„Riga Master Workshop” piedāvās ekskluzīvo retro automašīnu uzglabāšanu ziemā

 
iAuto | 26.septembris 2013 15:48

„Riga Master Workshop” sākusi piedāvāt ekskluzīvo klasisko automašīnu ieziemošanas un uzglabāšanas pakalpojumus, portālu „iAuto” informēja uzņēmumā.

Foto: rmw.lv

„Līdz šim šāds pakalpojums privātpersonām nav bijis pieejams, bet mēs esam izpētījuši, ka nepieciešamība ir. Profesionāli uzglabājot retro automašīnu, tā īpašnieki pagarinās arī sezonu, kad tas ir izmantojams. Tā vietā, lai katru pavasari kavētu laiku ar stāvokļa novērtēšanu un remontu, varēs uzreiz sēsties pie stūres un braukt,” stāsta „Riga Master Workshop” īpašnieks Māris Bebris.

Viens no „Riga Master Workshop” mērķa tirgiem ir Krievija, kur pēc Bebra vārdiem šim pakalpojumam varētu būt vislielākais pieprasījums. „Krievijā klasiskā automobiļa īpašnieks var autobraukšanas priekiem nodoties labi ja trīs mēnešus gadā. Savukārt, ziemas laikā to uzglabājot Latvijā, no šejienes to var aizgādāt uz jebkuru Dienvideiropas valsti, kur retro automašīnu sezona praktiski ir visu gadu,” stāsta Bebris.

Darbnīcas teritorijā ir vieta līdz pat 30 automobiļiem, un uzņēmuma speciālisti spēkratus ieziemos un aprūpēs visu sezonu.

Kā stāsta Bebris, nevērīga automašīnu ieziemošana tām kaitē vairāk nekā braukšana nepiemērotos laikapstākļos. Piemēram, pirms automašīnas novietošanas tai paredzētajā glabātuvē vispirms jāiztīra tās motora telpa un jānomaina eļļa. Klasiskajiem automobiļiem nepieciešami īpaši uzglabāšanas apstākļi, galvenokārt, specifisks mikroklimats – noteikta temperatūra un gaisa mitrums, lai uz automobiļa virsmas nerastos rasas kārtiņa, kas kaitē tā krāsai.

„Pareiza restaurēto un klasisko auto uzglabāšana rudens un ziemas periodā var paildzināt to mūžu vismaz par 20-30%. Tāpat šo auto īpašniekiem pavasarī tiks aiztaupīti virkne tēriņu remontdarbiem, kas parasti tos sagaida, ja auto ir glabāts vienkāršā stāvvietā, kur nav vienmērīgas temperatūras un ja spēkrats vairāk nekā trīs vai četrus mēnešus netiek kustināts vispār,” uzsver Bebris.

Arī periodā, kad automašīna netiek izmantota, apkopei jābūt regulārai. Vismaz reizi mēnesī ieteicams to izkustināt – iedarbināt motoru, ļaut uzsilt līdz darba temperatūrai un, ja iespējams, arī izbraukt, lai izvairītos no detaļu ierūsēšanas. Vēl nepieciešams parūpēties arī par akumulatora uzturēšanu labā kārtībā.

„Ikviens tehnoloģijas pazinējs piekritīs, ka jebkāda veida spēkrats vislabākajā stāvoklī ir tad, ja tiek regulāri darbināts. Pat visvienkāršākais motocikls cieš, ja tiek ilgi glabāts bez pienācīgas uzraudzības,” stāsta Bebris.

„Riga Master Workshop” ir automašīnu restaurācijas darbnīca, kas apkalpo klientus no Krievijas, Vācijas, Lielbritānijas, Nīderlandes, Beļģijas, Singapūras un Austrālijas. Darbnīcā gadā restaurē vidēji astoņus klasiskos automobiļus.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti