Izgatavots Krievijā pirmais kravas hibrīdautomobilis 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.jūlijs 2018 11:21

Krievijas autobūves kompānija UAZ starptautiskajā rūpniecības preču un tehnikas izstādē Innoprom - 2018 (Иннопром-2018) parādījusi Krievijā pirmā kravas hibrīdautomobiļa prototipu.

Kravas hibrīdautomobilis izgatavots uz vieglā komercautomobiļa UAZ Profi bāzes, sadarbībā ar FGUP NAMI (ФГУП НАМИ) speciālistiem.

Hibrīdiekārtas sastāvā iekļauts 2,3 litru atmosfēriskais benzīna motors ar 132 Zs jaudu, 126 Zs jaudīgs elektromotors, 14 kWh akumulators un sešu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Jauktajā ciklā prototipa degvielas patēriņš ir 7,6 litri uz 100 km, kas automobilim ļauj veikt līdz pat 855 km garu distanci.

Hibrīdiekārta var darboties trīs režīmos: tikai iekšdedzes dzinējs, elektromotors vai hibrīdrežīms, kurā apvienoti abi. Pēdējais ieslēdzas automātiski, kolīdz automobilis sasniedz 50 km/h.

Sistēmas kopējā jauda ir 258 Zs un 500 Nm. Ražotājs norādījis, ka 100 km/h pirmais krievu hibrīdautomobilis var sasniegt 10,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 141 km/h. Elektriskā režīmā kravinieks var nobraukt aptuveni 74 km.

UAZ Profi hibrīdmodifikāciju Uļjanovskas rūpnīca plāno sākt ražot pēc tam, kad būs beigušies visi ieplānotie izmēģinājumi.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 10.jūlijs 2018 16:10
6 3 Atbildēt

Lai vatņiki beigtu mīzt biksēs no prieka, kamer maina pamperus, es gribu nedaudz informēt.

Kompānija UAZ pieder tādai kompānijai kā Sollers JSC.

Jā, Sollers tā ir krievu kompānija, bet tā ražo sekojošos automobīļus ( protams ar atbilstošu licenzi, tehnoloģijam un iekārtām ):

Ford Explorer

Ford Transit

Isuzu N-sērija

Mazda 6

Mazda CX-5

Ssangyong Korando

Ssangyong Rexton

Toyota Land Cruiser Prado

un protams ka arī UAz ar saviem "ražojumiem"

UAZ-469

UAZ Patriots

Tas, ka Uaz rīcībā ir Ford, Fiat ( 2008.gadā tika noslēgts līgums par fiat ducatto ražošanu, bet to jau beidza ražot - 2010), sang yong, toyotas ražošanas līnijas, iekārtas un tehnoloģijas, tas daudz ko izsaka un atbild uz daudziem jautājumiem.

usaexperc 10.jūlijs 2018 16:28
5 6 Atbildēt

Nu un uz ko tas norāda?

Fords, kā zināms, tiek ražots no visās pasaules malās atrodamiem pārpalikumiem (ko pierāda rūpnīcu izvietojums). Nu tagad arī fordā būs kautkas no UAZ. Varbūt beidzot tik traki vairs nerūsēs un sāks braukt bezceļā...

kasinsh79 11.jūlijs 2018 8:55
4 1 Atbildēt

Krievijas autobūve ir SMIEKLĪGA

usaexperc 11.jūlijs 2018 10:43
2 0 Atbildēt

Es teiktu, adekvāta cilvēku pirktspējai, klimatam un vajadzībām. Labāku price/performance diezinvai kāda inomarka spēj piedāvāt.

Zemesgramata 11.jūlijs 2018 17:40
2 0 Atbildēt

Tas ir vairāk nekā ražo Latvijā.

Atceries, ka RUS ir arī visu lielo brendu lokalizācijas.

Vienīgi,žēl,ka Lada akcionāri atlaida Andersonu. Būtu normāli sakārtojis rūpnīcu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti