.

Rexx 1.marts 2018 20:41
0 0 Atbildēt

Nupat laikam arī pie mums būs skatāma sods par tāda transportlīdzekļa vadīšanu, no kura kaut kas var nokrist, u.taml.

msh 5.februāris 2018 18:15
0 0 Atbildēt

Es pat nezinu vai tur ir vajadzīgas kādas īpašas kāpnes. Mums darbā reizi ceturksnī atbrauc leiši atgriezumus pārstrādāt šķeldā - šķeldotājs pa tiešo pūš fūrē ar noņemamu augšu un fūrists, apbruņojies ar dakšām lai izlīdzinātu kravu, mierīgi uzkāpj no vilcēja uz piekabes - kā, nezinu, pa 100 metru distanci ieraudzīt grūti, bet nekādas speciālas kāpnes ieraudzīt neizdodas.

arba 5.februāris 2018 16:07
4 0 Atbildēt

Tad, kad dabus sodu 1000 eu , izdomas ar ipasnieku kopigi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti