Prezentēts Mercedes-Benz Sprinter - Latvijā no 1.jūnija 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Domenikss | 24.maijs 2018 12:12

Kopš nonākšanas tirgū 1995. gadā Mercedes-Benz Sprinter savu lielisko īpašību dēļ kļuvis par paraugu un tendenču noteicēju veselam autofurgonu segmentam. Šī gada sākumā furgona trešā paaudze nosvinēja pasaules pirmizrādi jaunuzbūvētajā Mercedes-Benz loģistikas centrā, Dīsburgā, Merkatoras salā.

Jaunais Sprinter jau tagad ir pieejams pasūtīšanai, bet Latvijā klātienē to varēs apskatīt no 1. jūnija. Savukārt elektromotora specifikācijas eSprinter, kas ir daļa no Mercedes-Benz komerciālo transportlīdzekļu elektrifikācijas stratēģijas, nonāks tirgū jau 2019. gadā.

“Mūsu trešās paaudzes Sprinter ir pirmais jaunā tipa autofurgons – ar savstarpēji pilnībā savienotu un integrētu sistēmu risinājumu. Apvienojumā ar inteliģentajām tehnoloģijām un servisiem nu jau tradicionāli savā segmentā labākās Sprinter īpašības esam pilnveidojuši un papildinājuši. Visi šie faktori Sprinter autofurgonu padara par spilgtu mūsu vērtību vēstnesi. Līdz ar šīs paaudzes Sprinter mēs atklājam jaunu efektivitātes, dinamiskuma, savienojamības un rentabilitātes dimensiju mūsu klientiem. Turklāt visi autofurgona modeļi tiek īpaši un precīzi pielāgoti katrai no industrijām,” stāsta Volkers Mornhinvēgs (Volker Mornhinweg), Mercedes-Benz Vans vadītājs.

Daudzveidība visām nozarēm
Trešajai Sprinter paaudzei bez iespaidīga dizaina ir arī komforta un drošības risinājumi vieglā pasažieru automobiļa līmenī. Jaunais Sprinter ir maksimāli rentabls, pateicoties zemajām operatīvajām izmaksām un klientam paredzētajām funkcijām. Slēgta un atklāta tipa kravas nodalījums vai šasija ar salonu pasažieru pārvadājumiem, trīs dažādu piedziņas versiju kombinācijas, daudzveidīgs kabīnes dizains, vairākas transportlīdzekļa garuma un augstuma versijas, kā arī kravnesības variācijas iespējas un papildaprīkojuma daudzveidība – visi šie parametri būtiski palielina iespējamo Sprinter pielietojamību. Ir iespējams izveidot vairāk nekā 1700 dažādu Sprinter versiju, kas atbilst specifiskām prasībām gan atsevišķās nozarēs, gan dažādos klientu segmentos. Daudzveidīgais klāsts rod risinājumus, piemēram, kurjeru pārvadājumiem, preču pārvadāšanai garās distancēs vai tehniskās apkopes ekspertiem, kas savu automašīnu izmanto kā mobilo darbnīcu. Jauno Sprinter var izmantot arī kā mikroautobusu pasažieru pārvadāšanai, vai, piemēram, pielāgot neatliekamās palīdzības dienestu vajadzībām.

Priekšējā piedziņa un divas jaunas ātrumkārbas
Laika pārbaudi izturējušo aizmugurējo piedziņu un pilnpiedziņu papildina jaunā priekšējās piedziņas sistēma. Priekšējās piedziņas versijas kravnesība ir par 50 kilogramiem lielāka nekā aizmugurējās piedziņas versijai. Par 80 mm zemāks kravas nodalījums atvieglo preču iekraušanu/izkraušanu, kā arī padara autofurgonu dzīvojamās un gulēšanai paredzētās daļas daudz ērtākas.
Trešās paaudzes Sprinter ir izveidotas divas pavisam jaunas ātrumkārbas, kas pielāgotas priekšējai piedziņai. Paredzams, ka deviņu ātrumu automātiskā ātrumkārba būs populārākā tieši lielo kravas furgonu segmentā. Pārnesumu diapazons nodrošina optimālu līdzsvaru starp zemu degvielas patēriņu un manevrēšanas spējām. Nedrīkst aizmirst arī zemo trokšņa līmeni un lielisko komfortu. Jaunā sešpakāpju manuālā ātrumkārba nodrošina maksimālu ērtību un novērš kaitinošās ātrumkloķa vibrācijas.

Praktisks salons un pilnā masa līdz 5,5 tonnām
Autovadītāja darba vieta ir plaša, praktiska. Tā paredzēta konkrētās nozares atbilstošo prasību izpildei. Jaunajā Sprinter ir ergonomiski sēdekļi, automašīnas dzinēja iedarbināšanas funkcija bez atslēgas un uzlabota gaisa kondicionēšanas sistēma. Daudzveidīgie nodalījumi parūpēsies par to, lai viss atrastos savās vietās. Maksimālā kravas ietilpība ir 17 m3 ar pilno masu līdz pat 5,5 tonnām.

Drošība
Mercedes-Benz ar šo modeli paceļ furgonu drošību pavisam jaunā līmenī. Proti, jaunais Sprinter ir aprīkots ar tādām autovadītāja atbalsta sistēmām kā aktīvā braukšanas joslu kontroles sistēma, aktīvā bremzēšanas atbalsta sistēma, sānvēja kontroles asistents, aklo zonu asistents, adaptīvā kruīza kontrole DISTRONIC, atpakaļgaitas kamera, kas rāda attēlu atpakaļskata spogulī, moderna auto novietošanas sistēma ar 360 grādu skata leņķi, lietus sensors un loga slotiņas ar integrēto Wet Wiper sistēmu, kas nodrošina optimālu redzamību pat loga tīrītāja darbības laikā, un citām drošības un atbalsta funkcijām.

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts
Sprinter furgonos ir integrēta Mercedes PRO sistēma, kas nodrošinās loģistikas un autoparka sistēmu savienojamību ar automašīnu, tādējādi būtiski paaugstinot uzņēmumu loģistikas un plānošanas efektivitāti. Mercedes PRO risinājumi ietvers vairāku būtisku transportlīdzekļa procesu kontroli. Piemēram, tā tehniskā stāvokļa uzraudzību, transportlīdzekļa operāciju kontroli, savstarpējos komunikācijas sakarus, apkopes un remonta vadību, dinamisko maršruta vadību un vadītāja darbību uzskaites žurnālu.

Sprinter ir pieejama arī jaunā MBUX multimediju sistēma ar 10,25 collu displeju un HD izšķirtspēju. To kontrolē vai nu ar skārienjutīgu stūres vadības ierīci, skārienekrānu vai pilnīgi jaunu balss vadības sistēmu. Pateicoties integrētam mākslīgajam intelektam, MBUX sistēma spēj patstāvīgi pilnveidoties. MBUX nodrošina piekļuvi arī Mercedes PRO vadības panelim.

Sprinter piedāvās arī kempera versiju, kas, pateicoties jaunajām tehnoloģijām un integrēto sistēmu savienojamībai, padarīs to par gudro māju uz riteņiem. Jaunais interfeisa modulis ar inteliģento tehnoloģisko bāzi nākotnē ļaus pilnībā kontrolēt kempera funkcijas, izmantojot automašīnas informācijas un izklaides sistēmu vai viedtālruni. Turklāt Mercedes-Benz Camper mobilā lietotne ļaus pārvaldīt vairākas transportlīdzekļa funkcijas no jebkuras vietas pasaulē. Tas, piemēram, ļaus attālināti ieslēgt siltuma funkciju kemperī uzreiz pēc slēpošanas, lai ierodoties jūs sagaidītu jau mājīgi silta atmosfēra.

Latvijā jaunā Sprinter kravas furgona versija ir pieejama, sākot no 26 345 eiro ar PVN.

 
Visi komentāri
 
650 25.maijs 2018 1:08
0 1 Atbildēt

Varētu varbūt īsāk un konkrētāk- vai šis ir no TIEM, par ko blakus fufeļ/rakstā ir teikts ka "vācijā pašlaik uzstāda zīmes, kas aizliedz viņiem tur iebraukt" "?

Pilnīg esmu šokēts- šis raksts nu tiešām ir izcilākais rafinētas demagoģijas piemērs.Liet ūdeni par 100 zollu displeju, par ātrumkārbu, par vvz ko un par to, ka 19gadā ražots tiks elektro-furgons, bet NE vārda (!) nepateikt kāds motors un degvielas veids būs tam, ko tūliņ varēs "nopirkt LV pa 24k"...Cerams, ka tas būs benzīna/uriīna/16v/doch/vvt/uhdi 0,8 litru v8 kiberhibrīds.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti