papildināts ar CSDD komentāru; Ejot ikgadējo tehnisko apskati, radās jautājumi, kas būtu jāapspriež 138

 

Foto: iAuto.lv

Jānis Pipars speciāli iAuto | 25.novembris 2015 18:07

CSDD inspektors saka, ka bremžu trubiņas ir sarūsējušas un liek atzīmi 2, kas liek atgriezties un iet atkārtotu apskati. Kā apstrīdēt tehniskās apskates protokolu?

Aizbraucot uz servisu veicot trubiņu apskati meistars notīra apaugušo trubiņu no sāls un dubļiem un nesaskata bojājumu tādā līmenī, ka tās būtu jāmaina!

Veicot atkārtotu apskati CSDD inspektors neliek pat brīdinājuma atzīmi 1 par bremžu trubiņu stāvokli.

Pārbaudē, lai liktu atzīmi 2, kas man liek veikt obligātus remonta darbus un atgriezties uz atkārtotu CSDD apskati ir jābūt skaidram defektam. Bremzes lietojot netur, nebremzē, nepilda savas funkcijas, to uzrāda atbilstoši sertifikāciju izgājuši diagnosticējošie aparāti un tiek izslēgts cilvēciskais faktors!

Vajadzīgs noteikt stingrus parametrus, kad liek novērtējuma atzīmi 1, kad 2!

Aprūsējušas bremžu trubiņa gadījumos mani apmierinātu atzīme 1, kas norādītu, ka brīdināts esmu, bet apskati izeju un tālāk ir mana atbildība.

Uzskatu, ka vērtējums ar atzīmi 1 var balstīties uz inspektoru, bet vērtējums 2 un augstāk ir jābalsta uz mērierīču rādījumiem! Kā domā Tu?

Papildināts ar CSDD komentāru: Kā rīkoties, ja nepiekrītat transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtējumam?

Autovadītājam nekavējoties pēc tehniskās apskates (nepametot tehniskās apskates vietu) jāvēršas pie tehniskās apskates stacijas priekšnieka vai CSDD nodaļas vadītāja. Ja domstarpības nav atrisināmas attiecīgajā tehniskās apskates stacijā vai CSDD nodaļā, autovadītājam 5 (piecu) darba dienu laikā jāiesniedz rakstisku iesniegumu ar domstarpību detalizētu izklāstu CSDD Pārvaldē, Rīgā, Miera ielā 25.
Pēc iesnieguma saņemšanas, speciāla komisija veiks atkārtotu transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtēšanu un pieņems lēmumu par inspektora piešķirtā novērtējuma atbilstību transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim. Līdz šīs pārbaudes veikšanai ir aizliegts veikt jebkāda veida remontdarbus.

Uzraksti mums uz iauto (at) iAuto. lv savu pieredzi vai arī spied šeit >>> Ziņo!

 
138 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
jaaanis 25.novembris 2015 10:25
105 1 Atbildēt

Nu, pēdējais ieteikums ir nereāls. Automašīnas ritošās daļas pārbaude ir tikai inspektora subjektīvais viedoklis un es nespēju iedomāties kādām jābūt iekārtām vai stendiem, kas varētu jebkurai mašīnai atklāt visus ritošās daļas defektus.

P.S. Uzskatu, ka tehniskā apskate ir sava veida loterija. Viss atkarīgs pie kura inspektora trāpīsi. Ir inspektori kuri redz visus defektus, ir kuri redz tikai ļoti būtiskus un ir arī tādi kuri saskata neesošus defektus (piemēram: pārāk bāli pagriezienu lukturi).

JautāJUMS 25.novembris 2015 11:50
95 44 Atbildēt

Nav brīnums ka uz ceļiem notiek tik daudz dažādu avāriju jo cilvēku domāšana ir ,,fenomenāla'' ko gan domā raksta autors ar piemēru (Aprūsējušas bremžu trubiņa gadījumos mani apmierinātu atzīme 1, kas norādītu, ka brīdināts esmu, bet apskati izeju un tālāk ir mana atbildība).Kā vispār uz koplietošanas ceļiem pieļaujama doma ,,mani tas apmierina ,mana atbildība'' un tā domā vesels pie pilna saprāta esošs cilvēks? Vai viņa atbildība palīdzēs piecelt no mirušajiem kādu no viņa avārijā nogalinātajiem?

iJuris 25.novembris 2015 10:56
94 18 Atbildēt

TA tik tiešām ir loterija, zinu vairākus gadījumus kad ar pilnīgi beigtu stūres pirkstu ir izieta, un, kad tikko mainītu buksi, sauc par beigtu...

Pagrieziena blāvumu jau nu gan varētu ar stendu mērīt, jo kā zināms ne visi cilvēki krāsas redz vienādi

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti